Sima7x Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 ...stikere cu orice. embleme, tribal, semne chinezesti, chestii haioase.... stikere..... stii vrun magazin? sau pe cineva care face la comanda orice stiker vreau eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 ...stikere cu orice. embleme, tribal, semne chinezesti, chestii haioase.... stikere..... stii vrun magazin? sau pe cineva care face la comanda orice stiker vreau eu? Vezi ca este un tip .. il cheama Corel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sima7x Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 de unde scoateti raspunsurile astea ? daca imi dai tu hartie speciala pentru autocolant... o imprimanta profesionala... poate o sa-mi iasa si mie cu Corel Draw sau Photoshop.... pana atunci.. caut magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 Pai fa ma desenele in photoshop si dute cu ele la astia care fac la comanda... App.. Nu vrei carene de pista pentru Speed Fight 2 ? Sau piese in general... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haus Postat August 13, 2006 Share Postat August 13, 2006 (editat) Va salut pe toti cei care aveti scootere.Eu am un motor chooper de 800 dar sunt pasionat de tot ce rae 2 roti.Parerea mea e ca merita tuning si la scutere DE CE NU?Undei problema. Pt asta m-am apucat de un tuning exterior si motor la un vespa px 80 un model cam ciudat.Ca sa va tin la curent am sa pun si poze cu etapele lucrari. Numai bine si salut toti scooteristi Editat August 13, 2006 de haus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zambiee99 Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 ESTI SIMPATIC! Si deocamdata faci restaurarea caroseriei dup-aia eventual tuning. Si ti-l recomand ca sa nu-l mai folosesti flexul ca tabla e cam veche si nah nu-i bine ca poate ca gasesti un loc unde rugina a mancat tot tabla si o sa ai probleme mari. Accesoriile de unde gasesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 mai bine sa gaseasca acuma rugina decat dupa ce-i vopsit si ansamblat... ca dak o gaseste acuma se face umpic de tinichigerie si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zambiee99 Postat August 17, 2006 Share Postat August 17, 2006 sund de acord...dar totushi flex-ul cu capat de taiat nu m se pare buna bentru curatare. Este si un spray 2+2. Daca lasi mult pe asta ti-l da jos vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catu Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Intr`o pagina anterioara GTX avea un punct de vedere desi faza cu palnia mi se pare absurda pentru ca..... motoarele cu carburator fie ele in 2 sau 4 timpi sunt motoare cu simpla aspiratie...in momentul in care ai pus o palnie aerul care intra cu presiune face ca benzina din carburator sa iasa prin orificiile de aer ale dozatorului de mers in gol , etc.... de mentionat ar mai fi ca motorasele astea mici de scuter pot sa ajunga fara probleme la 12000 chiar 14000 de RPM dar numai cu ajutorul unei "aprinderi electronice progrmabile" care are curba variabila a avansului de la 12 la 36 de grade fatza de 0 sau punctul mort . asadar.......dupa parerea mea...retzeta unui tunning de succes la 2T : 1) - Aprindere Electronica Programabila sau Programable CDI...se poate face de un electronist bun 2) - Carburator cu diametru interior mai mare si dozatoare marite 3) - Toba ?....cu cat traectul circuitului de evacuare este mai liber si diametru interior mai mare cu atat mai bine..evacuarea se face mult mai usor. De retinut !! toate motoarele de 50cc montate pe scutere sunt limitate din aprindere la maxim 7500 - 8000 de RPM + toba care scade undeva intre 5000 si 6500 dupa caz si producator... Nu`i asa ca va da de gandit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 De retinut !! toate motoarele de 50cc montate pe scutere sunt limitate din aprindere la maxim 7500 - 8000 de RPM + toba care scade undeva intre 5000 si 6500 dupa caz si producator... interesanta afirmatie... dar de unde sti tu asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 1) - Aprindere Electronica Programabila sau Programable CDI...se poate face de un electronist bun 2) - Carburator cu diametru interior mai mare si dozatoare marite 3) - Toba ?....cu cat traectul circuitului de evacuare este mai liber si diametru interior mai mare cu atat mai bine..evacuarea se face mult mai usor. Explica-ne, te rog, putin mai detaliat. Pct 2 si 3 l-am inteles. Dar nu am prea inteles ce/unde trebuie/poate fi facut asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 e clar ca aprinderile la scuterele de 50 sunt limitate...pe siteurile cu piese sunt gramada de "derestricted full ignition".Eu am trecut piesa asta pe lista pt la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 asadar.......dupa parerea mea...retzeta unui tunning de succes la 2T : ... 3) - Toba ?....cu cat traectul circuitului de evacuare este mai liber si diametru interior mai mare cu atat mai bine..evacuarea se face mult mai usor. TOTAL GRESIT -poate ca la motoarele in 4t ar merge asa ceva dar la motoarele in 2t ar fi o mare tampenie, o camera de expansiune si o toba cu o restrictie calculata sunt VITALE pt. un motor in 2t din care se vrea putere, daca ii pui pur si simplu o teava se duce direct pe teava aia tot amestecul si motorul o sa se tureze de-i sar capacele dar nu o sa intelegi de ce nu are pic de putere sa urce panta de la garaj nu ma bag la celelalte afirmatii, poate doar la aceea cu carb-ul mai mare....daca nu ii pui si un kit mai mare nu o sa simti aproape nici o diferenta din carburator mai mare, mai mult tuning iti faci daca te duci la WC si iti golesti buzunarele de monezi inainte sa pleci la plimbare cu scuterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 e clar ca aprinderile la scuterele de 50 sunt limitate...pe siteurile cu piese sunt gramada de "derestricted full ignition".Eu am trecut piesa asta pe lista pt la vara Si cam cat costa asa una? Si de unde o comanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 (editat) @ Andreas : http://scooter-center.com/catalog/product_...6fb3696ea720487 http://scooter-center.com/catalog/product_...6fb3696ea720487 - asta e tot mecanismul si poate duce motorul pana la 16.000 RPM.Asa ca de chestie.Dar ca sa ai si aprinderea delimitata,inlocuieste originala cu cea din primul link. Editat Decembrie 12, 2006 de OVK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catu Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 totusi....280 de euro pt o aprindere mi se pare cam mult eu am rezolvat altfel eu am plecat de aici ..... si am facut asta : http://home.online.no/~jon-mj/cdi_ignition.htm styx.....eu te cred.inteleg .... camera de expansiune ......rezonanta sonica separa gazele arse de cele nearse si le trimite inapoi etc ...... dar dak tu ai incercat si nu ai reusit nu face din asta o regula Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 cat ma costa sa-mi faci si mie una?Ce diferente ai observat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 ma cum ziceti voi ca de ce va mai chinuitzi cu scuterele ... pai daca eu nici 15 ani nu am! stau sa astept 3 ani si ceva pentru masina? imi iau eu un scuter acum mil tunez eu pana se termina vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Ce au oamenii cu motoare de la 450 in sus cu tuningu nu stiu....si asta e o arta...si oricum,cum apari la stop si faci un drag cu un dominator sau alte modele si il faci cu un scooter...astai tuningu..eu am scos vata din toba finala si am castigat vreo3-5 km/h in plus....deci...se poate...NUMAI BINE(kituri sun destule,asa ca...why not...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cottoninio Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 salz... am si eu o intrebare..credeti ca ar fi bine sa imi pun un chit de 8o cmc pe un scuter?? cam cu cat credeti ca mi-ar mari viteza?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 salz... am si eu o intrebare..credeti ca ar fi bine sa imi pun un chit de 8o cmc pe un scuter?? cam cu cat credeti ca mi-ar mari viteza?? ar mari viteza max si demarajul destul de mult... dar sti ca pe langa cilindru de 80 iti mai trebuie si altele, nu ? daca vrei ceva mai tare, si nu ai bani destui pt ceva de 125, merita... dar dupa mine as zice sa mai stai sa iti iei direct de 125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cottoninio Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 eu pe kitul de 80 dau destul de putin...si de 125 nu imi permit...ce mi-ar mai trebui pe langa kit?? Mecanicul meu a spus ca pentru inceput e suficient kitu'. Oricum o sa imi mai iau si role mai usoare odata cu kitul... si o sa schimb variatorul(imi da cineva unu moca) sa speram ca se potriveste Asfalt uscat si salutari cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DjUzzYDj Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 De la mine Spune-mi ce scuter ai, capacitate, an etc. Ai 491? am luat eu d afara o Honda Bali .. d 49 cc .. si vreau sa aflu si yo cateva smekeri d tunning.. si ce as putea face l el sa aiva demaraj kalumea si sa ajunga l 90 .. 80 fara probleme !! sau plm ... pls dak nu raspund p forum .. contact : cenoiu@yahoo.co.uk .. p mess mai bine dekt p mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 eu pe kitul de 80 dau destul de putin...si de 125 nu imi permit...ce mi-ar mai trebui pe langa kit?? Mecanicul meu a spus ca pentru inceput e suficient kitu'. Oricum o sa imi mai iau si role mai usoare odata cu kitul... si o sa schimb variatorul(imi da cineva unu moca) sa speram ca se potriveste Asfalt uscat si salutari cu farul in primu rand, pe langa kit, iti trebuie carburator si evacuare... obligatoriu (ca sa scoti tot ce poate din cei 80 cm3 ) pe langa astea, ar mai trebui ambreiajul centrifugal, variator, si curea... (nu obligatoriu, dar alea ce le ai tu risca sa cedeze in orice moment, pt ca nu sunt facute pt forta unui 80 cmc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cottoninio Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Toba o sa vina si ea, carburatorul sa mai astepte putin...Restul de piese probabil o sa le iau ...dar mai tarziu...Treptat, treptat o sa il fac eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.