Sari la conținut

se deregleaza relantiu la gsx 600f


Postări Recomandate

cateodata ma trezesc ca porneste cum e reglat la 1200 ture iar cateodat eil pornesc si e2300 ture fara sa umblu la surubelu de reglat relantiu....il reglez iar ca sa stea la cat trebe nu mereu face asta acum aud in toba un sunet un fel de rateuri chiar si la relanti si cam consuma... ideii are cineva.. cateodata plec cu relantiu cum trebe si ma trezesc in intersesctie ca moare motoru la relanti sau a1a daca nul tin eu putin turat nu sta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateodata ma trezesc ca porneste cum e reglat la 1200 ture iar cateodat eil pornesc si e2300 ture fara sa umblu la surubelu de reglat relantiu....il reglez iar ca sa stea la cat trebe nu mereu face asta acum aud in toba un sunet un fel de rateuri chiar si la relanti si cam consuma... ideii are cineva.. cateodata plec cu relantiu cum trebe si ma trezesc in intersesctie ca moare motoru la relanti sau a1a daca nul tin eu putin turat nu sta

Salut! Daca nu se deregleaza din cauza surubului (cu rozeta) de relanti, si daca carburile sunt in stare buna, sincronizate, etc, s-ar putea intampla sa nu-ti functioneze toti cilindrii . Sa intrerupa din cand in cand, si de acolo variatiile de turatie. Alimentezi carburile cu un "bidonas" (ca la sincronizare) si tragi fisele pe rand de pe bujii. Cand scoti o fisa si motorul nu-si modifica turatia, acel cilindru are probleme (de aprindere, de alimentare cu benzina, de compresie, etc). Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am observat si din alte posturi, motorul tau pare intr'o stare avansata de uzura asa ca fara o reparatie capitala n'o sa reusesti niciodata sa'l faci sa mearga ca nou...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateodata ma trezesc ca porneste cum e reglat la 1200 ture iar cateodat eil pornesc si e2300 ture fara sa umblu la surubelu de reglat relantiu....il reglez iar ca sa stea la cat trebe nu mereu face asta acum aud in toba un sunet un fel de rateuri chiar si la relanti si cam consuma... ideii are cineva.. cateodata plec cu relantiu cum trebe si ma trezesc in intersesctie ca moare motoru la relanti sau a1a daca nul tin eu putin turat nu sta

 

Are probleme cel mai probabil cu supapele si carburatoarele care trebuiesc curatate ca la carte si reglate perfect.

Sincronizarea de banc pe care i-ai facut-o este doar sa poti sa incalzesti motorul sa ii faci sincronizarea normala a carburatoarelor. Nu sa ramana asa.

 

Din cate am observat si din alte posturi, motorul tau pare intr'o stare avansata de uzura asa ca fara o reparatie capitala n'o sa reusesti niciodata sa'l faci sa mearga ca nou...

gsxf-urile nu se uzeaza.

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am observat si din alte posturi, motorul tau pare intr'o stare avansata de uzura asa ca fara o reparatie capitala n'o sa reusesti niciodata sa'l faci sa mearga ca nou...

 

Ride Safe!

uzura are dar ideea e ca nu ma pricep si are bubele in felu urmator: rezervoru are rugina ultima oara am incercat prima mea oara sa sincronizez deoarece pornea greu la rece si nu statea turat mai jos de 2000 dupa cum vam spus in alt topic... si l-am sincronizat cu bidonase de nu mai pornea deloc , apoi la indrumarile unui bun mecanic am curatat carburile aveaiu o gramada de rugina si am facut sincronizarea la deschiderea clapetei din ochi

(sincronizarea de baza reglez clapetele la acceasi deschidere )...puse pe motor parca aveam turbina de la 5000 ture mergea asa cum imi placea mie nervi nu gluma. Dupa cateva saptamani merge la fel de prost ce ar fi de data asta dat-mi explicatii relantiu e posibil sa faca sa tot din astfel de motive astept parerile voastre ....multam anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uzura are dar ideea e ca nu ma pricep si are bubele in felu urmator: rezervoru are rugina ultima oara am incercat prima mea oara sa sincronizez deoarece pornea greu la rece si nu statea turat mai jos de 2000 dupa cum vam spus in alt topic... si l-am sincronizat cu bidonase de nu mai pornea deloc , apoi la indrumarile unui bun mecanic am curatat carburile aveaiu o gramada de rugina si am facut sincronizarea la deschiderea clapetei din ochi

(sincronizarea de baza reglez clapetele la acceasi deschidere )...puse pe motor parca aveam turbina de la 5000 ture mergea asa cum imi placea mie nervi nu gluma. Dupa cateva saptamani merge la fel de prost ce ar fi de data asta dat-mi explicatii relantiu e posibil sa faca sa tot din astfel de motive astept parerile voastre ....multam anticipat

 

parerea mea este ca ai nevoie de un mecanic bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
uzura are dar ideea e ca nu ma pricep si are bubele in felu urmator: rezervoru are rugina ultima oara am incercat prima mea oara sa sincronizez deoarece pornea greu la rece si nu statea turat mai jos de 2000 dupa cum vam spus in alt topic... si l-am sincronizat cu bidonase de nu mai pornea deloc , apoi la indrumarile unui bun mecanic am curatat carburile aveaiu o gramada de rugina si am facut sincronizarea la deschiderea clapetei din ochi

(sincronizarea de baza reglez clapetele la acceasi deschidere )...puse pe motor parca aveam turbina de la 5000 ture mergea asa cum imi placea mie nervi nu gluma. Dupa cateva saptamani merge la fel de prost ce ar fi de data asta dat-mi explicatii relantiu e posibil sa faca sa tot din astfel de motive astept parerile voastre ....multam anticipat

 

 

cablul de la acceleratie e tot ala peticit cu izoler sau i-ai pus unul cum trebuie? rezervorul trebuie curatat cum trebuie, degeaba ii cureti carburile daca vine mizeria din rezervor... sfatul meu e sa nu iti mai bati capul si sa pui motorul tau bun pe ea si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu tu ce carburatoare ai pe gsxf, dar e posibil sa nu-ti mearga bine din cauza unei parti numite " Vacuum release plate " . Una din astea doua.

 

La prima poza (in caz ca ai sistemul ala) trebuie sa schimbi o garnitura de cauciuc. In a 2-a poza, uita-te bine sa nu fie impuscat, rascopt sau sa nu mai etanseze bine. Numai bine.

post-13665-1280833953_thumb.jpg

post-13665-1280833969_thumb.jpg

Editat de Narko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verrifica starea cablului de choke. Adica il dai jos de tot si vezi daca se misca cum trebuie sau e intepenit.

socul e ok.. Am uitat sa mentionez innainte sal fac sa fuga kalume kand am dat karburile jos am gasit karb 4 blokat siberu sus ..kand lam desfakut navea garniturile kare veneau pe cuiu dn siber, am pus altele identice dupa kare fugea marfa aku fakandum aceleasi figuri ma gandesk ka poate ias sa blokat Âşiberu ,dar kauzele kare ar fi!

Mesaj completat

parerea mea este ca ai nevoie de un mecanic bun

relantiu si-a revenit singur dar totusi caut o explicatie? Am mers50 km ma prins ploaia pe drum relantiu a sarit la 3mii a doua seara cand am pornito a luato mormal fara sa creasca sau sa scada relantiu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
.....mentionez innainte sal fac sa fuga kalume kand am dat karburile jos am gasit karb 4 blokat siberu sus ..kand lam desfakut navea garniturile kare veneau pe cuiu dn siber, am pus altele identice dupa kare fugea marfa aku fakandum aceleasi figuri ma gandesk ka poate ias sa blokat Âşiberu ,dar kauzele kare ar fi!

Mesaj completat

 

nu prea intelegeam si ... nici nu imi bateam capul sa inteleg de ce sunt criticati cei care scriu asa cum ai facut tu! dar asta se intampla inainte sa citesc postu de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare am si eu. e posibil sa oscileze atat de tare relantiul din cauza filtrului de benzina? in jur de 30 kkm are doar la mine fara sa l schimb niciodata+ cati o mai avea inaintea mea. ma scoate din sarite faptul ca la relanti motorul nu merge deloc rotund. cand sta 2 secunde in1100 rpm, cand in 1500, scade iar 2 secunde, iar creste si tot asa. in rest alte probleme la alimentare nu are.

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare am si eu. e posibil sa oscileze atat de tare relantiul din cauza filtrului de benzina? in jur de 30 kkm are doar la mine fara sa l schimb niciodata+ cati o mai avea inaintea mea. ma scoate din sarite faptul ca la relanti motorul nu merge deloc rotund. cand sta 2 secunde in1100 rpm, cand in 1500, scade iar 2 secunde, iar creste si tot asa. in rest alte probleme la alimentare nu are.

ceea ce spui tu par a fi carburatoarele nesincronizate filtru de benzina banuesc ca e unul normal din peco luat, schimbal e numai 5lei daca vorbesti de filtrul din rezervor scoatel curatal cu aer dar.... problema cred ca e carburatia mai mult ca sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...