icv45 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 curata bine pompa, sufla gaurica aia mica sa nu fie infundata, lichid nou si trebuie sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 apesi maneta de frana usor,el iese afara. ai grija,apesi usor,ca iese de tot altfel. cureti pistonasul cu ceva moale,eu folosesc un siret de pantof. il dau de doua ori in jurul pistonasului si il trag de capete,ca si cum ti-ai face pantofii. apoi il imping inauntru,cu o surubelnita groasa sau doua mai mici. repeti operatia de cateva ori pana vezi ca,atunci cand iei mana de pe maneta,el se trage usor-doi milimetri inauntru. mai bine apeleaza la un prieten sa te ajute,ai grija ca lichidul de frana e coroziv. daca pui mana murdara pe carene... Nu stiu de ce dar am impresia ca burgman iti adresase o ironie. Oricum vad ca sunteti de ndespartit pe forumul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Am frinat si fara capac , usor , pe loc. Nu merge , orice asi face. O fi pistonasul distrus , dar nu vad cum , or fi garniturile jegoase , dar iar nu vad cum , ca le-am curatat , o fi din pompa ? Miine ma duc la un tovaras care e mai bun ca mine ( de fapt , toti sint mai buni ca mine ) si sa vad ce ii face ala. Daca nu vrea nici asa , asta e , merg usor , pun doar fata si ne vedem la Ploiesti , la festival , macar pina acolo sa ajung.Mesaj completat Mofeta e sfinta , mofeta te inobileaza. Combate acneea , salveaza balenele si iti creste puwla cu minim 5 cm. In general , este solutia la orice , mai putin la frina asta a mea. Ai incercat sa vezi daca se deblocheaza roata daca desfaci aerisitorul etrierului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 eu nu inteleg ce-o tot dati incolo si-ncoace cu lichidul ala de parca e acid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 se poate intampla si din cauza placutelor uzate sa faca asa....daca pistonasul iese prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 1 . cursa tijei dintre pedala si pistonas 2 . pistonasul sa aiba cursa libera pana la capat. Am mai citit si eu pe forumuri straineze un pic si se pare ca asta e solutia. Adica 98% Daca pistonasul pompei nu poate sa revina in pozitia complet relaxata nu va permite revenirea presiunii in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Am mai citit si eu pe forumuri straineze un pic si se pare ca asta e solutia. Adica 98% Daca pistonasul pompei nu poate sa revina in pozitia complet relaxata nu va permite revenirea presiunii in rezervor. Cea mai buna proba e sa slabeasca aerisitorul si daca se deblocheaza roata inseamna ca ramane presiune, ori de la pompa (probabil ramane atacata) ori furtun cu probleme (mai rar dar se intampla). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Da, tocmai am citit de un caz la auto in care furtunul a fost de vina. A schimbat furtunul, a disparut problema. Dar cica rar de tot se intampla.. Clar este din pompa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 Am renuntat sa-mi mai bat capul , pina nu o vade unu mai competent. Oricum , macar am curatat-o , cu atita m-am ales. Multumesc mult pt. sfaturi. Daca e cineva miine la Ploiesti , ii dau mobra sa faca o proba de frinare , live. Si o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 alta idee: demonteaza etrierul si scoate ambele garnituri din canalele lor. si cea de protectie contra prafului si garnitura de etansare curata canalele din etrier in care stau garniturile. e posibil ca in timp sa se fi acumulat o depunere albicioasa (ca o sare) sub garnituri si acestea sa apese prea mult pe pistonas, impiedicandu-l sa revina in pozitia normala dupa franare curata si garniturile cu atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) Pai Honda nu e Suzuki, nu putem generaliza Dar in general.. cand ai o chestie de genul: azi merge -> cineva face o reparatie/interventie -> maine nu mai merge in 98% din cazuri problema se afla la pasul 2, adica in cadrul reparatiei/interventiei s-a facut ceva gresit. Eu pun pariu ca lil cum e el debul asa a pus ceva aiurea la loc pe-acolo.. hai ca daca n-o bagai pe asta cu Honda era bine. acuma na, sa-i scuzi pe baietii de la Suzuki ca n-au pus frine Brembo cu etriere radiale pe Bandit, au pus niste Nissin mai ieftine ca s-au gindit ca n-ar avea sens sa creasca cu 1000 de euro pretul motorului cind el e 6000 de euro nou, doar ca sa aiba frine mai bune. BTW am impresia ca pe TA-ul vechi frinele-s tot Nissin, deci oricum nu vad legatura. si @stress_LP: acum ca sa detaliez. Banditul pe fata are etriere flotante, pe spate fix. cel de pe spate nu mi-a facut probleme nici cind se cladise atita mizerie in santuletul garniturii de praf ca aproape o impinsese in afara, pe cind cele fata fac mofturi tot timpul, chiar si cu garnituri noi. in timp mi-am dat seama ca problema e 100% de la tijele care culiseaza in jumatatea fixa a etrierului, pur si simplu sistemul e prea penal. pistoanele se retrag, in schimb placuta de pe interior ramine apasata. acum, daca lui i se incalzesc discurile de face ochiuri pe ele posibil sa fie si altceva pe acolo, la pompa sau mai stiu eu ce. parerea mea e ca toata frina aia trebuie demontata de la pompa la etrier, curatat, verificat si schimbat unde e cazul si end of story. Editat August 28, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 A fost o gluma... ce repede iti sare mustarul. Da, hondu meu transalp are frane nissin.. pe care le consider foarte bune. Numai ca pe spate are tot etrier flotant. Presupun ca si cea a lui Lil tot Nissin are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Nu stiu de ce dar am impresia ca burgman iti adresase o ironie. Oricum vad ca sunteti de ndespartit pe forumul asta. off...domnule jorj din cate imi aduc aminte eu nu te-am deranjat niciodata. on...intradevar am avut si eu probelme cu etrierul de pe roata spate a scuterului dar le-am rezolvat repede,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 am picat la RAR testul de frana-fata. mult sub punctajul necesar. verificarea s-a facut automatizat,nu asa, la mana. chestia e ca frana am, nu se pune problema. insa la o verificare mai atenta,acasa,am constatat ca un pistonas culisa mai lent decat altul. evident ca l-am scos si curatat,garnitura de praf la fel,dar oricum nu erau murdare..le-am uns cu lichid de frana....am suflat cu aer comprimat si nu e nimic infundat,de altfel am schimbat tot lichidul de frana. degeaba. pistonasul e mai lent vizibil decat celalalt,ca si cum presiunea lichidului s-ar duce intr-unul,apoi cand acesta atinge placuta de frana si se opreste,lichidul ajunge si la al doilea pistonas...ca si cum frana ar fi subdimensionata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Inca odata ma mir ca in avansata tara minunata Romania s-a introdus pasaportul electronic si controlul franelor la motociclete/motoscutere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 asa m-am mirat si eu, insa nici inginerii RAR nu stiau ce rezultat va da calcultorul...franarea s-a facut pe parcurs de 5 secunde, a iesit foaia cu punctajul si curba de putere a franei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 "computer sais .. nooo" http://www.youtube.com/watch?v=HcHxiw9QIfc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Frâna a fost acționată de vre-un injiner de pe acolo ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 doi ingineri,de fapt,si tot acelasi punctaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Inca odata ma mir ca in avansata tara minunata Romania s-a introdus pasaportul electronic si controlul franelor la motociclete/motoscutere.. Ce vorbesti... avem si carduri de sanatate biometrice! Mai greu e cu medicamentele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 pai am si eu probleme cu al meu da nu stiu ce sa-i frec sa-si dea drumul ,,,,,ma ajuti te rog ??? dau si o bere Off topic...foarte misto filmuletul cu berlinul. Vreau sa stiu si eu prima piesa cine o cinta si cum ii zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 in etrier ai canalele unde isi au locasul garnitura de praf si garnitura de etansare lichid, razuieste acolo cu o surubelnita fina, nu e suficient sa cureti numai pistonasul...si o sa mearga f normal, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 in etrier ai canalele unde isi au locasul garnitura de praf si garnitura de etansare lichid, razuieste acolo cu o surubelnita fina, nu e suficient sa cureti numai pistonasul...si o sa mearga f normal, bafta canalele sunt curate,am bagat aer comprimat,degeaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.