Elikratos Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 OK, inteleg ca te-ai dat pe VFR 800. Cum l-ai simtit, cum a fost, impresii, pareri? Sprint ST ai avut ocazia sa incerci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Pe Sprint ST nu m-am dat insa m-am dat pe Tigerul de 1050 o zi intreaga cand am fost la fabrica Triumph (cred ca in 2009,nu mai tin minte exact trebuie sa verific pozele ). In ce sens vrei sa descriu VFR800? Pe ea m-am dat de la Rotterdam pana la Aachen si inapoi (autostrada in Olanda ca eram presat de timp). Nu am simtit aceeasi putere ca la Sabre (de exemplu) insa mi-a placut mai ales pe secundare din cauza ca poti sa-i dai jos blana de mancator de kilometri de autostrada si sa te simti un pic nebun. Sabre de 1100 avea alta fata,cuplul era atat de puternic ca iti ridica roata fata ceea ce punea ceva probleme in curbe la iesire (insa nu mare smecherie chiar pentru un incepator). Asta de 800 zumzaia placut in 3-4000 ture iar in urcare dupa cate imi amintesc nu a trebuit sa schimb foarte mult vitezele. 2-3 in Eifel si Drielanden apoi cox printre campiile Belgiei in sate semi pustii unde m-a enervat un pic pe piatra cubica. Nu am ce zice decat ca daca vrei o mobra cu care sa te poti distra dupa ce ai ajuns in Alpi,Eifel,Padurea Neagra. Dai jos bagajele si te infigi in curbe inca o ora-doua inainte de masa. Pozitia in sa cum am zis nu e chiar atat de comfortabila ca la KS insa compenseaza prin pozitia ghidonului. De fapt, ca sa fiu 100% corect, mobra asta avea risere de 7 cm. Daca iti pui rucsac pe rezervor poti sa si dormi la drum intins. Franele mi s-au parut ok-ish insa mobra mea e un BMW unde feelingul e total diferit. De mentionat ca nu am condus VFR cu ABS deci nu stiu cum s-ar comporta din punctul asta de vedere. Plus ca mie nu-mi plac Bridgestone. Protectia la vant nu pot sa o evaluez pentru ca a fost o zi foarte frumoasa. Insa ce pot zice e ca curentul ti se duce in zona castii. Nu in piept si nici in gat. Mie unul mi-a placut insa niciodata nu am avut zvac sa-mi iau o Honda noua. Fac ce fac si tot BMW imi iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 @Budd: Mersi fain pentru mini-review. Apreciez si notez cuvintele tale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Boon ! Dupa 2 pagini de OT, sa revenim la ce ne "doare" Am stat, m-am gandit, sucit si rasucit si concluzia e ca o las balta cu mutarile in zona "sport touring" deocamdata. Sunt prea multumit de "nekkid"-ul meu cum ar zice un amic de pe forum si cel putin anul viitor raman in aceeasi formula, sa ma mai bucur de el. Daca o sa trec la "sport-touring" o sa fie cand Z1000sx o sa fie sub 10,000 in De. Adica...la anul pe vremea asta Nu m-am mai dat de prin 15 Noiembrie si ma cam oftic, imi lipseste senzatia. Cred ca nu ma mai abtin si o sa o pornesc cat de curand, macar sa o aud. In alta ordine de idei, imi cam plac "crash pad"-urile astea originale. Au o forma care se integreaza foarte bine in design-ul motocicletei, dar au si un pret misto: 250Euro... Sa le iau? Sa nu le iau? Sunt cam indoit la capitolul asta si sugestii sunt binevenite... Editat Decembrie 10, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Depinde ce vrei. Cand ai sa cazi (pentru ca ai sa cazi, make no mistake here) crashpadul se buleste si el. Acum, dai 250 eur pe ceva care ar trebui sa se strice cand cazi sau dai 50-60 EUR? Do the math. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 @Budd: Mda, gandire eficienta, ca de obicei Mai putin chestia cu cazutul. Se pun si alea penale, pe loc, dezechilibrandu-te, sau nu ? Ca daca se pun, iti dau dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Nu cred ca ai sa le strici cazand de pe loc insa ai sa le zgarii si nu vor mai fi estetice. Ori eu am inteles ca tie iti plac cum arata. Nu cred ca ar arata asa frumos zgariate. Ajunsesem sa vopsesc crashbarul de la GS pentru ca ma faceam de rahan cu mobra. Am luat ceva pamant si asfalt cu geseul PS: da-mi o vizita vara la Podu Olt in caz ca esti in Bv. Fac cinste la unica carciuma din sat. N-am mobra in Ro ca n-am un' s-o tin. Insa sper sa se rezolve problema in timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Ha! Stai asa sa-ti expun logica - irefutabila 1- Faza cu "cand ai sa cazi, pentru ca ai sa cazi". Teoretic nu sunt de acord cu ea, dar daca se aplica in cazul cazaturilor stupide, pe loc, atunci sunt de acord. Inca ma mai oftic cand ma gandesc cum m-am pus pe loc, pe o parte cu motocicleta pe mine Norocul meu ca a fost fara urmari si pentru mine si pentru utilaj 2- Te inteleg cu vopsit crashbar-ul si eu sunt tipicar. De asta ideea de a zgaria crash-paduri de 250E, sunt de acord, e naspa. Dar, arata bine (nezgariate) In mod clar te vizitez la vara. Imediat ce ajungi, ca sa nu apuci sa te scarbesti prea tare de ce vei gasi. Inainte de a ajunge carciuma din sat, musai sa dai o tura cu Z750 - nekkidul, sa vezi ce misto e Am eu niste idei ca sa rezolvi problema tinutului motocicletei in tara, daca vrei sa o tii in Brasov. Editat Decembrie 10, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Ha! Stai asa sa-ti expun logica - irefutabila 1- Faza cu "cand ai sa cazi, pentru ca ai sa cazi". Teoretic nu sunt de acord cu ea, dar daca se aplica in cazul cazaturilor stupide, pe loc, atunci sunt de acord. Inca ma mai oftic cand ma gandesc cum m-am pus pe loc, pe o parte cu motocicleta pe mine Norocul meu ca a fost fara urmari si pentru mine si pentru utilaj Depinde pe unde mergi. Insa am plecat de pe geseu si de pe cruiser fara sa las cricul. Evident,m-am facut de c.acat in benzinarie. 2- Te inteleg cu vopsit crashbar-ul si eu sunt tipicar. De asta ideea de a zgaria crash-paduri de 250E, sunt de acord, e naspa. Dar, arata bine (nezgariate) Cu sprayul, argintiu In mod clar te vizitez la vara. Imediat ce ajungi, ca sa nu apuci sa te scarbesti prea tare de ce vei gasi. Inainte de a ajunge carciuma din sat, musai sa dai o tura cu Z750 - nekkidul, sa vezi ce misto e Lasa,prefer sa beau. Insa din Harman , cand te intorci in Bv ia drumul spre Bod pentru ca sunt 5 km pustii (de cele mai multe ori) cu un corkscrew spre Bod,imediat ce treci de mlastina. Fac pariu ca ai sa te intorci sa-l mai faci o data. Si sigur nu ma scarbesc,nu prea plec din satul ala,de fapt de-aia vin. As putea sta la ai mei insa m-am acrit de zgomot. Evident,seara pot iesi la o terasa in oras. Editat Decembrie 10, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 Ha, stiu drumul. Imi place sa-l fac dinspre Bod spre Sanpetru, ca sa prind corkscrew-ul pe urcare. Stanga, dreapta, in a 2-a si pe la vreo 6000rpm. Senzatia e dementiala. La iesire ii dau 3-a si apoi e drum drept spre Sanpetru...Muuuult drept cu asfalt bun, ideal pentru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Pe urcare nu se vede nimic din ce vine din partea ailalta. De fapt s-ar vedea daca ar fi in dreptul palcului de copaci. Oricum ar fi, io ma dau,ma intoc,ma dau,ma intorc Nu ma satur niciodata. Si asta cu masina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) @Budd: am vazut ca folosesti produse de la Bagster, cum ti se par din punct de vedere al calitatii ? Vreau sa-mi schimb saua, caci cea stock e prea tare si am vazut ca cei de la Bagster fac si sei custom, pe dorintele clientului. Pe site-ul lor iti poti personaliza saua cum vrei, culori, materiale, optiune gel, etc. Singura chestie complicata e logistica, trebuie sa le trimiti saua originala in Franta si ei ti-o trimit refacuta in 2 saptamani. Ce parere ai de asta ? Habar nu am de costuri, nu am gasit pe niciunde. Uite si cateva lucrari pe Kawa si am pus si simularea mea. Vreau ceva destul de sobru dpdv design si optiunea cu gel. Editat Decembrie 13, 2010 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 N-am avut niciodata o sa Bagster insa in principiu, cam toate seile aftermarket sunt mai comode decat cele stock. A nu se intelege ca sunt mai bune. Eu imi iau de cand ma stiu pe mobra tank cover Bagster. Sunt bine lucrate si fac mobra sa arate mai misto (subiectiv). Acum mi-am luat si rucsac si la fel, sunt chestii bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 Crede-ma in cazul Z-ului, mai comod inseamna clar MAI BUN ! Mesaj completat Alaltaieri, impreuna cu Elikratos am vizitat bidivii Pentru ca de o luna de cand nu se mai vazusera, se plictiseau fiecare singurel in garajul lui, am decis sa-i mutam la comun, deh, sa mai schimbe impresii peste iarna. Cu una bucata duba i-am trasportat pana la noua casa - un minunat container aflat intr-o minunata hala, aflata in mirobolantul BV, unde sunt -10 -15 peste noapte si 20cm de zapada Totul a decurs conform planului, acum avem conditii sa shmotruim la evacuari cu pasta de curatat si sa pregatim diverse upgrade-uri dragutze si enervant de scumpe , gen sei cu gel, anvelope, crash pad-uri, parbrize si poate si ceva pinteni. Cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Mda, hibernarea a inceput, oficial. Poate le facem si un brad de Craciun, sigur primesc vizita lui Mosu', au fost cuminti foc... Mai canta o colinda, alta, trece repede sezonul rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 Si a trecut si Craciunul.... In Brasov au fost zilele astea si 12 grade, in containerul-garaj a fost si mai cald, asa ca...nu m-am putut abtine sa nu o pornesc. Nu o mai auzisem de 1luna jumate, asa ca momentul mi-a prilejuit satisfactie maxima. Sunetul ala de pornire la rece, prima cheie e absolut demential. Am lasat-o sa se incalzeasca bine, timp in care m-am apucat de demontat diverse de pe ea, incepe proiectul de "tuning".... In vreo luna ar trebui sa am si primele rezultate, asa ca asteptam...ca si cand. Revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Au fost 12 grade si tu nu te-ai dat cu mobra.Noob! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 27, 2010 Autor Share Postat Decembrie 27, 2010 @Budd: ce simpatic esti ! Te invit pe tine sa te dai in flescaraie, apa cu sare si toata mizeria de pe sosea. Daca era uscat, nu ma abtineam, dar ii las pe altii sa si le umple de sarea si nisipul pe pe jos. Cred ca ai cam uitat cum e asfaltul iarna in Romania.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Pai ori esti hardcore, ori nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Pai ori esti hardcore, ori nu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Decembrie 30, 2010 Autor Share Postat Decembrie 30, 2010 "Nu stiu, nu stiu, nu sunt eu cu astea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 De ce nu puneti niste prelate pe ele ? Sau macar un cersaf, mai protejeaza de praf ...si poate le tine si de cald . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 (editat) Au huse fetitele Pozele postate de Nor sunt facute la cald, tocmai ce le varasem in scorbura Editat Decembrie 31, 2010 de Elikratos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 idei de imbunatatiri cu clasa: http://motor-extreme.blogspot.com/2010/11/...ma-styling.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 4, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) Merci de sugestie. Am cam identificat ce vreau sa fac si de la ce producatori sa cumpar, am un set-back mic acum pe partea de under cowling. Eram chitit pe cel de la Ermax, culmea! l-am gasit pe stoc in Bucuresti, dar uitandu-ma mai bine, nu-mi place cum se inchide in fata, ramane loc intre pinten si evacuari sa bagi pumnul pe acolo si nu-mi place. Vreau ceva "mulat" pe evacuari, asa ca mai caut. Editat Ianuarie 4, 2011 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.