ionutz100cc Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 (editat) Parere: scuterul ocupa o banda intreaga insa pe drumurile mai rapide este indicat sa mergi pe margine cand trebuie sa fi depasit ca sa o poata face mai usor- nici asta nu esti obligat, insa este de bun simt. In cazul tau trebuia sa-i arati de 10X semnul acela. sunt de accord. dar am gasit in legislatie cum ca : "Vehiculele si animalele, atunci cand circula pe drumurile publice pe care le este permis accesul, trebuie conduse pe partea din dreapta a drumului public, in sensul de circulatie, cat mai aproape de marginea partii carosabile, cu respectarea semnificatiei semnalizarii rutiere si a regulilor de circulatie." Mai sunt idioti in trafic si trebuie sa ii intelegem. PE drumurile mai rapide asa este ... insa in oras pe drum cu o banda pe sens cred ca si pe mijloc e ok. mai ales daca nu incape si o masina si un moped. Editat August 5, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Nu va suparati,cunoaste cineva pe omu cu Yamaha Aerox(sau Mbk Nitro...nu stiu sigur) alb cu rosu,este din Bucuresti si este modificat full.De cateva zile il vad intruna prin oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.cj Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Vinde cineva o toba arrow? (pentru Malaguti F12) astept scoruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Vinde cineva o toba arrow? (pentru Malaguti F12) astept scoruri Giannelli nu-ti place ? 90 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Vezi ca e Rusu si e din Buzau... aa...si te ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wntzzz Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 O toba sport sau normal pt Malaguti crosser cr1 are careva? daca da.. YM : wntzzz ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu stiu cum e la tine dar la mine am un acumulator,care se incarca inainte de folosirea masinii si acela se pune pe bujie,se lasa 10 secunde si "dai la automat(sfoara)"il lasi iar 10 secunde si il iei de acolo eu tot am un acumulator..un EZ Start. Cand apas pe buton mi se aprinde doar becu de la motor(cand invarte electromotoru) iar becu de la bujie nu se aprinde. Trebuie sa vad daca nu sunt oxidate firele,daca face contact cum trebuie etc. Te tin la curent ce mai fac la el si iti zic daca l`am pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Ce electromotor sa invarta ma ? eu am pe sfoara pornirea,gen drujba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Ce electromotor sa invarta ma ? eu am pe sfoara pornirea,gen drujba am electromotor frate....nu am pe sfoara... adica un motoras ca la masinute mici pe baterii...intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 la mine abia trag cu mana,nu stiu ce forta trebuie sa aiba motorasul ala mic...in fine..daca o pornesti spune-mi si mie cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Voi simtiti diferenta intre benzina de 95 si cea de 100 ? In afara de diferenta din portofel Poate e doar Placebo, dar cu cea de 100 imi pare ca e ceva mai vioaie motoreta si motorul o idee mai silentios si merge parca mai "rotund" la ralanti. In alta ordine de idei - cum pot sa slabesc putin frana pe fata ? Adica sa departez cam 1mm placutele de disc. Cand merg foarte incet (impins) scoate un mic scartait, semn ca atinge putin de disc. M-am uitat putin prin manualul de service dar nu descrie decat cum sa faci frana bucatele, nu si cum sa ii ajustezi cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Se uzeaza in timp si o sa se departeze. Scartaitul este pt ca ti-a intrat nisip intre placute si disc. Poti sa le dai jos, sa le cureti cu smirghel, dar tot acolo vei ajunge. O alta solutie ar mai fi sa aerisesti franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Imi e sa nu se fi descentrat putin roata de la off-road-ul de Bucuresti, ca e inevitabil sa nu iei cate un canal, o groapa, un damb. La invartire cu roata ridicata are un anumit punct in care este franata (punctul in care si scartaie la impins). Stiu ca discul nu este perfect ci are o usoara curbura pt a departa placutele, dar parca prea e mare rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Nu, nu s-a descentrat Âşi nici nu scârțâie pentru că ți-ar fi intrat nisip între plăcuțe Âşi disc. La toate scuterele v-clic scârțâie plăcuțele pe discul față când le împingi mergând pe lângă ele la pas. La fel am crezut Âşi eu inițial, ziceam că e descentrat discul Âşi freacă uÂşor. Am fost cu scuterul la un service mare de pe lângă Apaca Âşi mi-au spus băieții de acolo că e normal. Mi-au explicat că spațiul între plăcuțe Âşi disc este extrem de mic, mai puțin de 1mm, de ordinul zecimilor de mm, practic plăcuțele ating discul mereu. Mi-a spus mecanicul: "când a apărut frâna pe disc la moto, în urmă cu mulți ani, nici eu nu Âştiam Âşi am crezut că nu trebuie să scârțâie - eram obiÂşnuit cu tambur, am zis că freacă Âşi m-am apucat să scot lichid Âşi să le depărtez cu o jumătate de milimetru. După ce le-am depărtat am constatat că nu mai ținea frâna. Dup-aia am aflat că de fapt practic plăcuțele sunt mereu în contact (aproape lipite) cu discul Âşi că este normal aÂşa." Nu l-am crezut Âşi am fost la alt service dar mi-a spus la fel, e normal aÂşa. ÂŞi v-clicul meu face la fel Âşi am mai împins multe scutere Âşi pot confirma că la fel fac. Nu Âştiu dacă or fi Âşi care nu scârțâie însă eu toate scuterele pe care le-am împins aveau acelaÂşi "fenomen". 1. Dacă intră nisip acolo o să observi mai mult decât un scârțâit discret la 2-3 paÂşi. 2. De la gropi s-ar fi descentrat roata, nu discul. Discul mult mai greu se deformează. Sunt puÂşti care dau cu ele în toate gropile Âşi toate bordurile.Nu se descentrează aÂşa uÂşor o roată chiar dacă ai 90kg. 3. Eu zic să mergi la service Âşi să întrebi. Nu te costă nimic. Oricum, nu umbla la lichid pentru că n-o să mai țină frâna bine Âşi nu rezolvi aÂşa. Încă un amănunt. Eu am fost la service moto, nu la Peugeot sau alt service de chinezării. Nu cred că aveau de ce să mă mintă. Ar fi interesant de aflat dacă Âşi motocicletele cu frâne pe disc scârțâie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Aha, e bine de stiut, multam fain de info. Bine ca nu m-am apucat sa-mi bag nasul prin el inainte de a intreba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Fiind discuții între noi vă spun că ieri m-am dat cu Honda cbr de 600cm3. Am A-ul. Senzație plăcută. Când o accelerezi fuge de sub tine, n-apuci să accelerezi bine că ai ajuns la semafor. Pleci de la semafor, n-apuci să schimbi bine a 2-a că ai ajuns deja la următorul. Plăcut. Are avantaje Âşi la drum lung, nu le mai enumăr. TotuÂşi, cum spunea Âşi proprietarul mobrei, în oraÂş scuterul "e rege". Neplăceri mobră: greu manevrabilă pe străduțe sau la semafor, nu poți să te duci cu ea "până la piață", consum mare - la 5% deja e aproape maÂşină, dacă e aglomerație în trafic trebuie s-o ții într-a-ntâia (jenant să ai cbr Âşi să mergi cu treapta 1. De fapt, în oraÂş oricum nu poți să-i dai a 3-a că ai depăÂşit de mult viteza legală Âşi orice limită de siguranță), dacă încalci o regulă de circulație cu scuterul, Garcea îți arată cu degetu la obraz ruÂşinică (s-a mai întâmplat unora he,he)- la mobră îți ia permisul, reparațiile sunt mai scumpe pentru mobră. Fiecare vehicul are avantaje Âşi dezavantaje. Mulți dintre noi vor "motoare". Mulți n-au permis însă visează să-Âşi ia motor când vor avea permis. Ei bine, eu mă dau uneori Âşi cu motorul (ce-i drept împrumutat) Âşi nu pot nega, e tare, e marfă, dar nu e nici chiar aÂşa roz pe cât suntem tentați să credem. Editat August 6, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 In alta ordine de idei - cum pot sa slabesc putin frana pe fata ? Adica sa departez cam 1mm placutele de disc. Cand merg foarte incet (impins) scoate un mic scartait, semn ca atinge putin de disc. M-am uitat putin prin manualul de service dar nu descrie decat cum sa faci frana bucatele, nu si cum sa ii ajustezi cursa scuterul tau e nou,asteapta sa se "formeze" placutele pe disc si apoi vei avea o roata fata libera,fara prea multa infranare la liber...si eu am avut "problema " ta si probabil 99% din propietarii de scutere (cei care n-au avut problema de fapt nu au sesizat-o ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Mie imi scartaie frana pe fata doar cand o actionez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 salutarii,am si eu o intrebare de cateva ori cand schimbam dintra-1-a intra 2-a mi-o arunca intre viteze de ce oare?! Dati-mi un rsp pls! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mugurg Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Despre scartait: eu am sters discul cu alcool pur. Vreo 2 zile nu a mai scartait. Apoi a inceput iar. Orice strat cat de mic de praf il va face sa scartaie iar. Daca nu credeti, stergeti discul cu alcool si verificati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Despre scartait: eu am sters discul cu alcool pur. Vreo 2 zile nu a mai scartait. Apoi a inceput iar. Orice strat cat de mic de praf il va face sa scartaie iar. Daca nu credeti, stergeti discul cu alcool si verificati. asa este. si la mine scartaie cateodata. Daca spal discul cu apa+detergent (nu am incarcat cu alcool) nu mai scartaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 salutarii,am si eu o intrebare de cateva ori cand schimbam dintra-1-a intra 2-a mi-o arunca intre viteze de ce oare?! Dati-mi un rsp pls! Asta e intrebare de scooter mania? Si ca sa iti raspund : "trageai" prea incet si iti intra pe neutru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) intrebare... : cat ulei trebuie sa bag la un scuter de 100 cm3? ca am facut schimbul si am bagat deja cam 900 de ml. si cum se face schimbi bine? lasi tot uleiul vechi sa curga si bagi nou? sa s-a innegrit putin uleiul deja. Editat August 7, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 (editat) Daca nu ai cartea tehnica la el si nici nu gasesti info pe net, verifica si tu cu joja. Pui 8-900ml, il lasi putin sa se aseze (motoreta pe cricul central pe o suprafata dreapta), bagi joja si vezi cat mai ai pana la semnul de maxim si completezi in consecinta. Iar de schimbat - desfaci surubul de scurgere si joja (sau cel de umplere, daca e separat de joja) si il lasi sa se scurga. Cand vezi ca de abia mai picura, ii mai dai 2-3 pedale ca si cum l-ai porni, ca sa se scurga si cel care este "prins" de angrenaje (vezi sa nu ai contactul pus si sa pornesti motorul ). Dupa ce ai schimbat uleiul, sa nu pleci imediat sau sa turezi motorul. Lasa-l 30s-1min la ralanti pt a se face ungerea cum trebuie. Editat August 7, 2008 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 first bikul meu are 100cc si tot 900ml de ulei pun la schimburi , atata imi scrie si in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.