Sari la conținut

Kawasaki Z 1000, model 2010


Norian
 Share

Postări Recomandate

Oare cati dintre noi, copii, adolescenti sau chiar tineri fiind nu ne-am imaginat cum ar trebui sa arate motocicleta perfecta ?

 

Pentru mine, noul Z 1000 este 100% intruchiparea celor mai nebunesti vise despre cum ar trebui sa arate motocicleta perfecta. :D In cazul meu e un naked foarte bad ass, "hooligan bike" conform unora.

 

Azi am avut pentru prima data ocazia sa-l vad pe viu. E premiu la Tombola Game World din Cora Sun Plaza - aviz celor din Bucuresti carora le place genul asta de motocicleta.

 

Fostul Z 1000 era extrem de apropiat de Z 750 atat estetic, cat mai ales tehnic, iar cei 19cai in plus fata de fratele mai mic, chiar nu reprezentau un punct de atractie. Dpdv design fostul Z 1000 e 99% Z 750...

 

Noul Z 1000.....MOAAAAAAAAA :moron:

 

Designul absolut brutal, sculptural si extrem de agresiv te face sa salivezi instant.

Incepand cu farul foarte incruntat, continuand cu micile deflectoare din zona radiatorului, rezervorul bombat la maxim si saua super joasa fac un efect superb. Ai senzatia ca efectiv iei rezervorul in brate, desi stai normal pe ghidon, fara sa te apleci. Piesa de rezistenta, cele 2 tobe absolut PORNO, intr-o culoare revoltator de "saritoare in ochi", iar daca vei casca ochii de pe partea dreapta a motocicletei ca sa vezi roata complet decoperita cu toba bine integrata in peisaj, ai orgasm vizual instant. Mama ei de monobascula... :D

 

Combinatia de culoare negru-caramiziu-alb este orice numai "low-profile" nu!

O motocicleta "outrageous" cum ar zice englezul, absolut vedeta porno a strazilor !

 

Bordul arata ca in jocurile de PS, foarte "space age" sunt curios cum se vede in baiata soarelui.

 

Cui ii pasa de aia 138 de cai ? In fond nici nu sunt asa multi, daca il comparam cu un alt "monstru", ma refer la K1300R. Doar ca Bmw-ul e "Mad Max" style, iar Z 1000, ma duce cu gandul la un "Urban Predator"

 

Imi place si textul de prezentare: „sufletul sălbatic” Z1000

 

 

Singura parte proasta? Pretul. E 11900E la United, varianta cu ABS. Oricum, un chilipir daca il comparam iarasi cu K1300R

 

Nu-mi ramane decat sa-mi doresc ca nemtii sa se plictiseasca repede de Z 1000 model 2010 si la anul pe vremea asta sa imi deschid topicul asta, dar la rubrica "Motocicleta mea" :lol:

Mesaj completat

Later Edit: ma uit cu atentie la roata spate - nu e ea chiar monobascula, dar impresioneaza prin design...Bratele suspensiei sunt foarte fine, pe dreapta e cvasi inexistent...

post-22964-1284468392_thumb.jpg

post-22964-1284468412_thumb.jpg

post-22964-1284468420_thumb.jpg

post-22964-1284468431_thumb.jpg

post-22964-1284468446_thumb.jpg

post-22964-1284468454_thumb.jpg

post-22964-1284468461_thumb.jpg

post-22964-1284468467_thumb.jpg

post-22964-1284468473_thumb.jpg

post-22964-1284468485_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A N I M A L ! ! !

 

Si da, porno all the way. Foarte bine vazut in review-uri si aici nu mai vorbim de estetica ci de comportament, performante, rezultate.

 

Personal, il gasesc ca fiind coplesitor, atat tehnic cat si vizual.

 

Daca asa ceva iti doresti, nu pot decat sa iti tin pumnii !

 

PS - probabil ca se preteaza de minune si la impresionat don'soarele amatoare de ceva tare intre picioare (n.r. moto), designul si cromatica raspund la superlativ asteptarilor :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Elikratos: pai tu de ce crezi ca vreau asa ceva ? Nu pentru drumuri de munte, nu Cheia, Nu Siriu, ci pentru McD de la Romana :D "Papushe, te fac o plimbare? Vrei sa ai ceva tare intre picioare?" :moron:

Desi....nu as suporta gandul de a da gres la domnisoare pe motiv ca nu e suficient de "plasticat", asa ca daca voi ajunge sa am "animalul porno", acest "Titus Steel", "Rocco Siffredi" al lumii moto, ma voi rezuma sa impresionez ursii si caprioarele ce strajuiesc sfios drumurile de munte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara sa jignesc pe nimeni...mie nu imi place. arata de parca ar fi fost deja calcata de tir. sper ca nu sunt singurul care are deja parerea asta. O hornet dupa 2008 mi se pare mult mai frumoasa.

 

 

honda`i`honda! !dar kawasaki rulz! e porrnoo rauu!! te duci la un sexshop cumperi o "mitra" de plastic...o atasezi ...si nu mai ai nevoie de femeie!! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o si o mai repet (mai era un thread cu noul Z1000): nu-mi place :moron: Prea mult plastic pentru un naked si prea masiv pentru un street-fighter. In topul preferintelor mele ruleaza de departe Triumph Speed Triple 1050. Nu stiu de ce, FZ8 sau FZ1 cat si CB1000R ma atrag mai mult decat Z1000 asta nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare nu gasim un moderator sa uneasca topicul asta cu cel mare ?

 

/index.php?...34850&st=30

 

Abia acum l-am vazut, trebuia sa-i dau cu search :moron:

 

Revenind OT, indiferent de cat de "plasticat" pare pentru un naked, mie imi place styling-ul la nebunie. Am vazut live vreo 2-3bucati in vara in Barcelona si pe viu arata....devastator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mult plastic pentru un naked si prea masiv pentru un street-fighter

 

Spot on. Gand la gand.

 

Cu o precizare. Din punctul in care o dam pe estetica, styling, design & shit, trebuie sa admitem ca intram in arealul subiectivului, unde de fapt nu exista neaparat bun si rau, corect si gresit etc. Un lucru care mie imi place, se prea poate sa ii repugne altuia...

 

Se spunea pe aici ca Z1000 este porno. Adicatelea cum? Pai da, este ostentativ, face risipa de brizbrizuri, are forme pline ba chiar excesive pe alocuri si in general iti cam palmuieste privirea, atunci cand il vezi. La naiba, are pe lista de accesorii saua din imitatie de piele de sarpe, culori ca portocaliu sau maro chestnut (wtf?) si tobele aurii... Are opulenta vulgara a starletei XXX, siliconata in sani, fese si buze, data din plin cu fond de ten si arborand machiaje stridente. Si care, da, cand iese la plimbare intoarce capete si capteaza privirile.

 

Pe de alta parte, review-urile ii sunt foarte favorabile si il numesc regele maxi-naked-urilor orientale. Nu este un mascarici, nu este un clown, este un motor dat dracului si cu adevarat reusit.

 

CB1000R cred ca face tranzitia, stilistic, intre Z1000 si FZ1. Nu atat de impopotonat ca Zed dar ceva mai 'tunat' in comparatie cu puristul FZ1, cu adevarat curat si 100% naked. Cat despre Speed Triple aka tata-lor, vrei calule ovaz? :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o si o mai repet (mai era un thread cu noul Z1000): nu-mi place :moron: Prea mult plastic pentru un naked si prea masiv pentru un street-fighter. In topul preferintelor mele ruleaza de departe Triumph Speed Triple 1050. Nu stiu de ce, FZ8 sau FZ1 cat si CB1000R ma atrag mai mult decat Z1000 asta nou.

 

Nu-mi place :D. Din punctul meu de vedere a fost desenata de aceleasi persoane care fac animeuri, probabil tot ei fiind si publicul tinta.

Oricum la cum arata noile generatii de motociclete unde un naked are la fel de mult plastic ca o supersportiva iar celei din urma i se vede motorul aproape in intregime ca unui naked, astept un cross de la KTM cu aripi de Indian si furca leaf-spring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are opulenta vulgara a starletei XXX, siliconata in sani, fese si buze, data din plin cu fond de ten si arborand machiaje stridente. Si care, da, cand iese la plimbare intoarce capete si capteaza privirile.

 

Da, da, da si noi barbatii nu ne dorim asa ceva. Nuuuuuu, nuuuu. :moron:

 

Nici nu ma intereseaza partea tehnica, estetica este de vis. Nu prea are cum sa mearga prost :D

 

CB1000R...pare fad, sters, nu are nimic de "vino-ncoa". Rolul unei motociclete este, asa cum spunea si Clarkson, sa te faca sa te simti din nou ca la 7ani, cand o vezi si te dai. Mie Honda nu-mi starneste astfel de emotii.

 

Z-ul, in schimb da ! Are aceeasi vulgaritate de design pe care o regasim si la Lamborghini de exemplu. O masina nebuna, te astepti sa aiba in echipare si lansatoare de rachete. La fel si Z-ul. Ii lipsesc mitralierele escamotate sub faruri.

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are opulenta vulgara a starletei XXX, siliconata in sani, fese si buze, data din plin cu fond de ten si arborand machiaje stridente. Si care, da, cand iese la plimbare intoarce capete si capteaza privirile.

 

Da, si cand vrei sa dai la ea, "stai, nu ma saruta pe gura ca-mi intinzi rujul!", "nu ma musca de gat ca-mi lasi semne si maine am filmare!", "nu ma strange prea tare de sani ca de abia mi-am pus silicoanele si inca ma dor!", "nu ejacula pe fatza ca-mi intinzi rimelul si fondul de ten!", "fara sex anal ca am avut azi la filmare un gang-bang cu negri!" samd :moron:

 

Cat despre faptul ca are review-uri pozitive, ati vazut pe cineva sa se planga dupa ce a babardit-o pe Pamela Anderson?!?!? ...chiar si acum cand femeia are 40 sau cati dracu ani are :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, gusturile sunt subiective. De asta pot sa spun ca personal nu imi place deloc motoreta asta. Pentru mine un naked (oricat de mare e) trebuie sa fie simplu, si prin simplitate sa degaje agresivitate/brutalitate... ca doar de asta e naked! Daca vrei din-asta, mai bine iti iei un ZX10R si ii scoti carenele.

 

Si din punctul asta de vedere, Speed Triple de la Triumph, Monster de la Ducati si Sportster-ele de la Harley reprezinta chintesenta genului asta de motocicleta.

 

Paaaarerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: no offence, dar modele puse de tine sunt toate reprezentantele curentului "old school" :D Adica, unde e sensul in a avea o moto noua care sa arate dpdv stilistic ca un urma cu 20-25 de ani ? Unde e modernismul? Touch-ul de tehnologie?

Si mai presus decat tot: Unde e nebunia design-ului, acele detalii care transforma moto din un obiect pur functional (cum sunt cele din pozele tale), intr-un obiect al dorintei, pasiunii? Unde e caracterul acelor moto care sa te faca sa te simti ca un copil de 7 ani ?

 

Personal, astea sunt naked-urile moderne pe care le am in suflet:

 

In mod evident prefer realizarile casei din Akashi ! :moron:

 

Ultima poza e absolut....Outrageous dpdv styling :D

Mesaj completat

Si....uitasem inca 3 bucati

post-22964-1284627732_thumb.jpg

post-22964-1284627738_thumb.jpg

post-22964-1284627751_thumb.jpg

post-22964-1284627761_thumb.jpg

post-22964-1284627788_thumb.jpg

post-22964-1284627792_thumb.jpg

post-22964-1284628473_thumb.jpg

post-22964-1284628480_thumb.jpg

post-22964-1284628498_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: no offence, dar modele puse de tine sunt toate reprezentantele curentului "old school" :D Adica, unde e sensul in a avea o moto noua care sa arate dpdv stilistic ca un urma cu 20-25 de ani ? Unde e modernismul? Touch-ul de tehnologie?

Si mai presus decat tot: Unde e nebunia design-ului, acele detalii care transforma moto din un obiect pur functional (cum sunt cele din pozele tale), intr-un obiect al dorintei, pasiunii? Unde e caracterul acelor moto care sa te faca sa te simti ca un copil de 7 ani ?

 

Personal, astea sunt naked-urile moderne pe care le am in suflet:

 

In mod evident prefer realizarile casei din Akashi ! :moron:

 

Ultima poza e absolut....Outrageous dpdv styling :D

 

Tocmai ca niciuna din ele (cu exceptia XJR) nu se mai fabrica.Asta era ideea de naked. Vrei naked-naked te uiti inapoi. Azi nu mai exista naked in adevaratul sens al cuvantului. Poate doar Monsterul de acum cativa ani. Toate sunt stritfaitere,motarde,supermotarde sau alte chestii. Foarte putine mai au stilul ala de nekkid,exposed bowels,hard & cold metal care sa insipre putere.

Si mie imi plac cele moderne (nu totdeauna) si subscriu total la ideea de a-ti lua ceva nou daca tot s-a ajus pana aici. Doar ma gandeam la chintesenta.Sau mai degraba de unde am plecat si ce am lasat in urma. Cele postate de mine sunt mobre pentru barbati (adeca oameni mai in varsta :lol: ). Cele noi,postate de tine sunt pentru barbati care inca rasfoiesc reviste cu benzi desenate (adeca mai tineri :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd - In acest caz banuiesc ca putem inchide topicul, nu? :moron:

 

@Norian - Chiefone, vezi ca macane. In mai multe ocazii anterioare ne-ai spus ca Hornetul si CB1000R te lasa rece, ca nu te ating acolo la lingurica, ca nu au inima etc. si acum aflam ca le ai la suflet? Eu stiu ca numai (cuvant jignitor) sunt consecventi (n.r. - vorba din popor), dar, insa... :D

In plus, sa elogiezi formele duduind de plasticarie ale Zed-ului in numele modernismului si progresului tehnologic, nu prea este corect. Ce-are ciclistica, motorul, franele sau mai stiu eu ce cu carenutele si semicarenutele miarului made by Akashi? OK, au o tehnologie avansata la turnat plasticul in matrite sau cum?

 

Ca tot ati deschis robinetul la naked-uri de vis, iata-le pe ale mele...

post-46297-1284632066_thumb.png

post-46297-1284632088_thumb.jpg

post-46297-1284632275_thumb.jpg

post-46297-1284632700_thumb.png

post-46297-1284632759_thumb.jpg

post-46297-1284632810_thumb.jpg

post-46297-1284632848_thumb.jpg

post-46297-1284632869_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd - In acest caz banuiesc ca putem inchide topicul, nu? :moron:

Pai nu ca doar e vorba de Z1000 despre care s-a vorbit la inceput. Acuma uita-te si tu ce poze ai pus si zi-mi care din ele e nekkid de la mama lui? Poate buldogul si monstrul.Restul semi/carenate la care proprietarii vor pune carene,spoilere si huggere. E greu sa mai faci un nekkid adevarat si care sa arata frumos fara ceva plasticaraie. D-aia zic,un ciclu s-a incheiat cu GSX/XJR/VMAX1ST. Urmeaza altul.

Mesaj completat

A,uitasem de CB750. Adevaratul nekkid. Sau UJM,esenta simplictatii.

 

cb750-four-1975-K.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Budd: Am postat (aproape) in acelasi timp si nu am apucat sa iti vad a doua interventie in timp util. Sunt de acord cu ce spui vizavi de evolutia clasei naked-urilor. Evolutie in sens de trecere si preschimbare, nu neaparat imbunatatire. Nu ca as fi intr-atat de hardcore incat sa imi doresc unul dintre bunicii pe care i-ai introdus tu in discutie, nu. Recunosc ca sunt un 'sucker' la mai noile gaselnite de design si micile intorsaturi de condei, a se vedea wishlist-ul meu anterior, insa prefer modelele echilibrate stilistic. Z1000 probabil ca deschide ciclul 3 din istoria naked-urilor, lasand la vedere doar blocul cilindrilor si agatandu-si de f.u.nd. doua castaniete aurii :moron:

 

Daca ar fi sa imi permit mai multe motociclete, simultan, frumoasa asta si-ar gasi locul in inima mea.

post-46297-1284634245_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca lungiti discutia si devine interminabila, ati dat-o prin naked-uri acum prin UJM-uri,acum prin motociclete clasice considerate acum retro.

 

Fiecare are sex-appeal-ul lui, faptul ca omul este antuziasmat de acest modern streetfighter de la Kawa este un lucru imbucurator. Inseamna ca designerii aia nu isi iau salariul degeaba si gata. Ce atata tam-tam, ca o fi alba ca o fi neagra.

 

Exista si fani Kawasaki, putini dar exista! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea tare e ca am fost la 5 minute sa-mi cumpar un CB750. Din pacate nu ne-am inteles la pret pentru ca desi mobra era in mint condition sigur in 5000km trebuia sa-i fi reparat ceva. Cand ceva e vechi e doar o chestiune de timp pana trebuie sa repari ceva. D-apai cand e ceva foarte vechi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut CB750 ultimul model care s-a fabricat, era facut in 2000. Desi fusese greu incercata motoreta si probabil fusese motoreta multor incepatori pana atunci se tinea bine. Pornea intotdeauna, n-am reparat nimic la ea, era foarte fiabila. La sfarsit i-am schimbat lantul,dar asta e alta discutie.

 

Ideea e ca era foarte mult in urma ca ciclistica, frane, stabilitate fata de astea noi. Un naked din asta clasic CB750 primul model nu poate fi decat mult mai rau. Daca il iei doar asa ca sa fii cool prin oras merge.

Daca vrei sa te si dai iti iei un Z1000. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...