Sari la conținut

Prima mea motocicleta! Simsonel 425 S 1960


sup3r_crazy
 Share

Postări Recomandate

Mi-am luat de doar 4 zile un Simson 425 S :laugh: inmatriculat, motorul merge foarte bine, ;) doar ca am nevoie de o gramada de piese la el(furca, far, semnalizari, aripa fata, ax cardanic si multe altele). Daca aveti ceva piese ce credeti ca ar merge la Simsonel al meu, sunt binevenite (contracost, bineinteles). Vreau sa-l termin pana la primavara. :D

post-60570-1285769749_thumb.jpg

post-60570-1285769792_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa il stapanesti sanatos...nu stiu cum iti place tie dar poate ar merita sa il faci original, in ochii unora ai da mai bine si tu si el :laugh: in rest ce sa zic, e bun ca functioneaza si ai acte...restul le poti face in timp.

 

 

off:

nu stiu de ce trebuie sa iti faci motoru sa arate cum vor altii? yo sunt de parere k fiecare sa face ce ii place, nu sa fie placut ptr altii.

 

Unii nu stiu ce inseamna PASIUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off:

nu stiu de ce trebuie sa iti faci motoru sa arate cum vor altii? yo sunt de parere k fiecare sa face ce ii place, nu sa fie placut ptr altii.

 

Unii nu stiu ce inseamna PASIUNE

 

categoric...fiecare e liber sa faca ce vrea cu motorul lui, poate fi si roz cu floricele mov, aia era doar parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off:

nu stiu de ce trebuie sa iti faci motoru sa arate cum vor altii?

 

Unii nu stiu ce inseamna PASIUNE

O faci cum vrei tu, dar nu mai cunoscatorii, isi dau seama ce a fost in capul tau cind ai lungito cu 30 cm, ai inaltat fata si etc.

Simsonul (am avut si eu 2 bucati cu ataj), a fost si va ramine frumos si bine gindit asa cum a fost scos pe portile fabrici, restul e pura fantezie.

Nu ma refer la tine personal, ci in general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

categoric...fiecare e liber sa faca ce vrea cu motorul lui, poate fi si roz cu floricele mov, aia era doar parerea mea.

 

Si eu sunt de parere ca fiecare isi face motorul cum vrea.Oricum, mersi mult de parere, dar am deja ideile mele de cum trebuie sa arate la gata, la urma urmei, eu ma bucur de ea cand e gata, ce-mi pasa mie de ce zic altii?

Nu am specificat...am nevoie de o furca lunga, de IJ sau ceva asemanator(daca as gasi cu far ar fi superb), telescoapele spate caut ceva cu arcurile la vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu îți păsa de ceea ce zic alții, nu mai postai cu entuziasmul ăsta pe forum! Oamenii ăÂştia îți spuneau doar că motocicleta respectivă a fost gândită într-un anume fel de inginerul german, care - fie ce-o fi - a stat ceva vreme s-o proiecteze Âşi să-i finiseze forma Âşi funcționalitatea. De treaba asta îmi dădeam Âşi eu seama la Jawa mea, cum a stat cehul să-i gândească liniile, unghiurile, cantitatea de ulei din amortizoare, forma farului - tot!

 

Ai grijă doar să nu faci niÂşte modificări de care să-ți pară rău, că RAR-ul devine din ce în ce mai intransigent.

 

Simsonul, în forma lui originală, e un fel de cruiser. Cicloburu ți l-ar putea compara întrucâtva cu MZ ES-ul de 250 al anilor '60, care, deÂşi urâțel, se legănă maiestuos pe Âşosele Âşi pufăia silențios, spre deliciul motociclistului de cursă lungă. Tu ai acolo un motor în patru timpi, frumos Âşi performant. Nu că mă pricep eu prea mult, dar Simsonul arată Âşi "bad-ass", Âşi serios, Âşi vitezan, Âşi tot ce vrei.

 

Mult succes îți urez să ai! ÂŞi să mă ierți dacă am început Âşi eu de la o vreme să intru parcă-ntr-o stereotipie, dar cu siguranță ai impresiona ceva lume pe-aici dacă l-ai aduce pe bătrânul Simson la forma inițială. Mai puțini s-ar bucura (dar spuneai că nu-ți pasă) să-l vadă ciopărit. Fă-i ce vrei, e al tău! Doar să ai în vedere Âşi ce vrei să faci cu el acum Âşi mai încolo. Mai rar se cumpără comunistele în aÂşa fel modificate.

 

Words of wisdom: furca lungă Âşi unghiul foarte deschis între cadru Âşi furcă nu te-ajută deloc la drum sau la întors. E doar de show.

 

Hai, să-l vedem mergând! Poți să-i faci un filmuleț?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca musca... daca e prima lui motocicleta credeti ca se apuca de un proiect pe care altii il realizeaza in ani de zile cu cheltuieli imense?

Lasati omul sa se plimbe cu troaca, dupa ce invata si el ce inseamna motociclism se orienteaza el catre japoneze sau...se apuca s-o faca cum era la portile fabricii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu îți păsa de ceea ce zic alții, nu mai postai cu entuziasmul ăsta pe forum! Oamenii ăÂştia îți spuneau doar că motocicleta respectivă a fost gândită într-un anume fel de inginerul german, care - fie ce-o fi - a stat ceva vreme s-o proiecteze Âşi să-i finiseze forma Âşi funcționalitatea. De treaba asta îmi dădeam Âşi eu seama la Jawa mea, cum a stat cehul să-i gândească liniile, unghiurile, cantitatea de ulei din amortizoare, forma farului - tot!

 

Ai grijă doar să nu faci niÂşte modificări de care să-ți pară rău, că RAR-ul devine din ce în ce mai intransigent.

 

Simsonul, în forma lui originală, e un fel de cruiser. Cicloburu ți l-ar putea compara întrucâtva cu MZ ES-ul de 250 al anilor '60, care, deÂşi urâțel, se legănă maiestuos pe Âşosele Âşi pufăia silențios, spre deliciul motociclistului de cursă lungă. Tu ai acolo un motor în patru timpi, frumos Âşi performant. Nu că mă pricep eu prea mult, dar Simsonul arată Âşi "bad-ass", Âşi serios, Âşi vitezan, Âşi tot ce vrei.

 

Mult succes îți urez să ai! ÂŞi să mă ierți dacă am început Âşi eu de la o vreme să intru parcă-ntr-o stereotipie, dar cu siguranță ai impresiona ceva lume pe-aici dacă l-ai aduce pe bătrânul Simson la forma inițială. Mai puțini s-ar bucura (dar spuneai că nu-ți pasă) să-l vadă ciopărit. Fă-i ce vrei, e al tău! Doar să ai în vedere Âşi ce vrei să faci cu el acum Âşi mai încolo. Mai rar se cumpără comunistele în aÂşa fel modificate.

 

Words of wisdom: furca lungă Âşi unghiul foarte deschis între cadru Âşi furcă nu te-ajută deloc la drum sau la întors. E doar de show.

 

Hai, să-l vedem mergând! Poți să-i faci un filmuleț?

 

Chestia e ca nu ma gandesc sa-l vand. Si daca imi voi lua altceva pe viitor, tot nu as renunta la el...are sunetul lui aparte. Doar ca nu-l pot vedea asa cum l-au proiectat nemtii (am eu ideiile mele fixe cum ar trebui sa arate). Tot respectul pt cei ce le reconditioneaza, ma gandesc ca investesc o gramada de munca, bani si timp. Eu cu ce sunt de vina ca am propriile mele idei ? ;) La urma urmei, doar eu o sa ma pot bucura pe deplin de ea la sfarsit, stiind ca am facut-o sa arate asa cum am avut-o pozata in minte. Aruncati cu pietre in mine ca am o idee mai diferita. :D

Am postat pe forum in speranta ca voi gasi ceva piese pt ea, in schimb am gasit o gramada de comentarii.

O sa pun in curand si un filmulet cu ea.

 

Thanks for your words of wisdom! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lucrul tau si faci ce vrei cu el PUNCT Ai vazut doar pareri diferite despre cum ar fi indicat sa readuci la viata Simsonul. Cred ca ai fi mai bine inteles la sectiunea Chopper. Daca urmaresti topicurile de la "Comuniste" ai sa observi ca putini sunt cei care au de gand sa chopper-easca Simson-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sfat....piesele sunt destul de rare si ce e rar e si scump....nu exagerat dar e toatusi o moto de 50 de ani, de asta nu prea se preteaza la ceva choper fiindca vei avea de alergat dupa piese.Dupa mine daca vrei sa itit pui imaginatia la incercare si priceperea intr ale choperitului ai putea incerca cu o comunista mult mai accesibila ca pret gen...nu stiu un exemplu ca nu stiu piata pieselor dar oricum ceva din anii 80-90( ij planeta, jawa, mz ) unde se mai gasesc piese noi pe la rusi prin piata, targuri etc.Dar intr-adevar simsonul are forma motorului mai deosebita....dintr-o bucata, asta da bine :laugh:.Atunci multa bafta, piese urmareste treaba pe aici , iar idei si muuult mai mult entuziasm , pe la sectiunea choper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lucrul tau si faci ce vrei cu el PUNCT Ai vazut doar pareri diferite despre cum ar fi indicat sa readuci la viata Simsonul. Cred ca ai fi mai bine inteles la sectiunea Chopper. Daca urmaresti topicurile de la "Comuniste" ai sa observi ca putini sunt cei care au de gand sa chopper-easca Simson-uri.

 

perfecta dreptate aici :laugh:

dar cind vezi maceluri facute pe niste biete motociclete te ia toate nebuniiile...daca vrei chooper ala se cumpara gata ghooperit, nu toate nebunelile facute aiurea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sfat....piesele sunt destul de rare si ce e rar e si scump....nu exagerat dar e toatusi o moto de 50 de ani, de asta nu prea se preteaza la ceva choper fiindca vei avea de alergat dupa piese.Dupa mine daca vrei sa itit pui imaginatia la incercare si priceperea intr ale choperitului ai putea incerca cu o comunista mult mai accesibila ca pret gen...nu stiu un exemplu ca nu stiu piata pieselor dar oricum ceva din anii 80-90( ij planeta, jawa, mz ) unde se mai gasesc piese noi pe la rusi prin piata, targuri etc.Dar intr-adevar simsonul are forma motorului mai deosebita....dintr-o bucata, asta da bine :laugh:.Atunci multa bafta, piese urmareste treaba pe aici , iar idei si muuult mai mult entuziasm , pe la sectiunea choper.

 

Asta mi-a atras si mie atentia, aspectul motorului si sunetul lui (nimic nu se compara cu sunetul unui motor in 4 timpi). Mersi de sfat, dar raman la Simsonel. O sa trec si pe la sectiunea choper. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt de parere ca fiecare isi face motorul cum vrea.Oricum, mersi mult de parere, dar am deja ideile mele de cum trebuie sa arate la gata, la urma urmei, eu ma bucur de ea cand e gata, ce-mi pasa mie de ce zic altii?

Nu am specificat...am nevoie de o furca lunga, de IJ sau ceva asemanator(daca as gasi cu far ar fi superb), telescoapele spate caut ceva cu arcurile la vedere.

 

Nu-i frumos sa faci astfel de afirmatii.Ca nu-ti pasa de ce spun alti.Atunci la ce mai postezi aici si pt.ce mai ceri ajutorul?Ti se poate raspunde de catre oricine:ce-mi pasa mie de tine.Se intampla urmatorul lucru:din 100 de cazuri cand se apuca de"choparit" cate cineva,numai unul duce la bunsfarsit lucrarea,in sensul ca o termina si o pune legal in circulatie.Ce se intampla cu celelalte 99?pai dupa ce zac prin curti s igrajduri sau chiar pe strada,o lunga perioada de timp,aceste motociclete,ciopartite,ciuntite,cu multe piese originale lipsa,sunt puse de catre amator ,in vanzare si ajung pe mana unui adevarat pasionat care nu mai stie de unde sa inceapa ca sa o aduca la starea initiala.Eu am vazut un motor reusit si anume un Simson Sport facut ca un choper,anul trecut la expozitia de motoclasice de la MNIR.Un constructor din Brasov.Pai am spus constructor nu amator.Nu vreau sa-i tai elanul tanarului dar vreau sa salvez putin din ce se mai poate salva.Daca vrea,tanaru poate sa se apuce sa transforme niste modele mai noi si mai putin valoroase ,din punctul de vedere al patrimoniului national.Ca exemplu pot sa-i dau IJ-ul jupiter 5,care-s si foarte ieftine si se si preteaza la asa ceva.Zic si eu.Acu sa nu-mi sara in cap posesorii de jupiter 5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i frumos sa faci astfel de afirmatii.Ca nu-ti pasa de ce spun alti.Atunci la ce mai postezi aici si pt.ce mai ceri ajutorul?Ti se poate raspunde de catre oricine:ce-mi pasa mie de tine.Se intampla urmatorul lucru:din 100 de cazuri cand se apuca de"choparit" cate cineva,numai unul duce la bunsfarsit lucrarea,in sensul ca o termina si o pune legal in circulatie.Ce se intampla cu celelalte 99?pai dupa ce zac prin curti s igrajduri sau chiar pe strada,o lunga perioada de timp,aceste motociclete,ciopartite,ciuntite,cu multe piese originale lipsa,sunt puse de catre amator ,in vanzare si ajung pe mana unui adevarat pasionat care nu mai stie de unde sa inceapa ca sa o aduca la starea initiala.Eu am vazut un motor reusit si anume un Simson Sport facut ca un choper,anul trecut la expozitia de motoclasice de la MNIR.Un constructor din Brasov.Pai am spus constructor nu amator.Nu vreau sa-i tai elanul tanarului dar vreau sa salvez putin din ce se mai poate salva.Daca vrea,tanaru poate sa se apuce sa transforme niste modele mai noi si mai putin valoroase ,din punctul de vedere al patrimoniului national.Ca exemplu pot sa-i dau IJ-ul jupiter 5,care-s si foarte ieftine si se si preteaza la asa ceva.Zic si eu.Acu sa nu-mi sara in cap posesorii de jupiter 5.

 

 

TOPIC INCHIS! Am cerut piese, nu comentarii si povesti inutile. La anu o sa fie inscrisa si in circulatie. Nu mi greu sa ma duc saptamanal la ITP. Numa bine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i frumos sa faci astfel de afirmatii.Ca nu-ti pasa de ce spun alti.Atunci la ce mai postezi aici si pt.ce mai ceri ajutorul?Ti se poate raspunde de catre oricine:ce-mi pasa mie de tine.Se intampla urmatorul lucru:din 100 de cazuri cand se apuca de"choparit" cate cineva,numai unul duce la bunsfarsit lucrarea,in sensul ca o termina si o pune legal in circulatie.Ce se intampla cu celelalte 99?pai dupa ce zac prin curti s igrajduri sau chiar pe strada,o lunga perioada de timp,aceste motociclete,ciopartite,ciuntite,cu multe piese originale lipsa,sunt puse de catre amator ,in vanzare si ajung pe mana unui adevarat pasionat care nu mai stie de unde sa inceapa ca sa o aduca la starea initiala.Eu am vazut un motor reusit si anume un Simson Sport facut ca un choper,anul trecut la expozitia de motoclasice de la MNIR.Un constructor din Brasov.Pai am spus constructor nu amator.Nu vreau sa-i tai elanul tanarului dar vreau sa salvez putin din ce se mai poate salva.Daca vrea,tanaru poate sa se apuce sa transforme niste modele mai noi si mai putin valoroase ,din punctul de vedere al patrimoniului national.Ca exemplu pot sa-i dau IJ-ul jupiter 5,care-s si foarte ieftine si se si preteaza la asa ceva.Zic si eu.Acu sa nu-mi sara in cap posesorii de jupiter 5.

 

 

TOPIC INCHIS! Am cerut piese, nu comentarii si povesti inutile. La anu o sa fie inscrisa si in circulatie. Nu mi greu sa ma duc saptamanal la ITP. Numa bine!

Mesaj completat

TOPIC INCHIS! Am cerut piese, nu comentarii si povesti inutile. La anu o sa fie inscrisa si in circulatie. Nu mi greu sa ma duc saptamanal la ITP. Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu topicul inchis...lasa putin de dorit, eu zic sa lasi topicul la locul lui si sa vorbim la anul cand o sa apari cu o frumusete de choper...le inchizi gura la toti ;), basca ca poate mai ai nevoie de un sfat in legatura cu motorul care nu e chiar asa de simplu ca la 2 timpi., dar din nou faci ce vrei.

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' agresiv mai eÂşti, tată!

 

[...] am nevoie de o gramada de piese la el(furca, far, semnalizari, aripa fata, ax cardanic si multe altele). Daca aveti ceva piese ce credeti ca ar merge la Simsonel al meu, sunt binevenite [...]

 

Oamenii ți-au spus ce piese cred ei că s-ar potrivi pe Simsonul tău. Respectiv alea care au fost la început. Mai iartă-i Âşi pe ei că sunt aÂşa împătimiți Âşi nu mai văd dincolo de produsul original (cum l-a lăsat mă-sa rusul, cehul, neamțul sau mai Âştiu io cine), dar nici nu cred că a dat careva cu parul! Cât despre neîncrederea cu care ai fost primit - na, ce vrei, unii mai robespierrieni au impresia că n-o să înveți niciodată meserie.

 

Înțelege, totuÂşi, că este vorba de o motocicletă din care nu se mai fabrică. Mai mult, este una dintre acele motociclete frumoase Âşi dichisite. "Japonezele" au fiabilitate ca pentru orăÂşeanul intelectual, comunistele au designul Âşi boemia unor vremuri mai potolite Âşi parcă mai însorite (deÂşi n-am trăit eu pe-atunci!), în ciuda tumultului Âşi zbuciumului din vremea respectivă. Americanul se mândreÂşte cu nestatornicia lui, cu tupeul de a putea lăsa dracului tot luându-Âşi bocceluța în spinare Âşi plecând în părți mai calde. Europeanul îÂşi trage seva din consecvență Âşi continuitate: englezul de modă veche ar fi în stare să-ți înÂşire cam Âşapte volume personale de arbori genealogici, iar dacă-l tai pe vene vezi că sare numaidecât sânge albastru. Est-europeanul nu are curajul americanului Âşi nici trufia britanicului, însă are Âşi el damblaua cu neamurile, zacusca, ce mai: lumea lui "aÂşa am apucat" sau "aÂşa-i obiceiul pe la noi". Nu zic că-i bine sau rău, nici măcar nu e relevantă o asemenea aproximare. Îți spun doar că, odată ce i-ai tăiat bruma asta de încăpățânare cu care se agață est-europeanul român de propria-i sărăcie (că nu cred eu că ai dat tu o avere pe Simsonul ăla, mai ales în stadiul în care e; recunosc însă că orice bănuț e Âşi pentru mine o mică avere), l-ai făcut căpÂşunar prin Mediterană, zidar prin țara Puchurilor sau nobil prin vreo țară unde toți oamenii sunt, oricum, nobili. Într-un cuvânt: l-ai derutat complet de nu mai Âştie cine mama dracului mai e! Studiu de caz: țărănimea adusă la BucureÂşti efortul de industrializare comunist sau generația mea Âşi cele următoare, adică ăÂştia de după Revoluție. Semănăm toți între noi pentru că nu semănăm deloc, Âşi să dea dracii dacă Âştim ce vrem sau care ne sunt drepturile. Asta se-ntâmplă!

 

Ăi-am înÂşirat paragraful de mai sus nu relativ la discuția cu Simsonul (fă-i ce vrei! eventual fă-i Âşi cadrul hard-tail ca să fie pachetul complet), însă ca să te lămuresc de ce ăÂştia "bătrânii" țin atâta la mica, scurta, zăpăcita lor identitate care se târâie chiar Âşi-aÂşa, apărată cu străÂşnicie pe câte-un forum aruncat hăt. Dumneata, dacă n-o să ai răbdare în viață Âşi sânge rece ca să nu țipi la oameni de îndată ce-Âşi dau păcatele Âşi bubele pe față, n-ai să faci nicio treabă! Doar te rog să mai cauți prin postările lui alde Ivan_pedală, că povestea el mai acum ceva vreme cum pleca noaptea, pe nămeți, în preajma Crăciunului, cale de zeci sau chiar sute de kilometri după câte-un porc ca să aibă ce să pună acasă pe masă la copii Âşi la nevastă. Punea porcul pe ĂZeu Âşi "să te ții, duluță!" El s-a abținut a-ți da vreo replică aici, pe topic; dar cum crezi că te pot primi alții ca el, care Âşi-au cumpărat la vremea lor motoretele Âşi motocicletele cu bani grei Âşi țineau la ele ca la ochii din cap? Cu laude Âşi lauri? Ah, că sare lumea pe tine de parcă tu ai fi răspunzător pentru felul în care arată motocicleta, asta e altă treabă Âşi mi se pare o prostie. Dar nici să-i dai dracului pe toți aÂşa.

 

Acuma te rog să mă ierți, că din postare etnologică, voit rece Âşi imparțială, am dat-o parcă în preferențiale Âşi părtinire. Nu asta mi-era (neapărat) intenția. Orice ai să faci cu Simsonul, ascultă la oamenii ăÂştia că-i poteca îngustă Âşi echilibrul fin ca să obții dintr-un monocilindru vertical cu blocul motor în aÂşa fel de voluminos, cu transmisie pe cardan, un chopper frumuÂşel. Dă o raită pe net după Nipre ciopârțite Âşi vezi la toți wannabe ăia cum Âşi-au pus comenzi avansate (arată caraghios cracii întinÂşi peste cilindrii ăia uriaÂşi!), Âşei cu sissy-bar (a se citi p**i) Âşi cu ținte/capse la tot pasul, ghidoane alambicate Âşi cromări pe unde nu-i cazul. Câteodată parcă-ți vine să zici că arătau mai bine aÂşa butucănoase cum le-a făcut ucraineanul. Măcar învață din greÂşelile altora până să te-apuci să dai bani pe piesăraie scumpă, ca să nu-ți pară prea rău mai încolo. ÂŞtii cum e vorba aia: "din greÂşeală-n greÂşeală spre victoria finală!"

 

Eniuei, te-am aburit destul Âşi nici de prea mult ajutor nu ți-am fost. Jawa mea e Âşi ea departe de original, dar poate am povestit un pic mai potolit Âşi a mai trecut lumea cu vederea. Cu siguranță că tot a ieÂşit Zeta cum am vrut eu Âşi nu altcineva, dar am luat în calcul toate părerile pentru a mi-o îmbogăți pe-a mea. După cum spuneam, poate postezi cu.rând Âşi un filmuleț cu Simsonul. În locul tău, aÂş băli după o tură inaugurală cu țoacla, fie ea modificată sau nu ;)! Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...