Sari la conținut

'09 Kawasaki Z 750 ABS


Norian
 Share

Postări Recomandate

Asta cu crash pad-urile la Zed trebuie totusi studiata inainte de a fi clasata. Pentru ca, daca teoria lu' matale se dovedeste a fi nefondata (nu stiu, poate fi si cum zici tu), niste buloane nu ti-ar strica... Just in case, de vreme rea. De scumpe, nu sunt scumpe, gasesti si la bani mai putini decat levierul de frana Kawa genuine :P

 

Si eu privesc cerul cu ochi umezi, rugandu-ma pentru un weekend frumos de toamna. Vi vil si.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dap, studiez treaba cu buloanele. Pana mea...

 

In alta ordine de idei, ar fi de vis sa se opreasca ploaia asta nenorocita in weekend, sa mai bagam macar o Cheia.

Imi ploua in gura la ideea de cafelutza si un papanas la pensiune la Cheia, in timp ce depanam impresii de pe BV-Cheia...De data asta ne oprim direct la pensiunea corecta, cred ca mi se deschide operatia daca mai imi fac vant sa tampitul sa o scot cu spatele din pietrisul alora care nu au vreut sa ne serveasca :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sus, ne intalnim cu ddkmro si 2 baieti din BZ, unul cu un SV 650 si unul cu un Ninja...evident verde, ca doar avem Kawa

 

Salut Cristian!

Chiar daca nu am schimbat contacte cand ne-am intalnit, iata ca ne gasim pe forum :P Eu cu Ninjareta si catalin10 cu SV-ul...

Interesant topicul tau, in special modul de expunere dar mai ales pasiunea pe care o arati fata de motoreta si de senzatiile pe care ti le ofera :P

 

E normal. Prima tranta ai s-o iei tot pe dreapta (statistic vorbind,nu ca as vrea sa cazi). Pe dreapta ai gazul. Dupa cum ai observat si singur orice miscare din gaz iti schimba traiectoria in curba. Cand te apleci pe dreapta initial suporti greutatea in mana dreapta insa cu mana dreapta trebuie sa controlezi si gazul tocmai pentru a avea trasa corecta. Dar asta este doar temporar,cu timpul ai sa ti mobra in curba efectiv din gaz si inclinare. Ca sa rezolvi momentan (mai ales ca ai un naked) problema asta esteca in curba sa iti duci corpul inspre exteriorul curbei in timp ce mobra e inclinata.Reduci in felul asta greutatea pusa pe mana dreapta iar jucatul cu gazul devine mai usor. Un rider experimentat iti poate arata. Nu intreba racerii,ei sunt din alta liga plus ca pe SS este contraindicat sa nu te apleci in interiorul curbei. Inca o chestie, mereu uita-te dupa apexul curbei sau in locul unde ai vrea sa fii.Nu te uita in fata pentru ca daca ai deja un obstacol e prea tarziu ca sa-l eviti. Daca faci chestia asta o sa fi surprins de cat de mult poti inclina mobra si cat de finut te plimbi pe curba.

Spor!

 

Sunt tentat sa-l contrazic pe colegu' Budd... fenomenul asta mi se intampla si mie, ma las mai mult pe stanga, insa explicatia ar fi alta din punctul meu de vedere: curbele spre stanga te pot arunca in balarii in caz de derapaj pe cand o curba la dreapta te arunca pe contrasens... Asadar, cred ca subconstientul nostru ne spune ca e mai "sigur" sa ajungi in tufis, sant sau ce-o fi decat sub rotile unui camion, auto... ce-i pe contrasens... Sa ne incercam "figurile" pe un circuit, abia atunci cred ca vom fi mai obiectivi. Parerea mea.

 

Prima tranta....mda, recunosc cu jena ca ai dreptate. Am pus-o jos pe loc, pe dreapta. Am fost un bou si dupa ce m-am oprit si am pus piciorul stang jos -evident -, prostanul de mine a vrut sa coboare pe dreapta de pe motocicleta, uitand sa pun dreptul jos. Pe principiul: "How stupid can you be? ".

 

Eram cu capul varza, ma gandeam in alta parte si ma grabeam sa fac 10 lucruri deodata. Nu am cazut pe Cheia, sau pe Poiana, sau pe orice alt drum si cad pe loc :)

 

Norocul meu este ca daunele se rezuma doar la maneta de frana, ca in rest am lasat-o pe mine si am amortizat bine socul. :) 220Ron maneta originala, vine saptamana asta....

Pana mea, invatatura de mine.

 

Asa am patit si eu cu cealalta mobra, un ER 6F, tot verde bineinteles... am scapat-o pe jos in curte, la viteza de 3-5km/h... Pagubele la motoreta au fost zero, in schimb piciorul meu prins sub ea a lasat ceva piele pe pavaj... Sunt sigur ca aceasta experienta stupida m-a invatat cat e de periculos un motor si lucrul asta m-a ferit de cazaturi mai nasoale... deocamdata...

 

Cat despre motoreta ta... n-am cuvinte, e superba, ti-am spus-o si cand ne-am intalnit. Sa o stapanesti sanatos, fara incidente!

 

Daca vremea tine cu noi week-endul asta, mai bagam o tura pe Cheia si ne intoarcem pe Siriu, asa ca e posibil sa ne mai intersectam.

 

Toate cele bune :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tentat sa-l contrazic pe colegu' Budd... fenomenul asta mi se intampla si mie, ma las mai mult pe stanga, insa explicatia ar fi alta din punctul meu de vedere: curbele spre stanga te pot arunca in balarii in caz de derapaj pe cand o curba la dreapta te arunca pe contrasens... Asadar, cred ca subconstientul nostru ne spune ca e mai "sigur" sa ajungi in tufis, sant sau ce-o fi decat sub rotile unui camion, auto... ce-i pe contrasens... Sa ne incercam "figurile" pe un circuit, abia atunci cred ca vom fi mai obiectivi. Parerea mea.

Fereasca Al' de Sus sa il mai contrazici pe colegu' Budd.

 

Curbele pe stanga le iei mai tare fiinca spre stanga ai vizibilitate mai buna si deci implicit mai mult sange in coae decat inspre dreapta, unde nu vezi asa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ac76: Oooo, salutari ! :P

Mica lumea asta a bikerilor, uite ca ne re-auzim.

 

Merci de aprecieri si sfaturi.

 

Interesant proiectul vostru pentru weekend aveti o bucata buna de mers. De unde ne-am vazut noi, "limita de judet", mai aveti 25 min pana la intrarea in BV, apoi o luati pe centura spre Bacau, iesiti din oras pe mizeria aia de drum de beton cu 2 benzi/sens si dupa vreo 10km, faceti dreapta spre Intorsura Buzaului. De acolo drumul e fain, asfalt ok, iar dupa ce iesiti din Teliu e absolut superb. Urcarea spre Intorsura Buzaului se face pe niste serpentine dementiale, treceti pe sub un viaduct de poveste. Dupa ce iesiti din Intorsura, pana la Siriu nu e nicio localitate, e plin de viraje stanga - dreapta foarte ok

Din Nehoiu....usor fad drumul dpdv specatulozitate &peisaj.

Distractie faina daca va bagati la traseul asta.,

 

Cat despre lasat pe viraje, interesant este ca, cu masina, intru mult mai tare in virajele de dreapta, in mod ciudat....Un prieten imi zicea ca "te lasi pe usa" si de asta :P . Si pe circuit, la karting, intru mult mai agresiv in virajele de dreapta, imi ies mult mai bine. Ciudata faza.

A mai patit cineva asa ?

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd Am bagat si un PM :) - la fosta mea motoreta am avut numarul BUD

 

Cristian, multumesc pentru descrierea traseului, dupa cum zicea un alt user mai inainte pe topicul tau, esti Eminescu nu alta :P

 

Il cunosc destul de bine, l-am facut in ambele sensuri de nenumarate ori cu masina si de cateva ori cu motoreta. Daca ne sincronizam pe traseu si aveti interes pentru una din zone (BV-BZ de exemplu) putem sa o parcurgem impreuna. Avem in intentie sa ne oprim in BV sa mancam ceva...

 

Vremea sa fie de partea noastra...

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ramane sa ne auzim. Daca e vremea ok, noi o sa plecam din BV sambata dimineata, poate ne vedem la locul de data trecuta...

 

Pana una alta....mor de asteptare sa mai ies....Ce vreme, ce ploaie :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine s-a postat de 2 ori. :P

Mesaj completat

Din ciclul: "Eminescule, tu esti bah? Nu." :

 

Stau si fac ochii mari uitandu-ma pe geam la cat de fain e afara. Soarele de toamna care incalzeste asfaltul. Asta in timp ce animalul verde doarme sub prelata. Astept ca un nebun sa ajung iar la el, sa fie vreme frumoasa, sa traiesc nerabdarea de a scoate husa si a imbraca echipamentul.

Momentul ala in care apas demarorul si animalul se trezeste la viata maraind infundat. Ma gandesc la explozia controlata ce se petrece la cativa cm de mine. La placerea de a deschide gazul si de a turna mai multa benzina pe foc. Iar el sa tasneasca inainte purtandu-ma repede, departe. Dar, asta dupa ce in prealabil ma voi fi oprit la service si-mi voi fi montat noua maneta de frana, originala ca sa fie ca nou, cerandu-mi insistent lui scuze pentru ca l-am intins pe jos si nici macar in plina glorie pe viraje, ci rusinos, pe loc... Recunosc, inca mai sunt ofticat. E ca si cum as fi iesit in decor cu kartul pe linia boxelor, foarte frustrant.

 

Privesc cu nerabdare la zilele ce vor veni si am planuri mari pentru seara si noaptea de vineri :P Iesit la plimbare, ma gandesc la un "all-nighter" prin Brasov. Pustiu, bulevarde libere, loc de dat...

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Privesc cu nerabdare la zilele ce vor veni si am planuri mari pentru seara si noaptea de vineri :P Iesit la plimbare, ma gandesc la un "all-nighter" prin Brasov. Pustiu, bulevarde libere, loc de dat...

 

Ar fi bine sa te potolesti 'the easy way' cu gandurile astea razboinice.

Noaptea nu prea e de dat, nu te uita ca sunt mai putine masini...ca sunt mai multi meseriasi :P Plus caini, boschetari betivi si multe, multe alte surprize.

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: Pai nu spusei si mai sus? "Ala negru de respira greu. " Sau "ciudata maimuta turbata la gratii" . Cum preferi, tot aia e, adica sunt :P

 

Recunosc ca imi place la nebunie animalul, asa cum mi-au placut toate jucariile cu motor pe care le-am detinut de-a lungul vremii.

 

Ultima jucarie: Kawasaki BruteForce, un atv care se potriveste perfect cu "numele" sau. E recunoscut pentru duritatea comenzilor si pentru manevrarea ghidonului ca la o masina fara servo: sala fitness, nu alta. Dar, unde alte atv-uri gafaiau, Kawa urla din greu, din cei 2cilindri in V

Si pentru asta l-am iubit si l-am bilbilit si m-am mandrit tare mult cu el.

La fel cu ma mandresc acum cu Z-ul. Un alt animal, o alta bruta :P

 

@cnairda: merci de sfaturi, dar sa stii ca nu sunt "reiser de bulivard". Noptile in BV sunt pustii dpdv trafic, iar la bulevarde pustii, pe 3-6 benzi de sens, bine luminate si pericolele sunt mai usor de reperat.

Nu e vorba de "reising nocturn", ci de placerea plimbarii. Curgerea linistita in 2-3 la 3-6000rpm in linistea noptii, aerul rece invadand casca prin viziera usor deschisa, suflul tobei cu acustica ei speciala, mai ales pe frana de motor, plimbari linistite, curgeri fluide pe bulevarde.

Iar gandurile si sufletul....libere sa evadeze in voie spre alte spatii.

Mesaj completat

Later edit: Se pare ca foi fi si weekendul asta frustrat pe tema "maneta frana", caci cea noua vine din Olanda si ajunge abia pe miercurea viitoare. Furnizorul meu din BV nu a gasit sub nicio forma ceva original in tara si din cate se pare, nu poti pune orice maneta ca are nu's ce particularitati tehnice astfel incat nu gasesti aftermarket. Am citat din mesajul furnizorului. Pana mea, e originala si vine tocmai din Olanda. De ce nu direct din Akasi ? :)

Asta e, dau 220Ron, dar stiu ca e originala si a venit direct de la centrul de piese al Kawa Europe. Futui ! :)

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Tiberiu, sa-ti traiasca si tie "viespea" intru multe plimbari.

 

N-are crash pads, mi-ar fi prins bine vineri sa le am, dar asta e. Citisem ca blocul motor e din aluminiu, crash padurile se [prind direct de el si la o tranta se fisureaza blocul...Cica mai bine o dai pe jos asa cum e si nervurile de siguranta se vopsesc si gata. WTF ? Prefer sa nu ma gandesc prea mult la subiect

 

Referitor la crashpads (buloane) exact la fel sunt si la mine...peste tot in poze am vazut ca sunt prinse pe motor...Dupa un studiu interesant am ajuns la concluzia ca daca e sa o trantesti buloanele preiau mult din soc, dupa care daca e mai dur se rupe filetul urechii, dar ea in sine nu...Aluminiul nu e casant e maleabil :P

Eu acolo am sa le pun...numai sa-mi soseasca o data ca le astept de 2 saptamani...:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pzkpfw: Merci de sfat. E ok, pot merge cu ea asa cum e, s-a rupt doar "bila"din capatul manetei cand am incercat sa o indrept dupa ce se indoise ;)

E 100% functionala, dar sufera pe parte estetica, asta e motivul suferintei mele :)

 

@tiberiu: vad ca moto noastre sunt aceiasi generatie, ma astept sa fie vorba de solutii constructive similare. Cat au fost buloanele ? Daca nu aici, poti pe PM... Montajul e DYI ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca scriu si eu ceva. motivul e ca Z-ul e una din motocicletele care-mi plac. alt motiv e ca mi-a placut ce-ai zis, ca nakedurile ti se par cele mai adevarate motoare. si eu gindesc asa, daca stai ascuns in spatele parbrizului parca pierzi ceva. cine n-a simtit 200 km/h pe naked nu stie nimic ;)

legat de unele chestii scrise pe aici. as sfatui pe oricine sa ia crash pad-uri. daca tu vrei sa risti sa te intorci cu motorul pe platforma de la 500 km departare de casa cind blochezi roata fatza la 15 km/h pe pietris (nu ca ti-as dori, da' i se poate intimpla oricui) n-ai decit. eu am cazut odata la 5 km/h in oras, la o luna dupa ce am luat motorul, fara crashpad (masina intrata pe rosu in intersectie, speriat, blocat fata, cazut) si am spart capacul de la motor din stinga. asteptat piesa o luna, 80 de euro piesa noua (banii de la RCA au venit la mult timp dupa). a doua oara cazut in curba (la dreapta, ca sa vezi) la cca. 70 km/h. am avut crashpaduri LSL si si-au facut treaba de minune. altfel capacul era spart 1000% si ma intorceam acasa pe platforma. asa m-am intors pe motor.

acum, exista 2 aspecte.

1. crashpadul scump nu e scump degeaba, as recomanda tot LSL.

2. din cite stiu Z-ul are capacul din dreapta foarte iesit in afara si nu stiu daca un crasphad il protejeaza eficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin: merci de impresii, iti cam dau dreptate. O sa studiez mai atent partea cu crash-pad-uri.

Mesaj completat

Daca tot nu mi-a venit maneta de frana, m-am 'nervat si mi-am luat Michelin Pilot Power 2 CT. Sambata dimineata sunt programat la montat si dupa-aia.....Let there be dry tarmac !

 

Aoleu, cum naiba cari anvelopa moto la vulcanizare daca vrei sa mergi cu motocicleta? O sa mi-o leg de spate, pe post de rucsac, sa zica lumea ca n-am avut bani de haina cu "cocoasa" si mi-am pus un cauciuc, in caz ca zbor pe spate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin: merci de impresii, iti cam dau dreptate. O sa studiez mai atent partea cu crash-pad-uri.

Mesaj completat

Daca tot nu mi-a venit maneta de frana, m-am 'nervat si mi-am luat Michelin Pilot Power 2 CT. Sambata dimineata sunt programat la montat si dupa-aia.....Let there be dry tarmac !

 

Aoleu, cum naiba cari anvelopa moto la vulcanizare daca vrei sa mergi cu motocicleta? O sa mi-o leg de spate, pe post de rucsac, sa zica lumea ca n-am avut bani de haina cu "cocoasa" si mi-am pus un cauciuc, in caz ca zbor pe spate ;)

1. iei una bucata prieten(a) pe post de pasager/carator -> n-am utilizat dar am vazut la altii

2. scoti roata de acasa si te duci cu ea in mina -> asa am facut eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan: macar atat, fac rating pe topic la capitolul "starea vremii si a asfaltului "la Cheia. Ok si asa ;) Incerc sa reproduc cat mai fidel "cotele asfaltului si a temperaturii", pe principiul: "Cheia. Soixante six centimetres - stabilise" Va mai amintiti ? :)

 

@Calin:

1. N-am nicio sansa sa propun cuiva sa si vina pe motocicleta si sa mai si tina roata in brate. Nici nu sunt sigur ca-mi doresc asta.

2. Daca aplic regula ta nr. 2, o sa-mi bata lantul rau de tot, la cat ma pricep la momentul asta la montaj. Prefer sa se ocupe cineva care sa stie ce face. In plus, pierd timp pretios de dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fain topic, bine scris si descris. La multi kilometri pe zettina (asa se cheama pe aici) si sa o stapanesti sanatos. Un prieten de al meu are modelul 2007, 38.000 de km si merge foarte bine.

ABS - smart choise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mario: merci mult de aprecieri. Si eu citisem topicul tau acum ceva vreme, mi-a placut jucaria. In mod special ca e confortabila si pentru pasager. Eu asta deplang la Zettina, cu ziceti voi. Dar nimeni nu e perfect ;) Anul asta, in Mai eram prin Sorrento in vacanta si vazusem un Z negru la o terasa. Era al barmanului si era de vanzare. Nu-ti spun ca mi-a lipsit foarte putina nebunie sa il iau si sa vin pe el pana in Romania. Avea 1 an si vreo 5000rulaj. Daca era verde, sigur nu ma abtineam :)

Nu sunt foarte familiarizat cu geografia Italiei, dar probabil stii, drumul intre Sorrento, Positano si toata regiunea aia costiera e de vis pentru moto. Stradute inguste ce serpuiesc deasupra marii, un peisaj super salbatic, de o frumusete aparte. Mi-am promis ca o sa fac zona aia pe moto, chit ca inchiriez....macar un scuter.

 

@Tiberiu: cand vin si le montezi, pui te rog cateva poze ? Sunt curios de montaj & stuff. Merci.

 

In alta ordine de idei...e soare si placut. Stau ca un arici pe scaunul de la birou. La 5 rup usa si ma infig pe "magistrala" numita DN1. Pana in BV, unde ma asteapta animalul sa iesim la plimbare. Va fi o seara lunga.....si plina de impliniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...