Sari la conținut

Help: Minsk-ul meu nu primeshte benzina sub bujie


Postări Recomandate

Minsk-ul meu nu primeshte benzina sub bujie shi asta cu carburator nou-noutz!!!!

Am cumparat un carburator nou de la dl. Tunaru shi nu shtiu cum o fi reglat ca la pornire ii dau 20 de pedale shi sub bujie nu ii vine pic de benzina.

 

Daca ii dau in nas 5-10 ml de benzina sub bujie porneshte la prima pedala.

 

Merge apoi de rupe asfaltul!!!!!!

 

Alceva: daca opresc undeva shi stau mai mult de 15-20 de minute, trebuie sa repet chestia cu bagarea de benzina sub bujie ca sa porneasca.

 

Am primit tot felul de sfaturi, de genul: "trage aer fals pe undeva, pe la evacuare, pe la cartere etc"; "trebuie reglat nivelul de benzina"; "cuiul pontou inchide prea devreme", ETC.

 

In sperantza ca ma vetzi ajuta, va multzumesc anticipat!!!

Nanu Mihai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice carburaţie bine reglată necesită şoc la pornire "la rece", adeq atunci când motorul are temperatura mai mică decât cea de regim. Explicaţia rezidă in realizarea unui amestec aer-benzină suficient pentru aprindere. Când motorul este rece, prin vaporizarea insuficientă a benzinei (galerie rece) amestecul ce ajunge în cilindru este f.f. sărac...deci motoru' canci pornire!

Aşa că...trage-i şocul+îneacă carburatorul (că...de aia i-au făcut fabricanţii botonel de înecare), lasă motorul să se încălzească pe loc 1-2 minute, pleacă cu vit 1, 2, 3 câteva sute de metri, până ajunge la temp. de regim şi....dă-i!

La Ij, aveam nevoie de înecat carburatorul dacă statea la răcoare 1/2 oră...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice carburaţie bine reglată necesită şoc la pornire "la rece", adeq atunci când motorul are temperatura mai mică decât cea de regim. Explicaţia rezidă in realizarea unui amestec aer-benzină suficient pentru aprindere. Când motorul este rece, prin vaporizarea insuficientă a benzinei (galerie rece) amestecul ce ajunge în cilindru este f.f. sărac...deci motoru' canci pornire!

Aşa că...trage-i şocul+îneacă carburatorul (că...de aia i-au făcut fabricanţii botonel de înecare), lasă motorul să se încălzească pe loc 1-2 minute, pleacă cu vit 1, 2, 3 câteva sute de metri, până ajunge la temp. de regim şi....dă-i!

La Ij, aveam nevoie de înecat carburatorul dacă statea la răcoare 1/2 oră...

 

Ii trag shocul, dar tot nu vrea sa traga benzina sub bujie!!!!

Carburatorul de Minsk nu are "botonel de înecare".

 

Mersi, oricum!!!

 

Mai ashtept shi alte sfaturi!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca poate ai surubul de ralanti desfacut prea mult si din cauza asta degeaba tragi de botonelul de inecare, ca nu se face depresiune pe circuitul de ralanti, pe care trebuie sa porneasca. Manerul de acceleratzie sa fie lasat pe pozitizie, sa nu deschizi clapeta. Intai desurubeaza-i surubul opritor (de reglat ralantiul, pozitzia de repaus a clapetei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda de "shocat" orice carburator : Astupi cu mana(partial,cu degetele lipite) admisia de aer cand ii dai pedala, eventual cu acceleratia trasa 1/3. Se creaza destula depresiune acolo sa-ti mute rezerva nationala de petrol a Irakului :) in cilindru pentru primul "pleosc". Grija sa nu o inneci. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am cam incercat noi pe astea anu trecut, parca cu mana la gura carbului a luat benzina dar pe atunci nu avea nici macar scanteie.... acu a mai avansat, oricum cred ca nu asa trebe sa-ti lasi motorul, cu mana la carburator pentru pornire, ce dracu, minsku e motor serios nu gluma, trage-i un furtun prin carburator, lipeste-l de rezervor cu banda roza, neaparat roza sa se asorteze cu culoarea aia a ta de pe rezervor, si la fiecare pornire nu te mai chinui sa te apleci sa bagi cu seringa... ii torni de sus, rezultate garantate, daca nu incearca totusi faza cu bricheta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit ceva asemenator(nu se uda bujia nici cu slujbe) la un ETZ.Culmea ca benzina intra in carburator.Cauza am gasit-o mai apoi.Cred ca DRACUL m-o pus sa schimb jiclorul principal cu altul si din cauza ca ala era mai mic(cred),benzina nu se pulveriza mai deloc si se stringea in carter .Dupa ce le-am pus inapoi o pornit din primu sut.

Deci vezi daca jiclorul principal e cel care trebuie(uita-te la unul care functioneaza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...