pintea_eddy Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 baieti...am si eu o mica nedumerire...conduc o cagiva sx 125 sau sst 125 ( e incert) ,spre deosebire de rs125 pe care l-ati tot laudat,a mea e cruiser si are racire pe aer...as vrea sa plec cu ea la drumuri mai lungi..in trecut am avut un scuter in 2T kre crapa km des..de aici si nesiguranta mea..difera timpii de oprire recomandati pe kre ia-ti enumerat .... are vreo legatura faptu k are racire pe aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Nu m-am exprimat deloc gresit , 50% din aia 90% au fost in viteza maxima...e destul de logic , cand ai viteza maxima sa fii si in pw Te-ai exprimat total gresit. "Eu am mers int-o zi 500 km cu aprilia rs 125.90% din drum a fost parcurs in powervalve iar 50% in viteza maxima.Am mers 100 km fara oprire si viteza medie a fost 120-130 km/h." Trebuia sa zici "90% din drum a fost parcurs in powervalve dintre care50% in viteza maxima" , cand zici iar 50% are sensul de "si" sau "inca". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Te-ai exprimat total gresit. "Eu am mers int-o zi 500 km cu aprilia rs 125.90% din drum a fost parcurs in powervalve iar 50% in viteza maxima.Am mers 100 km fara oprire si viteza medie a fost 120-130 km/h." Trebuia sa zici "90% din drum a fost parcurs in powervalve dintre care50% in viteza maxima" , cand zici iar 50% are sensul de "si" sau "inca". Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 pe vremea cand aveam eu nsr care nu se cala niciodata... am facut transfagarasanul intr-o zi cu intoarcere prin brasov... in alta zi bulgaria veliko tarnovo... atunci a venit si prodan cu rs cu kit de reparatii .. pardon de 154 ccm ... si multe drumuri pe cheia ...brasov.. sibiu.. constanta.. numai cu benzina si ulei am luat nsr la 22000 si l-am dat la 70 000 still working Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 Cu acelaÂşi set ? Era limitat sau delimitat ? Eu l-am dus pe al meu pe la vreo 60.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Un prieten a fost cu TZR 50 din 2008 pana aproape de brasov si inapoi, a facut vreo 300-350 km in ziua aia, set original , foaie de 60 de dinti, mers 10.000 rpm constant, motocicleta avea vreo 12-14 mii de km pe atunci, i-a schimbat setul la scurt timp pentru ca i-a schimbat bujia, a pus una proasta care s-a topit si i-a gaurit pistonu si n-a avut probleme. Acum are foaie de 46 de dinti si set nou, vreo 22500 km si merge oki motoreta Si opriri din cate tin minte doar pt cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) Parerea mea e ca, daca e intretinut motorul rezista la drumuri f lungi... nu sunt motoarele 2t. f fiabile dar nici din branza nu sunt Daca folosesti un ulei bun si nu ai probleme cu racirea nu ai probleme cu setul... ideea e sa nu il tii constant la o turatie foarte mare. Bineinteles sa ai si setul schimbat la timp... sa nu ai n-spe mii de km cu el si sa te miri dupa aia ca ti-a pocnit la drum lung, dupa ce l-ai solicitat mai tare.. Editat Septembrie 12, 2010 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.