Sari la conținut

'09 Kawasaki Z 750 ABS


Norian
 Share

Postări Recomandate

cele bune sa se-adune! :goodposting:

 

tot de la motorteam mi-am luat si eu echipamentul, tot in afara de casca. crede-ma ca numai ieftin nu e. atunci avem o suma consistenta la dispozitie asa c-au fost mai simple calculele :blink:

la un an jumate distanta, saptamanile trecute, am fost cu un prieten sa probeze cateva casti si geci. preturi neschimbate din primavara 2009, in general mari si foarte mari. plus de asta personalul magazinului parca s-a mai nasparlit. sau or fi avut o zi proasta, cine stie.

 

daca ai timp baga niste preturi pe PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geo Bogza tot Geo Bogza :goodposting:

 

Da, a fost o iesire foarte frumoasa, intr-un moment nesperat... sa te plimbi in soarele cald de toamna la mijlocul lui noiembrie, este o realizare. Foarte plina experienta plimbarii cu pasager, desigur, nu orice pasager ci cineva special... Faptul ca poti impartasi cu acel cineva sentimentele de pe motor, peisajul, tot ce compune plimbarea, face totul mai special si cu mult mai savuros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la problema mea de confort, exista in lista de optionale saua cu gel. E vreo 300E :goodposting:

 

Stie cineva daca imbunatateste semnificativ confortul ? Adica isi merita banii ?

 

 

Ar fi o modalitate prin care sa-mi rezolv problema de confort si sa-mi pastrez si jucaria draga...

 

 

Iar, in calitate de mare fan Kawasaki, recunosc ca visez/salivez la una din astea. Ma si doare sufletul sa visez la un Triumph, oricat de exclusivist ar fi.

 

Z 1000SX

With a relaxed riding position that can accommodate everything from city riding to touring to sport riding, and numerous bike-life-enhancing features, the Z1000SX complements its street riding excitement with a depth not available on Super-Naked or supersport models.

 

Asta se pare ca e exact ceea ce am nevoie. Si agresiva si sport si touring si pare ca si saua e confortabila :blink: Si mai ales e Kawa !

Doar ca trebuie sa mai treaca vreo 2 ani ca sa mi-o pot permite.

 

Revenind: sa ma gandesc la saua cu gel pentru Z 750? Imi imbunatateste confortul la drum sau arunc 300E pe degeaba ? Ca de banii aia imi iau si rear wheel hugger si parbriz.

post-22964-1290094841_thumb.jpg

post-22964-1290094859_thumb.jpg

post-22964-1290094887_thumb.jpg

post-22964-1290094891_thumb.jpg

post-22964-1290094896_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata intr-un mare fel, Z1000SX. Si da, se observa conversia streetfighterului intr-o unealta de touring sportiv. Si probabil ca asa ceva iti doresti tu de fapt: un Kawa bataus, purtator de gene badass de maxi-naked, educat cu zgarcenie si indulcit minimalist, capabil sa-ti ofere experiente apropiate de touring, ceva protectie la vant si un loc de bun simt pentru pasager. Ghinion de nesansa, e / va fi o galagie de gologani. Vorba ta, ar trebui sa iti inghiti poftele vreo 2 anisori pana deveni-va accesibil si comestibil pe piata SH. Intre timp, te poti bucura nestingherit de Zed-ul al mic... E mai simplu sa-ti trantesti un parbriz si o sa cu gel (beleste ochii si la produse aftermarket, mai slabeste-o cu accesoriile OEM!) decat sa schimbi motorul cu totul, mai ales daca inima iti pompeaza sange de Akashi prin vene... Ce faci, treci pe Honda/Triumph si dupa aia porti doliu dupa Kawa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un Kawa bataus, purtator de gene badass de maxi-naked, educat cu zgarcenie si indulcit minimalist, capabil sa-ti ofere experiente apropiate de touring, ceva protectie la vant si un loc de bun simt pentru pasager.

 

:laugh: :)

 

Ca bine le mai zici, Coane ! Astia de la Marketing Kawa ar putea sa ia notite. Exact pe sufletul si gandurile mele.

 

Totusi, revenind cu picioarele pe pamant, Z 1000 SX se vrea a fi pe la 12,000E la noi cu ABS. :laugh: E mult pentru bugetul meu, va trebui sa astept inca 2 ani ca sa prind o oferta convenabila pe second, de la prietenii din Germania cea civilizata.

 

Raman cu 2 variante:

1- investesc vreo 400E estimativ in parbriz, sa si un tank bag dragut, in ideea de a genera ceva valente turing pentru Z-ul 750 existent

 

2- fac o conversie si trec la Triumph Sprint ST

 

Totusi, sufletul ma duce la varianta 1. Curge sange verde de Akashi prin vene de mai bine de 3 ani. In plus, sunt foarte atasat de Z-ul 750, my mean green machine ;)

 

Asa ca....facem tuning "finutz", dar cu bani multicei

 

 

Va supun atentiei oferta de parbrize si ROG sa va dati cu parerea pe subiect:

 

1- Factory OEM: 92Euro

2-Ermax Iridium: 130Euro Acelasi model pe negru e 100Euro

3-Ermax Sport Double Bubble Z 1000look: Iridium: 150Euro, Negru 120Euro

4- Puig

5- Puig

 

Cel putin DPDV design, Puig-urile imi plac cel mai putin.

 

Deci ? Ce credeti? Ce merge bine pe Z-ul meu ?

post-22964-1290159719_thumb.jpg

post-22964-1290159734_thumb.jpg

post-22964-1290159744_thumb.jpg

post-22964-1290159753_thumb.jpg

post-22964-1290159761_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot pentru a sprijini "ideea" de touring, zic eu ca merge foarte bine si suportul pe care poti pune un top-case (cat vrei de mare :) ) ; si daca mai e nevoie si gentile laterale textile.

 

http://cgi.ebay.de/SW-Motech-Alu-Rack-Kawa...=item35a54870fe

 

Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Ovidiu !

 

Ceva suport de side-case-uri exista ? Macar pe stanga, ca pe dreapta toba cam limiteaza posibilitatile.

 

De saua cu gel si parbriz ca si optiuni, ce parere ai ?

 

Tu ce folosesti la drum lung ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista sisteme complete - suport plus genti laterale (de obicei, rigide) - vezi pe net. Givi, parca si Held, Hepco Becker pentru premianti samd.

 

Dar, pentru inceput macar, focuseaza-te pe saua cu gel si, hai, un tankbag cu magneti. Parbriz, side case-uri, mai incolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, e bine ca am de unde alege.

 

Partea cea mai buna, daca ajung sa bag bani in accesorii, cu siguranta 2 ani nu o mai dau.

Sunt prea "chitros" pe depreciere, asa ca prefer sa ma bucur de banul investit :)

 

Iarna asta le luam in ordine :laugh:

 

 

Later edit:

Hopa, ca am mai gasit niste poze interesante.

 

In ciuda a ceea ce pare :laugh:, in ultima poza nu purtam o conversatie cu zeii celor 4 cilindri de Akashi (oricat de lovit as fi), ci incercam sa-mi incalzesc fata obosita si inghetata la caldura radiata de blocul motor. Ce bine ca am naked ! La vreo carenata, muream langa motor, nu incalzeam nimic ;)

post-22964-1290172071_thumb.jpg

post-22964-1290172078_thumb.jpg

post-22964-1290172086_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman cu 2 variante:

1- investesc vreo 400E estimativ in parbriz, sa si un tank bag dragut, in ideea de a genera ceva valente turing pentru Z-ul 750 existent

 

2- fac o conversie si trec la Triumph Sprint ST

 

Totusi, sufletul ma duce la varianta 1. Curge sange verde de Akashi prin vene de mai bine de 3 ani. In plus, sunt foarte atasat de Z-ul 750, my mean green machine :)

 

Pana la urma ai sa-ti iei un VFR800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: ha, ha, esti simpatic :laugh:

 

Honda? Never! N-are suflet (sa-mi fie cu banat, dar...n-are)

 

Promit ca daca o sa am bani sa-mi iau minunatia de Z 1000sx vin cu ea pana la tine, sa dai o tura :)

 

Oricum, daca ar fi vreodata sa schimb ma gandeam la Triumph Sprint 1050 sau K1200. :laugh: Eventual galben cu negru, ca mi-a placut cum arata

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd - Fara bancuri, chiar ma intereseaza parerea ta. Ce ai alege, VFR 800 sau Sprint ST? Desigur, as vrea sa inteleg si de ce.

 

S-ar putea sa fiu un pic subiectiv (insa te prinzi tu cand o fac,ca se vede). De ce VFR800?

 

-pretul. Mai ales daca vrei 1050. VFR800 e mult mai ieftin acum ca a aparut VFR1200 si ... Z1000SX pe care eu o consider singura mobra care duce mai departe ideea VFR Honda. Ciudat,eh?

-accesorii + piese la discretie. Sa zicem ca preturile ar fi la fel insa la VFR ai mult mai multe de ales.

- two-up.Daca vrei pasager,VFR800 e mai infipta decat 1050 insa la VFR intri mai mult in ghidon.

-VFR este si se simte mai usoara

-Vtwin. C'mon! Daca nu te-ai dat pana acum cu un 4V trebuie sa incerci.

-ST1050 vs VFR800 nu este deloc o comparatie fair. Insa simplul fapt ca ea se face, da clar castig (in ochii mei) lui VFR.

 

Dar! Daca as avea bani,mi-as lua Sprintul. Insa cum nu am,VFR mi se pare absolut demential la pretul cu care vine. Este foarte greu sa faci o diferentiere intre ST si VFR. La ST 955 vs VFR800 nici nu se pune problema care-i cel ales. La 1050 parca totusi ... parca totusi. Nu uita insa, accesoriile si aftermarket pentru orice mobra Triumph sunt mult mai limitate ca la Honda.Cuplul 1050 la turatii mai mici inseamna ca nu trebe sa schimbi atat de mult vitezele.

Mesaj completat

@Budd: ha, ha, esti simpatic ;)

 

Honda? Never! N-are suflet (sa-mi fie cu banat, dar...n-are)

 

Promit ca daca o sa am bani sa-mi iau minunatia de Z 1000sx vin cu ea pana la tine, sa dai o tura :)

 

Oricum, daca ar fi vreodata sa schimb ma gandeam la Triumph Sprint 1050 sau K1200. :laugh: Eventual galben cu negru, ca mi-a placut cum arata

 

Pai daca nu ai bani iti iei un VFR800 si poti sa vii cu el la mine. Fac pariu ca nu ma supar daca ma dau cu un VFR800 din 2009 (da breh,inca se mai vand) in loc de un Z1000SX :laugh: Lasati dreq nekkidurile ca nu va dati doar in oras. Ar fi misto sa pot sa am 2 mobre,una de oras si una de inghitit kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z1000SX pe care eu o consider singura mobra care duce mai departe ideea VFR Honda

 

Aha ! Pai vezi ?> :)

 

Comparatia intre VFR vs. Sprint vs. Z 1000SX( in cazul meu) se face pe motociclete din Germania, rulate 1 an, maxim 2.

In cazul asta, diferentele dintre VFR si Sprint sunt minime, iar in cazul asta oricat rafinament ar avea 4V, prefer un 3L pentru exclusivism si suflet.

 

Problema cu Z 1000 SX este ca pana la anul pe vremea asta, sau mai bine in vara 2012 nu ma pot gandi la el. Atunci va avea sens tripla comparatie, iar atunci, chiar daca Z-ul in conditii echivalente va costa mai mult cu 1,000E decat celelalte, va merita, caci e un model mai proaspat si cu maxim de exclusivitate.

 

Si, daca revenim la tehnica, da-mi voie sa ii citez pe americani: "There's no replacement for displacement". Aia 200cmc in plus ai miarelor fata de VFR se vor simti in elasticitatea pe un drum gen Trasfagarasan, facut cu pasager si bagaje. Nu ma refer la spanuiala in linie dreapta, aia e pentru pustanii-raceri - ma refer la elasticitate, cuplu si reprize.

 

Si la modul serios, tu vezi Z 1000 sx ca naked ?

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la modul serios, tu vezi Z 1000 sx ca naked ?

 

Nu.Nu stiam ca ai Z100SX. Credeam ca ai un zed nekkid.

 

In alta ordine de idei, a avea un motor cu 3 cillindri este ca si cum ai fwte cu un coi jumate. Nu m-a impresionat absolut deloc Tigerul 1050 fata de ATENTIE! R1150GSA. Acolo vorbim clar de caracter. Daca un R1150GSA are caracter la atatia ani de la statul in picioare ceva nu e in regula. Parerea mea e ca ori te duci la lupta cu un coi,ori cu doua. There's nothing in between. In cazul asta,more is less. Zici ca ti se rupe de puterea pura in linie dreapta insa esti de acord cu there's no replacement for displacement. Te contrazici singur fara sa-ti fi dat nicio mana de ajutor.

Imi place sprintul de 1050? You bet! L-as cumpara acum? Nu,nu am bani (cumpar de obicei cu banii jos, daca ar fi sa iau imprumut mi-as permite orice mobra maine) deci prefer VFR800. V4 a fost motorul care mi-a scos cele mai multe exclamatii si zambete (am avut un Sabre de 1100) de departe the best bang for the buck in my book. Cel putin pana acum. Am fost intrebat o parare si speram sa ramana ca o parere nu sa ne apucam sa demontam virgulele. Altfel de ce s-ar mai cere o parere? Iar chestia cu caracterul nu este subiectiva. Exista sau nu. Daca o singura persoana zice ca o masina nu are caracter , este suficient. Doar consensul face o masina un clasic. Insa asta vine in timp. D-aia 1050 inca nu este un clasic. Time's not up.Yet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Ovidiu !

 

Ceva suport de side-case-uri exista ? Macar pe stanga, ca pe dreapta toba cam limiteaza posibilitatile.

 

De saua cu gel si parbriz ca si optiuni, ce parere ai ?

 

Tu ce folosesti la drum lung ?

 

Eu n-am gasit niciunde suport pentru side-case-uri "rigide"; ar trebui sa fie "sarmele" alea indoite peste care vin gentile textile (si daca inca n-au facut pt Z iti poti confectiona tu). Saua cu gel sigur e mult mai comfy decat cea originala, iar ca parbriz personal cred ca Puig-ul protejeaza mai bine (forma lui +ca e o idee mai inalt). Pe mine sincer nu ma deranjeaza saua, cu conditia ca la drum lung sa nu port underwear, ca atunci se simt dungile la "cei clasici" si simt ca innebunesc :) . Tot legat de sa poti incerca si: http://www.louis.de/_10051d1a70ebd9bb07e7f...tnr_gr=10008405 , mai au si alte firme variatiuni pe aceeasi tema.

Eu la drum lung folosesc.... un prieten care sa-mi care rucsacul de 40L (in care am tot ce-mi trebuie) pe sa, intre gentile laterale rigide, prins cu 2-3 chingi :laugh: Dar pt 2011 m-am gandit sa-mi pun un top-case si atunci nu mai chinui pe nimeni. Parbriz o sa-mi iau si eu (nu-i nici o graba) dar sa-l montez doar la plimbarile lungi ca nu prea-mi place cum arata cu el. Oricum, Zet-ul are si valente touring, mai trebuie doar accesorizat dupa gustul fiecaruia :laugh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: Multumesc pentru feedback! Este interesant cum vezi lucrurile si, asa cum spuneam, dau parale pe un gand exprimat de cineva cu experienta, care a vazut, a trait, a incercat. Imi plac foarte mult ambele (Sprint ST / VFR 800) si probabil voi decide intre ele de-abia dupa ce le voi fi incercat in viata reala, adicatelea dupa un drive test. Alegerea este cu atat mai complicata cu cat, pe piata SH din Germania, le gasesti la preturi similare spre egale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@budd: de amorul conversatiei si al contradictiei e misto discutia ! :)

Prin faza cu displacementul nu ma contraziceam, prefer un 3L de 1050, decat un 4V de 800, adica plusul de cuplu il obtii din cilindree, nu din numarul cilindrilor.

 

@ovidiu:

 

Saua de la louis e mai mult o "husa" ce se prinde peste saua clasica.

 

Eu vroiam un replacement, ceva de la baietii:

http://www.topsellerie.com/@EN-FR/KAWASAKI...bike_6_450.html

 

E 296Euro, dar posibilitatile de configurare sunt majore, inclusiv material, cusaturi, inscriptionare, etc.... Nu sunt foarte lamurit cu montajul, dar le pot pune o intrebare.

 

Iar in rest....doar boxeri, altfel e un chin, cum ziceai si tu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar in rest....doar boxeri

 

Vezi ca pe louis.de sunt budigai fara cusaturi si cu ceva pernite de burete la poponeata, intru maximizarea confortului feselor la mers intensiv pe sei badass (apropo, intelegi acum de unde denumirea?) de tip Z750 :)

post-46297-1290414191_thumb.jpg

post-46297-1290414198_thumb.jpg

Editat de Elikratos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

This is gay.

Mesaj completat

@budd: de amorul conversatiei si al contradictiei e misto discutia ! :)

Prin faza cu displacementul nu ma contraziceam, prefer un 3L de 1050, decat un 4V de 800, adica plusul de cuplu il obtii din cilindree, nu din numarul cilindrilor.

 

Honda a revolutionat lumea motoarelor crescand puterea prin cresterea turatiei. 4L vs 4V au in comun doar cifra 4. Nu vad legatura. Daca ai 4 cilindri inseamna ca trebuie sa ai displacement mai mare decat un motor cu 3 cilindri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Elikratos: sa porti tu boxeri din aia cu hemoroizi in standard :)

 

@Budd: stai, stai, sa ne intelegem: eu incercam sa-ti spun ca personal, prefer un motor cu o zona rosie mai joasa, dar cu un cuplu mai generos si disponibil cat mai jos si pe o plaja cat mai larga. Sunt caracteristici de confort in utilizare. Ca aceste caracteristici le obtin dintr-un 2,3 sau 4 cilindri nu e un criteriu important pentru mine.

 

Stiu ca Honda e cunoscuta, inclusiv in zona auto pentru motoare de turatii mari. Foarte ok, bravo lor, dar pentru mine ca utilizator nu e foarte important, caci stilul meu nu e de a a face acceleratii pana la rosu si in fiecare depasire sa caut cu atentie sa fiu intr-o treapta superioara ca sa am suficient cuplu pentru a pleca repede.

 

Prefer sa rulez in zona mediana de turatii, undeva in zona 4-8000rpm cu o medie la fix 6000rpm e zona cea mai frecvent folosita de mine. De acolo plec pe depasiri, acolo revin.

 

Daca ma refer la Z-ul meu de 750, imi place la nebunie ca motorul are exact caracteristice pe care le caut:

- liniaritate: nu trebuie sa stau cu grija ca de la 7000 rpm in sus o sa tasneasca brutal. Trage liniar, progresiv si fara surprize. V-Tec 4V de la Honda e cotat ca avand explozie la 7000rpm cand se activeaza toate cele 4 supape

- cuplu: incepand de la 3000rpm in sus pot face depasiri rapide si stiu ca de la 3000 pana la 12000 va trage la fel. In mers nu stau cu grija sa fiu in zona optima de turatie ca sa fiu rapid. Aici este si caracteristica buna de cuplu, datorita plusului de cilindree fata de un motor de 600cmc de exemplu.

 

 

Revenind la intrebarea ta, nu e obligatoriu ca 4 cilindri sa aiba un displacement mai mare ca 3 cilindri, in fond exista si in lumea auto motoare de 1000cmc in 4 cilindri si motoare de 1200cmc in 3 cilindri. Conteaza blocul motor si ce alezaj si ce cursa are pistonul. In lumea auto cel putin, 3 cilindri e considerat o solutie de compromis caci vibratiile nu se pot elimina in totalitate nici cu arbori de contra-echilibrare care oricum cresc greutatea motorului. E doar mai ieftin sa faci un bloc mai mic, avand 3 cilindri, decat unul cu 4 cilindri. Ca si costuri e mai ieftina solutia 3cilindri, dar se pierde confort.

 

Sunt foarte curios sa conduc un 3L Triumph sa vad cum se comporta. Toate review-urile il dau ca fiind echilibrat.

 

Asta nu inseamna ca o sa curga mai putin "sange verde de Akashi" in sistemul meu :laugh:

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte curios sa conduc un 3L Triumph sa vad cum se comporta. Toate review-urile il dau ca fiind echilibrat.

 

Toate triple-urile noi sunt si foarte echilibrate si destul de potente, cuplu au din belsug. Cand esti ready pentru un Sprint ST, ask a question :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa inarmarilor... Colegul Budd spunea pe buna dreptate ca insasi comparatia 800 cmc (Honda, VFR) vs. 1050 cmc (Triumph, Sprint ST) este apreciativa si laudativa, favorabila VFR-ului. In egala masura (apeland aceeasi logica), am intalnit de curand un test comparativ VFR 1200 - Sprint GT (acelasi 3L de 1050 cmc) care aseza intr-o lumina calda tricilindricul britanic. Adicatelea, come on, discutia punea umar la umar deja batraiorul Sprint cu proaspatul top performer de la Honda.

Acuma, revenind. Ce imi place enorm la VFR/Sprint ST este gabaritul, faptul ca reusesc sa fie touringuri sport fara a fi animalic de masive (vezi FJR1300, ZZR1400). Adica ce caut si imi doresc eu. Referitor la solutiile tehnice, fara a pretinde ca as fi vreun expert, capabil sa discern detaliile de dupa virgula, cred ca ambele dau dovada de caracter - atat V-ul Hondei, cat si in-line 3-ul britanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-Tec 4V de la Honda e cotat ca avand explozie la 7000rpm cand se activeaza toate cele 4 supape

 

Observ ca nu te-ai dat cu un VFR (V-TEC). Nu e vorba absolut de nici o explozie de putere. In mod normal ar trebui sa te astepti la REDUCEREA acelei explozii de putere de pe (sa zicem) vitezane care iti pleaca de sub cwr la 8000 rpm. V-TEC in VFR ar trebui sa faca un smooting la curba de cuplu (daca il mai poti simti) in jurul turatiei de 7000 rpm. Nu m-am dat decat cu un VFR din 2007 deci nu stiu cum sunt alea din 2002 pana in 2007 insa cel a caruia era mobra mi-a zis ca V-TEC e pus degeaba pe VFR pentru ca in afara de a complica motorul nu exista niciun beneficiu pe care sa-l simti. Stiu doar ca la targul moto din 2008 plecasem chitit pe un VFR nou nout,as fi luat si imprumut atunci pentru ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...