mishu_canishu Postat Martie 30, 2004 Share Postat Martie 30, 2004 Minsk-ul meu nu primeshte benzina sub bujie shi asta cu carburator nou-noutz!!!! Am cumparat un carburator nou de la dl. Tunaru shi nu shtiu cum o fi reglat ca la pornire ii dau 20 de pedale shi sub bujie nu ii vine pic de benzina. Daca ii dau in nas 5-10 ml de benzina sub bujie porneshte la prima pedala. Merge apoi de rupe asfaltul!!!!!! Alceva: daca opresc undeva shi stau mai mult de 15-20 de minute, trebuie sa repet chestia cu bagarea de benzina sub bujie ca sa porneasca. Am primit tot felul de sfaturi, de genul: "trage aer fals pe undeva, pe la evacuare, pe la cartere etc"; "trebuie reglat nivelul de benzina"; "cuiul pontou inchide prea devreme", ETC. In sperantza ca ma vetzi ajuta, va multzumesc anticipat!!! Nanu Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 30, 2004 Share Postat Martie 30, 2004 Orice carburaţie bine reglată necesită şoc la pornire "la rece", adeq atunci când motorul are temperatura mai mică decât cea de regim. Explicaţia rezidă in realizarea unui amestec aer-benzină suficient pentru aprindere. Când motorul este rece, prin vaporizarea insuficientă a benzinei (galerie rece) amestecul ce ajunge în cilindru este f.f. sărac...deci motoru' canci pornire! Aşa că...trage-i şocul+îneacă carburatorul (că...de aia i-au făcut fabricanţii botonel de înecare), lasă motorul să se încălzească pe loc 1-2 minute, pleacă cu vit 1, 2, 3 câteva sute de metri, până ajunge la temp. de regim şi....dă-i! La Ij, aveam nevoie de înecat carburatorul dacă statea la răcoare 1/2 oră... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Martie 31, 2004 Autor Share Postat Martie 31, 2004 Orice carburaţie bine reglată necesită şoc la pornire "la rece", adeq atunci când motorul are temperatura mai mică decât cea de regim. Explicaţia rezidă in realizarea unui amestec aer-benzină suficient pentru aprindere. Când motorul este rece, prin vaporizarea insuficientă a benzinei (galerie rece) amestecul ce ajunge în cilindru este f.f. sărac...deci motoru' canci pornire!Aşa că...trage-i şocul+îneacă carburatorul (că...de aia i-au făcut fabricanţii botonel de înecare), lasă motorul să se încălzească pe loc 1-2 minute, pleacă cu vit 1, 2, 3 câteva sute de metri, până ajunge la temp. de regim şi....dă-i! La Ij, aveam nevoie de înecat carburatorul dacă statea la răcoare 1/2 oră... Ii trag shocul, dar tot nu vrea sa traga benzina sub bujie!!!! Carburatorul de Minsk nu are "botonel de înecare". Mersi, oricum!!! Mai ashtept shi alte sfaturi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Martie 31, 2004 Share Postat Martie 31, 2004 Vezi ca poate ai surubul de ralanti desfacut prea mult si din cauza asta degeaba tragi de botonelul de inecare, ca nu se face depresiune pe circuitul de ralanti, pe care trebuie sa porneasca. Manerul de acceleratzie sa fie lasat pe pozitizie, sa nu deschizi clapeta. Intai desurubeaza-i surubul opritor (de reglat ralantiul, pozitzia de repaus a clapetei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 31, 2004 Share Postat Martie 31, 2004 Metoda de "shocat" orice carburator : Astupi cu mana(partial,cu degetele lipite) admisia de aer cand ii dai pedala, eventual cu acceleratia trasa 1/3. Se creaza destula depresiune acolo sa-ti mute rezerva nationala de petrol a Irakului in cilindru pentru primul "pleosc". Grija sa nu o inneci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 31, 2004 Share Postat Martie 31, 2004 Le-am cam incercat noi pe astea anu trecut, parca cu mana la gura carbului a luat benzina dar pe atunci nu avea nici macar scanteie.... acu a mai avansat, oricum cred ca nu asa trebe sa-ti lasi motorul, cu mana la carburator pentru pornire, ce dracu, minsku e motor serios nu gluma, trage-i un furtun prin carburator, lipeste-l de rezervor cu banda roza, neaparat roza sa se asorteze cu culoarea aia a ta de pe rezervor, si la fiecare pornire nu te mai chinui sa te apleci sa bagi cu seringa... ii torni de sus, rezultate garantate, daca nu incearca totusi faza cu bricheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Aprilie 3, 2004 Share Postat Aprilie 3, 2004 Si eu am patit ceva asemenator(nu se uda bujia nici cu slujbe) la un ETZ.Culmea ca benzina intra in carburator.Cauza am gasit-o mai apoi.Cred ca DRACUL m-o pus sa schimb jiclorul principal cu altul si din cauza ca ala era mai mic(cred),benzina nu se pulveriza mai deloc si se stringea in carter .Dupa ce le-am pus inapoi o pornit din primu sut. Deci vezi daca jiclorul principal e cel care trebuie(uita-te la unul care functioneaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
michellix Postat Aprilie 7, 2004 Share Postat Aprilie 7, 2004 am si eu exact aceeasi problema cu un ETZ... problema e ca habar n-am care e jiglorul principal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.