Sari la conținut

PISTONAS BLOCAT.


Postări Recomandate

apesi maneta de frana usor,el iese afara. ai grija,apesi usor,ca iese de tot altfel. cureti pistonasul cu ceva moale,eu folosesc un siret de pantof. il dau de doua ori in jurul pistonasului si il trag de capete,ca si cum ti-ai face pantofii. apoi il imping inauntru,cu o surubelnita groasa sau doua mai mici. repeti operatia de cateva ori pana vezi ca,atunci cand iei mana de pe maneta,el se trage usor-doi milimetri inauntru. mai bine apeleaza la un prieten sa te ajute,ai grija ca lichidul de frana e coroziv. daca pui mana murdara pe carene...

 

Nu stiu de ce dar am impresia ca burgman iti adresase o ironie. Oricum vad ca sunteti de ndespartit pe forumul asta. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Am frinat si fara capac , usor , pe loc. Nu merge , orice asi face. O fi pistonasul distrus , dar nu vad cum , or fi garniturile jegoase , dar iar nu vad cum , ca le-am curatat , o fi din pompa ? Miine ma duc la un tovaras care e mai bun ca mine ( de fapt , toti sint mai buni ca mine :laugh: ) si sa vad ce ii face ala. Daca nu vrea nici asa , asta e , merg usor , pun doar fata si ne vedem la Ploiesti , la festival , macar pina acolo sa ajung.

Mesaj completat

Mofeta e sfinta , mofeta te inobileaza. Combate acneea , salveaza balenele si iti creste puwla cu minim 5 cm. In general , este solutia la orice , mai putin la frina asta a mea. ;)

 

Ai incercat sa vezi daca se deblocheaza roata daca desfaci aerisitorul etrierului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 . cursa tijei dintre pedala si pistonas

2 . pistonasul sa aiba cursa libera pana la capat.

Am mai citit si eu pe forumuri straineze un pic si se pare ca asta e solutia. Adica 98% :laugh:

 

Daca pistonasul pompei nu poate sa revina in pozitia complet relaxata nu va permite revenirea presiunii in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Am mai citit si eu pe forumuri straineze un pic si se pare ca asta e solutia. Adica 98% :laugh:

 

Daca pistonasul pompei nu poate sa revina in pozitia complet relaxata nu va permite revenirea presiunii in rezervor.

 

Cea mai buna proba e sa slabeasca aerisitorul si daca se deblocheaza roata inseamna ca ramane presiune, ori de la pompa (probabil ramane atacata) ori furtun cu probleme (mai rar dar se intampla).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, tocmai am citit de un caz la auto in care furtunul a fost de vina. A schimbat furtunul, a disparut problema. Dar cica rar de tot se intampla..

Clar este din pompa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am renuntat sa-mi mai bat capul , pina nu o vade unu mai competent. Oricum , macar am curatat-o , cu atita m-am ales. :laugh: Multumesc mult pt. sfaturi. Daca e cineva miine la Ploiesti , ii dau mobra sa faca o proba de frinare , live. Si o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta idee:

demonteaza etrierul si scoate ambele garnituri din canalele lor. si cea de protectie contra prafului si garnitura de etansare

curata canalele din etrier in care stau garniturile. e posibil ca in timp sa se fi acumulat o depunere albicioasa (ca o sare) sub garnituri si acestea sa apese prea mult pe pistonas, impiedicandu-l sa revina in pozitia normala dupa franare

curata si garniturile cu atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Honda nu e Suzuki, nu putem generaliza ;)

 

Dar in general.. cand ai o chestie de genul: azi merge -> cineva face o reparatie/interventie -> maine nu mai merge in 98% din cazuri problema se afla la pasul 2, adica in cadrul reparatiei/interventiei s-a facut ceva gresit.

Eu pun pariu ca lil cum e el debul asa a pus ceva aiurea la loc pe-acolo.. :laugh:

hai ca daca n-o bagai pe asta cu Honda era bine. acuma na, sa-i scuzi pe baietii de la Suzuki ca n-au pus frine Brembo cu etriere radiale pe Bandit, au pus niste Nissin mai ieftine ca s-au gindit ca n-ar avea sens sa creasca cu 1000 de euro pretul motorului cind el e 6000 de euro nou, doar ca sa aiba frine mai bune. BTW am impresia ca pe TA-ul vechi frinele-s tot Nissin, deci oricum nu vad legatura.

si @stress_LP: acum ca sa detaliez. Banditul pe fata are etriere flotante, pe spate fix. cel de pe spate nu mi-a facut probleme nici cind se cladise atita mizerie in santuletul garniturii de praf ca aproape o impinsese in afara, pe cind cele fata fac mofturi tot timpul, chiar si cu garnituri noi. in timp mi-am dat seama ca problema e 100% de la tijele care culiseaza in jumatatea fixa a etrierului, pur si simplu sistemul e prea penal. pistoanele se retrag, in schimb placuta de pe interior ramine apasata.

acum, daca lui i se incalzesc discurile de face ochiuri pe ele posibil sa fie si altceva pe acolo, la pompa sau mai stiu eu ce. parerea mea e ca toata frina aia trebuie demontata de la pompa la etrier, curatat, verificat si schimbat unde e cazul si end of story.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o gluma... ce repede iti sare mustarul.

Da, hondu meu transalp are frane nissin.. pe care le consider foarte bune. Numai ca pe spate are tot etrier flotant.

Presupun ca si cea a lui Lil tot Nissin are..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce dar am impresia ca burgman iti adresase o ironie. Oricum vad ca sunteti de ndespartit pe forumul asta. :laugh:

off...domnule jorj din cate imi aduc aminte eu nu te-am deranjat niciodata. ;)

on...intradevar am avut si eu probelme cu etrierul de pe roata spate a scuterului dar le-am rezolvat repede,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am picat la RAR testul de frana-fata. mult sub punctajul necesar. verificarea s-a facut automatizat,nu asa, la mana. chestia e ca frana am, nu se pune problema. insa la o verificare mai atenta,acasa,am constatat ca un pistonas culisa mai lent decat altul. evident ca l-am scos si curatat,garnitura de praf la fel,dar oricum nu erau murdare..le-am uns cu lichid de frana....am suflat cu aer comprimat si nu e nimic infundat,de altfel am schimbat tot lichidul de frana. degeaba. pistonasul e mai lent vizibil decat celalalt,ca si cum presiunea lichidului s-ar duce intr-unul,apoi cand acesta atinge placuta de frana si se opreste,lichidul ajunge si la al doilea pistonas...ca si cum frana ar fi subdimensionata...

post-10059-1284723515_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am si eu probleme cu al meu :laugh: da nu stiu ce sa-i frec sa-si dea drumul ,,,,,ma ajuti te rog ???

dau si o bere :cheers:

Off topic...foarte misto filmuletul cu berlinul. Vreau sa stiu si eu prima piesa cine o cinta si cum ii zice :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in etrier ai canalele unde isi au locasul garnitura de praf si garnitura de etansare lichid, razuieste acolo cu o surubelnita fina, nu e suficient sa cureti numai pistonasul...si o sa mearga f normal,

bafta

canalele sunt curate,am bagat aer comprimat,degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...