TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Desi de cand a inceput discutia asta tu cu inca unul puneti cele mai paralele intrebari..... daca completezi fraza cu "pentru puterea mea de intelegere"...atunci sunt de acord cu tine in tot ce ai spus dupa. Frana de motor franeaza roata spate. Nu este frana spate. Mai vrei truisme d-astea? As zice mai degraba ca l-ai transformat tu in pleonasm. Adica franeaza, dar nu este frana....la ce te-ai referit ? Asa ca mecanism ? Levier...furtun...lichid DOT X...etrier..placutze ? Nu, nu ai timp sa retrogradezi viteze si nu ai de ce daca tu franezi de urgenta si vrei sa te opresti la 0km/h ca nu intri intr-un obstacol. Daca nu ai timp sa retrogradezi macar o treapta atunci nu ai timp nici de franare de urgenta. Zic si eu...Oricum contexul era de frana spate inainte si pe viraje, nu vorbeam despre franarea de urgenta. Dar, ca de obicei, discutia pleaca dintr-un punct si fiecare vorbeste pe limba lui paralel. Normal, atunci, ca fiecare are dreptate, de fapt vorbim despre lucruri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Dar pe circuit ai timp? Practic, si acolo franezi de urgenta. Eu franez si cu motorul, trag ambreiajul aproape de oprire. Pai ce, cunoastearea traseului nu e o variabila? Bine atunci tu esti mai bun ca mine cu orice chip. Asta e. Bai, da si tu o tema de discutie clara, daca asta ti se pare ca acum e clara si s-au tras concluziile. Zi si tu "acum analizam franarea pe linia dreapta de la 200km/km la 80km/h inainte de a te inscrie intr-un viraj" si atunci ne dam cu parerea din nou. Deocamdata pe tema "franare motocicleta sport (a fost CBR600F), conteaza calitatea placutelor franei spate" si cum se obtine cea mai scurta distanta de franare in caz de urgenta eu zic ca am cam epuizat subiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Drumul meu spre munca de acu 3 ani. Il faceam cu Transalpul cam in 12-15min, my best time ever e de 8min. 12,5km. Nu sunt forjator? hehehe, mai bine zis nu MAI sunt forjator. 12 km jumate in 12-15 minute inseamna medie orara de sub 60. In 8 minute inseamna vreo 90. Domnule forjator... cred ca trebuie sa va re-atacati recordurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 ...Oricum contexul era de frana spate inainte si pe viraje, nu vorbeam despre franarea de urgenta. Vezi, e normal sa fii paralel cand tu crezi ca asta era contextul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Sinner, ai vazut filmuletul pus de Belbody?Sunt vreo 3 situatii de franare inaitne de curba acolo la curse, este in vreunul din cazuri implicata frana spate? ...esti din alt film sau posteaza si altcineva de pe contul tau ? Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 12 km jumate in 12-15 minute inseamna medie orara de sub 60. In 8 minute inseamna vreo 90. Domnule forjator... cred ca trebuie sa va re-atacati recordurile Traseul este numai prin localitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 12 km jumate in 12-15 minute inseamna medie orara de sub 60. In 8 minute inseamna vreo 90. Domnule forjator... cred ca trebuie sa va re-atacati recordurile E vorba de oras nea caisa, mai sunt semafoare, tramvaie, cedeaza trecerea, tunele, stii si tu ca esti de la oras. Pe traseul ala sunt vreo 8-9 semafoare. Acelasi traseu il faceam cu masina la ora de varf cam in 35 de min, iarna. ...esti din alt film sau posteaza si altcineva de pe contul tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Nu-i de ras, mah, nene. Plm, stai, vorbesti cu lumea dupa care vine cineva si-ti spune ca neagra face sapun. Si sunt atat de convingatori la un moment dat, incat te apuci sa faci clabuci. Putin respect domnilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Asta fiindca domnul Belbody ne tot subliniza el cate o chestie, ne ia pe la Ploiesti, ba ne duce la Brno, ba pe circuit, ba pe strada, ba in linie dreapta, ba pe curbe. Dupa ce s-a filmat punand frana cu frana fata sau combinat spate+fata, pentru cea mai scurta distanta de oprire, CACI ASTA ERA TEMA, apoi ca sa ne arate ce buna e frana spate ne-a pus filmuletele MotoGP, unde, crede el, manevrele alea se fac cu frana spate. Noi am muscat momeala si am divagat la aceste filmulete. Poate tu ai aparut in discutie mai tarziu, nu mai stiu, ca nu fac o pasiune din ce zice fiecare, ma intereseaza mai mult ideea pe care o prezinta o anumita persoana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Filmuletele cu GP le-am pus inainte de cele cu mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Filmuletele cu GP le-am pus inainte de cele cu mine. Frate...forumul asta este ca la Multiplex...Aceeasi incinta, in care ruleaza mai multe filme deodata. Nu stiu ce mai pot invata incepatorii din topicul asta... Eventual ca frana de motor franeaza, dar nu este frana. Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Da tot n-ati lamurit cat de eficienta e frana aia spate. Adica cu cat ajuta ea in viata reala. Cati g poti obtine prin folosirea ei? Sa zicem ca mergi cu 80 si vrei sa te opresti doar cu frana spate. In cati m te opresti? Nici nu conteaza. Mult oricum. Foarte mult. Asta in conditiile in care roata spate are apasare pe ea. Daca franezi si cu fata apasarea pe spate e mult mai mica, deci franarea cu spatele e si mai ineficienta chiar daca esti un artist si reusesti sa apesi frana cat sa n-o blochezi. Deci cat conteaza ea in realitate? Cat e de slaba fata de frana fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Se ia un BMW si se apasa cat poti de tare doar pe frana fata, cu ambreiajul tras, se ocupa el de tot. Simplu. A nu se folosi la curse. Corect! Dar uite, cine n-are BMW si ABS cate pagini trebuie sa scrie ca sa faca ceva apropiat ca eficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Articole la intamplare de e net... "With the rear brake, riders have their own individual preferences, depending on how aggressively they use the rear brake. Dani Pedrosa, for example, runs a 200mm disc at the rear, while Nicky Hayden uses a 255mm disc. This is, perhaps, a reflection of how the two riders have progressed through the ranks over the years. Pedrosa has come up from 125s and then 250s, while Hayden is used to American dirt track racing, where bikes don’t have brakes at the front wheel…!" "The Le Mans MotoGP race turned into a bit of a mystery for a couple of riders. Casey Stoner lost the front for no apparent reason, and Dani Pedrosa, who had looked strong all race, lost two places on the last lap of the race. Afterwards, Pedrosa spoke to the press, explaining that his problems at the end of the race had been caused by a rear brake which had failed. The Repsol Honda rider also expressed his frustration at the continuing problems with the RC212V. Here's what Pedrosa had to say. Q: What happened at the end? Was your front tire gone? Dani Pedrosa: No, I couldn't stop the bike. I was all the time off line and I was making mistakes. Q: Because you were riding defensively? DP: Not really, I wasn't closing with two laps to go, but my rear brake was finished, and I don't know. I didn't know I had no rear brake, I could push and it felt OK, I just felt I was not stopping for the last 10 laps or so. But I had Dovizioso behind, so I couldn't say "I'll brake a little bit earlier and make no mistakes," because he would get past easily. So I still had to brake very hard, but you could see that in the middle of the corner I was off line. So finally in the last lap, I lost two positions, just because of mistakes. It's disappointing." "In interviews this week Stoner said that he felt very tired toward the end of the race at IMS because he was using a lot of rear brake." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Va coborati din ce in ce mai mult cu toate prostiile alea din semnaturi si toata galagia asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 deci PLM, eu is nebun, ma duc si ma culc Daca nici Pedrosa nu mai stie sa franeze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) Da tot n-ati lamurit cat de eficienta e frana aia spate. Adica cu cat ajuta ea in viata reala. Cati g poti obtine prin folosirea ei? Sa zicem ca mergi cu 80 si vrei sa te opresti doar cu frana spate. N-a fost nicio secunda vorba ca numai frana spate te face sa te opresti mai bine. Utilitatea ei o vezi daca urmaresti rubrica de accidente si vezi cati s-au tavalit prin blocare rotii fata la viteze mici. Restul povestilor cu 200/h, circuite & shit,curbe, este skilsu' fiecaruia si aici fiecare cu dreptatea lui. Idea este ca trebuie folosite ambele frane. Restul este can can personal. Editat Octombrie 29, 2011 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 (editat) E vorba de oras nea caisa In primul rand: ai cedat nervos si folosesti un limbaj pe care probabil il ai uzual acasa sau cu prietenii apropiati. Nasol. In al doilea rand - te cam lauzi si iti place. Mai uita-te la tine ca tu te-ai filmat. Nu esti in stare sa ocolesti un obstacol, nu ai nici o treaba cu franatul tare. Probabil ai o impresie buna despre tine si ai ratat sansa sa nu-ti spuna alti motociclisti altceva. Cum poti tu sa te bati atat de tare cu caramida in piept ca stii cum se franeaza cel mai bine cand habar nu ai. Daca puneai o bordura in loc de acel lemn, erai acum la spital. Tu chiar nu vezi cat de ridicol esti cand te dai atat de cunoscator? Exerseaza, mai invata si vorbim la anu! Editat Octombrie 29, 2011 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 http://www.ebike-ridingtips.co.uk/video/mediaplayer.swf?file=rossi.flv - si cu asta v-am dat sah mat, temelie, ce vreti voi. Minutul 7 secunda 03, step 4, rear brake. Ai cedat nervos si folosesti un limbaj pe care probabil il ai uzual acasa sau cu prietenii apropiati. Nasol/ Da' ce caisa e cuvant jignitor? Ia video de mai sus si invata de la rossi. Powerslide..... my ASSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Continui sa confirmi ceea ce ti-am zis. Pune frana spate ca sa aseze motocicleta pe viraj. Probabil esti atat de nervos incat ai uitat ceea ce ti-am spus si eu si Sinner si multi altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Bai cIPRIAN CAISA citeste ce am pus mai devreme despre Pedrosa si Stoner si lasa macaneala specifica. Daca erau borduri le ocoleam bai ciprinel, de-aia am pus lemnisoare, am crezut ca ma opresc in fata lor, dar se pare ca nu a fost asa eficienta frana fata singura. Nu ai gasit ce sa comentezi legat de video-urile mele, si te legi am trecut peste 2 bete, esti lamentabil... ce sa mai zic. Faptul ca nu am reusit da opresc si am trecut peste ele dovedeste si mai mult ca nu m-am (cuvant urat) pe mine cum probabil ai fi facut tu, si am facut testele pe bune, desi eram singur, puteam sa franez de la mama dracului ca nu vedea nimeni, dar eu nu-mi fur caciula bai cezarel. Deci o foloseste la ceva sau nu, tu si Niko spuneati ca NU SE FOLOSESTE NICIODATA, eu am spus ca foloseste, si chiar pilotii de GP o folosesc. Continui sa confirmi ceea ce ti-am zis. Pune frana spate ca sa aseze motocicleta pe viraj. Probabil esti atat de nervos incat ai uitat ceea ce ti-am spus si eu si Sinner si multi altii. Parca mai devreme faceau powerslide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Nu ai gasit ce sa comentezi legat de video-urile mele, si te legi am trecut peste 2 bete, esti lamentabil... ce sa mai zic. Tocmai am comentat. Imi arata cat de slab esti la practica si cat de bun esti la scris pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Pana la a fi eu slab, arata si tu ceva cu tine, sa putem face o comparatie, nu crezi ca ar fi fair play? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Deci o foloseste la ceva sau nu, tu si Niko spuneati ca NU SE FOLOSESTE NICIODATA, eu am spus ca foloseste, si chiar pilotii de GP o folosesc. Tu cred ca ai probleme serioase de memorie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Continui sa confirmi ceea ce ti-am zis. Pune frana spate ca sa aseze motocicleta pe viraj. Probabil esti atat de nervos incat ai uitat ceea ce ti-am spus si eu si Sinner si multi altii. Tu de fapt n-ai spus nimic. Ai avut o treaba cu batul lui BB. Iar za others au dat-o in prosteala ca frana spate nu este buna si ca nici pilotii de GP nu o folosesc....de parca cineva de pe aici se duce la servici ca la MotoGP. Si de la pagina 23 numai despre asta se discuta. Plm...daca Rossi, Stoner, Doohan, Belbody, Tarka, Corleone si altii (ma scuzati ca nu va mentionez nickul, este tarziu)folosesc frana spate, inseamna ca este bine sa folosesti frana spate. Restul...asa sa-i ajute Dumnezeu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.