kosm!n Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salut... Probleme cu pornirea , daca ati mai intampinat asta si/sau stiti ce e de facut va rog sa impartasiti: 1-Honda Hornet 2006 carburatie 2-benzina 3-baterie ================================================= ==> NU PORNESTE !!! 4-bujii curatate si uscate ieri Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4) AJUTOR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oversa Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 schimba bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 18, 2010 Autor Share Postat August 18, 2010 schimba bateria! Bateria e ok...doar ca o omor eu cu invartitu demaratorului in gol.. Alta idee ? Mesaj completat Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci Invarte in gol.... cand ii dau gaz ...mai da cate un tun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oversa Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Bateria e ok...doar ca o omor eu cu invartitu demaratorului in gol.. Alta idee ? Ce te face sa crezi ca e ok? Este primul lucru la care tre sa te gandesti atunci cand nu porneste motorul. 1- ai benzina? 2- e trecuta pe ON? 3- chit ca bateria invarte, ea poate nu are puterea sa porneasca motorul 4- porneste motorul cu socul tras, altfel te chinui degeaba. In final...crede-ma...mereu a fost bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Invarte in gol.... cand ii dau gaz ...mai da cate un tun! Normal, aia e benzina ce se aduna si da rateuri. Nu mai exersa asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 18, 2010 Autor Share Postat August 18, 2010 Ce te face sa crezi ca e ok? Este primul lucru la care tre sa te gandesti atunci cand nu porneste motorul. 1- ai benzina? 2- e trecuta pe ON? 3- chit ca bateria invarte, ea poate nu are puterea sa porneasca motorul 4- porneste motorul cu socul tras, altfel te chinui degeaba. In final...crede-ma...mereu a fost bateria! Ma face sa cred ca e ok bateria faptul ca este in stare sa invarta minute bune in gol demaratoru pana se duce.... nu zic ca e perfecta ...dar are cu siguranta suficienta putere sa porneasca . Benzina este si da este pe on Mesaj completat alte idei ? Mesaj completat Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci Vreo porpunere , idee , solutie ??? Mesaj completat Daca tragi 3 sferturi din gaz cand incerci sa pornesti, nici un motor nu o sa porneasca, fiindca il inneci sugestii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) Ru am patit la cbr f2... la inceput din prostie dadeam la automat si piscam ff putin acceleratia.Iarna se ineaca si mai repede ca pe timp de vara.Curatam bujiile si nimic...dar cand am verificat cum dau scanteie...era vai si amar..dadeau numai pe langa electrod.Nici una nu dadea intre electrozi.Toate numai pe margine.Am frecat la ele fff mult si si-au revenit am reglat si distanta.Bujiile erau noi dar apucasem sa o inec..verifica daca da ok scanteie...pune benzina buna daca moto a stat mult da golire la carburatoare.Incarca bateria pe redresor cum trebuie si dai START! trebuie sa mearga.Numai bine Editat August 18, 2010 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 18, 2010 Autor Share Postat August 18, 2010 Ru am patit la cbr f2... la inceput din prostie dadeam la automat si piscam ff putin acceleratia.Iarna se ineaca si mai repede ca pe timp de vara.Curatam bujiile si nimic...dar cand am verificat cum dau scanteie...era vai si amar..dadeau numai pe langa electrod.Nici una nu dadea intre electrozi.Toate numai pe margine.Am frecat la ele fff mult si si-au revenit am reglat si distanta.Bujiile erau noi dar apucasem sa o inec..verifica daca da ok scanteie...pune benzina buna daca moto a stat mult da golire la carburatoare.Incarca bateria pe redresor cum trebuie si dai START! trebuie sa mearga.Numai bine Ms o sa mai scot bujiile inca o data si maine sa le curat din nou ca probabil le-am udat azi din nou , bateria este deja pe redresor! Mesaj completat Ms o sa mai scot bujiile inca o data si maine sa le curat din nou ca probabil le-am udat azi din nou , bateria este deja pe redresor! Daca mai are cineva vreo idee ...sunt numai urechi (ochi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Da la automat cu bujiile scoase sa arunce surplusul de benzina Desigur cu robinetul inchis Pune bujii noi nu curatate la o valoare termica corespunzatoare.Socul tras la maxim la prima pornire de dimineata ,mana DELOC in gaz ,da-i la automat pana porneste Nu o ajuta deloc cu gazul pe care sa il tragi usor doar dupa ce se atinge o temperatura care sa iti fie indicata de ac undeva mai sus de prima linie a ceasului E o greseala frecventa la Honda sa o ineci...se ineaca f usor si nu porneste decat cu bujii noi sau in caz de forta majora curatate....Tr ust me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kosm!n Postat August 19, 2010 Autor Share Postat August 19, 2010 Da la automat cu bujiile scoase sa arunce surplusul de benzina Desigur cu robinetul inchis Pune bujii noi nu curatate la o valoare termica corespunzatoare.Socul tras la maxim la prima pornire de dimineata ,mana DELOC in gaz ,da-i la automat pana porneste Nu o ajuta deloc cu gazul pe care sa il tragi usor doar dupa ce se atinge o temperatura care sa iti fie indicata de ac undeva mai sus de prima linie a ceasului E o greseala frecventa la Honda sa o ineci...se ineaca f usor si nu porneste decat cu bujii noi sau in caz de forta majora curatate....Tr ust me Am sa i le curat si usuc in dimineata asta.... vedem ce iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 cum cureti tu bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Sună stupid... dar mai am prieteni care s-au lovit de o chestie asemănătoare -> vezi sa fie contactul/butonul pe ON. Am observat ca Hondele Âştiu să învârtă motoru Âşi când e pe OFF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Imi da niste sperante cum ca ar lua-o dar nimic. La final inainte sa ii epuizez bateria suna de parca pornise dar s-a oprit cand am luat mana din demarator (avand acceleratia 3/4) AJUTOR ! Motivele pentru care nu porneste pot fi multe si variate dar ca sa nu omori bateria si sa ai sanse mai mari de pornire da-i curent cu niste cabluri cu clesti de la o masina, de multe ori face minuni. Sau mai bine o duci la un mecanic. Editat August 19, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 azi am patit si eu aceaiasi chestie (hornet 600 2001) am incercat s-o pornesc fara soc, a pornit si a dat sa moara si am piscat putin acceleratia si gata beleaua ...nu a mai vrut sa porneasca sub nici o forma. partea proasta e ca nu mi se mai aprinde becul de neutral dupa faza asta iar lucrul asta mi se pare cam suspect. cand am incercat s-o pornesc era aprins, dupa ce s-a oprit s-a stins si becul iar de atunci nici nu s-a mai aprins desi se pare ca este pe liber. cu cricul pus nu invarte electromotorul, ridic cricul , merge electromotorul dar nu porneste . faza cu pornitul as intelege-o ca e inecata, dar care e faza cu becul de neutral ? am mobra asta de cateva zile ...asa ca poate nu stiu eu care e faza si procedura corecta de pornire...asa ca orice sfat oricat de simplu ar fi e binevenit (geez...incep sa-mi aduc aminte de vremurile cand impingeam la nepra, schimbam bujiile la ij planeta 5 sau reglam aprinderea la jupiter5 ) Mesaj completat fcking shit. acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie . sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Daca mai are cineva vreo idee ...sunt numai urechi (ochi) Teoretic, pentru a porni si a merge, motorul are nevoie de benzina, aer si curent (presupunem ca motorul si carburatoarele functioneaza bine). Verifica tot ce s a spus pana acum si vezi ca maosan ti a recomandat sa verifici si filtrul de aer. Poti incerca in plus sa pui o carpa imbibata n benzina la gura de admisie de la gaeriile de aer. Incearca sa o pornesti impinsa - poate ca pana la urma demarorul invarte, dar nu la o viteza suficienta sa rupa uleiul si sa asigure aprinderea, mai ales daca motorul e inundat. Mesaj completat acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ? Eu patesc frecvent d astea, numai ca motorul meu e vechi si l iert. Parerea mea e ca n ai de ce sa-ti faci griji - practic contactul de neutru se afla prins in cutia de viteze si aprinde becul din bord atunci cand tija de la schimbatorul de viteze se afla in pozitia corecta. Se mai intampla ca din cauza uzurii, a uleiului, a pozitiei, sa ai parte de un contact imperfect. Daca isi revine atunci cand schimbi din viteze pe liber, nu cred sa fie o mare problema. Mesaj completat acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ? Eu patesc frecvent d astea, numai ca motorul meu e vechi si l iert. Parerea mea e ca n ai de ce sa-ti faci griji - practic contactul de neutru se afla prins in cutia de viteze si aprinde becul din bord atunci cand tija de la schimbatorul de viteze se afla in pozitia corecta. Se mai intampla ca din cauza uzurii, a uleiului, a pozitiei, sa ai parte de un contact imperfect. Daca isi revine atunci cand schimbi din viteze pe liber, nu cred sa fie o mare problema. Mesaj completat acum 20 de minute am fost jos si-am dat o cheie. cand am bagat cheia s-a aprins becul N si a si pornit la prima cheie .sa fie bulit vreun senzor sau contact pe undeva ? Eu patesc frecvent d astea, numai ca motorul meu e vechi si l iert. Parerea mea e ca n ai de ce sa-ti faci griji - practic contactul de neutru se afla prins in cutia de viteze si aprinde becul din bord atunci cand tija de la schimbatorul de viteze se afla in pozitia corecta. Se mai intampla ca din cauza uzurii, a uleiului, a pozitiei, sa ai parte de un contact imperfect. Daca isi revine atunci cand schimbi din viteze pe liber, nu cred sa fie o mare problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Deci... cum se porneste un motor inecat: socul neatins (adica impins), acceleratia la blana (si asa sa incremeneasca, nu spituri, nu trei sfertui, nu putin atinsa -deci, BLANA). Cu acceleratia BLANA, dai la demaror 2-3 secunde: pornire garantata! DUPA CE PORNESTE MOTORUL, poti elibera acceleratia. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 tu-i gura masii. iar nu se ai aprinde N-ul ..si evident ca nu porneste. nici nu am mai chinuit-o. sper sa fie rahatul ala de senzor de neutral si gata. macar sa stiu de-o treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Incearca sa o pornesti cu ambreiajul tras si cricul ridicat, teoretic ar trebui sa porneasca chiar daca-i in viteza. Daca intr-adevar ai probleme cu "senzorul" din cutie ,temporar ,ai putea lega firul care ajunge la el direct la masa, va sta becul de neutru aprins tot timpul dar cel putin vei putea folosi motorul. E posibil ca "senzorul" sa fie ok si problema sa fie defapt vreun contact imperfect sau fir intrerupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 m-am gansit la procedura asta. azi am scos senzorul si se pare ca e ok. am luat-o la puricat si am ajuns la alarma facking alarma este in serie cu acest switch de neutral. alarma mea nu functioneaza(este dezactivata de fapt ), dar daca am scos-o de acolo se pare ca e naspa. asa ca acum incep sa caut un specialist in alarme Spyball ca sa pun in functiune alarma. fostul proprietar nu stie cum i-a dezactivat alarma sau daca s-a umblat la fire. cert este ca astazi am gasit un fir de la alarma in aer si nu stiu unde trebuie bagat:) . cred ca a fost si resetata si va trebui s-o setez din nou pe telecomanda pe care o am acum, sau sa cumpar o telecomanda noua (o bagatela...40euroi si nici nu cred ca o aduce cineva in romania ) mai investighez .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Fratilor nu mai porniti Horneturile tragand de gaz, posibilitatea sa o innecati este foarte mare. Cu socul tras la maxim si cheie chiar si vara, apoi reduci socul treptat pe masura ce creste relantiul. De 2 ani n-am mai innecat motorul facand asa. In plus daca vezi ca n-a pornit la primele 2-3 incercari nu mai insista ca nu faci decat baie la bujii. Il lasi 5 minute si incerci iar, eventual daca ai o panta sau pe cineva sa te impinga putin o ia mai repede. Dar daca se termina bateria sau se uda prea tare bujiile nici impinsa n-o mai ia..poti s-o impingi kilometri. Daca butonul e pe off nu invarte deloc. PS. man daca mai ai intrebari vino pe topicul pentru hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.