Sari la conținut

Accident mortal Oradea - 30.07.2010


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

S'a mai dus unul... odihneasca'se in pace! Personal nu cred ca, in conditiile in care s'au intamplat accidentul, faza lunga ar fi facut vreo diferenta.

 

Pe de alta parte, folosirea continua a fazei lungi, chiar si ziua, spune automat ceva despre caracterul soferului. Sub pretextul sigurantei sporite aceasta practica in realitate mascheaza un caracter agresiv, predispus la fortarea extremelor in special cand conditiile nu o permit. Manelistul caruia ii bubuie in cap la maximum galgaielile lu' "minune" nu va auzi nici o toba iar pitzi cu X5 (cumparat de amantul cu loveaua pe el ca sa'si protejeze "proprietatea") nu va vedea nici farul maritim de la Constanta pentru simplul motiv ca nu se asigura la schimbarea directiei de deplasare sau plecarea dupa loc.

 

Faza lunga si tobele manelista "ajuta" in general doar sa deranjezi soferii cu experienta, atenti, cu bun simtz... care va vor fi observat oricum din timp, fara alte artificii. Pentru cei carora le'ar fi adresate, adica cei periculosi, aceste masuri de "extra-siguranta", sunt absolut inutile, ba mai mult, chiar periculoase deoarece creeaza falsul sentiment de oarecare siguranta.

 

Invatati "psihologia strazii", care va ajuta sa mirositi din timp soferii periculosi si sa va feriti voi cand este cazul. Din motive evidente un motociclist nu'si permite luxul sa raspunda cum se cuvine la aroganta sau prostia unui sofer de jipan sau camion... aceasta disputa nu are decat un singur deznodamant.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 233
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce nu, daca asta te face fericit si nu pui pe altu in pericol.

 

 

 

PS. Care mergi cu faza lung si iti place, incearca cu xenon, e si mai FUN 068.gif

 

pe cine intereseaza daca ala cu Q7 pune pe altul in pericol?

pe tine nu te intereseaza ca deranjezi pe altul cu faza lunga, ba chiar inviti la xenoane. eu zic ca asta e metoda clara prin care politia va lua masuiri impotriva nesimtitilor, asa cum vroiau s-o faca acum ceva timp impotriva celor cu tobe.

 

 

 

 

 

S'a mai dus unul... odihneasca'se in pace! Personal nu cred ca, in conditiile in care s'au intamplat accidentul, faza lunga ar fi facut vreo diferenta.

 

Pe de alta parte, folosirea continua a fazei lungi, chiar si ziua, spune automat ceva despre caracterul soferului. Sub pretextul sigurantei sporite aceasta practica in realitate mascheaza un caracter agresiv, predispus la fortarea extremelor in special cand conditiile nu o permit. Manelistul caruia ii bubuie in cap la maximum galgaielile lu' "minune" nu va auzi nici o toba iar pitzi cu X5 (cumparat de amantul cu loveaua pe el ca sa'si protejeze "proprietatea") nu va vedea nici farul maritim de la Constanta pentru simplul motiv ca nu se asigura la schimbarea directiei de deplasare sau plecarea dupa loc.

 

Faza lunga si tobele manelista "ajuta" in general doar sa deranjezi soferii cu experienta, atenti, cu bun simtz... care va vor fi observat oricum din timp, fara alte artificii. Pentru cei carora le'ar fi adresate, adica cei periculosi, aceste masuri de "extra-siguranta", sunt absolut inutile, ba mai mult, chiar periculoase deoarece creeaza falsul sentiment de oarecare siguranta.

 

Invatati "psihologia strazii", care va ajuta sa mirositi din timp soferii periculosi si sa va feriti voi cand este cazul. Din motive evidente un motociclist nu'si permite luxul sa raspunda cum se cuvine la aroganta sau prostia unui sofer de jipan sau camion... aceasta disputa nu are decat un singur deznodamant.

 

Ride Safe!

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici un sens comparatia ta. Cel cu jipanu` nu are nevoie sa se protejeze de nimic, pentru ca el e mare si tare. Tu trebuie sa te protejezi cumva de pericolul de a nu fi vazut. Uiti ca esti aproape invizibil. Cum previi acest fenomen ? Nu sunt printre cei care circula cu 150 in oras (nici macar extraurban) si sustin ideea, ca daca ai viteza, nimic nu te mai salveaza, daca iti iese ceva in cale. Totusi, la viteze normale (foarte apropiate de cele legale), cum poti sa te faci vazut chiar si de blonde/ adormiti/ etc ? Nu cred ca ai o solutie in afara de a circula cu 30-40 (maxim 50 chiar si pe bulevard)...ai fi ca si cu un scuter...te va claxona lumea sa te dai la o parte, pentru ca mergi prea incet, ca sa fii sigur ca nu patesti ceva.

Editat de SubInfluentza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca asta e metoda clara prin care politia va lua masuiri impotriva nesimtitilor, asa cum vroiau s-o faca acum ceva timp impotriva celor cu tobe.

 

 

Abia astept sa ia masuri. Sunt primu care ii sustine, insa pana atunci cel mai bine e sa se bucure fiecare cum stie mai bine de propria mobra, romania inca e o tara frumoasa unde te poti distra cu mobra. La profil scrie ca esti din bucuresti, spune-mi si mie cum ar fi un drum pe cheia daca ai merge regulamentar?

 

PS. problema cu moralistii e ca intotdeauna, dar intotdeauna se gaseste unu si mai moralist :P ... de exemplu unu care ar urma aceasi "logica" ar intreba: "de ce iti trebuie mobra de 600 cand poti conduce una de 125, sau o bicicleta" ... d-aia e mai bine sa isi vada fiecare de propria viata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa poti supravietui in trafic trebuie sa te bazezi si pe frane. cand ai observat ceva suspect-clanck,franezi usor..sau mai tare...daca tu mergi cu aceeasi viteza,nepasator la ce e in jurul tau,te si pomenesti pe jos, nici nu stii cine ti-a intors in fata pe linie continua...asa ca viteza e o chestie relativa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mergi cu Q7-le cum te taie capul si sa depasesti atunci cand vor muschii tai inseamna siguranta, vara, iarna, noapte, zi

aceeasi logica.

NO COMMENT :) ;) Ne spui si noua povestea ta cu q7 sincer eu cred ca tu ai patit cva cu un q7 sau x5, altfel nu imi explic :D

Scuze ca te intreb dar ai fost violat intr-un q7 sau te-a molestat cineva care avea q7 sau x5? Nu, pe bune acuma... :P

Editat de rookie22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici un sens comparatia ta. Cel cu jipanu` nu are nevoie sa se protejeze de nimic, pentru ca el e mare si tare. Tu trebuie sa te protejezi cumva de pericolul de a nu fi vazut. Uiti ca esti aproape invizibil. Cum previi acest fenomen ? Nu sunt printre cei care circula cu 150 in oras (nici macar extraurban) si sustin ideea, ca daca ai viteza, nimic nu te mai salveaza, daca iti iese ceva in cale. Totusi, la viteze normale (foarte apropiate de cele legale), cum poti sa te faci vazut chiar si de blonde/ adormiti/ etc ? Nu cred ca ai o solutie in afara de a circula cu 30-40 (maxim 50 chiar si pe bulevard)...ai fi ca si cu un scuter.

 

"Blondele" si adormitii de care amintesti nu te vad pentru ca NU PRIVESC IN DIRECTIA ta, pentru ca nu au obiceiul de a se asigura! Cu sau fara faza lunga, daca cineva nu se asigura nu are cum sa te vada. Cred ca este si cazul accidentului din acest topic, soferul camionului pur si simplu nu s'a asigurat inainte.

 

Ca sa nu fii "invizibil" in trafic ai grija sa nu stai in unghiul mort al celui din fata ta si, inainte de a'l depasi asigura'te ca te'a vazut, adica ai luat contact cu ochii lui, direct sau prin intermediul oglinzilor. Adapteaza viteza cu distanta de franare necesara pana la obstacolele potentiale pe un anumit sector de drum. Evident, daca sunt intersectii sau drumuri laterale fara vizibilitate sau masini parcate... considera'le ca pericole potentiale.

 

Faza lunga si tobele maneliste poate ca ajuta sa devii mai vizibil in trafic, insa procentul este infim. Din pacate, cu toate masurile de extra-siguranta, prevedere... etc., daca ai nimerit la locul nepotrivit la momentul nepotrivit, nimic nu te mai poate salva. Pe motor, in special in Romania, trebuie sa fim recunoscatori de fiecare data cand ne intoarcem teferi acasa...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faza lunga sau tobele fac diferenta intre un accident si a ajunge teafar acasa, atunci e ceva in neregula cu stilul tau de condus,

Stilul meu de condus ACUM Inseamna 55 km/ora in Bucuresti(unde se poate !!)si maxim 100(croaziera)chiar si pe A 2,faza lunga ziua si ochii cat ceapa de Buzau !

Am permis de la 18 ani si zilele astea implinesc 39,am mai avut si pauze nu am mers continuu,nu am avut accident moto grav niciodata,doar o singura cazatura seriasa dintr-o greseala de pilotaj(am facut un TLR 1000 R aproape praf si am ramas cu ceva pb la glezna dreapta)

 

Am trecut prin perioada de teribilism moto,am dat gaz maxim,am facut "nefacute"acum multumesc Celui de Sus ca nu ma chemat la El !

Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa stie lumea si Tsunami ca sa ma faca si ma roman cu gandire de q7 :P am bixenon si da merg cu faza lunga dar nu depasesc in oras 80, o singura data am avut 96 ca ma grabeam sa ajung de la un examen la un altul si atunci mi-am luat amenda ;) oricum ideea este ca daca faza lunga ma salveaza o singura data e de ajuns, pt ca nu avem decat o viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Blondele" si adormitii de care amintesti nu te vad pentru ca NU PRIVESC IN DIRECTIA ta, pentru ca nu au obiceiul de a se asigura!

Ok, in regula...pe astia o sa-i ia un tir pe sus intr-o zi si am scapat la un moment dat de o parte din ei. Trebuia mai degraba sa fac referire la un sofer ca in cazul de fata. Sunt multi soferi cu masini de firma - incepand cu autoturisme normale, "papucuri", dubite ....pana la camioane de mici tonaj care mai intra ocazional prin oras. Astia, de regula, sunt presati de timp, sa-si faca targetul - sa ajunga la 100 de destinatii pe zi. In toate intersectiile sunt pe fuga, in graba : se asigura rapid dintr-o privire (nu te observa pentru pentru ca nu reprezinti decat cativa pixeli pe imaginea de pe retina lui) si atunci se intampla bucuria de a fi castigator la un triplu-salt peste capota, chiar daca tu ai avut 40km/h si era normal sa te vada de la "cativa" metri. La 40 la ora, cand ai masini in spate si in lateral, nu prea iti permiti sa franezi la 25-30 la fiecare colt de strada.

Pe cand, daca pixelii aia putini care se confunda adesea cu fundalul, stralucesc mai mult decat ceilalti, atunci ai sansa sa scapi... Hai sa discutam de solutii in situatii normale, nu extreme (viteza supersonica, blonde si altele..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu fii "invizibil" in trafic ai grija sa nu stai in unghiul mort al celui din fata ta si, inainte de a'l depasi asigura'te ca te'a vazut, adica ai luat contact cu ochii lui, direct sau prin intermediul oglinzilor. Adapteaza viteza cu distanta de franare necesara pana la obstacolele potentiale pe un anumit sector de drum. Evident, daca sunt intersectii sau drumuri laterale fara vizibilitate sau masini parcate... considera'le ca pericole potentiale.

 

Faza lunga si tobele maneliste poate ca ajuta sa devii mai vizibil in trafic, insa procentul este infim. Din pacate, cu toate masurile de extra-siguranta, prevedere... etc., daca ai nimerit la locul nepotrivit la momentul nepotrivit, nimic nu te mai poate salva. Pe motor, in special in Romania, trebuie sa fim recunoscatori de fiecare data cand ne intoarcem teferi acasa...

Eu inteleg ce spui, insa sa presupunem ca doi motociclisti cu aceeasi experienta, unu merge cu faza scurta altu cu faza lunga (xenon) care crezi tu ca merge mai relaxat / mai in siguranta?

 

Oare de cate ori am vazut masina care a intrat in depasire si intr-un tarziu sa realizeze ca mai vine o mobra din sens opus si s-a bagat inapoi in coloana, oare de cate ori m-am bucurat de prioritate in intersectii din cauza fazei lungi cu xenon, oare de cate ori nu a depasit unu cu mine in stanga lui in timp ce eu incercam sa il depasesc pe el ;)

 

PS. Eu nu am tobe galagioasa, le consider inutile ca si protectie pasiva. Apropo, ai mers cu faza lunga pe xenon, cum ti se pare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce spui, insa sa presupunem ca doi motociclisti cu aceeasi experienta, unu merge cu faza scurta altu cu faza lunga (xenon) care crezi tu ca merge mai relaxat / mai in siguranta?

 

Oare de cate ori am vazut masina care a intrat in depasire si intr-un tarziu sa realizeze ca mai vine o mobra din sens opus si s-a bagat inapoi in coloana, oare de cate ori m-am bucurat de prioritate in intersectii din cauza fazei lungi cu xenon, oare de cate ori nu a depasit unu cu mine in stanga lui in timp ce eu incercam sa il depasesc pe el ;)

 

PS. Eu nu am tobe galagioasa, le consider inutile ca si protectie pasiva. Apropo, ai mers cu faza lunga pe xenon, cum ti se pare?

Eu am Xenon pus artizanal si daca in afara localitatii vad ca o masina a iesit din rand cam riscant pentru mine ma pliez spe bordura (ca de obicei incapem toti trei chiar daca eu merg de obicei cu lazi) si mi se inclesteaza un deget pe butonul pe care scrie Pass (flash, adica faza lunga ocazionala). Mi se pare o strategie mai buna decat sa mergi tot timpul cu faza lunga si sa nu ai cu ce sa mai semnalizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg de ce subtitulu topicului se refera la tiru care intorcea cand de fapt cauza a fost viteza imbecilului.

poa sa intoarca zeci de tiruri si taxiuri simultan peste cate linii continue vor ca daca mergi cu o viteza decenta poti evita.

tiru s-o asigurat mai mult ca sigur dar la viteza aia cine sa vada racheta care venea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<<<nu inteleg de ce subtitlu topicului se refera la tiru care intorcea cand de fapt cauza a fost viteza imbecilului.

poa sa intoarca zeci de tiruri si taxiuri simultan peste cate linii continue vor ca daca mergi cu o viteza decenta poti evita.

tiru s-o asigurat mai mult ca sigur dar la viteza aia cine sa vada racheta care venea??>>>

 

 

asta ai copiat-o dintr-un comment postat la articolul de pe net de un conservar??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa poti supravietui in trafic trebuie sa te bazezi si pe frane. cand ai observat ceva suspect-clanck,franezi usor..sau mai tare...daca tu mergi cu aceeasi viteza,nepasator la ce e in jurul tau,te si pomenesti pe jos, nici nu stii cine ti-a intors in fata pe linie continua...asa ca viteza e o chestie relativa...

 

 

e bine sa iti cunosti limitele.pe franare, pe viraje, pe ploaie, in rampa, etc.

dar in cazul de fata nu avea cum sa ocoleasca si nici cum sa franeze atat de rapid.

 

ideea e sa te adaptezi in functie de conditile de drum, trafic, vreme samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are nici un sens comparatia ta. Cel cu jipanu` nu are nevoie sa se protejeze de nimic, pentru ca el e mare si tare. Tu trebuie sa te protejezi cumva de pericolul de a nu fi vazut. Uiti ca esti aproape invizibil. Cum previi acest fenomen ? Nu sunt printre cei care circula cu 150 in oras (nici macar extraurban) si sustin ideea, ca daca ai viteza, nimic nu te mai salveaza, daca iti iese ceva in cale. Totusi, la viteze normale (foarte apropiate de cele legale), cum poti sa te faci vazut chiar si de blonde/ adormiti/ etc ? Nu cred ca ai o solutie in afara de a circula cu 30-40 (maxim 50 chiar si pe bulevard)...ai fi ca si cu un scuter...te va claxona lumea sa te dai la o parte, pentru ca mergi prea incet, ca sa fii sigur ca nu patesti ceva.

 

are sens comparatia cu jipanu. si ala face legea lui si tu o faci p-a ta.

si ala ma incomodeaza si depaseste stiind ca eu o sa ma dau la o parte si tu imi pui faza lunga-n ochi stiind ca eu trebuie s-o iau in gat alta alternativa nu am

 

in septembrie o sa merg iarasi in franta. o sa fac atunci pana in arad cati motociclisti circula cu faza lunga.

nesimtitii sunt minoritari

 

 

Abia astept sa ia masuri. Sunt primu care ii sustine, insa pana atunci cel mai bine e sa se bucure fiecare cum stie mai bine de propria mobra, romania inca e o tara frumoasa unde te poti distra cu mobra. La profil scrie ca esti din bucuresti, spune-mi si mie cum ar fi un drum pe cheia daca ai merge regulamentar?

 

PS. problema cu moralistii e ca intotdeauna, dar intotdeauna se gaseste unu si mai moralist ... de exemplu unu care ar urma aceasi "logica" ar intreba: "de ce iti trebuie mobra de 600 cand poti conduce una de 125, sau o bicicleta" ... d-aia e mai bine sa isi vada fiecare de propria viata

 

mi se rupe-n 14 de ce motor ai tu, am doar pretentia sa ma respecti si sa circuli cu faza scurta, cea lunga ma deranjeaza in special dupa cateva sute de km cand sunt obosit, imi ramane pata aia nesimtita de lumina pe retina cateva zeci de secunde. sa sustii ce? ca e ilegal? scrie la p[olitie.

ce s-ar intampla sa circule absolut toti cu faza lunga?

faza lunga permanent este nesimtire.

 

NO COMMENT Ne spui si noua povestea ta cu q7 sincer eu cred ca tu ai patit cva cu un q7 sau x5, altfel nu imi explic

Scuze ca te intreb dar ai fost violat intr-un q7 sau te-a molestat cineva care avea q7 sau x5? Nu, pe bune acuma

 

e vorba de nesimtire. n-am nimic cu masina dar ponderea nesimtitilor e mai mare la vehiculele amintite de mine.

ma simt frustrat cand trebuie sa-mi adaptez eu stilul de mers din cauza nesimtitilor. ala cu q7 care depaseste aiurea, desi ma vede si tie care imi pui becu-n ochi, desi stii ca ma deranjeaza

 

 

Stilul meu de condus ACUM Inseamna 55 km/ora in Bucuresti(unde se poate !!)si maxim 100(croaziera)chiar si pe A 2,faza lunga ziua si ochii cat ceapa de Buzau !

Am permis de la 18 ani si zilele astea implinesc 39,am mai avut si pauze nu am mers continuu,nu am avut accident moto grav niciodata,doar o singura cazatura seriasa dintr-o greseala de pilotaj(am facut un TLR 1000 R aproape praf si am ramas cu ceva pb la glezna dreapta)

 

Am trecut prin perioada de teribilism moto,am dat gaz maxim,am facut "nefacute"acum multumesc Celui de Sus ca nu ma chemat la El !

 

stilul de condus nu are de a face cu viteza. poti merge agresiv si la 55 sau prea incet la 100

 

Si ca sa stie lumea si Tsunami ca sa ma faca si ma roman cu gandire de q7 :P am bixenon si da merg cu faza lunga dar nu depasesc in oras 80, o singura data am avut 96 ca ma grabeam sa ajung de la un examen la un altul si atunci mi-am luat amenda ;) oricum ideea este ca daca faza lunga ma salveaza o singura data e de ajuns, pt ca nu avem decat o viata.

 

 

asa cum am mai spus nu ma astept ca romania sa devina un loc civilizat si daca nu tii cont de legi cel putin de parteneri de trafic.

viteza cu care circuli e treaba ta, atata vreme cat nu ma lovesti pe mine. faptul ca circuli cu becul pe lunga, e si ilegal si denota si lipsa de respect. dar, cerei nesimtitului sa respecte pe cel de langa el. imi dau seama ca e o lupta fara castigator. nesimtitul tot cu faza lunga va merge (pana se vor inmultii si politia va lua masurile legale), iar eu tot frustrat voi fi cat voi circula in romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<<<nu inteleg de ce subtitlu topicului se refera la tiru care intorcea cand de fapt cauza a fost viteza imbecilului.

poa sa intoarca zeci de tiruri si taxiuri simultan peste cate linii continue vor ca daca mergi cu o viteza decenta poti evita.

tiru s-o asigurat mai mult ca sigur dar la viteza aia cine sa vada racheta care venea??>>>

 

 

asta ai copiat-o dintr-un comment postat la articolul de pe net de un conservar??

 

wtf?

 

pentru ca daca tirul nu intorcea acolo tipu nu murea in momentul ala.si tu vorbesti prostii mai mari ca si tine.

 

de ce crezi ca sunt puse linile alea acolo ? sa dea bine pe drum.

are si motociclistul vina lui... ca a mers prea rapid.dar si soferul o are pe a lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inteleg ce spui, insa sa presupunem ca doi motociclisti cu aceeasi experienta, unu merge cu faza scurta altu cu faza lunga (xenon) care crezi tu ca merge mai relaxat / mai in siguranta?

 

Oare de cate ori am vazut masina care a intrat in depasire si intr-un tarziu sa realizeze ca mai vine o mobra din sens opus si s-a bagat inapoi in coloana, oare de cate ori m-am bucurat de prioritate in intersectii din cauza fazei lungi cu xenon, oare de cate ori nu a depasit unu cu mine in stanga lui in timp ce eu incercam sa il depasesc pe el ;)

 

PS. Eu nu am tobe galagioasa, le consider inutile ca si protectie pasiva. Apropo, ai mers cu faza lunga pe xenon, cum ti se pare?

 

revin cu intrebarea de mai sus, daca toti ar merge cu faza lunga, inclusiv camioanele?

cum ti-ar sta? ce ti-ar spune ochii dupa 50km?

 

 

Eu am Xenon pus artizanal si daca in afara localitatii vad ca o masina a iesit din rand cam riscant pentru mine ma pliez spe bordura (ca de obicei incapem toti trei chiar daca eu merg de obicei cu lazi) si mi se inclesteaza un deget pe butonul pe care scrie Pass (flash, adica faza lunga ocazionala). Mi se pare o strategie mai buna decat sa mergi tot timpul cu faza lunga si sa nu ai cu ce sa mai semnalizezi.

 

corect, si pentru asta e faza lunga

 

 

e bine sa iti cunosti limitele.pe franare, pe viraje, pe ploaie, in rampa, etc.

dar in cazul de fata nu avea cum sa ocoleasca si nici cum sa franeze atat de rapid.

 

ideea e sa te adaptezi in functie de conditile de drum, trafic, vreme samd.

 

un sfat foarte sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wtf?

 

pentru ca daca tirul nu intorcea acolo tipu nu murea in momentul ala.si tu vorbesti prostii mai mari ca si tine.

 

de ce crezi ca sunt puse linile alea acolo ? sa dea bine pe drum.

are si motociclistul vina lui... ca a mers prea rapid.dar si soferul o are pe a lui.

 

asa e, o sa plateasca din pacate camionagiul.

la motociclist era doar o chestie de timp pana se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu ma mai mira nimic.daca si aici vin motociclisti care au o gandire atat de bolnava ce asteptari sa mai avem din partea soferilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu ma mai mira nimic.daca si aici vin motociclisti care au o gandire atat de bolnava ce asteptari sa mai avem din partea soferilor.

;)

@Tsunami Mai bine nesimtit decat mort, mai bine sa te plangi tu de faza mea decat sa planga mama. Am zis!

Editat de rookie22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e, o sa plateasca din pacate camionagiul.

la motociclist era doar o chestie de timp pana se intampla

 

Te aprob cu varf si indesat.

Dupa cum am spus, chiar nu inteleg "bocetul" celor care posteza pe aici. Ca si desteptul din Bacau....in momentul in care vezi ca se aduna mai multe elemente periculoase, las-o in pana mea mai incet, indiferent de motor, stil, etc.

Nu e nici macar regretabil in cazul lor. Din punctul meu de vedere si-o fac cu propria mana dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

@Tsunami Mai bine nesimtit decat mort, mai bine sa te plangi tu de faza mea decat sa planga mama. Am zis!

 

daca te bazezi pe faza lunga si la tine e doar o chestie de timp

Mesaj completat

sincer nu ma mai mira nimic.daca si aici vin motociclisti care au o gandire atat de bolnava ce asteptari sa mai avem din partea soferilor.

 

pai si ce sa zic?

soferul o sa si-o ia pentru ca a trecut pe linie continua. dar daca nu era continua il vedea?

vedea pe dracu. chiar daca l-o fi observat, nu a apreciat viteza. si mie mi s-a intamplat. aveam 160-170 in zona de 80. m-am asteptat si m-am urcat pe frana cand mi-a virat o fata la stanga. cand a oprit tremura ca varga. si-a cerut scuze dar am inteles ca era vina mea. de unde naibii sa aprecize ea ca un nebun vine cu peste 90km/h peste viteza legala?

 

in dreptul benzinariei linia ar trebu sa fie intrerupta. altfel e capcana pentru politie sa ne ia banu. e la mintea cocosului ca oamenii vor alimenta.

n-a fost, asta e.

 

imi pare rau pentru biker. nu a fost vina lui, vina e a societatii care formeaza motociclisti pe banda rulanta si nu atentioneaza cu exemple si filme despre pericolele de pe sosea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...