Sari la conținut

PISTONAS BLOCAT.


Postări Recomandate

Stiu , am o problema , tre' sa dau o cautare pe forum. Am dat si nu m-am lamurit , deci mai bag un post , mai imi creste cota si imi repar si frina spate. 2 in 1.

Deci , care e problema. Frina spate cu un pistonas , mobra , o Honda Deauville , model 2001 , 650 cc.

Ce am realizat eu. Scos pistonas , curatat , scos prima garnitura , cu grija , curatata , montat la loc in mod corect , fara s-o rup. Aerisit si schimbat lichidul de frina. Placutele sint bune . Cind pun frina , iese pistonasul , mai pun o frina , mai iese putin si usor , usor , nu mai revine , roata ramine infrinata. Ce sa mai fac , in afara sa-i dau foc ?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce ai curatat pistonasul ? cea mai buna solutie pt curatat pistonasul din cate stiu este lichidul de frana .. nu trebuie sa fie degresat, asa am facut eu la etrier spate si ramanea blocat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu , am o problema , tre' sa dau o cautare pe forum. Am dat si nu m-am lamurit , deci mai bag un post , mai imi creste cota si imi repar si frina spate. 2 in 1.

Deci , care e problema. Frina spate cu un pistonas , mobra , o Honda Deauville , model 2001 , 650 cc.

Ce am realizat eu. Scos pistonas , curatat , scos prima garnitura , cu grija , curatata , montat la loc in mod corect , fara s-o rup. Aerisit si schimbat lichidul de frina. Placutele sint bune . Cind pun frina , iese pistonasul , mai pun o frina , mai iese putin si usor , usor , nu mai revine , roata ramine infrinata. Ce sa mai fac , in afara sa-i dau foc ?

Multumesc anticipat.

...creste cota creste....ma mai tii minte?

pompa are un orificiu mic pt revenirea/scaderea pres lichidului de frina din circuit ...baga un ochi in ea.

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sapa mai adanc ;)

 

Vezi ca etrierul ala are nishe ghiduri pe care culiseaza, sub niste capacele(burdufuri de cauciuc). Daca burdufurile s-au crepat si nu mai etanseaza, acolo se aduna apa, praf si se blocheaza, deci nu va mai culisa cum trebuie.

 

E normal sa frece putin dupa ce ridici piciorul de pe frana, dar sa fie blocata roata... Io asta as verifica prima data :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de demontat pompa de frina , am facut tot ce m-au sfatuit stimatii colegi. Am degresat si uns cu lichidul de frina folosit la frina mea , am curatat tot , zici ca-i noua. Burdufele alea in care intra surubele care tin etrierul (2 la numar) sint crapate putin , dar care le are noi pe mobra ? Nu stiu ce sa mai inventez , o fi pompa de vina , nu stiu. Tot ce stiu e ca nu e normal sa-ti blocheze roata de tot. Stiu cum functioneaza frina , le-am reparat pe alea pe fata , ca si alea blocau. Dar asta e perversa , nu-i dau de cap. Mai astept sfaturi si ideei. E nasol sa folosesti doar fata , eu lucrez mult cu spatele (bai , nu rideti) , la viteze de oras , la mersul cu viteza 1 , 2 prin aglomeratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- pistoanele sint intacte? acea depunere anticoroziva aurie e la locul ei sau s-a dus si au aparut pete negre?

- ai curatat santurile in care stau garniturile de praf? acolo se depune oxid cu kilul

 

e posibil sa nu se rezolve fara un etrier nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stratul auriu este relativ ok. Nu nou , dar nu e ruginit , de nici un fel. Am curatat doar sub prima garnitura din etrier , aia subtire. Oricum , nu avea jeg , asa ca pe urmatoarea , aia lata , nu am mai scos-o s-o curat. Sa termin de montat frina , sa bag iar lichid , sa aerisesc si vad rezultat. Daca nici asa nu vrea , am facut cam totul , ori frina cu baschetii , ori alt etrier.

Bine ca tine fata si eu merg usurel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar daca scoti placutele.. sau etrierul de pe disc.. merge sa impingi pistonasul la loc cu mana sau cu o surubelnita parghie intre placute?

In NICI un caz nu cred ca e vorba sa schimbi etrierul..

La rezervorul de lichid ai montat tot ce trebuie cum trebuie, membrana de cauciuc la locul ei si cum era si gaurelele pentru echilibrarea presiunii atmosferice din capacel neobturate? Vezi ca acolo gaurelele alea se obtureaza daca nu asezi membrana OK..

 

Cel mai simplu sa verifici - pe loc - scoate de tot capacul la rezervorul de lichid si franeaza.. daca ramane blocata frana eu nu stiu ce fac.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In NICI un caz nu cred ca e vorba sa schimbi etrierul..

pina nu pui mina pe etrierul ala n-ai de unde sa stii. daca stratul anticoroziv de pe pistoane e dus se f.ute rapid si un piston nou e cit un etrier intreg SH. btw la Banditul meu frinele fata apasa de cind il am si nu s-a rezolvat in nici un fel. problema o au multi posesori de Bandit si nu prea are rezolvare. am incercat si ce ai spus tu. design prost, etriere low cost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Honda nu e Suzuki, nu putem generaliza ;)

 

Dar in general.. cand ai o chestie de genul: azi merge -> cineva face o reparatie/interventie -> maine nu mai merge in 98% din cazuri problema se afla la pasul 2, adica in cadrul reparatiei/interventiei s-a facut ceva gresit.

Eu pun pariu ca lil cum e el debul asa a pus ceva aiurea la loc pe-acolo.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ai spart. Chair am talentul asta , rar intilnit , sa ramin cu piese , da' etrierul ala nu-l reparasem inca. Azi a fost prima oara. Ma duc sa vad ce stie sa faca si raportez. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
pina nu pui mina pe etrierul ala n-ai de unde sa stii. daca stratul anticoroziv de pe pistoane e dus se f.ute rapid si un piston nou e cit un etrier intreg SH. btw la Banditul meu frinele fata apasa de cind il am si nu s-a rezolvat in nici un fel. problema o au multi posesori de Bandit si nu prea are rezolvare. am incercat si ce ai spus tu. design prost, etriere low cost.

 

 

sunt aceleasi ca pe rf. nu am avut nici o problema cu frecarea sau blocarea. in schimb pentru feedback am pus furtune (pentru tine furtunuri... ce oribil suna!) metalice si pe fata o pompa brembo de pe rsv. e dementiala frana acum ;) ah, toate placutele sunt brembo. am uitat modelul, ceva stradal oricum! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nasol face , am facut o mica proba. Au ramas blocate , discul parca era incins in lava. Mi-a luat pielea de pe degete. Mecanicul meu auto a zis ca-i din pompa mai mult ca sigur , asa mai face si la masini. Vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica pistonasul pompei sa aiba cursa libera, apoi parghia care e intre pedala si pistonas sa aiba putin cursa libera pana in pistonas

 

 

ordinea e nitel inversa.

 

 

 

nu are nici o legatura orificiul de aerisire cu blocatul franei, daca orificiul e infundat ( ceea ce nu e cazul) nu ai avea frana de loc ( din cauza depresiunii din rezervor nu ar mai ajunge lichid in pompa)

 

1 . cursa tijei dintre pedala si pistonas

2 . pistonasul sa aiba cursa libera pana la capat.

 

 

 

 

 

off topic .... care e legatura intre mofeta si solutie ... ca nu fac legatura ??

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am frinat si fara capac , usor , pe loc. Nu merge , orice asi face. O fi pistonasul distrus , dar nu vad cum , or fi garniturile jegoase , dar iar nu vad cum , ca le-am curatat , o fi din pompa ? Miine ma duc la un tovaras care e mai bun ca mine ( de fapt , toti sint mai buni ca mine :laugh: ) si sa vad ce ii face ala. Daca nu vrea nici asa , asta e , merg usor , pun doar fata si ne vedem la Ploiesti , la festival , macar pina acolo sa ajung.

Mesaj completat

Mofeta e sfinta , mofeta te inobileaza. Combate acneea , salveaza balenele si iti creste puwla cu minim 5 cm. In general , este solutia la orice , mai putin la frina asta a mea. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Mofeta e sfinta , mofeta te inobileaza. Combate acneea , salveaza balenele si iti creste puwla cu minim 5 cm. In general , este solutia la orice , mai putin la frina asta a mea. :laugh:

verifica ce am zis eu... si de nu o fi de acolo sa nu imi zici mie ... tiranspider ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rezolvat in felul urmator: am scos pistonasul afara,apoi impins inauntru. apoi tot asa,pana-si da drumul. e ca si cum ai impinge motorul cu picioarele intr-a intaia fara acceleratie. il ajuti sa-si dea drumul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rezolvat in felul urmator: am scos afara,apoi impins inauntru. apoi tot asa,pana-si da drumul.

il ajuti sa-si dea drumul...

pai am si eu probleme cu al meu ;) da nu stiu ce sa-i frec sa-si dea drumul ,,,,,ma ajuti te rog ???

dau si o bere :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apesi maneta de frana usor,el iese afara. ai grija,apesi usor,ca iese de tot altfel. cureti pistonasul cu ceva moale,eu folosesc un siret de pantof. il dau de doua ori in jurul pistonasului si il trag de capete,ca si cum ti-ai face pantofii. apoi il imping inauntru,cu o surubelnita groasa sau doua mai mici. repeti operatia de cateva ori pana vezi ca,atunci cand iei mana de pe maneta,el se trage usor-doi milimetri inauntru. mai bine apeleaza la un prieten sa te ajute,ai grija ca lichidul de frana e coroziv. daca pui mana murdara pe carene...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...