Sari la conținut

'09 Kawasaki Z 750 ABS


Norian
 Share

Postări Recomandate

Pai nu poate sa fie buna la toate, altcumva iti luai un V Strom, nu? :P . Confortul pasagerului e minimal pe Z750, am citit o comparativa intre 8 modele de motocicleta, printre care Hornet, FZ8, Gladius, Z750 etc , la zettina a iesit ultima cu nota .. 4 (dar strict din punct de vedere al confortului pasagerului), pe o scara de la 1 la 10. Nota maxima pentru confort pasager a fost 9, dar nu a fost obtinuta de nici o motocicleta din comparativa, ci ... de T Max-ul fotografului care a facut pozele pentru articolul respectiv ;) :) :D .

Pana la Sorrento nu am ajuns inca, eu stau in nordul Italiei dupa cum ai vazut, dar sunt locuri de plimare pe 2 roti peste tot .. berechet. Cat despre inchiriat moto pe acolo, suficient sa scrii in Google : 'noleggio moto x' (x=orasul unde esti), o sa iti iasa o gramada de raspunsuri. In general costa cam 80-100 de E pe zi, depinde de firma. Anul asta nu am fost in vacanta (deh, munca multa ...) dar la anul unde ma duc o zi o dedic motocicletei sigur (inchiriata ofc).

O ultima chestie : pe aici nu am prea vazut zettina cu toba originala, cam aproape toti o schimba mai ales ca nu costa prea mult pentru acest model. Prietenul meu are un LeoVince, suna bine recunosc ...

 

http://www.youtube.com/watch?v=eIW-9HmJ96s

http://www.youtube.com/watch?v=yjD0Wy5MhYc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Mario: merci de info. In ceea ce priveste toba...nu vreau sa o schimb nici daca primesc un 2Brothers gratis. Originala da farmec Z-ului, i se potriveste, il defineste si diferentiaza. E unul din motivele pentru care imi place atat de mult design-ul. De sunat suna foarte bine, zgomot e arhi-suficient. In frana de motor are un marait minunat de la contrapresiunea aerului. Pentru ce as schimba-o ?

 

Sa revin cu povestirile mele de "cvasi-bloggar" moto wanabe :lol:

 

Ziua 1: Vineri. Plec cu masina val vartej din Bucuresti catre Brasov. "Arunc" masina in parcare, ma echipez si dau jos husa Z-ului.

"Hm, animal frumos ce esti, mi-ai lipsit! "(nu sunt sigur care se gandise la care cu replica asta)

Repede cu cheia in contact. Demential maraitul infundat, de fiecare data cand il aud simt aceeasi placere ca in prima zi cand l-am intalnit. Iesim la plimbarica pe strazile pustii ale Brasovului. Pe la 12 noaptea cedez din motive de frig. Erau 8 grade si se facuse scoarta haina de piele. Misto ideea de a te da in jeans pe naked in oras, dar groaznic dpdv confort termic. Senzatia in jeans era de parca ma plimbam pe jos la -10 grade. Orice acceleratie peste 50km/h se lasa cu clantanit de dinti, asa ca "m-am retras la garaj". Ce sa mai zic ca apa nu sarea de 50grade. Cred ca daca era mai frig de atat incepea sa-i curga si lui nasul. Mie deja imi curgea.

Il parchez in curte, ma urc in masina si ma infig in butonul de temperatura. 26grade sa stiu o treaba. Dau fuga la service cu anvelopa luata de la Shreck in portbagaj. In trezesc pe portar, asta ma injura, eu ma fac ca ploua. Ii zic ca vin maine sa o schimb si nu am cu ce sa o aduc. Iar injuraturi. Plec cu speranta ca nu o sa-mi faca omul guma franjuri peste noapte.

 

Ziua2: Sambata. Ma trezesc de dimineata. La 8 dau cheie Z-ului. Futui!, tot frig e. Incepe sa scoata aburi pe toba. Arata misto, ce-i drept. Blindez haina de piele cu mesada, arunc si un fleece pe mine si ma tarai la service. La Motto, oamenii cu care ma stiu de vreo 2 ani de cand mi-am luat celalalt Kawa. ATV-ul. Se apuca oamenii de desfacut roata spate, pentru mine peisaj nou. Stiam doar cum se da roata jos la bicicleta, de moto - ioc. Dau jos, dejanteaza vechiul Pilot Power 2CT si monteaza noul Pilot Power 2CT - sunt multumit de ele, asa ca am decis sa merg pe aceeasi reteta.

Jantam, echilibram, montam. (e un fel de a spune, caci eu ma uitam la operatiuni ca... "poporul in carburator" ca sa nu folosesc sintagma cu bovine)

Strangem toate suruburile cu cheia dinamometrica - asta mi-a mers la suflet - si primesc laude pentru felul ingrijit in care arata Z-ul si mai ales pentru curatenia lantului si a basculei. Modestia nu e una din calitatile mele, recunosc. Ca sunt chitzibusar si maniac cu jucariile - poate fi o calitate.

 

Terminam treaba si navalesc pe strada - Incet si sigur sa se aseze roata. Ce-i drept nu am urmat indicatiile unor colegi motociclisti care dupa ce monteaza roti noi le iau la smirghel fin ca sa le poata "rupe fashul" pe viraje din primul kilometru. Eu sunt mai old-school de felul meu.

 

Traversez orasul si ma intalnesc cu ddmkro la Il Refugio, in Bradet, la iesirea din Sacele. Asta dupa ce am facut slalom printre puradei, carute cu lemne si cireasa de pe tort caii de pe asfalt, pozitionati strategic dupa viraje fara vizibilitate. Am scapat si de proiectilele aruncate cu darzenie de puradei, asa se trateaza motociclistii prin zona Sacele-Garcini, pentru cine nu stie. Probabil ca am fost mai dibaci ca ei in acea zi. In alta zi, poate vor fi ei in forma.

 

Savurez o poveste de calitate cu ddmkro si colegul cu BMW-ul la Il Refugio, mai o omleta, mai o jumara, mai o slaninuta. Cum se facea spre 1130, incepusera sa "curga" baietii spre BV. Vitezane cu tobe de se auzeau cu 1 minut inainte sa il vezi, naked-uri frumoase, chopper-e rasate. Fiecare se dadea dupa "posibilitati". Era o linie dreapta de vreo 600m, urmata de ac de par 90grade fara vizibilitate. Unii curgeau lin si era o placere sa-i auzi retrogradand si apoi asezandu-se pe trasa, altii veneau puternic si franau in ultima secunda, intrand frumos in viraj. Si mai erau si unii care incercau sa depaseasca camioane cu sermiremorci incarcate cu lemne taman in virajul de 90grade. WTF? Depasire pe exterior, in conditiile in care oricum camionul intra pe contrasens ca sa poata sa se incadreze si remorca in viraj.

 

Dupa toate astea, ne-am urnit si noi catre Cheia. Soarele se chinuia sa patrunda pe dupa patura de nori grosi, asfaltul incepuse sa se incalzeasca, iar noi...cu vantul in fata catre Cheia. In spatele HD-ului lui ddmkro viata era interesanta: era o placere sa vezi chopper-ul cum alearga pe liniile drepte, balanseaza pe virajele rapide si apoi franeaza puternic pentru a se echilibra inainte de viraj. O secunda aplecat si apoi gaz pe iesire. Eu, in spatele lui aveam casca plina de zgomotul baritonal si profund al HD-ului. Paraitul ala are ceva primordial in el. Senzatia de putere bruta, neslefuita, senzatia de "motor dintr-o bucata" so to speak... Foarte frumos. Doar ca...eu aveam senzatia ca ma joc pe PS un simulator de moto, dar pe mute. Schimbam viteze, acceleram, franam, dar nu auzeam nimic dinspre motorul meu. Zgomotul Z-ului era bine ingropat de maraitul HD-ului. Nici pe frana de motor, nici la 8000rpm, nimic. Era foarte artificiala senzatia.

Asa ca, la iesirea dintr-un viraj inainte de Babarunca am tasnit. De acolo incepea zona mea preferata, de "joaca". O las in 2-a si am norocul de a prinde drumul liber pana in varful muntelui. Stanga-dreapta rapide, ace de par, franari pe o fractiune de secunda, iar accelerari...De vis. Inlantuirile de viraje stranga-dreapta nu le mai tai - cum fac cu masina si urmez linia continua pentru a ma inclina pe fiecare viraj din succesiune. Placerea e maxima.

 

Sus ne intalnim cu un roman cu un HD cu numar de Elvetia. Omul era "tourer" all the way, cu toate accesoriile dupa el. Stam de o poveste discutam de la motociclete la "Hells Angels" si o luam din loc. Il rog pe colegul ddmkro sa imi dea un feedback de trasele mele si de cum ma asez pe motocicleta, sa vad daca totul e ok.

Acele de par se termina, ne oprim intr-o mica parcare, deasupra unei prapastii, cel mai spectaculos si mai frumos loc din tot defileul, dupa parerea mea. Facem niste poze, mai stam de o poveste si ne despartim. El spre Bucuresti, eu inapoi spre BV, dar mai inainte de asta, mai arunc un ochi meditativ si contemplativ la prapastiile ce se iscau chiar langa noi.

 

Dupa pranz, ma intalnesc cu colegul Elikratos si mai ardem vreo 120km pe back-roads in jurul BV. Frumos, ocolim norii de ploaie si facem si niste poze mai "naked-uaose"

Seara...mai bifez o Poiana, mai ard niste benzina...

Mesaj completat

Ma bucur ca am sters semnele de nou ale anvelopei pe 75% din latimea benzii de rulare, mi-au mai ramas extremele stanga -dreapta, cam de latimea unui deget.

 

 

 

Ziua3: Duminica: Ma intalnesc in faptul diminetii cu colegii Cristi si Catalin din BZ la McD. O cafeluta si o impresie. Planificam un BV-Nehoiu si apoi BZ pentru ei si retur BV pentru mine.

Ziua superba, soare cald de toamna, senin, aer placut ce imbie la calatorie. Drumul BV-Teliu, plictisitor si fara istorie. La iesirea din Teliu un viaduct de cale ferata foarte "old-school" ne anunta inceperea traseului. Succesiuni nesfarsite de viraje in urcare catre Intorsura Buzaului. Superb. Drumul liber, ne desfasuram in voie si deschidem cu incredere gazul. Eu cu Z-ul, Cristi cu Ninja600 si Catalin cu SV650. Combinatie buna. Ne facem de cap in voie, urc foarte increzator virajele.

Schimbarea gumei spate are efect asupra comportamentului Z-ului si asupra mea. Il simt ca la schimbarile de inclinare stanga-dreapta e mai fluid, se aseaza mult mai frumos, nu mai simt "santul" din mijlocul profilului. Deh, neamtul Torsten s-a dat pe autobahn in primii 8,000km ai Z-ului pana am luat-o eu si nu a tocit guma uniform, nu "i-a rupt fashul pe viraje" cum zic unii.

Mental sunt mult mai increzator in pneul nou, km pe care deja i-am acumulat ma ajuta sa fiu mai agresiv, mai sigur pe mine pe viraje, simt ca devin mai fluid, mai cursiv in conducere, simt ca fac echipa mult mai bine cu animalul verde.

 

Lasam in urma Intorsura Buzaului si gonim spre barajul de la Siriu-Nehoiu. Drumul absolut minunat, inlantuiri de viraje printre dealuri inverzite, asfalt impecabil. De vis. Efectiv simt placerea de a ma da pe moto, placerea vremii caldute si a asfaltului neted si poros. Motorul zumzaie de placere, 2-a, 3-a in zona 4000-8000rpm.

Coboram la Nehoiu si ma hotarasc sa merg mai departe catre Buzau, planul meu fiind sa o iau pe la Cislau-Valenii de Munte- Cheia si apoi BV.

 

De la Nehoiu ajungem la Patarlagele, ne oprim la un Petrom sa adap si eu animalul. 99+, asa cum ii place. Ceva cafea si ciocolata pentru mine. Pana acolo drumul a fost excelent, eram tot un zambet.

Mai facem 2-3 poze in benzinarie si plecam spre Buzau. Ne oprim in Cislau - la vreo 45km de Buzau, ne salutam si o luam fiecare pe alt drum.

 

Cislau - Valeni de Munte: 35km, din care 30 impecabili - in judetul PH. Cislau, asfalt fara gropi, acceptabil calitativ, apoi Calvini, drum de chin vreo 3km. Gropi multe, dar se pot evita cu conditia sa mergi in 2-a si cu grija. Se face stanga in Calvini si apoi se trece in jud PH. Din nou drum impecabil. Serpuieste printre dealuri cu miros de toamna si satuce pustii. Ridic viziera si plutesc printre dealuri. 75-80km/h, la 4000rpm. Peisajul curge incetisor, mirosul de toamna inunda casca, efectiv ma simt conectat in natura. Simt linistea din jurul meu, simt o emotie placuta, o bucurie interioara.

 

Ajung la Valeni la PetromV. Loc de mare adunare. O flota de AfricaTwin strajuieste intrarea in benzinarie, 2-3 naked-uri parcate mai incolo si evident....vitezanele. Baietii in tricou, pantaloni scurti si fara manusi. Misto ! Altii sunt echipati corespunzator, in combinezoane de piele si cizme "scartaioase". Asa cum sta bine pe vitezane.

 

Beau o zeama, schimb o impresie cu posesorul unui Diversion alb nou nout si ma pocneste o idee. O iau inapoi spre Cislau, vreau sa ma mai bucur de cei 25X2 km de liniste si pace. Iar 75-80, iar 4000rpm. Imi bucur sufletul si ochii cu peisajul, cu lumea din jurul meu. Avem o tara chiar ok ! Ma opresc pe marginea unui parau, langa Calvini, las Z-ul sa se odihneasca in iarba - ce loc ciudat pentru el - si eu ma trantesc la umbra unui nuc. Scot casca si inchid ochii. Senzatia de liniste e dementiala, simt cum imi incarc bateriile direct din natura. Parca viata are un gust mai placut, mai plin, mai bun. Zambesc fara un aparent motiv real.

 

Ma intorc inapoi la Valeni si o iau spre Cheia. E duminica seara, lumea curge spre Bucuresti, drumul destul de aglomerat, greu de depasit. Incepe sa ploua, fug cu norii in urma mea. In Cheia ma inviorez si ma arunc pe virajele deja binecunoscute. Acele de par ma duc repede pana sus si apoi cobor spre BV. Cred ca a fost cea mai buna trecere pe Cheia a mea, ceai mai fluida, cea mai agresiva.

 

Ajung in BV chiar cand incepe sa ploua, bag repede Z-ul in curte, sa ramana "curat si placut uscat". Astept sa se raceasca, timp in care spal radiatorul cu grija, sa curat muscaraia si la fel rezervorul si ansamblul farurilor, loc de dat cu capul pentru muste si diverse.

 

Il garez cu grija si il invelesc cu prelata....Simt un regret ca weekedul e pe final.

 

Termin ziua 3 cu 350km parcursi si weekendul cu 600km.

 

Deja avem aprox 1,500km impreuna....Facuti in 10zile efective de dat. Not bad.

 

 

Cateva poze cu "diverse" momente....

 

Mesaj completat

Si pozele de care spuneam

Mesaj completat

Finally, am terminat si cu inmatricularea. Operatiune de mari strofocari si chin, dar e gata. Si numarul si tot. Trebuie doar montat.

post-22964-1283955551_thumb.jpg

post-22964-1283955572_thumb.jpg

post-22964-1283955591_thumb.jpg

post-22964-1283955602_thumb.jpg

post-22964-1283955620_thumb.jpg

post-22964-1283955632_thumb.jpg

post-22964-1283955642_thumb.jpg

post-22964-1283955648_thumb.jpg

post-22964-1283955655_thumb.jpg

post-22964-1283955666_thumb.jpg

post-22964-1283955675_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trofeul pentru cel mai lung post din istorie tocmai a fost adjudecat ! :hurt:

 

Savuroasa istorisirea, pensulata cu acelasi condei marca Geo Bogza wanna be, si bravo tie pentru iesirile multe si kilometrii infasurati pe roti!

 

Keep it on the safe side si teme-te de betia incepatorului... cand simti ca vine, da-i una peste bot si aminteste-ti ca esti doar un puiut de mobrist cu cas la gura :D Vorba lui Dorel Visan in Cel mai iubit dintre pamanteni, "Daca nu belesti ochii, belesti belengherul".

 

Si zi asa, te intinzi pe sub copaci si zambesti la frunza de nuc? Ai di grija la ursul brun, giuvaierul Carpatilor si tomberoanelor din Racadau, sa nu te afle intr-atat de dispus si vulnerabil si sa iti aplice procedura aia ce incepe cu Admit it, Frank, you don't come here for motorcycling! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, am facut un survey, aka cercetare sociologica si am constatat ca lumea percuteaza la posturi scurte si oarecum dese.

Cu postul asta de 1 pagina de forum...mi-am pierdut toti cititorii. Eventual doar cei care au inlocuit lectura de dimineata (namely de pe "tron") format "hard copy" cu cea direct de pe laptop sa aibe o sansa sa-mi ramana cititori "abonati" la cvasi blogul moto :lol:

 

In alta ordine de idei, mi-am dat seama ca pendulez intre Geo Bogza si Nicolae Balcescu in "Ardealul". Aia cu "ursul care domnea stapanitor" si faza cu "o mare de grau si porumb din care nu se vedea cal si calaret" :D Asta se poate adopta si la moto, desi cred ca o sa-mi rup gatul daca incerc sa bag Z-ul pe camp, in porumb sau grau, pentru o poza "edificatoare" Si totusi, unde mama naibii mai gasesc eu grau la mijlocul lui septembrie ?

 

Chiar daca sunt OT, sunt pe topicul meu :P

 

Revenind la subiect, weekendul asta se anunta vreme nasoala, nu e vreme de Z. :hurt:

 

@elikratos: nu crezi ca deja am "belit belengherul" ? De vreo 55Euro, asa ca mi-a ramas doar sa belesc ochii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto topicul... Imi place tare mult motocicleta ta, si imi place si mai mult cum te porti tu cu ea. Foarte frumoase descrierile facute de tine, m-au facut oarecum sa intru in pielea "personajului" :hurt: Ma uitam la pozele de mai sus si am observat un lucru la Zett... Ii trebuie neaparat niste rim stripes de culoare verde :lol: (asta din punctul meu de vedere):

post-43378-1284142955_thumb.jpg

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa aibe

:hurt:

 

Da, nasoala vremea weekend-ul asta... Am intreprins ieri (vineri) o ieseala de placere BV - Sighisoara - BV si a fost... splendid. Soare bland autumnal, acel cer albastru pe care doar in septembrie il gasesti, o temperatura echilibrata (tricoul si geaca de piele echipata cu mesada mi-au fost suficiente) si natura atot-inconjuratoare pregatindu-se de schimbul de ture vara - toamna...

 

Astazi se arata a fi in continuare o zi cu potential... o spal sau ma plimb? Ma plimb :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pareri si aprecieri.

 

In zona de accesorii, mi-au cam facut cu ochiul cele de la Ermax.... Belly Pan si un Rear Wheel Hugger. Arata absolut demential, se incadreaza excelent in design, dar totul cu un cost.... :hurt:

 

Belly Pan: 280Euro - vopsit verde cu toata fitting-araia aferenta

Rear Wheel Hugger: 208Euro - idem mai sus cu vopsitul si fitting-araie.

 

Cum vi se par ca si accesorii ?

 

Ar fi accesorii de 500E, nu sunt sigur daca vreau sa le cumpar, la momentul la care o voi vinde cu siguranta nu voi recupera nici 50% din valoarea lor. Rational vorbind, nu are sens. Emotional vorbind...DA, DA, DA, Bring them on :P .Peste iarna am timp sa ma hotarasc in dilema asta.

 

In alta ordine de idei, weekendul asta nu m-am dat, sper sa am noroc de vreme buna weekendul ce vine, sa mai prind vreo 500km de calitate.

 

Inca ceva: caut ca disperatul garaj in Bucuresti sa o aduc aici. Sa fie rost de iesit seara, ca se pare ca in Bucuresti sezonul se prelungeste. Mai ales ca in primavara vreau sa ma inscriu la cursul de la AMCKart. Sper sa gasesc "cazare" pentru Z, eu l-as lua si in casa daca ar fi dupa mine. In fata blocului sub prelata, nu ma lasa sufletul.

 

@bodgan: merci inca o data. In ceea ce priveste rim-stripes-urile, sunt misto de acord, dar sunt genul de accesorii pe care le vad indicate pentru o vitezana. Z-ul e usor mai sobru ca si stil si genul asta de tuning nu mi se pare ca l-ar prinde bine. Iese foarte bine in evidenta asa cum este, nu vreau sa-l duc in zona "show-off" sau "look at me" style.

 

@necarenatul: merci, la fel. Ti-am admirat si eu indelung raritatea de FZ1. Z1000? Hm...ceva foarte special ce mi-as dori in garaj ca pas normal dupa Z750. Am vazut vreo 3 bucati in Barcelona si nu ma mai dezlipeam de langa ele.

 

@elikratos: Aaaaaa, Pruteanu, my friend, ce faci? :lol: Recunosc, mai(!) prins si mai(!) ciuruit. Meritam. Nu credeam ca doare asa :) Sa inteleg ca vineri ai facut cunostinta cu gasca de baieti de la Mures (aia "urban legend") si te-au invatat si pe tine sa te dai pe slider-e cu nakedul ? :D Ma bucur pentru tine ca ai mai ras si tu niste kilometrii, era si cazul. Poate ne arati si noua pupa si crupa Fazerului sa vedem si noi numarul cel nou.

post-22964-1284363109_thumb.jpg

post-22964-1284363131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Votez cu DA in cazul ambelor accesorii! Nu ca ar fi must-uri, nu. Nici macar mobra nu este un must, corect? Dar daca este sa iti hranesti pasiunea si rasfeti jucarica, atunci sunt add-on-uri frumoase si cu gust. Mai mult, rear hugger-ul chiar are un strop de utilitate, te scapa de mizeria aruncata de roata... Cu banii, vezi tu. In timp, putin cate putin, si se intampla. Return of investment? Ura si la gara. Live with it or... live with it. :moron:

 

Nu m-am intalnit cu gasca de la Mures, sorry. Prin urmare, nu s-a lasat cu viraje luate pe slidere :D Am haladuit in continuare pe modul Comfort si a fost frumos de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ma tenteaza tot mai mult rear-hugger-ul. Vedem peste iarna daca il facem sa se intample.

 

Pana una alta, tocmai am fost anuntat ca mi-a venit maneta de frana - cred ca direct din Akasi avand in vedere ca a durat 2 saptamani.

 

Asa ca, sambata dimineata, facem animalul frumos, ii reintregim coarnele, montam noul numar si apoi...o sa incercam sa ne bucuram de toamna pe niste drumuri frumos virajate.

 

Ma gandesc sa reiterez traseul BV-Siriu-Nehoiu-Cislau-Valeni-Cheia-BV. Sunt 350km de viraje de calitate si drumuri oarecum pustii.

 

Sau....daca iese nebunia, un BV-Balea Lac-BaleaCascada-Balea Lac-Balea Cascada-Balea Lac-Balea Cascada-BV :moron: Daca ajung acolo nu o sa ma mai satur sa ma dau pe virajele alea...Doar ca acum vreo 3 saptamani ninsese ceva pe acolo, sper sa nu mai fie zapada, ca n-am gume de iarna :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, ma tenteaza tot mai mult rear-hugger-ul. Vedem peste iarna daca il facem sa se intample.

 

Pana una alta, tocmai am fost anuntat ca mi-a venit maneta de frana - cred ca direct din Akasi avand in vedere ca a durat 2 saptamani.

 

Asa ca, sambata dimineata, facem animalul frumos, ii reintregim coarnele, montam noul numar si apoi...o sa incercam sa ne bucuram de toamna pe niste drumuri frumos virajate.

 

Ma gandesc sa reiterez traseul BV-Siriu-Nehoiu-Cislau-Valeni-Cheia-BV. Sunt 350km de viraje de calitate si drumuri oarecum pustii.

 

Sau....daca iese nebunia, un BV-Balea Lac-BaleaCascada-Balea Lac-Balea Cascada-Balea Lac-Balea Cascada-BV :moron: Daca ajung acolo nu o sa ma mai satur sa ma dau pe virajele alea...Doar ca acum vreo 3 saptamani ninsese ceva pe acolo, sper sa nu mai fie zapada, ca n-am gume de iarna :D

 

Anunta-ma daca ajungi prin zona, poate facem jonctiunea pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe Louis sunt mai ieftine carenele : bug spoiler 259E si aripioara 179E ... cu posibilitatea ca la iarna sa mai scada un pic!

Iar de cazare in Bucale gasesti, numai aici pe forum am gasit 2-3 baieti care au garaje ...plus ca mai ai parcari subterane (Intercontinental, Obor sau Unirii) si Euro Mini Storage!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ac76: Tizule, ne auzim maine la telefon sa stabilim ceva pentru Sambata. Sunt doritor si amator, doar sa tina vremea.

 

@tiberiu: merci de hint. Pe Louis nu m-am uitat, mi-au placut mult cele de la Ermax, mai ales ca vin si vopsite direct pe codul de culoare Kawa, nu-mi mai bat eu capul cu asta.

 

Cu cazarea in Buc, am vazut ceva anunturi, dar sunt la mama naibii fata de mine. As fi vrut neaparat ceva in Sector 1, dar nu la modul depozitare, ci la modul la care sa-l pot accesa zilnic, sa ma duc, o iau, ma dau si o duc noaptea inapoi.

 

Intercontinental ramane un "worst case scenario", doar daca nu gasesc ceva mai aproape de mine. Euro Mini storage iti da acces la boxa de la 7-23.

Eu vreau acces gen 24h, daca vreau sa ma dau noaptea ce fac ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut azi in Iasi un Z750 pentru prima data live. avea numar de Bucuresti, eu eram pe jos si a trecut pe linga mine. tot verde ca al tau. prima impresie: tobele stock suna bestial. gros dar totusi silentios, chiar mi-a placut in comparatie cu diverse tobe stock care suna ca niste besini. chiar nu am mai intilnit sunetul asta la niste tobe stock. avind in vedere ca si arata misto tevile, eu unul nu le-as scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intercontinental ramane un "worst case scenario", doar daca nu gasesc ceva mai aproape de mine. Euro Mini storage iti da acces la boxa de la 7-23.

Eu vreau acces gen 24h, daca vreau sa ma dau noaptea ce fac ?

 

Te dai de la 23 la 7 dimineata - logic :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Calin: Toba stock suna absolut superb si arata la fel, pentru mine e unul din elementele care dau frumusetea si individualitatea Z-ului. Nu as schimba-o nici pentru un 2Brothers. Colegi motociclisti cu care m-am intalnit prin diverse locuri ma intreaba daca e stock, ca suna si arata bine :laugh:

 

@PZKPFW:

Te dai de la 23 la 7 dimineata - logic
Misto faza, dupa ce ma dau, ma duc direct la birou. RedBull perfuzabil si ma scot

 

 

Boon. Sa-mi continui povestile.

Vineri seara imi reiau obiceiul de a "bantui" pe bulevardele din Brasov, "joy-riding". Desi vineri seara, dupa ora 22 e relativ pustiu, asa ca te poti relaxa in voie, km curg fluid unul dupa altul. Aerul e nefiresc de cald pentru sfarsitul lui septembrie, e de vis. Pe stradutele inguste din cartierul vechi acustica noptii e fantastica. Ridic viziera si ma bucur de maraitul infundat al tobei in treapta 2. Depresiunea din toba pe frana de motor imi aduce un zambet si parca mai stinge oboseala din suflet. E un moment in care parca ma hranesc cu energia motocicletei, cu duritatea metalului de sub mine. Urc lenes pana in Poiana, mai exersez cateva viraje si apoi ma opresc la Belvedere. Din saua animalului parca luminile orasului sclipesc mai intens. E multa liniste, acolo sus. Si ceva nostalgie. Si putina tristete si parca un sentiment de instrainare, pentru ce va fi.

 

Sambata dimineata ma duc la service sa-mi ridic si montez maneta de frana. Cea noua si foarte originala. Desi faceam misto acum 5 posturi ca vine direct din Japonia la cat dureaza, ei bine asa a fost. Direct din Akashi, Genuine Part. Ia uite si ambalajul. Montez si numarul daca tot ajung la service si deja....alta viata. In sfarsit arata bine si din spate motocicleta. Numarul provizoriu mare arata ca naiba, chiar si indoit.

 

Sambata dimineata fac jonctiunea la Il Refugio cu AC76 si DDMKRO. Spre oftica noastra bodega se deschidea la 11 asa ca ne carabanim in alta parte sa luam micul dejun. O poveste, o omleta cu de toate si evident....ceai. Pe la 12 ne punem in miscare. Traseul: Brasov, Intorsura Buzaului, Siriu, Nehoiu, Cislau, Valeni de Munte si apoi...Bucuresti ! Am gasit "pensiune" de calitate pentru animalul verde, aproape de casa, in garaj incalzit si e coleg de pensiune cu alte cateva motociclete, asa ca are cu cine povesti in liniste :P

 

Alimentam si ne punem im miscare. Convoiul...destul de neobisnuit. Vitezana agresiva a lui Cristi, nakedul meu si chopper-ul boem al lui Miki. O combinatie de-ti crapau ochii :cheers: Ne mai lipsea doar un enduro-touring...

 

Pe liniile drepte pana in Teliu imi exersez "culcarea" pe rezervor. De la 120km/h in sus face minuni. La un moment dat, pe centura Brasovului vazusem [pe vitezometru 50km/h in plus peste cei 120 de care spuneam si m-am simtit foarte....fragil. Nu mai rulam, pluteam. Asa ca iau mana din gaz, ma ridic si gata: eram frana aerodinamica perfecta.

Dupa Teliu ma inviorez. Urmau serpentinele perfecte pana in Intorsura Buzaului, asa ca, impreuna cu ZXR-ul lui Cristi, fratiorul vitreg al Z-ului meu, ne-am desfasurat in voie. De vis. Stanga, dreapta, stanga, linie dreapta scurta, tasnire in gaz pana pe rosu in 2, frana motor, asezare pe viraj, iar stanga, dreapta, stanga si ajungem la Intorsura. De acolo pana la Siriu drumul e virajat larg, a3-a e perfecta.

Ma relaxez si intru in "scenery mood", il las pe Cristi sa se joace in voie, prefer sa-mi umplu retina de verdele inca perfect al pasunilor de munte, de primele frunze aramii ale anului si de crestele semete din departare.

 

Ne apropiem de baraj, vad cum se domoleste serpuirea raului, spatiile se deshid. Traversam cateva viaducte spectaculoase, realizari magistrale ale unei epoci in care se mai construia ceva infrastructura in tara asta. Drumul trece peste sute de metrii de prapastie, nu pot sa nu ma gandesc o clipa la oamenii ce au trudit si murit la unirea stancilor prin arce betonate. Se mai vad urmele de dinamita din pereti si cand stai si te gandesti ce tehnologie aveam in anii '60....te iei cu mainile de cap. Camionul Bucegi cu motor Ford V8 si mizeriile alea de buldozere de Iasi cu motor de tractor, care mai mult nu functionau. Azi, cu MAN, Iveco si Caterpillar nu suntem capabili sa turnam nici macar asfalt pe plat. Sigur nu traiesc sa ma dau cu motocicleta de la Comarnic la BV pe autostrada. Dar asta e o alta discutie.

 

La Baraj Siriu ne oprim sa contemplam peisajul "industrial". Zeci si sute de tone de betoane ale barajului, gurilor de scurgere, dau un aer...de"epoca de aur" cu zice Miki. Cristi ne arata cum sa ne indreptam spatele pe parapetul de beton al drumului, asa ca ma intind la soare pe beton, ca o soparla. Cu geaca verde pe mine, chiar ma integram tematic in peisaj.

 

Dupa cateva poze si schimb de impresii cu alti colegi motociclisti, o luam la drum catre Cislau. Peisaj lejer, drum la fel. La Cislau, ne despartim de Cristi, el o ia spre Buzau, eu cu Miki facem dreapta spre Valeni. Drumul, la fel de pitoresc ca la vizita precedenta, soarele incalzea domol, atmosfera era clar de "easy rider". Z-ul meu era cam "scos din peisaj", dar era ok. Miki, HD-ul si peisajul faceau casa buna impreuna, eu eram..."venit din viitor".

Gasim in zare un drumeag pustiu si un castan superb, hotaram sa ne plantam acolo. 2-300m de macadam si soft enduro....uite ceva nou pentru Z-ul meu. Nu protesteaza, e surprinzator de docil, dar...totusi.

 

Oprim la peisaj, ne dezechipam si...in momentul in care tace HD, ne enervam. Un idiot cu casa la vreo 300m mai incolo speria ursii din padure cu manelele ce urlau in difuzoare. Mama lor de tarani obositi!

 

O luam din nou la drum. 60km/h cu viziera larg deschisa si aer bland de toamna in plina figura. Ce viata ! La Valeni, la OMV, gasim cu greu un loc de parcare. Totul plin, organizatorii de SMAEB si-ar fi muscat degetele de ciuda, la ce Salon Moto era in benzinarie. Se alimenta, se manca, se puneau la cale tactici de abordare a virajelor, se povesteau impresii proaspete de pe viraje. Cei cu tacticile de viraje priveau cu interes la gumele spate bine slefuite pe laterale ale celor cu impresii proaspete de pe viraje si tot asa. Ideea e clara....

 

Dupa o poveste, o maslina si o atentie, ramaseseram singuri pe acolo, asa ca ne caram spre Bucuresti. Valeni-Bucuresti plictiseala maxima pe sosea, aglomeratie, TIR-uri, tarani, ciobani si alti idioti ce nu se uita in oglinzi.

 

Si uite asa....ajung pe nesimtite cu Z-ul in Bucuresti. Moaaaaaa ! :huh:

 

Prima grija: dau navala in pasaj la Universitate sa-l aud. Dau a 2-a, ridic viziera si ma umplu de...sunet. Recunosc, visam de ceva vreme momentul asta. A fost atat de misto incat l-am repetat de vreo 3 ori. Dehhhh, ce sa-i faci ?

 

Se lasa noaptea, ma opresc la o benzinarie sa-l curat de musculite si alte ca ele si pentru ca deja contorizasem vreo 350km,retrag la "pensiune". Taman cand ajung, vad un moment magic pe display, asa ca ma grabesc sa-i rad o poza, de amintire.

Descalec, intram la garaj si...il las acolo, cuminte, sa povesteasca cu vecinii despre aerul rece de munte si viraje cu asfalt poros si bine nivelat.

 

Parca ma loveste o nostalgie, o tristete. Dar, las' ca zilele astea mai iesim la plimbarica...

 

Si cateva poze...sugestive

Mesaj completat

Si pozele:

post-22964-1284971832_thumb.jpg

post-22964-1284971847_thumb.jpg

post-22964-1284971852_thumb.jpg

post-22964-1284971857_thumb.jpg

post-22964-1284971869_thumb.jpg

post-22964-1284971888_thumb.jpg

post-22964-1284971895_thumb.jpg

post-22964-1284971901_thumb.jpg

post-22964-1284971907_thumb.jpg

post-22964-1284971912_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Calin: Toba stock suna absolut superb si arata la fel, pentru mine e unul din elementele care dau frumusetea si individualitatea Z-ului. Nu as schimba-o nici pentru un 2Brothers. Colegi motociclisti cu care m-am intalnit prin diverse locuri ma intreaba daca e stock, ca suna si arata bine :laugh:

 

@PZKPFW: Misto faza, dupa ce ma dau, ma duc direct la birou. RedBull perfuzabil si ma scot

 

 

Boon. Sa-mi continui povestile.

Vineri seara imi reiau obiceiul de a "bantui" pe bulevardele din Brasov, "joy-riding". Desi vineri seara, dupa ora 22 e relativ pustiu, asa ca te poti relaxa in voie, km curg fluid unul dupa altul. Aerul e nefiresc de cald pentru sfarsitul lui septembrie, e de vis. Pe stradutele inguste din cartierul vechi acustica noptii e fantastica. Ridic viziera si ma bucur de maraitul infundat al tobei in treapta 2. Depresiunea din toba pe frana de motor imi aduce un zambet si parca mai stinge oboseala din suflet. E un moment in care parca ma hranesc cu energia motocicletei, cu duritatea metalului de sub mine. Urc lenes pana in Poiana, mai exersez cateva viraje si apoi ma opresc la Belvedere. Din saua animalului parca luminile orasului sclipesc mai intens. E multa liniste, acolo sus. Si ceva nostalgie. Si putina tristete si parca un sentiment de instrainare, pentru ce va fi.

 

Sambata dimineata ma duc la service sa-mi ridic si montez maneta de frana. Cea noua si foarte originala. Desi faceam misto acum 5 posturi ca vine direct din Japonia la cat dureaza, ei bine asa a fost. Direct din Akashi, Genuine Part. Ia uite si ambalajul. Montez si numarul daca tot ajung la service si deja....alta viata. In sfarsit arata bine si din spate motocicleta. Numarul provizoriu mare arata ca naiba, chiar si indoit.

 

Sambata dimineata fac jonctiunea la Il Refugio cu AC76 si DDMKRO. Spre oftica noastra bodega se deschidea la 11 asa ca ne carabanim in alta parte sa luam micul dejun. O poveste, o omleta cu de toate si evident....ceai. Pe la 12 ne punem in miscare. Traseul: Brasov, Intorsura Buzaului, Siriu, Nehoiu, Cislau, Valeni de Munte si apoi...Bucuresti ! Am gasit "pensiune" de calitate pentru animalul verde, aproape de casa, in garaj incalzit si e coleg de pensiune cu alte cateva motociclete, asa ca are cu cine povesti in liniste :P

 

Alimentam si ne punem im miscare. Convoiul...destul de neobisnuit. Vitezana agresiva a lui Cristi, nakedul meu si chopper-ul boem al lui Miki. O combinatie de-ti crapau ochii :cheers: Ne mai lipsea doar un enduro-touring...

 

Pe liniile drepte pana in Teliu imi exersez "culcarea" pe rezervor. De la 120km/h in sus face minuni. La un moment dat, pe centura Brasovului vazusem [pe vitezometru 50km/h in plus peste cei 120 de care spuneam si m-am simtit foarte....fragil. Nu mai rulam, pluteam. Asa ca iau mana din gaz, ma ridic si gata: eram frana aerodinamica perfecta.

Dupa Teliu ma inviorez. Urmau serpentinele perfecte pana in Intorsura Buzaului, asa ca, impreuna cu ZXR-ul lui Cristi, fratiorul vitreg al Z-ului meu, ne-am desfasurat in voie. De vis. Stanga, dreapta, stanga, linie dreapta scurta, tasnire in gaz pana pe rosu in 2, frana motor, asezare pe viraj, iar stanga, dreapta, stanga si ajungem la Intorsura. De acolo pana la Siriu drumul e virajat larg, a3-a e perfecta.

Ma relaxez si intru in "scenery mood", il las pe Cristi sa se joace in voie, prefer sa-mi umplu retina de verdele inca perfect al pasunilor de munte, de primele frunze aramii ale anului si de crestele semete din departare.

 

Ne apropiem de baraj, vad cum se domoleste serpuirea raului, spatiile se deshid. Traversam cateva viaducte spectaculoase, realizari magistrale ale unei epoci in care se mai construia ceva infrastructura in tara asta. Drumul trece peste sute de metrii de prapastie, nu pot sa nu ma gandesc o clipa la oamenii ce au trudit si murit la unirea stancilor prin arce betonate. Se mai vad urmele de dinamita din pereti si cand stai si te gandesti ce tehnologie aveam in anii '60....te iei cu mainile de cap. Camionul Bucegi cu motor Ford V8 si mizeriile alea de buldozere de Iasi cu motor de tractor, care mai mult nu functionau. Azi, cu MAN, Iveco si Caterpillar nu suntem capabili sa turnam nici macar asfalt pe plat. Sigur nu traiesc sa ma dau cu motocicleta de la Comarnic la BV pe autostrada. Dar asta e o alta discutie.

 

La Baraj Siriu ne oprim sa contemplam peisajul "industrial". Zeci si sute de tone de betoane ale barajului, gurilor de scurgere, dau un aer...de"epoca de aur" cu zice Miki. Cristi ne arata cum sa ne indreptam spatele pe parapetul de beton al drumului, asa ca ma intind la soare pe beton, ca o soparla. Cu geaca verde pe mine, chiar ma integram tematic in peisaj.

 

Dupa cateva poze si schimb de impresii cu alti colegi motociclisti, o luam la drum catre Cislau. Peisaj lejer, drum la fel. La Cislau, ne despartim de Cristi, el o ia spre Buzau, eu cu Miki facem dreapta spre Valeni. Drumul, la fel de pitoresc ca la vizita precedenta, soarele incalzea domol, atmosfera era clar de "easy rider". Z-ul meu era cam "scos din peisaj", dar era ok. Miki, HD-ul si peisajul faceau casa buna impreuna, eu eram..."venit din viitor".

Gasim in zare un drumeag pustiu si un castan superb, hotaram sa ne plantam acolo. 2-300m de macadam si soft enduro....uite ceva nou pentru Z-ul meu. Nu protesteaza, e surprinzator de docil, dar...totusi.

 

Oprim la peisaj, ne dezechipam si...in momentul in care tace HD, ne enervam. Un idiot cu casa la vreo 300m mai incolo speria ursii din padure cu manelele ce urlau in difuzoare. Mama lor de tarani obositi!

 

O luam din nou la drum. 60km/h cu viziera larg deschisa si aer bland de toamna in plina figura. Ce viata ! La Valeni, la OMV, gasim cu greu un loc de parcare. Totul plin, organizatorii de SMAEB si-ar fi muscat degetele de ciuda, la ce Salon Moto era in benzinarie. Se alimenta, se manca, se puneau la cale tactici de abordare a virajelor, se povesteau impresii proaspete de pe viraje. Cei cu tacticile de viraje priveau cu interes la gumele spate bine slefuite pe laterale ale celor cu impresii proaspete de pe viraje si tot asa. Ideea e clara....

 

Dupa o poveste, o maslina si o atentie, ramaseseram singuri pe acolo, asa ca ne caram spre Bucuresti. Valeni-Bucuresti plictiseala maxima pe sosea, aglomeratie, TIR-uri, tarani, ciobani si alti idioti ce nu se uita in oglinzi.

 

Si uite asa....ajung pe nesimtite cu Z-ul in Bucuresti. Moaaaaaa ! :huh:

 

Prima grija: dau navala in pasaj la Universitate sa-l aud. Dau a 2-a, ridic viziera si ma umplu de...sunet. Recunosc, visam de ceva vreme momentul asta. A fost atat de misto incat l-am repetat de vreo 3 ori. Dehhhh, ce sa-i faci ?

 

Se lasa noaptea, ma opresc la o benzinarie sa-l curat de musculite si alte ca ele si pentru ca deja contorizasem vreo 350km,retrag la "pensiune". Taman cand ajung, vad un moment magic pe display, asa ca ma grabesc sa-i rad o poza, de amintire.

Descalec, intram la garaj si...il las acolo, cuminte, sa povesteasca cu vecinii despre aerul rece de munte si viraje cu asfalt poros si bine nivelat.

 

Parca ma loveste o nostalgie, o tristete. Dar, las' ca zilele astea mai iesim la plimbarica...

 

Bravo voua, eram si eu cu voi dar .... stii tu ce. Asfalt uscat si cati mai multi km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Catalin: da, stiu, dar las', data viitoare te revansezi :cheers:

 

@Niko: aha, deci voi erati. Eu si ddmkro ne oprisem sa admiram panorama mai larga a barajului si voi tocmai plecati spre BV. Am vazut si topicul vostru de plimbare, dar nu eram sigur ca sunteti voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa iesire, bravo voua! In ritmul acesta, ma astept sa omologati ruta si sa v-o treceti pe nume :cheers:

 

Cat despre stramutarea la Bucale a Zed-ului, ai grija ce si cum faci pe acolo. Dupa cum spuneam, inteleg decizia ca fiind un pas firesc in procesul de asimilare si completa transformare, insa beleste bine ochii...

 

Eu am stat in dry-dock, fara km in weekend ci doar mentenanta. Am 'pus in manopera' stander-ul (arata demential!) si am curatat, polishat si lustruit galeriile de evacuare...

 

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimentam si ne punem im miscare. Convoiul...destul de neobisnuit. Vitezana agresiva a lui Cristi, nakedul meu si chopper-ul boem al lui Miki. O combinatie de-ti crapau ochii :cheers: Ne mai lipsea doar un enduro-touring...

...

...

Ne apropiem de baraj, vad cum se domoleste serpuirea raului, spatiile se deshid. Traversam cateva viaducte spectaculoase, realizari magistrale ale unei epoci in care se mai construia ceva infrastructura in tara asta. Drumul trece peste sute de metrii de prapastie, nu pot sa nu ma gandesc o clipa la oamenii ce au trudit si murit la unirea stancilor prin arce betonate. Se mai vad urmele de dinamita din pereti si cand stai si te gandesti ce tehnologie aveam in anii '60....te iei cu mainile de cap. Camionul Bucegi cu motor Ford V8 si mizeriile alea de buldozere de Iasi cu motor de tractor, care mai mult nu functionau. Azi, cu MAN, Iveco si Caterpillar nu suntem capabili sa turnam nici macar asfalt pe plat. Sigur nu traiesc sa ma dau cu motocicleta de la Comarnic la BV pe autostrada. Dar asta e o alta discutie.

...

La Baraj Siriu ne oprim sa contemplam peisajul "industrial". Zeci si sute de tone de betoane ale barajului, gurilor de scurgere, dau un aer...de"epoca de aur" cu zice Miki. Cristi ne arata cum sa ne indreptam spatele pe parapetul de beton al drumului, asa ca ma intind la soare pe beton, ca o soparla. Cu geaca verde pe mine, chiar ma integram tematic in peisaj.

 

Dupa cateva poze si schimb de impresii cu alti colegi motociclisti, o luam la drum catre Cislau. Peisaj lejer, drum la fel. La Cislau, ne despartim de Cristi, el o ia spre Buzau, eu cu Miki facem dreapta spre Valeni. Drumul, la fel de pitoresc ca la vizita precedenta, soarele incalzea domol, atmosfera era clar de "easy rider". Z-ul meu era cam "scos din peisaj", dar era ok. Miki, HD-ul si peisajul faceau casa buna impreuna, eu eram..."venit din viitor".

Gasim in zare un drumeag pustiu si un castan superb, hotaram sa ne plantam acolo. 2-300m de macadam si soft enduro....uite ceva nou pentru Z-ul meu. Nu protesteaza, e surprinzator de docil, dar...totusi.

 

Oprim la peisaj, ne dezechipam si...in momentul in care tace HD, ne enervam. Un idiot cu casa la vreo 300m mai incolo speria ursii din padure cu manelele ce urlau in difuzoare. Mama lor de tarani obositi!

....

Am fost prima data pe drumul asta - adica Brasov- Intorsura Buzaului - Siriu- Cislau.

Drumul mi s-a parut curat, previzibil, parca mai prietenos decat Cheia-Sacele.

 

Pe curbe ne-am despartit - Z-ul si Ninja s-au dus capabile-n treaba lor, in timp ce eu trageam disperat de motor sa tin ritmul. Imposibil. Drumul nu are perioade de acalmie cum e la Cheia cu ace de par agresive in care o las mai moale si ma mai si "hodinesc"... Din cauza vitezei medii mai mari, obosisem si eu si motorul - ma dureau mainile si frana se simtea ca un cascaval, moale, imprevizibila si din ce in ce mai incapatanata. Nu am fost in pasa peisagistica cum a fost Cristi, asa ca am ratat mare parte din frumuseti. Ajungem la barajul Siriu...m-am simtit proiectat brusc 20 si ceva de ani in urma...epoca de aur, betoane cenusii cu intarsii de rugina scursa pe el...pana si acareturile dinprejur pareau din aceeasi epoca. Mi-am amintit de toate filmele copilariei care premareau practica la Canal, printre abataje, excavatoare, idile in cizme de cauciuc si panatloni de salopeta intre brigadieri fruntasi si tocilarele clasei si alte alea ...

Oricum, peisajul e infiorator si nu e numai datorita amintirilor betonist-festiviste din epoca de aur...Vorba lu' nea Marin ...mare lucru facut de mana omului...Se vad clar de tot ecluzele masive, ca niste paranteze imense.

 

Bun, la Cislau ne-am despartit de Ninja-Cristi si am luat-o spre Valeni. Sate ciudate ( ptr mine), multa tiganie, asfalt prost. Soferii, asemenea asfaltului. La un mom un prost cu o Dacie cred, mai sa se bage peste Norian, iar Norian mai sa ii bage degetul mijociu pe geam...( efectiv s-a bagat peste el)...Oricum, omul nu a parut sa priceapa ceva.

 

Pe drum l-am lasat pe Norian in fata din doua considerente - stia drumul, si sa nu il distrug psihic cu zgomotul...Fiind in spate, il tot vedeam ca se uita ba stanga, ba dreapta... si hotaram pana la urma, hai domnule sa ne oprim daca vedem ceva deosebit.

Ne oprim intr-o zona care aducea pe o parte cu o bucata de prerie, era si valea unui rau secat, parca si o linie de tren dezafecta oare ? -... in fine, facem un pic de off-road, ajungem sub pomul fagaduintei - un castan sau un nuc, ne dam fericiti castile jos...si in locul linistii anticipate, a pacii primordiale, dam de urletele sugrumate ale unei sau unor manele ( nu mi-am dat seama daca erau mai multe).

Manele obosite, a pus stampila Norian. Remarca potrivita si cred ca este dispretul suprem, sa pui vocabula "obosit" langa manele. Adica nu numai ca sunt manele (chestie destul de rea in sine), dar sunt si "obosite", adica nici macar ultimul racnet (la propriu) in materie...

 

Pe ansamblu a fost frumos ptr mine- cu mici problemutze. Cei 30 de km de asfalt prost m-au cam terminat fizic, manelele in mijocul pustietatii ne-au facut sa ne luam talpasita mai repede decat am fi vrut.

 

Norian are o motocicleta frumoasa, care din pacate nu o sa ramana mult timp asa - cam la fiecare oprire sarea sa o lustruiasca :P) ...

 

Hai sa ne vedem cu bine :laugh: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...