aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 6, 2010 Autor Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) am scris ca o sa pun poze cu ce am demontat iata-le: - culbutori + carburator stanga ;; ;; - culbutori + carburator dreapta ;; ; - aprinderea - pare in stare buna, o sa vad in momentul in care o sa rezolv cu motorul si cutia de viteza ;; ; pentru procesul de reconditionare o sa ma ocup prima data de motor si cutie viteze doar dupa ce aceste 2 componente de baza o sa functioneze fara jocuri o sa ma apuc si de restul motocicletei pana atunci multumesc pentru sustinere Editat Septembrie 6, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 spuneai mai sus ca a stat pe dreapta mai bine de 25 de ani. n-are de ce sa te mire rugina pe care ai gasito. cine stie in ce locuri o fi fost tinuta, fara acoperis. fii optimist si incearca pe cat posibil sa nu-i inlocuiesti piesele originale cu replici sau cu piese de pe alte motociclete. nu se merita. fii rabdator.ai ce face in iarna ce vine si , probabil , si iarna viitoare (depinde ce resurse financiare ai). rezerva-ti ceva sume de bani pentru eventualele achizitii de piese originale pe care ai sa le gasesti. felicitari , inca o data , pentru achizitie si spor la treaba in continuare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 oh, foarte frumos ...ze germans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CCYQ9QEwBw uite, alt nene pasionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 6, 2010 Autor Share Postat Septembrie 6, 2010 Mmm, Aureliane, mi-am adus aminte, TR-ul tau este al 3-lea din tara. Da arata mai bine ca ala al doilea de-l stiu eu. Cand ai chef, te astept pe la Bucuresti sa-ti arat cum trebuie sa arate unul cu vopsea originala pe el, placuta Steib si alte cele.Cat despre reconditionare, stii vorba aia, nu dispera, ia sticla si arunca cu ea...La fel cum o sa dai cu banii. Nu te strica cu Jawa, R69S e o moto deosebita care merita reconditionare cu piese de origine. posibil sa fie si mai mult de 3 in tara uite unul de vanzare pe okazii : http://www.okazii.ro/catalog/43710428/Stei...eta-epoca-.html sau era unul din cele stiute de tine? Mesaj completat oricum sigur sunt mai multe dosite prin fundul curtilor unor "pasionati" de motoare si atase vechi sunt curios cine descopera urmatorul r69s prin vre-o sura uitata de timp. mi-ar placea sa aud ca sunt mai multe pe la noi am vazut pe forum aici la colectionari inca vre-o 2, dar nu mai stiu daca sunt inca printre noi motoarele sau au plecat din tara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Nu trebuie sa functioneze "fara jocuri", trebuie sa functioneze cu jocurile stabilite intre anumite limite. Pana acum motorul arata f ok. Garnituri intre carburator si chiulasa la Gaspar (de Nipru). La cum arata suruburile de reglaj de la culbutori BMW-ul asta nu a prea mers mult. (cu mentiunea ca suruburile si piulitele de reglaj sunt dintr-un aliaj mai dur la nemtesti decat la rusestile mai noi). La cum se prezinta deocamdata motorul iti sugerez sa nu inlocuiesti nici firele vechi, sa pastrezi absolut tot ce este original si inca functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Alecule, termina cu prostiile de la Nipru. E ca si cum ai pune garnitura de chiuloasa la un Maybach de la Dacia 1300. Piese originale, ca sa mearga motocicleta brici. Aureliane, motorul arata intr-un fel, nu vreau sa te descurajez, sa spunem ca ai de munca. Da, atasul ala a lu Marius de pe okazii il stiam ca e al doilea, acum nush cat chit are pe el sau alte nebunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 Astazi o sa demontez chiulasele, din ce se vedea pe galeria de la carburator o sa dau peste o mare de rugina lichida Oricum daca v-ati uitat in pozele cu culbutorii ati vazut ca in poza unul arata mai curat si celalalt plin de rugina e ala care e mai curat a fost curatit, arata la fel de prost ca si celalalt - e un fel de reclama tv "inainte - dupa" dupa ce am vazut eu se curata destul de bine si fara insistente prea mari Motorul daca e sa ma iau dupa kilometri de pe ceas ar trebui sa aiba 30000 km, un numar de kilometri infimi pentru motorul asta din ce am vazut pe la reconditionari de BMW R69s se pare ca nici 45000 mile ( vre-o 70000km) nu sunt foarte multi, o sa sara unul si o sa zica : dar depinde de cum a fost folosita motocicleta nu numai nr de km; Oricum bat campii de dimineata, pun poze cu ce desfac o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 daca te apuci de desfacut ar fi bine sa desfaci tot bloc motorul sa scoti eventual si vibrichenul( care este foarte complicat dar se poate). La cutia de viteze eu zic ca ajunge sa dai jos uleiul numai. Al meu a avut 200.000 km si nu am avt nici o problema( nici eu nici tata) cu cutia de viteza. Daca vrei am sa pun niste poze cu bloc motorul defacut de la R 60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 (editat) orice informatie este de ajutor poze, carti tehnice, manuale de reparatii, site-uri de piese, piese din dezmembrari(daca exista), etc multumesc Editat Septembrie 7, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 ba, e vorba de o bucata de prespan , poate sa fie de Nipru sau de BMW, am scris si eu de-a-n pulea sa mai fac si eu un post si tu mi-l strici Culbutorii aia par identici cu cei de Ural ). Macar saibele de sus si jos ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Aurelian, am niste carti de reparatii pentru BMW, dar nu am de R69S, am de R60 (e cam 94,3% aceeasi idee). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Culbutorii aia par identici cu cei de Ural ). Macar saibele de sus si jos ) ai dreptate, PAR identici. dar NU sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 spune putin la ce ar trebui sa fiu foarte atent cand desfac motorul? sunt ceva capse, sigurante, la care tre sa am grija? nu stiu, ma gandesc la ceva casant pe care il pot strica din greseala si care e greu de inlocuit, gasit ? Mihai daca ai ceva manuale varsa aici, probabil nu sunt singurul care ar avea nevoie, sau oferta ta include costuri? am gasit ceva manuale in engleza/germana/franceza ma descurc si cu astea, daca ai in romana esti un plus de ajutor am gasit si o lista care are toate codurile producatorului pt acest model, si dupa ea am si cautat piese pe net e f. f. f. folositoare de facut nu am mai facut nimic pe la ea, ploua , e urat afara si am si destula treaba la serviciu, s-a dus vacantaaaaa....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 E carti, bre, e carti, nu am ce sa vars. PS. Mi-a placut treaba cu costurile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Site cu scheme/parti componente BMW... http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=...=ECE&arch=1 Sper sa iti foloseasca macar codurile(pentru eventuale cautari pe ebay) si ceva preturi ( orientativ ) Bafta multa si rabdare! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) E carti, bre, e carti, nu am ce sa vars. PS. Mi-a placut treaba cu costurile.... daca tot iti place apelativul bre nu se pot scana filele? carte am inteles ca e, doar nu-s turc dar, tot am o nelamurire bre, e in romana cartea aia a matale? sau in alta limba? cat vrei pe ea? P.S. am glumit cu "bre" super site-ul cu piesele, chiar mult mai explicit fata de cel pe care l-am gasit eu beau o bere si cu tine multumesc Editat Septembrie 9, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Cartile nu sunt de R69, am una de R60. Engleza. Nu se poate scana din motive de lene, daca ajungi la Bucuresti, ne intalnim, ti-o scanezi si mi-o trimiti inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 spor major domnu. si sa te tina buzunaru. daca reusesti sa o pui pe picioare o sa fie o bijuterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 spor major domnu. si sa te tina buzunaru. daca reusesti sa o pui pe picioare o sa fie o bijuterie. Se poate pune pe picioare fara nici o investitie, doar cu putina munca! Ii trebe baterie,cablurile de comanda, cauciucuri, curatata, pusa la punct si .....pedala. Pentru restaurare e alta poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Octombrie 3, 2010 Autor Share Postat Octombrie 3, 2010 nu am mai scris nimic pe aici, nici nu prea am mai avut timp pentru motociclete dar intre timp am reusit sa desfac chiulasele partea dreapta este in regula am reusit sa scot si cilindrul , camasa este OK nu prezinta uzura sau zgarieturi , pistonul insa are ceva striatii pe el sub randurile de segmenti partea stanga este cea responsabila de blocarea motorului, am dat chiulasa jos dar nu pot sub nici o forma sa deblochez pistonul , am folosit spray de rugina , am lasat motocicleta pe o parte cu cilindrul in motorina cu ulei, am incercat cu o presa ( dar nu avea ghearele destul de lungi ca sa pot prinde de partea din spate a cilindrului si nu am reusit nici cu asta) , am batut usor cu ciocanelul si pana de lemn , nimic. tot pe partea asta supapele sunt blocate (se rezolva) ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi , ce as putea folosi, ce modalitate de desfacere/deblocare exista? daca nu o sa reusesc , cred ca, intr-un final, o sa tai cu flexul cilindrul si pistonul si o sa achizitionez unele noi, dar nu pana nu o sa epuizez toate variantele, sunt al dreq de scumpe noi niste poze: ; ; ; si gasca mea de motorizate, din poza lipsesc cele 2 simsoane (sunt bucati, bucatele): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 In principiu si daca nu te grabesti, ai putea sa dai jos motorul si sa ajungi cu el la Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi , ce as putea folosi, ce modalitate de desfacere/deblocare exista? daca nu o sa reusesc , cred ca, intr-un final, o sa tai cu flexul cilindrul si pistonul si o sa achizitionez unele noi, dar nu pana nu o sa epuizez toate variantele, sunt al dreq de scumpe noi Salve.Pe langa ce ai facut eu cred ca trebuie incalzit,in limita posibilitatilor.Poti pune o bucata de lemn peste cilindru si sa-l vibrezi cu un rotopercutor(improvizezi tu cumva).In acelasi timp s-ar putea aplica si lovituri usoare in capul pistonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Octombrie 3, 2010 Autor Share Postat Octombrie 3, 2010 super tare ideea cu rotopercutorul, logic ar trebui sa mearga. vibratiile produse de mandrina ar trebui sa dizloce microfarame din rugina care blochaeza pistonul, si intr-un final sa se deblocheze multumesc de invitatie Mihai, dar cam greu cu ajunsul la capitala, nu ma lasa munca oricum am o varianta si la Cristi (krocodilu) s-a oferit sa ma ajute cand a venit sa vada motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.