Sari la conținut

Material foarte dur / confectionare pana


1ntruder
 Share

Postări Recomandate

Aveti idee daca il strang cu un pistol din ala de la vulcanizare ar trebui sa tina mai mult ? Pot provoca vreun damage cu asa ceva?

Singurul damage pe care-l poti provoca este sa-l rupi in filet. Dar asta o poti face si cu mana daca surubul este slabit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi baieti pentru sfaturi, sper ca saptamana asta sa am timp sa ma ocup de problema. Cavaleru m-a cam speriat ce ai scris tu. Chiar atat de brutal poate ceda ? Mie mi-a cedat de 3 ori, cei drept la viteze nu prea mari, insa nu mi s-a blocat roata (sau ceva de genu) niciodata.

 

LE. Acum mi-a dat seama, nu a avut nici o legatura accidentu cu volanta, nu ? :P

Editat de 1ntruder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca intervin.Dupa cum se stie sudura trage de metal.Asa ca oricit l-ai centra e jale.Apoi cite unitati de duritate are fierul si cite pasta aia.Eu am folosit cu succes tabla din doze de bere de racoritoare.Dupa ce i-am curatat inscriptia.Nu stiu daca si la tine ar merge. Succes.

Mesaj completat

Scuze pusa dintr-o margina in alta a penei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu la ce temperatura se topeste cositorul, dar un instalator care lipeste tevi de cupru te poate rezolva :P

In schimb Loctite parca are si ceva solutie pentru dezlipire.

Adevaru' ca mai conteaza si valoarea motoretei, in functie de care sa fie ales tipul carpelii

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt nu au nici o importanta temperaturile ce am vrut sa spun este ca sunt excluse orice fel de lipituri(mai ales cositor)si ca singura solutie este cea descrisa mai inainte si anume de a face sa calce fest con pe con .Si daca tot am postat vreau sa spun ca materialul de pana nu trebuie sa fie tare si nici casant.Daca depaseste in duritate piesa "farima " canalul de pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt nu au nici o importanta temperaturile ce am vrut sa spun este ca sunt excluse orice fel de lipituri(mai ales cositor)si ca singura solutie este cea descrisa mai inainte si anume de a face sa calce fest con pe con .Si daca tot am postat vreau sa spun ca materialul de pana nu trebuie sa fie tare si nici casant.Daca depaseste in duritate piesa "farima " canalul de pana.

corect ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta are o singura solutie: arbore, volanta si pana noi (sau dezmembrate de pe un motor in stare buna).

 

In loc sa te bucuri de motor o sa stai sa muncesti la el ca un sclav, o sa risipesti bani pe materiale si meseriasi, pana la urma distrugi si alte filete, garnituri si piese de la atata montat si demontat, si o sa mergi tot timpul gandindu-te daca tine sau nu. Sau iti crapa in mers si dai in altele mai grave.

 

Asta e motociclismul costa - daca te apuci sa sudezi volante pe vibrochen ala nu mai e motociclism e tiganie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ta are o singura solutie: arbore, volanta si pana noi (sau dezmembrate de pe un motor in stare buna).

 

Si daca l costa cat toata motorisca, unde i „fezabilitatea” solutiei?

 

 

Asta e motociclismul costa - daca te apuci sa sudezi volante pe vibrochen ala nu mai e motociclism e tiganie.

 

E o problema de mentalitate, nu de sudura( sau Loctite, sau de alte solutii „atipice”). Daca o fac nemtii sau japonezii e ingeniozitate. Daca o fac romanii, e tiganie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problema de mentalitate, nu de sudura( sau Loctite, sau de alte solutii „atipice”). Daca o fac nemtii sau japonezii e ingeniozitate. Daca o fac romanii, e tiganie.

 

Au si nemtii si japonezii "tiganii" lor stai linistit, pentru mine suduri sau table pe vibrochen sunt tiganii indiferent cine le face.

 

De aceea nu am incredere in SH nici daca vine din Berlin nici daca vine din Tokio.

 

Oricum asta ca "daca o fac nemtii merge si la noi" e o idiotenie - poate o exista pe lumea asta un neamt mai prost decat cel mai destept roman...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

avand in verece ca (ma repet dar nah) motorul rotax din FABRICA foloseste loctite 648 pentru volanta sigur nu e tiganie. si mai e si ieftin. pe surub tot loctite 648...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in verece ca (ma repet dar nah) motorul rotax din FABRICA foloseste loctite 648 pentru volanta sigur nu e tiganie. si mai e si ieftin. pe surub tot loctite 648...

 

Nu am zis ca loctite e tiganie, doar ca nu e gandit sa compenseze uzuri. Loctite se pune din fabrica pe cam orice surub bagat in filet de fier sau otel aflat pe o piesa in miscare, cam la orice motocicleta, pentru a adauga o anumita cantitate de cuplu si a absorbi o anumita cantitate de vibratii.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Nu am zis ca loctite e tiganie, doar ca nu e gandit sa compenseze uzuri. Loctite se pune din fabrica pe cam orice surub bagat in filet de fier sau otel aflat pe o piesa in miscare, cam la orice motocicleta, pentru a adauga o anumita cantitate de cuplu si a absorbi o anumita cantitate de vibratii.

 

Stima!

 

compenseaza si unele uzuri. adica merge si la fixarea pieselor cu joc (mic zic eu). omul a spus ca intra bine pe con, doar nu preseaza :laugh: uite aici:

 

http://www.badi.ro/site/index.php?main_pag...products_id=235

 

eu am folosit 648 si la alte rahaturi si a mers bine. inclusiv la o maneta de ambreiaj rupta-n drum (a fost pur noroc, ramasese sticluta la mine sub sa)

 

uite si pentru joc marit, pana la 0.5 mm pe diametru:

 

http://www.badi.ro/site/index.php?main_pag...products_id=236

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as sugera in cazul in care volanta pare ca se aseaza bine sa cureti bine cu ajutorul unui smirghel(nu stiu cum se scrie)fin toata suprafata conului la fel si axul.De asemenea daca surubul nu stringe incearca sa faci pe volanta atit la baza mica a conului cit si la cea mare un sanfren mic .Poate undeva s-a format un umar care nu da voie sa se stringa con pe con.Cel mai bine ar fi pe un strung si atunci ai putea face corect si lustruirea corecta a conului.Chestiile cu incarcarea conului si strunjirea ulterioara la cota ceruta sunt fantezii deoarece aceste lucrari se fac la un nivel industrial inalt asistate de calculator,ori pe la noi nu stiu sa fie asa ceva la nivel accesibil.Spor la lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am folosit 648 si la alte rahaturi si a mers bine. inclusiv la o maneta de ambreiaj rupta-n drum (a fost pur noroc, ramasese sticluta la mine sub sa)

Adica ai lipit maneta de ambreiaj cu loctite 648 si a tinut? Eu stiu ca ala e pentru blocare si nu pentru lipire in sensul.. superglue.

E doar un lipici anaerob .. care blocheaza filete sa nu se desfaca suruburile de la vibratii.. dar forta de lipire nu are nici cat u super-glue macar.

Nu inteleg cum l-ai folosit la maneta.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e doar pt filete. in functie de tip, se foloseste la blocari de filete (diverse coduri pt diverse tipuri de blocari pt diverse marimi de filete),la etansari (in loc de garnitura), la blocari de montaje tip "flansa", etc...

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate modelul 648 e bun la toate :laugh:

dar ma indoiesc.

Cand am gasit surubul etrierului desfacut, am luat Loctite de la soferul nostru de la serviciu, sper sa fie de ala pt blocat suruburi si nu de ala pentru "suduri" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Adica ai lipit maneta de ambreiaj cu loctite 648 si a tinut? Eu stiu ca ala e pentru blocare si nu pentru lipire in sensul.. superglue.

E doar un lipici anaerob .. care blocheaza filete sa nu se desfaca suruburile de la vibratii.. dar forta de lipire nu are nici cat u super-glue macar.

Nu inteleg cum l-ai folosit la maneta.. :laugh:

 

este anaerob, intr-adevar. forta de rupere am uitat cat e (mare oricum). am fixat piesele strans cu o cheie franceza si le-am lasat 20 de minute (el cica se intareste in 5). ce era "pe afara" nu s-a intarit deloc dar unde piesele erau imbinate evident s-a intarit. crede-ma ca e mult mai rezistent decat super-glue :D. maneta am folosit-o 350 de km ca sa ajung acasa si dupa aia am schimbat-o cu una noua. in schimb am lasat-o sub sa pentru orice eventualitate.

 

poate modelul 648 e bun la toate ;)

dar ma indoiesc.

Cand am gasit surubul etrierului desfacut, am luat Loctite de la soferul nostru de la serviciu, sper sa fie de ala pt blocat suruburi si nu de ala pentru "suduri" :P

 

nu, nu e bun la toate dar este puternic. pentru suruburi normale se foloseste 243.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am folosit o pana confectionata tot dintr-un rulment, iar surubul l-am strans cu pistol de vulcanizare. S-a strans muuult mai bine, s-a turtit si marginea surubului de la forta. :laugh:

 

In orice caz motocicleta am vandut-o cuiva care stie de problema, la un pret mai mult decat modest. Se risca totusi sa faca un drum pana la mangalia, sper sa nu aiba probleme, eu l-am avertizat. ;)

 

Multumesc pentru sfaturi, i le-am transmis mai departe, in cazul in care mai apare problema. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...