florinelu30 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 schimba pentru o secunda viziera cu parbrizul unui tir (care se misca greu) si imagineaza-ti ca vine spre tine un motor cu 160kmph, cam cate secunde iti ia tie sa scoti rabla in drum si cam cate secunde ii ia motorului sa vina de la 500 m distanta. s-ar putea ca timpii sa egali. asa ca vinovatia mie nu imi este foarte clar cum sa o impart.asta e doar parerea mea. Sa va spun si puntul meu de vedere ca am mers 6 ani pe camion si stiu cum se face un viraj la stanga: Se ia iesitul din motorinarie si se executa virajul la stanga. Te asiguri in stanga,vezi venind o masina ca-ti face semn sa te bagi in fata ei , te asiguri din mers si din partea dreapta(cam 1-2 secunde pentru ca se termina geamul lateral si pa,nu mai vezi deoarece urmeaza semiremorca prin care nu poti sa vezi)pana se inchide unghiul vizual.Te asiguri din mers ca sa nu-l tii mult pe cel care te-a lasat sa intri pe banda lui. Doar soferul implicat stie daca l-a vazut sau nu,dupa parerea mea sigur nu l-a vazut,nu cred ca a vrut sa ia viata cuiva,sau daca l-a vazut nu ia apreciat viteza(si pot spune ca e greu de apreciat viteza uni far deoarece nu vezi masa fizica a obiectului care se apropie,vezi doar o lumina care se apropie)cu care se apropia,nu stia ce este,masina sau motocicleta.Nu stiu dar pacat pentru suferinta apropiatilor si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Ceva de genul am patit eu ieri. Vedeti de la secunda 40. E exact ceea ce spuneam si eu, ca soferii ies in sosea desi vad ca vin masini, bazanduse ca nu e nimeni tampit sa intre in ei. De multe ori mi s-a intamplat sa vad 3-4 tir-uri asteptand la fel ca si la tine, sa iasa din dreapta mea pe soseaua pe care circul, si chiar daca doar primul avea timp sa iasa, toti ceilalti ieseau practic ca intr-o coloana, chiar daca trebuiau sa imi dea mie prioritate, eu fiind nevoit sa opresc si sa ii las sa iasa. Repet, asta mi s-a intamplat de foarte multe ori, cum am vazut filmuletul tau, mi-am dat seama ca la fel o sa procedeze soferul camionului rosu. Sunt sigur ca te-a vazut, doar ca s-a bagat tocmai pt ca a iesit si tir-ul alb inaintea lui. Vorbesc la general acum, daca viteza ta era prea mare si te aflai sub tir in momentul in care el intra pe sosea, mureai impacat cu ideea ca el e vinovat ca nu ti-a dat prioritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) Sa va spun si puntul meu de vedere ca am mers 6 ani pe camion si stiu cum se face un viraj la stanga:Se ia iesitul din motorinarie si se executa virajul la stanga. Te asiguri in stanga,vezi venind o masina ca-ti face semn sa te bagi in fata ei , te asiguri din mers si din partea dreapta(cam 1-2 secunde pentru ca se termina geamul lateral si pa,nu mai vezi deoarece urmeaza semiremorca prin care nu poti sa vezi)pana se inchide unghiul vizual.Te asiguri din mers ca sa nu-l tii mult pe cel care te-a lasat sa intri pe banda lui. Doar soferul implicat stie daca l-a vazut sau nu,dupa parerea mea sigur nu l-a vazut,nu cred ca a vrut sa ia viata cuiva,sau daca l-a vazut nu ia apreciat viteza(si pot spune ca e greu de apreciat viteza uni far deoarece nu vezi masa fizica a obiectului care se apropie,vezi doar o lumina care se apropie)cu care se apropia,nu stia ce este,masina sau motocicleta.Nu stiu dar pacat pentru suferinta apropiatilor si nu numai. d'aia nu se vad motociclistii, indiferent cei care circula cu viteza, faza scurta sau zboara, ca nu se uita lumea dupa ei. (punct). uita-te, uita-te si dup'aia mai uita-te odata ziceau unii intr-un spot. adica nu degeaba se numesc spoturile alea "de constientizare". daca era un tirist de pe-afara obisnuit cu lumunile si cu apreciatu' unei singure lumini, gandea altfel. si spune-mi tu, daca era faza lunga nu se-ntreba de 2 ori ca oare la ce distanta e, sau oare nu o fi prea aproape si-ar mai fi asteptat? Editat August 4, 2010 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
localghost Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) pfai de plm ce erea sa se intample la secunda 40. cacao in ploaie. scrie clar in lege ca la intersectii reduci viteza la 30 in urban si 50 afara. voi geniilor care parte n-ati inteles-o? sau sinteti in oniric si va credeti pe ceva circuit mai tot timpu cand iesiti in trafic. daca respecti legea nu ti se intampla abosult nika indiferent cati doreli ies cu bascula de pe laterale. dovada chiar clipu exemplificat in care raideru o mers prudent. desigur exista si exceptii care se numesc ghinion pur cand mergi decent dar efectiv situatia e de tip final destination si nu ai nici o sansa. Editat August 4, 2010 de localghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 pfai de plm ce erea sa se intample la secunda 40. cacao in ploaie. scrie clar in lege ca la intersectii reduci viteza la 30 in urban si 50 afara. Valabil numai in intersectiile nedirijate, care sunt destul de rare. Oricum, si daca ai vrea sa faci asta cateodata te "impinge" traficul nu prea ai cum sa faci manevra asta ca te pupa unul un qur de nu te vezi. Este o regula nerespectata de majoritatea, habar nu am cine-o respecta. Nu incetineste lumea la trecerile de pietoni, dar la intersectia DN cu Cocarlatii din Deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 pfai de plm ce erea sa se intample la secunda 40. cacao in ploaie. scrie clar in lege ca la intersectii reduci viteza la 30 in urban si 50 afara. voi geniilor care parte n-ati inteles-o? poate ma ajuti si pe mine cu legea aia. eu n-o stiu. rusine sa-mi fie! astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SubInfluentza Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) Art. 123. - Conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30 km/h in localitati sau 50 km/h in afara localitatilor, in urmatoarele situatii: a) la trecerea prin intersectiile cu circulatie nedirijata; B ) in curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau in care vizibilitatea este mai mica de 50 m; d) la trecerea pe langa grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent daca acestea se afla in mers sau stationeaza pe partea carosabila a drumurilor cu o singura banda de circulatie pe sens; e) la trecerea pe langa animale care sunt conduse pe partea carosabila sau pe acostament; f) cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata, zapada batatorita, mazga sau piatra cubica umeda; g) pe drumuri cu denivelari, semnalizate ca atare; h) in zona de actiune a indicatorului de avertizare "Copii" in intervalul orar 7,00-22,00, precum si a indicatorului "Accident"; i) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare si marcaje, cand drumul public are cel mult o banda pe sens, iar pietonii aflati pe trotuar, in imediata apropiere a partii carosabile, intentioneaza sa se angajeze in traversare; j) la schimbarea directiei de mers prin viraje; k) cand vizibilitatea este sub 100 m in conditii de ceata, ploi torentiale, ninsori abundente. Sursa : LINK Editat August 4, 2010 de SubInfluentza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SMOKE1 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 RIP!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Faze ca in secunda 40 am intalnit sute .. daca nu mii si am mai intalnit si faze multe cand pe contrasens vine TIR depasind TIR si-ti face flash-uri sa te dai si e drum cu o singura banda pe sens si nici macar acostament nu e sa zici ca iesi in afara drumului.. Cred ca cineva tre sa predea chestia asta la scoala si sa puna lumea sa scrie de 100 ori ca la clasa 1: "experienta in trafic se invata in timp, nu te nasti invatat cu ea, creierul uman invata si aduna informatii in timp pe masura ce intalneste diverse situatii." - poti sa fii inteligentul inteligentului talentatul talentatului, rossi al II-lea pe pamant, experienta se acumuleaza in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.