Elikratos Postat Noiembrie 19, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2010 Mersi. Cam asta a fost si dorinta mea, sa gasesc acel model de screen nici prea prea, nici foarte foarte Sunt foarte multumit de el, arata bine si chiar isi face treaba. Asta, pana reusim sa facem conversia catre un Sprint ST sau 'macar' un VFR 800. Intre timp am gasit / pus pe mobra si un tank pad decent. Si cu asta am cam inchis sezonul 2010. Totusi, suntem la jumatatea lui noiembrie Snap shots de la iesirea din weekend-ul trecut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Recunosc, aveam idei preconcepute legate de parbriz, asta pana am vazut Barracuda montata pe FZ6-le tau. Idei legate de stricarea aspectului de naked pur, gen "tuning finutz cu bani putini" Eh, acum vad lucrurile altfel, caci acel parbriz se integreaza perfect in design-ul motocicletei, pare ca e venit direct din fabrica...Asta ca sa nu mai mentionam si aspectul practic. Bravo, buna alegere ! In alta ordine de idei, sa deschidem noul sezon la fel de bine cum l-am incheiat pe asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Noiembrie 21, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2010 Cred ca un naked 'suporta' accesorizari aftermarket ba pe alocuri chiar le cere. Secretul este sa faci operatiunile acestea cu cumpatare, cu gust, armonios. Pisica a primit si tank pad. Si gata, la culcare pana la primavara Mesaj completat Hai ca, incet-incet, vine sezonul rece peste noi. Povesti la gura sobei, batut la claviatura pe forum, planuri pentru 2011, arat netul in cautare de unele si altele pentru noi si motoarele noastre frumoase. Si, nu-i asa, Mos Craciun... In cazul meu, batranelul cu cadourile si-a facut repede temele si mi-a dat deja de veste ce voi afla sub brad... Moto Detail Tankbag 16-25 L Sidebags 2x 15L ----- Total 55 L I am looking for the summer Mesaj completat Vesti bune dinspre INMH: cica vine primavara, cu alaiul ei de flori, stiti voi, stereotipiile si metaforele de lemn bine incetatenite So what? Ei bine, avem treaba. O dam pe chestiuni placute, numarand pe degete zilele pana cand scoatem bidivii la alergat si infulecat asfaltul... Saptamana viitoare duc pisica la 'veterinar' - rost de revizie vernala cu schimb de ulei (Motul 7100 10w40) si filtru ulei, curatat filtrul de aer, spalat, gresat si intins lantul, alte verificari si check-uri uzuale. Cel putin meritoriu de mentionat, felina primeste incaltari noi, o pereche de Michelin PP2CT DOT 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Sa iti reinviem topicul, am vazut la Norian ca ati iesit deja la o mini plimbare . Am eu o slabiciune pentru Yamaha ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 (editat) Dap, o mica plimbarica, din ciclul: " cel mai misto drum de la service pana acasa e ala care ocoleste pe drumuri sinuoase" Nota bene pentru jupanul Elikratos, prima plimbare pe 2011, gume noi noute si asfalt ud la 5-6grade. Combinatia ideala sa incepi sezonul... Pun eu la repezeala niste instantanee. Are si el noutati - upgrade-uri pe tzeava, dar ii las lui placerea sa povesteasca despre ele. Editat Martie 20, 2011 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Martie 21, 2011 Autor Share Postat Martie 21, 2011 Nu credeam ca va dura atat de mult pana sa pot spune, ranjind de placere, cum ca sezonul 2011 a inceput !!! Sambata am navalit in service, cu un ochi la cerul greu, cenusiu si mustind de apa iar cu celalalt cautandu-mi febril pisica in multimea de motoare, scutere si ATV-uri ce isi asteptau amortite fie intrarea la 'doctor' fie intoarcerea stapanilor si revenirea acasa... Era acolo, intr-un coltisor numai al ei, cuminte si privindu-ma intrebator 'gata, plecam in sfarsit, din nou noi doi si nimic altceva?' Am admirat-o cu nesat, zvelta, incordata, frumoasa in goliciunea ei dezinvolta, eliberata de orice gablonturi inutile. I-am mangaiat noile crashpaduri made by Barracuda, discrete si murmurand un lejer dialog stilistic cu parbrizul aceluiasi producator din Italia. Cheia a intrat firesc in contact, instrumentarul de bord s-a involburat pentru o secunda sau poate doua, felina a marait scurt si a dezlantuit pofticioasa dansul pistoanelor atunci cand mana mea inmanusata a actionat demarorul. M-am bucurat ca un copil sa o vad respirand febril si sa ii sorb parfumul in aburul aruncat din tobe... Din nou impreuna, tinand-o intre pulpe si in palme, lasand-o sa se incalzeasca si sa se gudure in anticiparea plimbarii. Noi doi. Gumele cele noi, Michelin PP2CT, si-au tatuat profilul pe mozaicul pudrat cu praf fin al service-ului si au trecut la a mesteca asfaltul ud. Desigur ca, in timp ce eu imi consumam preludiul in service, cerul acela antipatic pe care vi l-am mentionat la inceput se hotarase ca e timpul sa nu se mai abtina si incepuse sa dea pe-afara preaplinul. Ploua. Mocaneste, in acord cu temperatura autumnala, 5-6 grade. Am trantit geamul vizierei si o injuratura resemnata si... ne-am plimbat. Intaia, a doua, pe alocuri a treia. Fara a cauta o destinatie anume, fara a demonstra nimic nimanui, am 'pensulat' strazile Brasovului si drumul Poienii, cu un urias si cel mai sincer zambet ascuns in viziera greu incercata de stropii de ploaie si abureala pe care fata mea incinsa de placere si adrenalina incerca sa o lipeasca de geam (thank God pentru Araiul meu hiperventilat)... La finish, am suit-o pe stander si am invelit-o in husa proaspat spalata. Din nou acasa, asteptand urmatoarea iesire... Norian spunea ca mai urmeaza. Da, e rost de un belly pan (desigur, Barracuda) si cu putin noroc un set de Leo Vince. Poate si o schimbare cromatica, Lava Red pe numele ei. I'll keep you guys posted! PS - Poze nu inserez, mi-a luat-o inainte Norian aka fotograful de serviciu Mesaj completat Primele plimbari pe saturatelea, in acest sezon. Un pic de ploaie, un pic de frig, dar si soare, un cer albastru cum uitasem ca poate fi, verdele crud si aproape electric al primelor fire de iarba. Senzatii priceless si o bucurie imensa! Add-on's - proiectul Barracuda se apropie de final. Au urmat parbrizului (care btw s-a crapat un pic in zona prinderii metalice de pe stanga, probabil de la ceva tensiuni, whatever...) un set de crashpad-uri, un set de bar ends (am renuntat la cele stock, erau grobiene desi, recunosc, foarte grele si implicit eficiente) si un belly pan (ABS, negru mat, deocamdata nevopsit). Last stop, oglinzi Barracuda Ego omologate (vreau sa 'scap' de urechile de iepure). Enjoy some photos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Frumoase si de bun gust add-onurile ! Plimbarile au fost indestulatoare dupa foamea de dat acumulata in iarna, dar intotdeauna o plimbare e de dorit! Mesaj completat Hai si cu poza cu oglinzile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Mai 2, 2011 Autor Share Postat Mai 2, 2011 Sus si oglinzile. Finally, the Rabbit Ears are gone. A durat un pic mai mult deoarece am avut nevoie de un set de adaptoare (oglinda dreapta e pe filet invers). Mi-era putin teama sa nu sar din lac in put, adicatelea sa sacrific latura functionala a oglinzilor de dragul frumusetii, insa e OK, oglinzile Barracuda Ego isi fac treaba cu brio. Sunt suficient de inalte, curbura bratelor este bine gandita, suprafata este mai mult decat indestulatoare si se regleaza foarte facil atat sus-jos cat si stanga dreapta. In alta ordine de idei, am reusit ieri stramutarea pisicii la Mures, astfel incat sa ne jucam si in timpul saptamanii si nu doar in weekend-urile mele de Brasov. Drumul, care altul decat BV - Sighisoara - Tg Mures, a fost superb in ciuda celor catorva rafale de ploaie care m-au biciuit aproape torential la Rupea Gara si in Sighisoara. Asfaltul a iesit cu bine din iarna (a cata oara, deja?), traficul a fost decent iar alternanta portiunilor virajate cu liniile drepte, ambrozie si nectar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Misto Ego-urile, ii schimba total look-ul ! De la old-school-ul cu mult crom pe detalii, ai trecut la un naked pur ca si imagine, cu o agresivitate accentuata. Pintenul + oglinzi + crashpad fac casa buna impreuna, schimband aspectul partii fata. Si zi asa....de-ai dat pe drumuri mai lungi Numai maine nu e iunie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Mai 10, 2011 Autor Share Postat Mai 10, 2011 Snapshots pe margine de E60, intre Acatari si Tg Mures. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Iulie 13, 2011 Autor Share Postat Iulie 13, 2011 Fratilor, am invins! Am bifat, la inceputul acestei saptamani, Transfagarasanul. O treb'soara prea minunata si prea orgasmica pentru a o tine doar pentru mine. Stiti si voi bancul acela cu Ion, naufragiat pe o insula cu Claudia S... Bai Vasile, stiti pe unde m-am dat eu? A fost, de departe, experienta vietii mele to-date, moto related. Paradisiac. Desenul pur si simplu exagerat al curbelor, virajelor, acelor de par, cadenta de mitraliera a liniilor drepte, diferentele de nivel mereu prezente, mereu acolo, peisajul sublim, impresionant, maiestuos... Stim toate astea, le stiam si eu, insa simtite si traite din saua motorului au fost altceva. M-am simtit motociclist. Am trait motociclismul cum nu l-am trait, insumat, in tot timpul de cand am A-ul si ma dau pe 2 roti. Prin comparatie, pana si preferatul meu de odinioara, traseul Brasov - Mures, este fad si cam plictisitor, deplasare searbada din punctul A in punctul B... Gata, m-am racorit. V-am spus. In plus, impreuna cu recomandarea si indemnul meu de a merge acolo, cateva key take aways. Plusuri: - Traseul. Genial, incredibil de frumos si de solicitant! (nota bene, segmentul Balea Cascada - Balea Lac). - Traficul. Light, sunt putine masini si merg incet, la plimbare. Desigur, no trucks. - Peisajul. No comment. - Asfaltul. Nu am avut parte de surprize majore (gropi urate, cratere, balegi, pietris pe carosabil, pete de ulei etc.). Am inteles ca in partea cealalta, spre Vidraru, drumul e dinamitat pe o portiune de ~10 km. Eu am urcat dinspre nord, am traversat tunelul si am coborat pana la Cabana Capra... - Compania. Concentratia mobristilor e mare si frumoasa. Am intalnit grupuri de bikeri veniti din Elvetia, Polonia, Ungaria. Civilizati si prietenosi, of course. Enduro touring-uri, cruisere / choppere, ceva sport touring... o incantare. Nu am vazut vitezane si nici bajeti in slapi. Minusuri: - Asfaltul. Recomand atentie, cel putin la prima urcare, de recunoastere / familiarizare. In special dupa Balea Cascada, asfaltul este rugos, similar cu portiunile decapate in vederea reasfaltarii, de parca ar fi 'greblat' pe lung. In rest, mai sunt denivelari, unele mai mari, altele mai mici. Portiuni ude / umede, in special in pasajele acoperite. Tunelul e fleasca. - Vremea. Ca la munte, foarte schimbatoare. Asigurati-va ca aveti si haine mai groase / de ploaie. Revin si cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) - Traficul. Light, sunt putine masini si merg incet, la plimbare. ehe... ia sa vezi cum e in luna august. poza de anul trecut: si de acum 2 ani: Editat Iulie 13, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Iulie 13, 2011 Autor Share Postat Iulie 13, 2011 Mda. Nasoleaux. Atunci mergeti in iulie, nu asteptati pana in august. Dupa cum spuneam, am fost in timpul saptamanii (luni). De unde si lipsa aglomeratiei, presupun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Cand o sa ajungi prin Italia pe 2 roti, si sunt sigur ca o sa ajungi vreodata, sa nu uiti sa treci pe la Passo dello Stelvio. E foarte asemanator ca si traseu cu Transfagarasanul, iar la frumusete a locurilor sunt in mare masura egale. Desi cei de la Top Gear au zis ca Tranfagarasanul e cea mai tare sosea pe care s-au dat vreodata, mai tare si decat Stelvio. Eu am facut Transfagarasanul acum vreo 9 ani si numai o data, cu masina, in schimb la Stelvio am fost deja de 4 ori in 2 ani, deci nu pot sa fiu prea obiectiv ... . Cati kilometrii ai bagat pana acum pe 'pisica' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
septimiu JFK Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 sa il calaresti sanatos asfalt uscat si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Iulie 14, 2011 Autor Share Postat Iulie 14, 2011 sa il calaresti sanatosasfalt uscat si numa bine Mersi fain. La fel si tie. Cand o sa ajungi prin Italia pe 2 roti, si sunt sigur ca o sa ajungi vreodata, sa nu uiti sa treci pe la Passo dello Stelvio. E foarte asemanator ca si traseu cu Transfagarasanul, iar la frumusete a locurilor sunt in mare masura egale. Desi cei de la Top Gear au zis ca Tranfagarasanul e cea mai tare sosea pe care s-au dat vreodata, mai tare si decat Stelvio. Eu am facut Transfagarasanul acum vreo 9 ani si numai o data, cu masina, in schimb la Stelvio am fost deja de 4 ori in 2 ani, deci nu pot sa fiu prea obiectiv ... .Cati kilometrii ai bagat pana acum pe 'pisica' ? Adevarat graiesti. Passo dello Stelvio este si el acolo, inscris cu litere de-o schioapa pe lista mea de to do's. Crezi sau nu, insa a fost cat pe ce sa il 'atac' sezonul acesta. Am facut planuri, trasee, variante, alternative... Am renuntat, gresit, am amanat expeditia pentru o data vitoare, insa, din urmatoarele motive: sunt prea crud ca motociclist (begginer) pentru o tura de proportiile acestea, acum, lipsa de timp si groaza de tocit b00cile pret de mii de kilometri pana acolo si inapoi (sa nu uitam, pisica e naked). Poate anul viitor, daca ma ajuta Dumnezeu... Am 4000 km cu pisica, poate un strop mai mult. Ce sa zic, suntem la inceput, in luna de miere si este o placere sa o descopar, pas cu pas, in fiecare cate un pic mai mult. Iar iesirea pe Transfagarasan a fost deosebita pentru ca am invatat foarte multe intr-o singura zi. Este un animal care te intrebuinteaza serios si care, pus la lucru, face multe si le face al naibii de bine. Apropo, facand comparatia cu Z750-ul lui Cristi / Norian, pisica arata un caracter on / off pregnant pe partea de propulsor si transmisie. Acceleratia e mai dura, mai grea, motorul smuceste la reluarea gazului, maneta ambreiajului este si ea mai dura, schimbatorul e mai brutal. Z-ul face toate acestea mai fluid, mai cursiv... confortabil dar parca ceva lipseste... Pisica e mai turata, Kawa mai putin la viteze egale. Ca pozitie, prefer de departe pisica. Genunchii mai putin flexati (conteaza la drum lung), sea mai spatioasa (ai mai mult loc de manevra), ghidonul mai departe de bust si mai lat, mai drept (pe Z m-am simtit inghesuit, cu ghidonul jos, curbat spre mine si apropiat de trup). Suspensiile sunt mai dure si mai seci pe Zed. Ca si handling, amandoua se inclina repede si se ridica frumos. Prefer pisica datorita tendintei Z-ului de a cadea in viraj, odata inclinat. Just my 2 cents, din postura de cvasi-incepator pe care o recunosc si mi-o asum. Pana la urma, stii cum e, motorul cu care esti familiarizat ti se pare si cel mai bun... similar cu drumurile... cel mai scurt e cel pe care il cunosti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Multi kilometrii de acum inainte fara incidente ! 4.000 de km nu sunt multi, nu sunt putini. Dar probabil ai facut o alegere buna cand ai renuntat la o calatorie mai lunga, mai acumulezi km si experienta si altcumva o sa infrunti un traseu lung. Eu sunt aici oricum, cand treci prin Italia da un semn si poate reusim sa ne vedem . Cat despre 'duritatea' pisicii, cred ca este o caracteristica a motocicletelor Yamaha. Si a mea are scxhimbatorul de viteze mai dur, ambreiajul, etc. Cu ce nu ma impac eu inca sunt suspensiile, fata nu e reglabila si se vede ca am vreo 20 de kg in plus fata de conducatorul ideal (am 92 de kg in acest moment). Cat despre Z lui Norian, e mai agresiva pentru ca asa a fost gandita. Mai putin confort, mai multa agresivitate si asta se vede din pozitia in sea, acceleratie, etc. Spun asta pentru ca, asa cum ti-am mai zis, un prieten de al meu are Z750 si mi-a mai povestit una'alta. Deh, stiluri diferite ... Cat despre problema cu vantul la drum lung, poti sa cumperi un mini parbriz pe care sa il montezi numai cand mergi la drum lung (asa am zis si eu ... montez parbrizul numai cand plec la drum lung, si acum nu mai pot fara el ... ) http://www.motup.com/images_prodotti/med/1091_0.jpeg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 mini parbriz pe care sa il montezi numai cand mergi la drum lung Am (avut) asa ceva, un ecran de la Barracuda. L-am dat jos de curand, s-a fisurat in zona uneia dintre prinderi. Am strans eu prea tare suruburile sau materialul a fost slab, nu stiu si nu ma intereseaza. Imi era dor de ea, rea si dezbracata... Cateva snapshot-uri de pe Transfagarasan, as promised. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIA Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 @ Elikratos : inteleg ca ti-ai pus Michelin PP 2 CT. Cum sunt? Toata lumea le lauda, dar vreau sa stiu de la tine cum se comporta pe FZ6. Ceva probleme? Pe mine ma tenteaza Michelin POWER PURE. Au compozitia ceva mai moale pe lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Iulie 20, 2011 Autor Share Postat Iulie 20, 2011 @ZIA: Sa stii ca la un moment dat as fi facut orice sa evit PP2CT Ma enerva exact popularitatea aceasta extrema de care se bucura modelul si imi doream altceva. Vezi Doamne, sa ies din multime... Am studiat mult review-uri comparative pe net, inclusiv testele ADAC si inca mai mult m-am sfatuit cu mai multi dealeri de gume moto. Concluzia a fost... PP2CT. Fara sa fiu, nici pe departe, un expert, iti pot confirma ca ma inteleg foarte bine cu ele, nu m-au tradat / surprins in nici o situatie. BTW, vezi ca la Power Pure se vorbea de niste probleme, legate in principal de greutatea lor scazuta si care ar face si rau nu doar bine... Poate sunt doar discutii sau lucruri pe care un noob nu le discerne, nu le simte la nivelul lui... just check it out. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Cateva snapshot-uri de pe Transfagarasan, as promised. nais pix Eli p.s. e de remarcat faptul ca in acest topic, dramatismul din proza nu se estompeaza deloc in fotografii... chipitap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 (editat) @foyosu': Thanx mate. Inchei cu un update de mult dorit si indelung visat... The Mivv has arrived! Am instalat evacuarile Mivv. Sportline Ovale. A fost un proiect DIY acompaniat de o bere N/A. Nu mi-au ramas piese, am reusit o aliniere decenta a can-urilor, sper ca am pus la loc si am strans bine toate suruburile... d'astea. Acuma, o intrebare... imi spune cineva cum scot DB killer-ele la Mivv? Misiune indeplinita. Am lamurit si misterul DB killer-elor. Am facut ce ar face orice om normal si anume am consultat forumurile externe, unde se discuta si alte subiecte decat, sa zicem, fierul sau masculul pe primul loc aka matrimoniale in timp real... Whatever... Primele impresii? Am terminat-o, in sfarsit, cu tonalitatea aceea enervanta de masina de spalat / mixer pe care o are evacuarea stock a FZ6. Cu DB killere ON, timbrul si volumul evacuarii Mivv sunt in cele mai cuviincioase si decente limite. Suna mai tare, suna mai gros, insa deloc deranjant. Fara DB killere... este innebunitor. Mai ales pe decelerare, galgaie intr-un mare fel. Love it Editat Iulie 28, 2011 de Elikratos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Daca nu ne pui si noua un filmulet, degeaba . Foarte bine arata !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 bai fratele meu de Mivv...! eu nu inteleg o chestie la tine si la Norian: le-ati facut bicicletelor voastre multe si diverse, da' inca vad ca nu-i rost sa scapati de lopetile alea de la spate... la mine mereu aia a fost prima chestie care zbura nu-i discut utilitate aici, vorbesc doar estetic deci, fa-ma sa inteleg credeam ca avem gusturi apropiate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 nu-i rost sa scapati de lopetile alea de la spate... Lopeti, zici? Nihilistule, anarhistule, da' cu ce ti-au gresit? Adevarul rece si taios precum lama bisturiului este ca nu am intalnit inca o solutie aftermarket care sa ma incante... Suportul de numar, ca suportul de numar, da' ma trec sudorile cand ma gandesc la semnalizatoare si la lampa de numar. Sunt multe chiciosenii (sic!) in piata, multe slabe dpdv calitativ, unele prea racing pentru mobra mea, altele prea mici / invizibile (totusi, chiar le folosesc si ma astept sa le vada si restul lumii aka tovarasii din trafic) samd. Bonus, daca trec pe leduri, am nevoie de nus' ce adaptor etc. Deep pain in the... Dar, daca ai o sugestie, doua (zici ca ai tot facut manevra asta), te ascult cu interes... BTW, tu ai semnalizatoare pe spate? Nu le-am vazut in poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.