Sari la conținut

Accident mortal Oradea - 30.07.2010


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

daca te bazezi pe faza lunga si la tine e doar o chestie de timp

Ma bazez SI pe faza lunga, nu numai pe faza lunga ;) e o diferenta, ma bazez mai mult pe psihologia circulatiei cum spunea cineva mai sus pe circulat atent si responsabil, eu sunt unul din putinii care invata ceva din toate accidentele astea, si atunci cand o sa imi vina timpul, nu o sa fie din vina mea si nu o sa fie din cauza vitezei excesive si nu o sa fie din cauza depasitului unei coloane cu viteza astronomica si nici din cauza teribilismului sau e iresponsabilitatii mele, crede-ma sunt foarte calculat in ceea ce priveste condusul motorului. Si nu vreau sa sune aiurea dar... si la tine e doar o chestiune de timp si noroc nu doar de condus preventiv :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 233
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dar nu mi-a raspuns nimeni la intrebare, ce se intampla daca toti am circula cu faza lunga? inclusiv camioanele? ar fi ca lumea? ati fi in largul vostru?

nu, nu se poate! conservarii sa respecet legea, motociclistii pot fi nesimtiti, este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf?

 

pentru ca daca tirul nu intorcea acolo tipu nu murea in momentul ala.si tu vorbesti prostii mai mari ca si tine.

 

de ce crezi ca sunt puse linile alea acolo ? sa dea bine pe drum.

are si motociclistul vina lui... ca a mers prea rapid.dar si soferul o are pe a lui.

 

dar daca nu era linie continua ajuta cu ceva daca idiotu venea tot cu 150 ?

daca cocalaru ala avea o viteza decenta nu se intampla nimic, totu se termina cu ceva injuraturi.

Editat de localghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu mi-a raspuns nimeni la intrebare, ce se intampla daca toti am circula cu faza lunga? inclusiv camioanele? ar fi ca lumea? ati fi in largul vostru?

nu, nu se poate! conservarii sa respecet legea, motociclistii pot fi nesimtiti, este?

Camioanele sunt FOARTE MARI (ca si gabarit),turismele sunt MARI,ambele categorii sunt FOARTE MULTE pe sosele,deci destul de vizibile ziua !!

Moto+scutere sunt MICI SI PUTINE pe sosele,adica o faza lunga la 100 masini nu este foarte deranjanta dar iese in evidenta totusi si oricum deranjul e de cateva secunde !

 

Apropo de politie,primul care ma va opri si se va lua de faza mea lunga,il invit la o plimbare prin Bucuresti sa vada diferenta intre a merge pe "scurta"sau "lunga"

Politia are multa ordine de facut pana sa ajunga la faza lunga moto:parcari aiurea,masini care scot fum,treceri pe rosu,plecari pe rosu ale RATB-ului,masini cu numere straine care circula aiurea si cu ciori la volan !

Mesaj completat

Eu am Xenon pus artizanal si daca in afara localitatii vad ca o masina a iesit din rand cam riscant pentru mine ma pliez spe bordura (ca de obicei incapem toti trei chiar daca eu merg de obicei cu lazi) si mi se inclesteaza un deget pe butonul pe care scrie Pass (flash, adica faza lunga ocazionala). Mi se pare o strategie mai buna decat sa mergi tot timpul cu faza lunga si sa nu ai cu ce sa mai semnalizezi.

De ce nu o iei pe langa drum direct,facand si o plecaciune adanca in fata celui care se baga in depasire cand tu vii pe contrasens ?? ;)

Nu mai bine sa vada xenon-ul dinainte si sa nu se mai bage in depasire deloc si sa te respecte ca si participant la trafic cu drepturi egale ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu mi-a raspuns nimeni la intrebare, ce se intampla daca toti am circula cu faza lunga? inclusiv camioanele? ar fi ca lumea? ati fi in largul vostru?

nu, nu se poate! conservarii sa respecet legea, motociclistii pot fi nesimtiti, este?

De ce se da ajutor social celor cu dizabilitati iar celor "normali" nu ? Pentru ca au nevoie ! De aceea, camioanele si autoturismele nu au nevoie sa se faca mai vizibile decat sunt deja, iar motociclistii+scuteristii au nevoie, pentru ca sunt defavorizati de dimensiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camioanele sunt FOARTE MARI (ca si gabarit),turismele sunt MARI,ambele categorii sunt FOARTE MULTE pe sosele,deci destul de vizibile ziua !!

Moto+scutere sunt MICI SI PUTINE pe sosele,adica o faza lunga la 100 masini nu este foarte deranjanta dar iese in evidenta totusi si oricum deranjul e de cateva secunde !

 

;)

poti sa raspunzi unei intrebari simple?

daca da, fa-o. sa fac o reactualizare a intrebarii, ce s-ar intampla daca ...

 

 

Camioanele sunt FOARTE MARI (ca si gabarit),turismele sunt MARI,ambele categorii sunt FOARTE MULTE pe sosele,deci destul de vizibile ziua !!

Moto+scutere sunt MICI SI PUTINE pe sosele,adica o faza lunga la 100 masini nu este foarte deranjanta dar iese in evidenta totusi si oricum deranjul e de cateva secunde !

 

Apropo de politie,primul care ma va opri si se va lua de faza mea lunga,il invit la o plimbare prin Bucuresti sa vada diferenta intre a merge pe "scurta"sau "lunga"

Politia are multa ordine de facut pana sa ajunga la faza lunga moto:parcari aiurea,masini care scot fum,treceri pe rosu,plecari pe rosu ale RATB-ului,masini cu numere straine care circula aiurea si cu ciori la volan !

 

si nesimtiti ca tine sunt putini, si mai ales legea scrie clar ca e ilegal. daca nu poti sa megi cu motocicleta decat ilegal, atunci te lasi, iei maxi-taxi, ca nu esti in stare sa stai legal pe 2 roti. dac-ai fi ai circula legal in cazul in care bunul simt nu e suficient de mare incat sa te corecteze.

 

:P

sigur, politia asta face sa se plimba cu tine. pe ei ii intereseaza sa-ti ia banu ca nu respecti legea. parc-ai avea 14 ani

 

 

 

 

 

De ce se da ajutor social celor cu dizabilitati iar celor "normali" nu ? Pentru ca au nevoie ! De aceea, camioanele si autoturismele nu au nevoie sa se faca mai vizibile decat sunt deja, iar motociclistii+scuteristii au nevoie, pentru ca sunt defavorizati de dimensiune.

 

repet intrebarea si pentru tine?

ce s-ar intampla daca...

te-ai lasa de motociclism?

 

asa si eu as avea motive sa merg cu faza lunga, pentru ca ma deranjeaza cei care merg cu faza lunga. asta duce la anarhie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce se da ajutor social celor cu dizabilitati iar celor "normali" nu ? Pentru ca au nevoie ! De aceea, camioanele si autoturismele nu au nevoie sa se faca mai vizibile decat sunt deja, iar motociclistii+scuteristii au nevoie, pentru ca sunt defavorizati de dimensiune.

Nu te mai agita sa explici,unii nu inteleg diferenta dintre supravietuire prin orice mijloace si a muri cu legea in brate si cu scuzele :"nu te-am vazut !!"

Ma intreb pt.cei cu moralitatea ridicata si cu mult bun simt : ce ar face pe o insula pustie,ar ucide ca sa manance sau ar muri cu convingerea ca nu era moral sa faca asta ??

Ca fapt divers apropo de respect si atentie in trafic sunt idioti care imi taie calea eu fiind la volanul camionului,deci clar nu il intereseaza de viata lui,cat de interesat ar fi de viata unui motociclist ??

Va doresc la toti asfalt uscat, soferi atenti si viata lunga !!atat am avut de spus, ma duc sa imi cumpar un bec mai mare !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Daca m-as lasa de moto, ai avea o viata cu adevarat fericita !

 

nu-i adevarat, daca n-ai fi nesimtit as avea o viata cu adevarat fericita si chiar mi-as cumpara loc de veci in romania.

daca nu poti sa mergi pe motocicleta renunti, is that simple. si, daca nu poti merge fara sa incalci legile, inseamna ca nu poti merge pe motor.

 

Nu te mai agita sa explici,unii nu inteleg diferenta dintre supravietuire prin orice mijloace si a muri cu legea in brate si cu scuzele :"nu te-am vazut !!"

Ma intreb pt.cei cu moralitatea ridicata si cu mult bun simt : ce ar face pe o insula pustie,ar ucide ca sa manance sau ar muri cu convingerea ca nu era moral sa faca asta ??

Ca fapt divers apropo de respect si atentie in trafic sunt idioti care imi taie calea eu fiind la volanul camionului,deci clar nu il intereseaza de viata lui,cat de interesat ar fi de viata unui motociclist ??

Va doresc la toti asfalt uscat, soferi atenti si viata lunga !!atat am avut de spus, ma duc sa imi cumpar un bec mai mare !!

 

tu te comporti ca si cum ai fi pe o insula pustie fara legi!

in realitate esti in societate.

 

nu e vorba de moralitate. mis e rupe-n 14 ca tu respecti sau nu legea, daca o faci pe barba ta. am scris ca ma incomodezi, ca eu, daca merg cu 100 in coloana si vi tu si-mi bagi lumina-n creier, cateva zeci de secunde am o pata pe ochi care-mi obstructioneaza sa vad daca cel din fata actioneaza frana, si atunci, din cauza ta, trebuie sa incetinesc. DOAR pentru ca treci tu, campul meu de vizibilitate se micsoreaza, ceea ce se intampla in jurl meu are un efect diminuat. concuri si tu la siguranta circulatiei. dar situ ca nu te intereseaza, "mai bine sa planga ma-ta decat sa planga mama!" asta e legea voastra, cand colo ar putea toate mamele sa traiasca fericite, dar sunt idioti care imping realitatea in asa fel incat cineva trebuie sa planga. d-aia v-am zisw ca motociclismul nu e pentru voi. pentru voi sunt jocurile pe calculator

 

idiotii care-ti taie calea, daca te duce mintea ii poti feri tu.

faza lunga nu te ajuta daca ala depaseste-n curba si drumul nu are vizibilitate.

de fapt faza lunga o folosesti sa anunti ca ai motor sa cada blondele-n anus, in cel mai bun caz drept si pentru a incomoda ceilalti colegi de trafic.

cateodata am si eu porniri sa va sperii. o las balta pentru ca nu as putea trai cu viata unui prost pe constiinta.

 

tot nu mi-ati raspuns la intrebare.

daca toti ar merge cu faza lunga? cum ar fi atunci?

as fi curios ce ati raspunde la formularul de examen in cazul in care ati avea o intrebare d-asta.

bineinteles ca ati fi ipocriti, doar nu o sa ratati ocazia de a lua carnetul pentru a incalca legile si pentru a arata ca sunteti lipsiti de respect

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic:

Cred ca vina in acest accident o are in primul rand motociclistul pentru viteza cu care rula. Soferul poate fi tras la raspundere cel mult pentru intoarcerea pe dubla lnie continua, mai mult ar fi abuz. Dar motoretistul se numeste ca a comis constient un act suicidal. Atat.

 

Off topic:

Inainte de toate cometariile, de toate cauzele accidentului astuia, mie imi sare-n ochi (mai rau ca o faza lunga-n oglinzi:D) Tsumani asta... colegul domnul Tsunami. Frate, tu esti Tsunami-ntr-un pahar de cico! :P

Pardon ... iti simt prezenta si pe forumul Hotnews, si acolo tot GicaContra pe toate fronturile! Mai ia-ti taica o viata, o femeie sa te mangaie, o chestie. Mai iesi cu motoreta aia, fa ceva util pentru tine sau/si cei apropiati tie! Esti numai pe forumuri cu comentarii contra. Sa nu crezi ca iti contest continutul mesajelor, culmea, sunt de acord cu 90% din ceea ce debitezi, dar ... ce lucrezi frate? Ca daca ai fi angajatul meu si te-as bunghi cu o astfel de activitate in timpul serviciului te-as da in judecata si ti-as cere daune pentru ca e tzeapa pe fata ce faci tu la serviciu. Jeeeeez! Sau acolo la Nantes unde-ti papi tu zilele esti platit ca postac? Din cate cunosc eu Nantesul (merg des la St. nazaire, nu pune alte intrebari :D ) e populat de oameni ca lumea, muncitori ... ma rog, nu e problema mea, dar asa cum tu te scandalizezi de faza lunga a altora, tu esti "faza lunga" a multora dintre cei care te citesc pe-aici (si pe-acolo :)) ...

 

Sant?!

 

L.e. @Tsunami ... daca vrei sa ma certi si/sau iei la suturi, baga PM sa nu poluam pe-aici da? ;) Servus!

Editat de -Sir Daniel-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic:

Cred ca vina in acest accident o are in primul rand motociclistul pentru viteza cu care rula. Soferul poate fi tras la raspundere cel mult pentru intoarcerea pe dubla lnie continua, mai mult ar fi abuz. Dar motoretistul se numeste ca a comis constient un act suicidal. Atat.

 

vina o are sistemul din romania.

pustiul nu a constientizat pericolele la care se expune. el stie sa mearga printre jaloane, nu "s-o arda" in trafic.

p-acolo pe unde esti tu sunt vitezisti cu parul alb. ce face diferenta?

doua lucruri:

-educatia primita de la parinti si scoala

-pregatirea pentru carnetul de conducere

 

tsunami, aka faza lunga

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce spui, insa sa presupunem ca doi motociclisti cu aceeasi experienta, unu merge cu faza scurta altu cu faza lunga (xenon) care crezi tu ca merge mai relaxat / mai in siguranta?

Ala pe care il duce capul mai mult. Daca nu te duce capul sa citesti traficul poti sa-ti montezi si reflectoare de stadion.

 

In alta ordine de idei, manevra soferului a cauzat accidentul. Puteam vorbi despre vina motociclistului in conditiile in care o ardea tare, pierdea controlul si murea. Atunci puteam sa spunem, "era nepriceput", "a ars-o cu viteza ", etc. Atat timp cat el a murit DIN CAUZA ALTUIA, nu se poate vorbi despre vinovatia lui.

 

Iar treaba cu viteza este umflata rau, aia este o zona in care,din cauza traficului, in miezul zilei nu poti prinde mai mult de 80-90 nici daca esti numarul 46 din MotoGP.

 

Asa ca n-o mai ardeti aiurea cu viteza astronomica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa dom'le teoriile astea ca "sistemu' in sus, sistemu' in jos" :P

Nu sunt scuze viabile. Sistemul SUNT EU! EU merg incet sau repede, calculat sau inconstient. Si aici unde sunt eu (by the way, asunt la MĂźnchen, trebuie sa reactualizez info din profil :) ) mor inconstienti, dar nu foarte multi, pentru ca cei care se stiu cu musca pe casca, se duc fie la NĂźrburgring, fie la Hockenheim si isi fac de cap. Astia pe strada se dau frumos, cu bun simt, pentru ca EI INSISI sunt constienti ca daca sunt altfel risca sa-si lase copiii orfani, parintii fara prunci sei sefii fara sclavi. Si crede-ma, si aici sunt tiristi turbati, blonde cu chiuuri si icsuri ... Sistemul din Romania e infect, intr-o oarecare masura, de acord, dar daca e asa, tu de ce esti viu? Altii de ce nu mor? Ca vor muri stim, unii mai repede altii mai tarziu. Dar sa acuzi sistemul ca unul sau altu' e tampitzel si o arde aiurea mi se pare deplasat. Sa nu-ti faci cumva iluzia ca aici (sau in oricare alt colt de lume) te invata cineva in scoala de soferi s-o arzi prin oras ... daca crezi asta, ai o problema de perceptie! doresti sa vorbim despre asta? ;;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Sistemul din Romania e infect, intr-o oarecare masura, de acord, dar daca e asa, tu de ce esti viu? Altii de ce nu mor? Ca vor muri stim, unii mai repede altii mai tarziu. Dar sa acuzi sistemul ca unul sau altu' e tampitzel si o arde aiurea mi se pare deplasat. Sa nu-ti faci cumva iluzia ca aici (sau in oricare alt colt de lume) te invata cineva in scoala de soferi s-o arzi prin oras ... daca crezi asta, ai o problema de perceptie! doresti sa vorbim despre asta? ;;)

 

poate finc-am invatat din greselile mele ai ale altora, poate si pentru ca am avut norc si m-a ferit v-un stramb cand am luat-o pe aratura. in romania se invata la modul hard. pe strada. acolo intelegi cum e chestia cu siguranta, daca mai ai posibilitatea sa intelegi. in romania cel mai safe ma simt cand unu merge tarisor si eu ma tin la 200m in spatele lui

 

nu stiu, tu ai facut scoala la ei?

eu nu, am facut-o in romania si canada si e o diferenta ca de la cer la pamant. in romania te invata legislatie (complet inutil) si sa mergi printre jaloane. in canada te invata sa pornesti motorul, sa-l manevrezi, cum sa reactionezi in diferite cazuri. iti da filme in gat sa constientizezi, adica ceva de genul "accidente" pe forumuri. se fac analize se dezbat situatii in public si legi. in cazul in care o lege e tampita se face o scrisorica la organele care propun schimbarea legii. te invata si executi, practic, ce faci inc azul in care vine o roata desprinsa catre tine, ce faci in cazul in care vezi in oglinda la stop ca cel din apate nu opreste etc, asa ca, atunci cadn se intampla, nu intri in panica, si diminuezi foarte mult sansele de deces. sari cu motorul peste obstacole, ti se arunca diverse chestii in fata in timp ce mergi la o viteza mica pentru ca apoi sa maresti viteza. deja, cand se intampla organismul tau STIE ca te poate scoate din situatia creata, caci ai exersat. asta e rolul scolii.

 

ma rog, as mai scrie, dar mi-e teama ca ma da afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu, tu ai facut scoala la ei?

Si-acolo si-aici. Am pierdut A-ul de cuminte ce-am fost (alcool & weed la 25 de ani) Dar am refacut B-ul si merg cuminte acum. La 30.

 

Dar nu-mi aduc aminte sa fi facut chestii de alea dubioase de care zici tu. :P

Nimeni nu e AICI atat de (cuvant urat) sa iti arunce chestii in fata doar pentru ca tu sa inveti; se presupune ca in momentul in care face asta tu NU AI INCA experienta necesara evitarii a ceea ce-ti arunca ei in fata. Si daca o dai de gard, cu toate protectiile din tufis risti o miscare nostima la coloana verticala si esti un pic pa. Ma rog, si din fotoliu cu roti de alea mari se poate vedea viata in roza dar ... un roza mai blurat asa. ;)

 

Acum, orice discutii legate de accidentul in cauza sunt sterile. Un sofer va plati imprudenta de a fi incalcat linia dubla continua, un tanar care nu a calculat o repriza de fun a platit deja. C'est la vie, c'est la guerre, c'est la mord. Parca asa era vorba aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar treaba cu viteza este umflata rau, aia este o zona in care,din cauza traficului, in miezul zilei nu poti prinde mai mult de 80-90 nici daca esti numarul 46 din MotoGP.

 

Asa ca n-o mai ardeti aiurea cu viteza astronomica.

De unde stii ? Stai in zona, dupa cum vad la profil. Daca prinzi liber cand se da startul la semafor, apuci sa ai 80-100km/h si cu o trotineta ca a mea (50 ponei), ce sa mai vb de un ss cu putere cel putin dubla. Teoretic, daca un srad de 600 face 0-200km/h in 400m (in mana unui profesionist), ce viteza poate sa atinga in aprox 350m in mana unui ne-profesionist ? R: 70 km/h ;)

Editat de SubInfluentza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-acolo si-aici. Am pierdut A-ul de cuminte ce-am fost (alcool & weed la 25 de ani) Dar am refacut B-ul si merg cuminte acum. La 30.

 

Dar nu-mi aduc aminte sa fi facut chestii de alea dubioase de care zici tu. :P

Nimeni nu e AICI atat de (cuvant urat) sa iti arunce chestii in fata doar pentru ca tu sa inveti; se presupune ca in momentul in care face asta tu NU AI INCA experienta necesara evitarii a ceea ce-ti arunca ei in fata. Si daca o dai de gard, cu toate protectiile din tufis risti o miscare nostima la coloana verticala si esti un pic pa. Ma rog, si din fotoliu cu roti de alea mari se poate vedea viata in roza dar ... un roza mai blurat asa. ;)

 

 

iti arunca niste hartii, continua cu niste fructe mici si stricate, iar spre sfarsit, cand prinzi viteza si te vad calit la intemperii, incep s-arunce cu pietre :)

 

subscriu la cele spuse. Cam inconstienta metoda de antrenament, daca se practica, desi cred ca Tsunami confunda realitatea cu imaginarul. :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca tot acuzati sistemul si scolile. Cum naiba se face sunt motociclisti care apuca varste inaintate, motociclisti care fac aceleasi scoli si traiesc in acelasi sistem? Pe ei nu-i mai incurca sistemul? Pe ei scolile nu i-au invatat aceleasi lucruri?

 

Nu e nici sistemul de vina si nici scolile. De vina este educatia primita si mentalitatea fiacaruia. Cum ziceam si in alt post, nivelul de inteligenta al individului. Daca e sa vrei sa supravietuiesti o vei face in cam toate conditiile. Daca te culci pe-o ureche ca " ai drepturi" atunci ai dreptul sa si mori.

 

Si daca sistemul e de vina(dupa cum ziceti) ca ala(sau altul) a intors pe dubla continua, tot sistemul e de vina si ca nu anuleaza dreptul de conducere motociclistilor care depasesc pe dubla continua, sau care incalca alte legi. Dar stiu, motociclistii sunt mai cu motz, ei ar vrea ca toata lumea sa se dea la o parte cand trec ei. Au drepturi dar nu au obligatii(cum bine zicea Alexandrescu: "vrem egalitate, dar nu pentru catei...")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-acolo si-aici. Am pierdut A-ul de cuminte ce-am fost (alcool & weed la 25 de ani) Dar am refacut B-ul si merg cuminte acum. La 30.

 

Dar nu-mi aduc aminte sa fi facut chestii de alea dubioase de care zici tu. ;)

Nimeni nu e AICI atat de (cuvant urat) sa iti arunce chestii in fata doar pentru ca tu sa inveti; se presupune ca in momentul in care face asta tu NU AI INCA experienta necesara evitarii a ceea ce-ti arunca ei in fata.

 

antrenamentul, pregatirea se face la viteza relativ mica si nu pe strada, esti pregatit si stii cum sa eviti. aia se numeste scoala, si da, este in primul rand pentru cei fara experienta. scoala nu e obligatorie dat ai o reducere cu peste 30% la asigurare, care e relativ mare ($100 pe luna in cazuri fericite, si peste $300 in cazuri speciale)

Mesaj completat

iti arunca niste hartii, continua cu niste fructe mici si stricate, iar spre sfarsit, cand prinzi viteza si te vad calit la intemperii, incep s-arunce cu pietre :P

 

subscriu la cele spuse. Cam inconstienta metoda de antrenament, daca se practica, desi cred ca Tsunami confunda realitatea cu imaginarul. :|

 

e vorba de cutii de carton, chiar cauciucuri. cand faci astea in cadru organizat (apropo din 14 nu a cazut nici unul), nu e inconstienta. inconstienta e pe strada.

ma rog, voi le stiti mai bine. rezultatele se vad in trafic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a strans stomacul dupa ce am vazut pozele si de cate ori aud de vreun accident mortal, imi vine s-o dau dracu de motocicleta

dar revin apoi, pt ca stiu ca de cele mai multe ori nu se intampla din vina noastra

de exemplu azi, am patit la fel: pe bld-ul Timisoara, sect 6, bucuresti, un tir mi-a intors in fata...numa' ca am apucat sa franez pt ca am un drz 400s-enduro, ci nu un speed, iar viteza mea era de 60-70km/h

...stiu..vorbele sunt de prisos..daca nu ai tu grija,n-are nimeni..dar sa fie mai corecti si astia, ca prea ne ignora

 

..sa-l ierte Dumnezeu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vorbesti prostii ... tu ai inteles cata viteza avea motociclistul ? Tu crezi ca soferul de tir l-a vazut din cauza vitezei ? Citeste postul de mai sus si lamureste-te cum iau tir-urile virajele ...

 

Apropo, @bogdan_gba, bun post, felicitari

 

stai jos nota patru - stai prost cu vederea

 

daca beleai ochii vedeai ca nu e un tir - ci mai degraba o duba(van sau cum mortii masii vrei sa ii zici) daca e goala o sugi instant la ce cuplu au cacaturile alea

 

da ai omorat un om din vina ta ar trebui sa faci puscarie (belesti ochii odata si incaodata cand stii ca tot faci o ilegalitate (la majoritatea benzinariilor esti obligat sa faci in mortii masii de treaba la dreapta - sau tu stai atat de prost cu ochii si nici cele doua semne de circulatie nu le recunosti?)

 

ca mortul venea cu 200 la ora a mers pe basca lui si a platit pentru asta

faptul ca a pus 30 m de frana si totusi s-a facut pilaf in halul ala - pustiul avea ceva viteza - ce a avut de a impins la supersonic (numai el a stiut)

dar faptul ca tu faci o eroare - esti responsabil pentru ce ai facut (fara acea manevra ilegala nu s-ar fi intamplat nici o tragedie)

 

nu pot sa neg ca si motociclistul (in opinia mea) este mai vinovat decat soferul dubei - inconstienta l-a impins sa o arda la pistoane

 

PS nu inteleg totusi cata viteza avea motociclistul - tu ai inteles?

cum ai dedus viteaza mobrei?

acul sarit? - stai calm nici politia nu ia in calcul acel ac

acul vitezometrului sare la impact - pe directia de mers a motocicletei - deci o sa se duca cat mai pe verticala posibil si cat i permite indicatorul (frictiune si alte cacaturi - pe care oricum tu nu le stii) - sunt doua variante - viteza mica - sare mai sus - viteza mare - sare la viteaza mai mica

 

Mesaj completat

si ca sa vezi e si linie dubla

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...