pisica matache Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Am o comunista careia trebuie sa-i schimb lantul (e vorba de o Jawa 638..) Dilema care o am e urmatoarea :sa folosesc un lant produs de CZ ,cu care Jawa vine echipata,sau sa incerc o alta firma (de ex DID..) in speranta ca acesta din urma m-ar tine mai mult S-ar justifica chiar folosirea unui lant cu o-ringuri ,avand in vedere ca motorul este prevazut cu protectii pt lant destul de eficiente..(altfel spus diferenta de calitate intre un lant simplu si unul cu o-ringuri e data de ungerea si protectia mai buna a celui din urma ,sau difera si calitatea otelului folosit ? bineinteles ambele produse de aceeasi firma ) Multumesc anticipat pt raspunsurile voastre.. Asfalt uscat..si fara multe gropi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 un did costa vreo 160-170 de euro. adica jumatate din jawa crezi ca merita? protectiile alea de cauciuc daca-s bune, pune lant de jawa, unge-l si in continuare o sa se prelinga ulei din cutie pe pinion si implicit pe lant. nu mai ai probleme mult timp cu el. dar schimba si pinioanele, pune-le noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat August 5, 2010 Autor Share Postat August 5, 2010 un did costa vreo 160-170 de euro. adica jumatate din jawa crezi ca merita? protectiile alea de cauciuc daca-s bune, pune lant de jawa, unge-l si in continuare o sa se prelinga ulei din cutie pe pinion si implicit pe lant. nu mai ai probleme mult timp cu el. dar schimba si pinioanele, pune-le noi Un DID standard costa 115 Ron,un DID intarit costa 203 Ron, un DID cu o-ringuri costa 313Ron (preturi Romimoto..) iar un CZ fara o-ringuri costa 120 Ron Diferentele de pret nu mi se par mari,dar nu cunosc diferentele de calitate...de aceea am postat aici Prefer sa dau un ban in plus daca calitatea justifica diferenta.. Daca cunosti si alte surse de lant original Jawa sub pretul gasit de mine,imi poti spune Ai dreptate ca o Jawa o poti lua ieftin,dar daca vrei sa mergi cu ea,nu sa repari zilnic la ea ,atunci costa..(am dat pe doua Jawe 12 milioane,iar pe o baterie si un cauciuc 3 milioane..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Un DID standard costa 115 Ron,un DID intarit costa 203 Ron, un DID cu o-ringuri costa 313Ron (preturi Romimoto..) iar un CZ fara o-ringuri costa 120 RonDiferentele de pret nu mi se par mari,dar nu cunosc diferentele de calitate...de aceea am postat aici Prefer sa dau un ban in plus daca calitatea justifica diferenta.. Daca cunosti si alte surse de lant original Jawa sub pretul gasit de mine,imi poti spune Ai dreptate ca o Jawa o poti lua ieftin,dar daca vrei sa mergi cu ea,nu sa repari zilnic la ea ,atunci costa..(am dat pe doua Jawe 12 milioane,iar pe o baterie si un cauciuc 3 milioane..) Daca intentioneza sa o tii si sa te bucuri de ea eu zi ca merita investitia, ca doar pentru tine o faci. Adica punandu-i un chit de lant mai bun o sa te tina implicit mai mult, un chit de lant intretinut ok tine peste 20 000 de km, unul super intretinut sare de 25-30 000, acu depinde si cum tragi de el si mai ales in ce conditii il utilizezi. Ma gandesc ca la jawa fiind protejat ar trebui sa tina lejer peste 20 de mii, pe cand un chit de lant CZ made cat tine ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat August 5, 2010 Autor Share Postat August 5, 2010 Daca intentioneza sa o tii si sa te bucuri de ea eu zi ca merita investitia, ca doar pentru tine o faci. Adica punandu-i un chit de lant mai bun o sa te tina implicit mai mult, un chit de lant intretinut ok tine peste 20 000 de km, unul super intretinut sare de 25-30 000, acu depinde si cum tragi de el si mai ales in ce conditii il utilizezi. Ma gandesc ca la jawa fiind protejat ar trebui sa tina lejer peste 20 de mii, pe cand un chit de lant CZ made cat tine ??? La ce anume marci faci referire..(care tin peste 20 000 km..) ? Sunt in continuare nelamurit daca un lant cu o-ringuri este mai durabil decat unul simplu,plecand de la premiza ca cel simplu este protejat de praf.noroi etc ..Jawa avand burdufuri de cauciuc pt lant destul de eficiente.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Nu tine motorul Jawa 30 000. Nu baga bani in ea, minim necesar, tot o dai, nu stai o viatza cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1CFOR Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 un magazin sau pe cineva care aduce lanturi la preturi decente stiti cumva? Preferati un brand anume? Trebuie sa schimb lantul la en 500-le meu si vreau sa aflu cat mai multe pareri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat August 8, 2010 Autor Share Postat August 8, 2010 un magazin sau pe cineva care aduce lanturi la preturi decente stiti cumva? Preferati un brand anume? Trebuie sa schimb lantul la en 500-le meu si vreau sa aflu cat mai multe pareri. Multumesc! Diverse pareri despre tipuri si marci de lanturi gasesti pe forumul enduristilor (pag 7,13 ) Tot acolo se pomeneste de cateva magazine..eu am mai gasit lanturi pe Romimoto,sigur sunt mai multe... Depinde ce tip de lant cauti si ce marca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Nu tine motorul Jawa 30 000. Nu baga bani in ea, minim necesar, tot o dai, nu stai o viatza cu ea. Aceeasi tehnologie de fabricat lanturi, este peste tot in lume, noi platim decit numele firmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Aceeasi tehnologie de fabricat lanturi, este peste tot in lume, noi platim decit numele firmei. in mare parte iti dau dreptate dar chiar si la acelasi producator gasesti lanturi cu tehnologii diferite si preturi pe masura. uite aici de exemplu: pt acelasi model si acelasi an de fabricatie sunt 6 tipuri de lant la preturi de la 276 la 771 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 in mare parte iti dau dreptate dar chiar si la acelasi producator gasesti lanturi cu tehnologii diferite si preturi pe masura. uite aici de exemplu: pt acelasi model si acelasi an de fabricatie sunt 6 tipuri de lant la preturi de la 276 la 771 lei Serios ... e ca si cum ai zice ca un lant luat din bazar (facut din fier mort) poate fi comparat cu DC,DID sau Regina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 deacord cu tine, numai ca nu zicea nimeni de lanturi din bazar. Si nici de lanturi de tractiune pentru utilaje. Vorbeam de lanturi moto cat de cat cunoscute. In plus, ai vazut poate ca am dat exemplul ala ca sa subliniez ca unele lanturi fac mai mult decat altele chiar daca au aceeasi sigla pe cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Mai exista si alte solutii in afar de DID> Regina, Iris( astea doua s mai ieftine decat DID), RK(asta i scump). Nu stiu cat de fiabil e CZ asta, insa din posturile anterioare se pare ca Iris sau Regina ar putea fi comparabile la pret si totusi destul de fiabile. Acu, depinde cum le intreti. Unii zic ca s proaste, al'ii spun ca au facut si 30k cu Regina. Eu am Iris, am 6k deja si nu a trebuit sa l intind decat dupa primii 500 de km, cum de altfel e recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.