Sari la conținut

'09 Kawasaki Z 750 ABS


Norian
 Share

Postări Recomandate

In asteptarea primaverii - care parca nu mai vine :bigstar: , azi s-a lasat cu treaba la motociclete.

 

Impreuna cu Elikratos le-am scos din container - aka garaj in hala, pentru ca luni vine service-ul sa le ia cu duba sa le duca la reviziile de primavara - fiecare motocicleta cu " nevoile" ei.

 

M-am apucat de demolat, ca sa scot bateria si sa o pun la incarcat. E distractiv nevoie mare, spatiul e foarte mic si inghesuit. Bashca nu poti sa o incarci " on -site" pentru ca bornele sunt inaccesibile atat timp cat nu scoti bateria din locasul ei, bateria stand intr-un locas inclinat spre 45grade. Dar, operatiunea a reusit, am incarcat-o si montat-o.

Pana una alta m-am pus pe curatat evacuari, am folosit o solutie moto OptiGlanz, am smotruit ceva si apoi am clatit :crack: Pozele "vorbeste" de la sine, sunt foarte mandru de rezultat.

 

Si tot in ideea de "inovatie", i-am scurtat nitel partea inferioara a coditei spate mutand reflectorizantul chiar sub numar si eliminand restul de codita, in felul asta am mai "dezvelit" putin spatele.

 

Nu0mi vine sa cred ca spun asta, dar abia astept sa fie luni: sa o vad cu ulei si consumabile noi si un set de bujii - daca e cazul. Bonus de stil - sa o si aud pornita. Merita 1/2 zi de concediu :moto:

Mesaj completat

Uitasem sa povestesc despre "goodies"-uri:

 

1. Deja e o luna :crack: de cand astept RearWheel Hugger-ul de la Ermax. Pana mea, mi s-a lungit...lantul de cand astept. Asta pentru ca in tara asta comerciantii sunt asa cum sunt, chiar si cu plata integrala la comanda . Cica joi vine si imediat pleaca la vopsit, unde deja o asteapta aripa fata + protectiile de radiator, toate 3 urmand sa intre la custom-paint.

 

2. Tot saptamana asta ar trebui sa ajunga pintenul de la RacingRosapepe din Italia. Tocmai de asta am shmotruit azi evacuarea, cand vine pintenul sa fac un "monteaza & go"

 

3. Mi-am luat si mie ceva. Pe langa sutele de euro din portofel :) pentru accesoriile animalului de Akashi, am pus mana - la reduceri - pe o pereche de Spidi Road Eagle foarte misto: piele+textil, foarte usori, pielea fina, o placere. Abia astept sa sar in ei...

 

Grea e asteptarea !

post-22964-1298739970_thumb.jpg

post-22964-1298740008_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In asteptarea primaverii - care parca nu mai vine :bigstar: , azi s-a lasat cu treaba la motociclete.

 

Impreuna cu Elikratos le-am scos din container - aka garaj in hala, pentru ca luni vine service-ul sa le ia cu duba sa le duca la reviziile de primavara - fiecare motocicleta cu " nevoile" ei.

 

M-am apucat de demolat, ca sa scot bateria si sa o pun la incarcat. E distractiv nevoie mare, spatiul e foarte mic si inghesuit. Bashca nu poti sa o incarci " on -site" pentru ca bornele sunt inaccesibile atat timp cat nu scoti bateria din locasul ei, bateria stand intr-un locas inclinat spre 45grade. Dar, operatiunea a reusit, am incarcat-o si montat-o.

Pana una alta m-am pus pe curatat evacuari, am folosit o solutie moto OptiGlanz, am smotruit ceva si apoi am clatit :crack: Pozele "vorbeste" de la sine, sunt foarte mandru de rezultat.

 

Si tot in ideea de "inovatie", i-am scurtat nitel partea inferioara a coditei spate mutand reflectorizantul chiar sub numar si eliminand restul de codita, in felul asta am mai "dezvelit" putin spatele.

 

Nu0mi vine sa cred ca spun asta, dar abia astept sa fie luni: sa o vad cu ulei si consumabile noi si un set de bujii - daca e cazul. Bonus de stil - sa o si aud pornita. Merita 1/2 zi de concediu :moto:

Mesaj completat

Uitasem sa povestesc despre "goodies"-uri:

 

1. Deja e o luna :crack: de cand astept RearWheel Hugger-ul de la Ermax. Pana mea, mi s-a lungit...lantul de cand astept. Asta pentru ca in tara asta comerciantii sunt asa cum sunt, chiar si cu plata integrala la comanda . Cica joi vine si imediat pleaca la vopsit, unde deja o asteapta aripa fata + protectiile de radiator, toate 3 urmand sa intre la custom-paint.

 

2. Tot saptamana asta ar trebui sa ajunga pintenul de la RacingRosapepe din Italia. Tocmai de asta am shmotruit azi evacuarea, cand vine pintenul sa fac un "monteaza & go"

 

3. Mi-am luat si mie ceva. Pe langa sutele de euro din portofel :) pentru accesoriile animalului de Akashi, am pus mana - la reduceri - pe o pereche de Spidi Road Eagle foarte misto: piele+textil, foarte usori, pielea fina, o placere. Abia astept sa sar in ei...

 

Grea e asteptarea !

 

frumoasa motocicleta. Astep sa vad cum arata cu pintenul pus. Poate ne vedem anul asta pe undeva prin tara ca m-ar place sa am poze cu ele una langa alta. Ca au verde amandoua si unghiuri destul de ascutite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci ! Sigur, putem incerca sa facem jonctiunea la un moment dat.

:blink:

 

Atunci sper sa ne vedem in vara ca vin la finii mei din Brasov. Sau esti oricand bine-venit la Gura Humorului daca vrei un week-end intr-o zona la fel de frumoasa ca cea din jurul Brasovului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

@maverick: merci, la fel.

@Mario: cata dreptate ai avut !

 

Tot ce pot spune este: " IN SFARSIT" , "FINALLY" si "Pana mea, de 4 luni am asteptat weekendul asta" :laugh:

 

Vineri a fost ziua cea mare. L-am scos - ranjind" de bucurie din service...

 

Dar, sa ajungem la zi cu povestea.

Revizia (la 11,000 km) a fost asa:

- 3,5L ulei Motul 7100 10w60 + filtru

- Schimbat lichid frana. Tocmai a facut 2 ani motocicleta si am zis ca daca scrie la care, sa facem.

- Schimbat bujii. Am pus NGK CRE9IX - Iridium. Cele vechi erau cele de echipare OEM si erau NGK CRE9K, aratau foartre bine, dar in carte scrie ca se schimba la 12,000km, asa ca i-am dat tratamentul scris de producator

- In rest, verificari, gresari, etc, spalat + uns lantul - nici macar nu a tebuit intins, era in tolerantele corecte.

 

Total: 675Ron, din care 175Ron manopera si 500Ron piese (ulei, filtru, bujii, lichid frana). Pus si stampila aferenta in carnetul de service, totul e ok.

 

Revenind la vineri:

Navalesc - la propriu - la service si scot un maldar de pachete de "plastic de invelit cu bule" din masina. Inauntru - comorile: aripa fata, deflectoare radiator, aripa spate de la Ermax, toate proaspat venite de la vopsit.

Scot si inbus-ul si da-i si monteaza.

 

Cum am terminat, ii dau o cheie......Moaaaaa, ce dor imi era de sunetul asta. In timp ce se incalzeste, admir opera de custom-paint.

 

O iau la o tura prin oras. Prima tura pe 2011. Reflexele usor adormite, ranjet cat cuprinde si dreapta foarte doritoare sa traga de gaz. Rad vreo 100km de plimbare si trec la garaj. M-am jucat doar in 1,2 si 3, mi-era mult prea pofta sa o aud si simt in ture mari ca sa mai caut si alte trepte de viteza. Frumos, foarte frumos...

Poza de vineri este cea fara pinten montat - din centrul Brasovului mi-a placut felul in care atrage privirile trecatorilor, in ciuda faptului ca nu e vitezana...

 

 

Sambata- nerabdare mare: amicul Elikratos venea si el la service, sa scoata la aer pisica de Iwata - FZ6-le din dotare. Si nu venea cu mana goala, ci cu minunatul pinten ce tocmai ajunsese din Italia.

 

Cat isi ia in primire animalul, dau zor cu mecanicul sa montam pintenul: bridele sunt originale de la Kawasaki, se potrivesc perfect, toata fittingaraia aferenta a fost in pachet.

 

Plecam de la service pe o vreme absolut tembela: 6grade, burnita. Dar...cui ii pasa, noi am iesit sa ne dam si ne-am dat. Evident cu grija, ultima chestie era sa vad cat de rece si lipsit de aderenta era asfaltul ud la temperatura aia.

 

Folosim prilejul pentru a face niste poze misto.

 

Subiectiv, sau nu, mie imi place la nebunie rezultatul final al proiectului de accesorii + custom paint, o individualizeaza foarte bine si accentueaza jocul bicolor de negru-verde al motocicletei.

 

Nu in ultimul rand, un MULTUMESC pentru Relu de la AERO-ART, el a fost maestrul culorilor si vopselurilor. Eu m-am dus cu ideea de baza si el a venit cu detaliile si executia, rezultatul final fiind peste ceea ce mi-am imaginat eu ca ar putea sa iasa. Ma refer aici la felul in care a fost aplicata vopseaua pe aripa fata si deflectoare si proportiile dintre verde-negru pe acele piese.

Vopseaua in sine a fost un proiect, culoarea "Candy Lime Green" are 4 nuante, cate una pentru fiecare an de productie incepand cu 2007, diferind la fieare gradul si straturile de perlare, precum si baza de verde.

 

Pentru alti curiosi de costuri, ele sunt asa:

- Aripa spate Ermax: 150E - nevopsita

- Pinten: 160E +30E transport = 190E

- Custom paint: 150E

 

Rezultatul...mai jos:

Mesaj completat

@maverick: merci, la fel si tie !

@Mario: Coane, cata dreptate ai avut. Stiai tu ce stiai ;)

Mesaj completat

Later edit: Era sa uit sa mentionez crashpad-urile Barracuda, montate tot cu ocazia reviziei. Sper sa nu am nevoie de ele :)

 

 

In alta ordine de idei, in ceea ce priveste Z-ul meu mi-am atins punctul de maxim al dorintelor de personalizare, acum chiar arata asa cum as fi vrut, cum mi-am imaginat eu ca ar trebui sa arate un naked verde de Akashi.

 

Singurul gand remanent apropo de up-grade-uri se refera la un parbriz de la Ermax. Inca nu sunt sigur, oricum inca 100E ce mai conteaza..."Unde merge mia, merge si suta"...

O sa fac niste simulari in photoshop si ramane sa ma decid.

 

Dar, acum e timpul sa ma bucur mai abitir ca sezonul trecut de naked-ul meu !

post-22964-1300633714_thumb.jpg

post-22964-1300633746_thumb.jpg

post-22964-1300633813_thumb.jpg

post-22964-1300633853_thumb.jpg

post-22964-1300633888_thumb.jpg

post-22964-1300633946_thumb.jpg

post-22964-1300633982_thumb.jpg

post-22964-1300634018_thumb.jpg

post-22964-1300634061_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, jupane, sa te bucuri de naked cat mai abitir cu putinta, este si cazul.

Iarna a fost acel sfetnic bun care te-a provocat sa scoti din buzunare si ultimul cent, pentru o accesorizare de exceptie a Zed-ului: rear wheel hugger, belly pan, crash pads, custom painting.

Very nice job, enjoy it and be proud of the results !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene, ai facut treaba buna. Nu prea-mi plac japonezele, dar tu ai nimerit-o. Se vede ca ai facut treaba cu tact si ca iti iubesti motoreta. La cati mai multi motoristi ca tine!

 

Un singur lucru mi-as permite sa iti sugerez, si anume sa schimbi si toba - doar finala e de ajuns. Din ce in ce mai multi constructori (inclusiv cei europeni) au inceput sa faca tobele stock in forma de "palnie" si imi scapa de ce. E subiectiv, dar mi se pare ca e o infloritura aiurea. Evacuarea finala ar trebui sa aiba o forma regulata... In fine, parerea mea. Per total treaba foarte buna cu motoreta. It urez drumuri faine si fara incidente pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nene, ai facut treaba buna. Nu prea-mi plac japonezele, dar tu ai nimerit-o. Se vede ca ai facut treaba cu tact si ca iti iubesti motoreta. La cati mai multi motoristi ca tine!

 

Un singur lucru mi-as permite sa iti sugerez, si anume sa schimbi si toba - doar finala e de ajuns. Din ce in ce mai multi constructori (inclusiv cei europeni) au inceput sa faca tobele stock in forma de "palnie" si imi scapa de ce. E subiectiv, dar mi se pare ca e o infloritura aiurea. Evacuarea finala ar trebui sa aiba o forma regulata... In fine, parerea mea. Per total treaba foarte buna cu motoreta. It urez drumuri faine si fara incidente pe ea.

 

Din cate am inteles, ar fi din cauza noilor normative Euro 3, de aia sunt asa de mari si asa de urate. Ai vazut toba de la FAZER 8 sau FZ8 de la Yamaha? O R I B I L A. De altfel, cum zicea unu' ... tobe urate, bucuria producatorilor de tobe aftermarket ... si asa este.

Nu cred ca Norian schimba toba, am citit ca ii place estetic si are si un sunet placut. Dar un Akrapovic nu ar strica ...

 

Odata ce o sa incepi sa mergi mai tare, urmatoarea cheltuiala probabila ar putea sa fie o ''centralina''. Am vazut ca sunt la moda aici, dar cam scumpe ... http://www.powercommander.it/it/centralina.php

Apoi filtru de aer sportiv, un parbriz micut, suport genti laterale ai de unde alege :laugh: . Sezonul abea a inceput !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cmd: viziera e Suomy Iridium si e omologata pentru condus nocturn. Se vede noaptea exact la fel ca cea transparenta. Partea naspa: costa viziera cat jumatate de casca...

@pzkpfw: Merci de aprecieri.

Am pornit de la ideea montarii unei aripi spate ca sa delimitez mai bine roata de codita. Am studiat vreo 3 variante si am ales Ermax pentru ca e cea mai agresiva ca design: forma usor prismatica ce completeaza design-ul Z-ului si este cu adevarat "rear wheel hugger" - am toleranta intre aripa si roata aprox 6-7mm, ceea ce-i accentueaza liniile.

Apoi belly-pan-ul: am inceput tot cu un Ermax, l-am montat, dar nu mi-a placut deloc: e ca un butoi sectionat pe lungime, prea mare, prea o imbraca, distanta intre evacuari si plastic era suficient de mare sa bagi pumnul, nu mi-a placut deloc. Intamplator am gasit in arhiva mea cu poze cu Z-uri modelul dorit. Am sapat sa vad originea pozei, am gasit site-ul in Italia si l-am comandat. S-a potrivit perfect - bridele care fac legatura intre motor si plastic sunt originale de Kawa.

Si in final...custom paint-ul: ma enervau deflectoarele radiatorului ca erau negre si nu se vedeau deloc, contrast 0 cu motorul negru. Z-urile din 2008 au deflectoarele vopsite integral verzi, dar...e prea mult verde acolo, asa ca am hotarat sa continui jocul de negru-verde de pe rezervor si pe deflectoare, ca o idee de fluiditate, continuitate.

Aripa fata....e de inspiratie Z750R, care o are de fabrica negru/verde. Relu a decis proportia de negru/verde si bine imi pare ca am mers pe mana lui, a iesit super.

Cam asta e povestea up=grade-urilor.

 

Referitor la toba: 1- Imi place foarte mult toba stock atat ca design, cat si ca sunet. Nu e "godin" gen Bandit sau "tzeava de la centrala termica" gen FZ8, are o linie a ei si nu e deloc conica, e cilindrica. Sunetul e ok, nu-mi doresc sa fac "mult zgomot pentru nimic", aici ii las pe altii care se pricep mai bine... Nu e vorba de vulpe si struguri, chiar imi place toba mea. Variantele Z750R au o toba groaznica, exact ca la FZ8, au facut-o toata neagra...

2- Nu am vazut nicio alta toba care sa arate bine pe motocicleta. Am sapat netul si am vazut si Akrapovic si MIVV si LeoVince si Two Brothers. Toate sunt subtiri, motocicleta asta are nevoie de o toba mai mare in diametru, sa se incadreze bine in profilul general.

Daca o sa vad vreo toba care sa imi placa mai mult ca design, ma mai gandesc.

 

@Mario: nici gand centralina sau filtru sport. Daca simt ca am nevoie de mai multi cai o vand si imi iau Z1000, dar nu e cazul. Nu am o jena sa spun ca mai am pana sa scot tot din ea si nu ma refer la liniile drepte, unde orice poate trage de gaz...

Side case-uri nu se pot ancora, nu are suporti, iar modificari nu fac. Un tankbag e suficient pentru ce am eu nevoie. Parbrizul micut...e pe lista unul de la Ermax...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://img401.imageshack.us/i/svizzera158yt3.jpg/

 

http://www.commenti-motori.com/wp-content/...bags_bike_1.jpg

 

Top-case ul la Z750 arata oribil. Gentile textile laterale mai merg. Eu am pus la a mea si parbriz mai mare si top case, nu sunt 100% multumit de estetica dar in acest moment am nevoie de amandoua (parbiz - autostrada, top case - casca cand merg la munca si alte maruntisuri). In ceea ce te priveste cred ca deja ai decis.. :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Mario, dar...nu :laugh: Arata oribil topcase-ul, iar ca sa montezi sidecase-uri trebuie modificari serioase - Z-ul nu are manere laterale langa sa ca ER6F din poza 2 pusa de tine

 

Raman cu tankbag, cat imi incape acolo, atat iau si gata :(

 

Daca ma hotarasc cu parbrizul, iti zic :)

Mesaj completat

Dupa multe zile mizerabile, ieri in Brasov au fost 20grade. Am tulit-o rapid din Bucuresti, ma simteam foarte "ne-dat".

 

Odata ajuns acasa, sar in echipament si iarasi, aceeasi nerabdare. Miscari rapide ca sa scot husa, pun contactul cu miscari febrile si cu emotie apas starterul. Prinde viata, mormaituri, creste ralanti-ul, efectiv parca se trezeste. Apa urca repede la 60 de grade pana sa plecam.

 

Foarte neplacuti primii kilometri. Ma simteam ruginit, cu reflexele adormite si in acelasi timp foarte dornic sa ma dau. Nasoala combinatie. Incet-incet am inceput sa ma incalzesc si sa fac tampenii. Fiecare zona libera din oras era prilej sa scap mana in gaz, priveam avid turometrul cum sare spre rosu. Ma simteam ca dupa 2 redbull luate unul dupa altul, mai mult de a2-a nu am apucat sa ii dau....

 

Era clar. Trebuia sa evadez, asa ca am luat-o spre terenul meu preferat de joaca: Poiana-Rasnov si retur. Prima trecere -lejera, ca sa ma dezmeticesc de tot si sa reprez eventualele surprize si capcane de pe drum dupa o iarna. Urmatoarele 3 treceri au fost din ce in ce mai rapide si mai cursive. M-am jucat doar in 2 si rarisim in 3. Vroiam sa o aud cum respira, cum urla si cum fuge cu mine in sa.

 

Asfaltul cald ma imbia sa alunec pe virajele strajuite de brazi, cautand sa vad dincolo de nori...A fost perfect. Simteam ca aluneca parca singura pe trase imaginar desenate cu creta. Drumul pustiu, temperatura placuta, de primavara si asfaltul perfect...Roata fata era usoara-usoara la iesirile din viraj, vroia sa se ridice, iar eu....eu ma lasam purtat, ranjeam larg dupa vizorul multicolor si ma lasam sa ma umplu de senzatiile minunate ale unei plimbari perfecte. Libertatea nu se poate percepe mai plin de atat !

 

Si instantaneele...

Mesaj completat

Am oprit in unul din acele de par favorite, am pus cricul si am taiat contactul. Linistea era ireala, simteam natura cum ma inconjoara. Imi scot casca si manusile si, oare pentru a cata oara, o privesc si o admir din toate unghiurile. Formele perfecte, prismatice, agresive, accesoriile ce o prind perfect si jocurile de verde-negru care, pe asfalt dau o imagine excelenta, incordata, agresiva si pura ! Pentru mine - motocicleta in forma pura, nealterata, nediluata.

 

Dap, imi iubesc motocicleta ! :)

post-22964-1302101721_thumb.jpg

post-22964-1302101737_thumb.jpg

post-22964-1302101751_thumb.jpg

post-22964-1302101768_thumb.jpg

post-22964-1302101835_thumb.jpg

post-22964-1302101905_thumb.jpg

post-22964-1302101977_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

pasul urmator spre "zet-ul perfect" ar fi sa scapi de lopata aia din spate... se impune un fender eliminator! :-L .

altfel, :ok: two thumbs up! :ok:

Editat de foyosu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Mda...revin cu update-uri....nu din cele convenabile pentru mine. Din motive ce tin de rate si de banci...

 

 

Z-ul este de vanzare !

 

 

Recapituland:

2009

ABS

CARTE SERVICE LA ZI - Reprezentanta

 

13,000km la zi

 

Accesorii: crashpad Barracuda, bellypan, aripa spate Ermax

 

Impecabila.

 

4,999 Euro discutabil

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un moment trist pentru mine. Sper sa fie o clipa de 'ratacire' si sa il regasesc pe Norian in sea, cat mai degraba.

 

Altfel, celor potential interesati, un mare thumbs up din partea mea.

 

Stiu foarte bine mobra si da, este impecabila, ingrijita si bibilita cum numai un maniac precum Norian poate sa o faca! Basca proiectul de custom painting, de inalt bun gust.

 

Bafta la vanzare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...