TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) ce faci papushe, te oftici? Eu nu cred nimic. Tu ai scris acea gogomanie Care gogomanie lachitza ? Aia cu frana spate cu roata in aer ? ...si uite asa acest topic a pierdut aportul de cunostinte al pilotului de ROSBK Cesar, care nu pune frana spate pe curbe, care nu crede in Pedrosa, nu prea merge in oras, vorbeste engleza mai bine ca mine, piloteaza mai bine, fwte mai bine, pescuieste mai bine, varuieste mai bine...plm.... Cesare!!! La ce mai esti mai bun ca mine, mah ? Cam bec !!!!!! Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Care gogomanie lachitza ? Aia cu frana spate cu roata in aer ? ...si uite asa acest topic a pierdut aportul de cunostinte al pilotului de ROSBK Cesar, care nu pune frana spate pe curbe, care nu crede in Pedrosa, nu prea merge in oras, vorbeste engleza mai bine ca mine, piloteaza mai bine, fwte mai bine, pescuieste mai bine, varuieste mai bine...plm.... Cesare!!! La ce mai esti mai bun ca mine, mah ? Cam bec !!!!!! Eu inteleg ori ca asa ai fost tu crescut ori ca asa se vorbeste la tine in familie sau in cercul tau de prieteni. pare rau nasol, naspa plus plus Daca vrei sa vorbesti in felul asta foloseste cu incredere PM. Daca nu ai incredere in PM, si totusi vrei sa vorbesti asa, foloseste datele de contact si stabiim o intalnire. Iti promit ca voi avea rabdare sa te ascult Noapte buna si vise cu erectii epice si colosale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Neata!Ce face fetele?V-ati sculat?Incepem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Poate azi il scot pe sinner din casa sa facem niste filmulete mai profi, si cu ducati Vad ca nu ploua. Vedeti ca s-a dat ora inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ma uitam acum la calificarile la F1 si l-am vazut pe Massa cum a ramas fara roata dreapta fata. Era clar ca nu mai avea control si a pus frana maxim. Spatele era blocat dar masina s-a dus sanie desi nu avea viteza mare, incidentul producandu-se la iesirea dintr-o sicana. Diferenta majora fata de motociclete este ca pe spate exista aripa deportanta deci spatele nu are cum sa se descarce, cu toate astea, spatele tot n-a tinut prea bine frana. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Ma uitam acum la calificarile la F1 si l-am vazut pe Massa cum a ramas fara roata dreapta fata. Era clar ca nu mai avea control si a pus frana maxim. Spatele era blocat dar masina s-a dus sanie desi nu avea viteza mare, incidentul producandu-se la iesirea dintr-o sicana. Diferenta majora fata de motociclete este ca pe spate exista aripa deportanta deci spatele nu are cum sa se descarce, cu toate astea, spatele tot n-a tinut prea bine frana. Voi ce parere aveti? Am parere ca bati campii, aripa deportanta preseaza la viteze mai ridicate, probabil de la 140-150 in sus. In afara de asta masinile de F1 nu au probleme cu descarcarea spatelui din cauza constructiei, practic aproape toate elementele masinii sunt de la jumatatea masinii pana in spate, suspensie rigida, garda la sol foarte mica. LE: Am vazut pe net ce s-a intamplat, avea viteza destul de mare ca sa se duca taras pe frana pana in parapet iar problema e ca a pierdut controlul din cauza defectiunii tehnice. Accidente de genul acesta se intampla frecvent in F1. Editat Octombrie 30, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Am parere ca bati campii, aripa deportanta preseaza la viteze mai ridicate, probabil de la 140-150 in sus. In afara de asta masinile de F1 nu au probleme cu descarcarea spatelui din cauza constructiei, practic aproape toate elementele masinii sunt de la jumatatea masinii pana in spate, suspensie rigida, garda la sol foarte mica. LE: Am vazut pe net ce s-a intamplat, avea viteza destul de mare ca sa se duca taras pe frana pana in parapet iar problema e ca a pierdut controlul din cauza defectiunii tehnice. Accidente de genul acesta se intampla frecvent in F1. Nu inteleg cum pot sa bat campii cand intreb ce parere ai Dar ma rog.... Stii sigur la ce viteza si ce forta deportanta creaza spatele? Sau o diagrama viteza-deportanta? Sunt sigur ca nu. Eram curios principial vorbind ce pareri are bobulatia. Cu tine m-am lamurit din prima fraza... pfff E foarte interesant cum reusesti sa tragi concluzia inainte sa faci rationamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Uite un filmuletz care explica cum e chestia cu slide-urile, la viteza mica. Implica frana spate. Ce-or face Stoner si Pedrosa la vitezele cu care fac ei slide-uri nu stim daca o sa aflam. http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2011/January/jan3111-video-how-to-back-it-in/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Nu inteleg cum pot sa bat campii cand intreb ce parere ai Dar ma rog.... Inainte sa intrebi ce parere am ai expus un punct de vedere in care bateai campii. Stii sigur la ce viteza si ce forta deportanta creaza spatele? Sau o diagrama viteza-deportanta? Sunt sigur ca nu. Amice atotcunascator, poti sa iei diagrama viteza-deportanta sa ti-o bagi direct in rect. Deportanta depinde de marimea si inclinatia aripii, asa ca nu poti sa faci un astfel de grafic decat daca cunosti aceste lucruri. Asa ca marsh cu gargara asta ieftina. Eram curios principial vorbind ce pareri are bobulatia. Cu tine m-am lamurit din prima fraza... pfff Te-ai lamurit o laie, ai vazut un accident de F1 si ai tras concluzia ca F1 are frane slabe pe spate. Editat Octombrie 30, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Si alt caz, de la cel mai bun din lume, unde daca voi iar vedeti cum apasa frana spate au ma impusc si gata! http://www.youtube.com/watch?v=5jv2miNdHFE&NR=1 Editat Octombrie 30, 2011 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Inainte sa intrebi ce parere am ai expus un punct de vedere in care bateai campii. Vaaai... Am scris ce s-a intamplat in calificari la F1. S-a intamplat altceva? Punctul de vedere nu mi l-am exprimat inca pentru ca ii scriu unuia care vorbeste mai mult decat gandeste Amice atotcunascator, poti sa iei diagrama viteza-deportanta sa ti-o bagi direct in rect. Deportanta depinde de marimea si inclinatia aripii, asa ca nu poti sa faci un astfel de grafic decat daca cunosti aceste lucruri. Asa ca marsh cu gargara asta ieftina. "Mars" se vorbeste la tine in familie si in cercul tau de prieteni? Recomand un upgrade! Esti in stare sa faci o polara a unui profil aerodinamic, daca ti-l dau? Eu da, am dat examen la asa ceva in anul 3 de facultate. Multumesc pentru intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Vaaai... Am scris ce s-a intamplat in calificari la F1. S-a intamplat altceva? Punctul de vedere nu mi l-am exprimat inca pentru ca ii scriu unuia care vorbeste mai mult decat gandeste Uite reisere de uichend ce ai scris: Ma uitam acum la calificarile la F1 si l-am vazut pe Massa cum a ramas fara roata dreapta fata. Era clar ca nu mai avea control si a pus frana maxim. Spatele era blocat dar masina s-a dus sanie desi nu avea viteza mare, incidentul producandu-se la iesirea dintr-o sicana. Diferenta majora fata de motociclete este ca pe spate exista aripa deportanta deci spatele nu are cum sa se descarce, cu toate astea, spatele tot n-a tinut prea bine frana. Sau ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Te-ai lamurit o laie, ai vazut un accident de F1 si ai tras concluzia ca F1 are frane slabe pe spate. Arata-mi te rog unde am scris eu aceasta concluzie? Uite reisere de uichend ce ai scris: Cursele pe circuit se tin doar in weekend domnule pleonasm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Cursele pe circuit se tin doar in weekend domnule pleonasm Te-ai gandit la prostia scrisa de tine? E prezentata mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ma uitam acum la calificarile la F1 si l-am vazut pe Massa cum a ramas fara roata dreapta fata. Era clar ca nu mai avea control si a pus frana maxim. Spatele era blocat dar masina s-a dus sanie desi nu avea viteza mare, incidentul producandu-se la iesirea dintr-o sicana. Diferenta majora fata de motociclete este ca pe spate exista aripa deportanta deci spatele nu are cum sa se descarce, cu toate astea, spatele tot n-a tinut prea bine frana. Si a tinut bine spatele sau s-a dus blocat si masina a mers ca pe gheata? La ce te-ai uitat tu ca nu pricep? Arata-mi unde am scris ca franele de F1 sunt proaste, agitatule Te-ai gandit la prostia scrisa de tine? E prezentata mai sus. Eu stiu ca tu nu stii nimic despre curse Tu stii? In weekend ai curse de F1, MotoGP, WSBK,si alte formule peste formule mai mici sau mai mari. In concluzie, racer de weekend este un pleonasm. Cum comentezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Si a tinut bine spatele sau s-a dus blocat si masina a mers ca pe gheata? La ce te-ai uitat tu ca nu pricep? Arata-mi unde am scris ca franele de F1 sunt proaste, agitatule Ai zis ca spatele n-a tinut prea bine frana. In primul rand pilotule care esti tu pilot, Massa a intrat in sicana cu o anumita viteza. Acea viteza era buna pentru trecerea prin sicana dar era prea mare pentru ceea ce urma sa se intample si anume ruperea unui brat de suspensie care a dus la schimbarea traiectoriei iar distanta parcursa pana la parapet era prea mica pentru a opri in conditiile respective. As mai adauga faptul ca Massa s-a pierdut la faza asta, a franat puternic blocand rotile si se vede in film cum incerca sa vireze stanga desi roata stanga fata era blocata. Asa ca pilotule care esti tu pilot de uichend, eficienta franelor nu a avut nimic de a face cu incidentul respectiv. Aceste tip de accident se intampla frecvent in F1. Editat Octombrie 30, 2011 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Ai zis ca spatele n-a tinut prea bine frana. Exact. Esti de alta parere? Foarte frumos, asta vreau sa aud. E o exprimare oarecum nefericita, de fapt ce se vede foarte clar este ca spatele cu tot cu incarcare aerodinamica, s-a blocat. Frana tine, cauciucul se blocheaza rezulta franare nasoala. Am facut remarca fata de eleronul spate tocmai pentru a compara cu motocicleta care are incarcare aerodinamica zero. La frana puternica nu exista nici o apasare aerodinamica care sa tina roata pe asfalt si de cele mai multe ori la franare puternica, se descarca complet. Acum poti sa discuti civilizat? Massa a intrat in sicana cu o anumita viteza. Acea viteza era buna pentru trecerea prin sicana dar era prea mare pentru ceea ce urma sa se intample si anume ruperea unui brat de suspensie care a dus la schimbarea traiectoriei iar distanta parcursa pana la parapet era prea mica pentru a opri in conditiile respective. As mai adauga faptul ca Massa s-a pierdut la faza asta, a franat puternic blocand rotile si se vede in film cum incerca sa vireze stanga desi roata stanga fata era blocata. Consider ca nu e relavant ce s-a intamplat in accident si faptul ca a ajuns in parapet. Nu e relevant pentru aspectul care ma intereseaza pe mine si anume rotile spate blocate. Este o situatie limita care insa releva clar un aspect de principiu important. Fata pune frana mult mult mai tare decat spatele (frana plus cauciucuri). Masina de f1 evident ca nu se ridica pe puntea fata, asta e clar. Aici voiam sa ajung. Stopping power - diferentele intre cele doua punti. Nu fortez o comparatie cu motocicleta dar sunt multe lucruri utile de invatat daca intelegem principiile. In primul rand pilotule care esti tu pilot Asa ca pilotule care esti tu pilot de uichend Te uiti la emisiuni TV mondene? Citesti Click si Can can? Editat Octombrie 30, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Exact. Esti de alta parere? Foarte frumos, asta vreau sa aud. E o exprimare oarecum nefericita, de fapt ce se vede foarte clar este ca spatele cu tot cu incarcare aerodinamica, s-a blocat. Frana tine, cauciucul se blocheaza rezulta franare nasoala. Am facut remarca fata de eleronul spate tocmai pentru a compara cu motocicleta care are incarcare aerodinamica zero. Spatele s-a blocat pt ca a apasat prea tare frana, Massa a franat in disperare. Nu are nici o legatura cu faptul ca avea incarcare aerodinamica sau nu. Daca apesi tare pe frana efectul este blocarea rotilor. Parerea mea e ca daca nu se pierdea si frana corect nu intra in parapet, se vede ca nu a intrat cu viteza mare in parapet. Mai e un aspect care nu e de neglijat, cand s-a rupt bratul masina a mers practic pe podea (aderenta minima) iar acest lucru a facut sa scada apasarea pe roata stanga spate si chiar pe roata stanga fata. Avand in vedere ca acest accident s-a datorat ruperii unui brat de suspensie inseamna ca nu poti face o analiza obiectiva despre frane. Acum poti sa discuti civilizat? Nu, nu pot discuta civilizat cu "cunoscatorii" care bat campii. Una e sa ai un schimb de pareri si una e sa te dai destept. Fata pune frana mult mult mai tare decat spatele (frana plus cauciucuri). A spus cineva ca spatele franeaza mai mult sau la fel de mult ca fata? Te uiti la emisiuni TV mondene? Citesti Click si Can can? Nu, doar fac misto de tine reisere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) Spatele s-a blocat pt ca a apasat prea tare frana, Massa a franat in disperare. Nu are nici o legatura cu faptul ca avea incarcare aerodinamica sau nu. Evident ca a apasat frana tare. Cu toate astea, citeste ca am mai scris, exista o forta care tine spatele APASAT pe asfalt, ceea ce la moto nu e valabil. Asadar daca un spate putin incarccat tine slab, un spate deloc incarcat cum tine? A spus cineva ca spatele franeaza mai mult sau la fel de mult ca fata? Eu nu. Nu, nu pot discuta civilizat cu "cunoscatorii" care bat campii. Una e sa ai un schimb de pareri si una e sa te dai destept. Poate ca trebuie sa renunti la spart seminte si la media mondene. De asemenea iti recomand sa gandesti inainte sa sari la cearta. Daca insa asa ai fost tu crescut, inteleg perfect. Naspa. Nu, doar fac misto de tine reisere. Iti face cinste sa iti dai in stamba si sa iti afisezi gradul de civilizatie? Eu zic ca nu. In orice caz, semnatura ta zice multe in foarte putine cuvinte. Dar ce zic eu... hai pe circuit sa vedem de ce esti in stare, daca vorbim despre curse. Ce zici? Editat Octombrie 30, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Evident ca a apasat frana tare. Cu toate astea, citeste ca am mai scris, exista o forta care tine spatele APASAT pe asfalt, ceea ce la moto nu e valabil. Asadar daca un spate putin incarccat tine slab, un spate deloc incarcat cum tine? Amice, daca pui o greutate in portbagaj inseamna ca nu mai poti bloca rotile spate daca franezi puternic? Daca franezi puternic si blochezi fata ce inseamna asta? Ca nu era fata incarcata? Nu te supara, dar bati campii grav. Massa nu a putut opri masina deoarece conditiile (spatiu de franare, brat rupt, viteza) nu i-au permis acest lucru. Pe acest forum vei gasi un accident al unui kamikaze de uichend (Soso-bum) care venea vijelios pe curba cu viteza mare si unul cu duba i-a luat fata iar el nu a mai luat curba si a intrat in sant. Acum te intreb pe tine pilotule care esti tu pilot, Soso a avut viteza prea mare pt curba aia sau neprevazutul (duba care i-a luat fata) a facut ca viteza lui Soso sa devina prea mare pt situatia respectiva? Ori poate nu l-au tinut franele? Eu nu. Nici eu, si nici Belbody. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Amice, daca pui o greutate in portbagaj inseamna ca nu mai poti bloca rotile spate daca franezi puternic? Ce masina conduci? Ca sa nu te mai prefaci ca nu intelegi, urmareste intrebarea mea. Daca un spate incarcat (chiar si putin) tine slab, cum tine un spate care nu e incarcat deloc, cum e cazul la motociclete cand se pune frana tare. Este valabil pentru cei care pun frana tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Ce masina conduci? O masina cu 4 roti, nu vad ce importanta are, legile fizicii sunt aceleasi pentru toate masinile cu mentiunea ca valorile difera (nu si legile). Ca sa nu te mai prefaci ca nu intelegi, urmareste intrebarea mea. Daca un spate incarcat (chiar si putin) tine slab, cum tine un spate care nu e incarcat deloc, cum e cazul la motociclete cand se pune frana tare. Este valabil pentru cei care pun frana tare Nu ma prefac deloc, spatele tine in functie de apasarea care exista pe roata. Cu cat apasarea este mai mica cu atat franarea este mai slaba, dar nu inexistenta cum vrei sa insinuezi. Cata vreme roata spate atinge asfaltul inca exista un coeficient de franare mai mare decat 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 O masina cu 4 roti, nu vad ce importanta are, legile fizicii sunt aceleasi pentru toate masinile cu mentiunea ca valorile difera (nu si legile). Are o importanta pentru experienta cu masina, Ma rog, nu insist. Nu ma prefac deloc, spatele tine in functie de apasarea care exista pe roata. Cu cat apasarea este mai mica cu atat franarea este mai slaba, dar nu inexistenta cum vrei sa insinuezi. Cata vreme roata spate atinge asfaltul inca exista un coeficient de franare mai mare decat 0. Asadar, admitand ca se cunosc legile franarii uscate, cele mai simple, in care forta de franare este mai mica sau egala cu produsul dintre apasarea normala si coeficientul de frecare dintre doua corpuri (suprafete), rezulta simplu ca atat timp cat exista apasare normala, exista si franare. Corect. O sigura obiectie am la ceea ce ai spus tu: cata vreme roata spate atinge asfaltul, exista apasare normala si nu coeficient de frecare asa cum ai scris tu. Coeficientul de frecare intre corpuri este o proprietate a acestora. Acest coeficient exista, ca marime adimensionala, indiferent daca avem corpuri in contact sau discutam teoretic despre franare. Nu insinuez ca nu exista frecare, spuneam doar ca e destul de slaba. Daca asta s-a inteles, imi cer scuze pentru confuzie. Felicitari pentru schimbarea de atitudine si discutia la obiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Are o importanta pentru experienta cu masina, Ma rog, nu insist. Nu are nici o importanta, in acest moment am o masina banala dar eu schimb des masinile iar prin natura meseriei mele (mecanic) conduc diferite masini (mini, familiale, sport sau chiar dube). Valabil si pentru motociclete. Felicitari pentru schimbarea de atitudine si discutia la obiect Nu mi-am schimbat nici o atitudine, doar imi exprim opiniile. Ca mai cuprind si mistouri... asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 (editat) in acest moment am o masina banala Logan sau opel? Am un passat care atunci cand am portbagajul gol, cam fuge de spate. La asta ma refeream cand te intrebam ce conduci. Nu mi-am schimbat nici o atitudine, doar imi exprim opiniile. Ca mai cuprind si mistouri... asta e. Din pacate pareile tale contin uneori si nesimtire si asta strica comunicarea. Ti-ai schimbat atitudinea pentru ca ai discutat la obiect si ai inteles esentialul. Te-am felicitat pentru ca ai dovedit ca esti capabil si suficient de matur desi de multe ori vrei sa pari altceva. Este o parere din exterior, poti sa o iei asa cum este, indiferent daca la prima vedere esti sau nu de acord cu ea. Si inca ceva, semnatura face si ea parte din atitudine. Editat Octombrie 30, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.