bogdan kawa Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 Am cumparat motoru' acum 10.000km cu cauciucuri proaste si uzate, adica aveau o uzura mai mare pe dreapta.Am vazut dupa ce am luat-o (oricum cred ca o luam si daca vedeam). Am schimbat cauciucurile si dupa 8mii de km a aparut aceeasi uzura. De ce, sau de la ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 cumva curbele, traseul tau care-l faci zilnic contine foarte multe curbe la dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 cumva curbele, traseul tau care-l faci zilnic contine foarte multe curbe la dreapta? Eventual cercuri ? On topic: inspecteaza foarte antent cadrul si furca pentru urme de lovituri. Scenariul cel mai trist e ca rotile nu mai sunt aliniate. Poti scoate axurile rotilor sa le verifici (le dai de-a dura pe masa). Io m-am trantit mai demult si mi-am dat seama ca e axul fata stramb dupa juma' de an. Daca te dai pe circuit, e normal sa se uzeze inegal (cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 daca moto are ciclistica buna mai pot fi urmatoarele: -pasagerul sta doar pe o parte si inclini motorul pentru al achilibra -drumurile sunt inclinate catre dreapta pentru a se scurge apa -unii se inclina mai mult pe o anumita parte in curbe ( le vine mai usor) si alte o mie care nu imi vin acum in minte sfat... verifica ciclistica! daca e buna apoi schimba cauciucul si nu te mai gandii la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 26, 2006 Autor Share Postat August 26, 2006 Ba baieti! nu cred ca-i vorba de curbe sau de pasager, sau de mine.. Am zis mai sus cand am luat-o avea caucicurilr tocite la fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si eu am zis ca a stat ala stamb, sau s-a dat in cerc! Oricum o sa ma duc cu ea la padure sa vad poate se prinde el. Urme de accident nu are. A mai patit cineva toceala dasta la cauciucuri? p.s.si asa merge cu 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 26, 2006 Autor Share Postat August 26, 2006 La mine s-a uzat mai tare pe stinga, da' acu i-am luat cauciuc nou si astept sa vad ce face!! ..si inainte sa-l schimbi n-ai incercat sa aflii de ce?....presupun ca la urmatoarea schimbare sigur o sa cauti raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 echilibreaza-ti rotile dupace ii bagi cauciucuri noi....o sa ai uzura uniforma....trust me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 Intre timp am mai observat ceva la mobra mea: -trage stanga; -cauciucu'din fata are o toceala pe dreapta,mult mai pronuntata pe fata. - cauciucu' de pe spate are tociala pe stanga. -....... roata spate nu era centrata. Mi-a intins un amic lantul, si nu a centrat bine roata. Distanta dintre bascula si janta era mai mica in stanga si mai mare in dreapta. n'a fost atent si eu n-am verificat. Asa ca fiti atenti si invatati singuri sa va murdariti pe maini. Ce-mi pare rau e ca ...caucicu' de pe spate e nou!!!!!! Am sa-mi pun un cauciuc second pe fata, si am sa verific daca mai trage. Intrebari: -oare asta sa fie cauza tocielii? -daca schimb cauciucul din fata, toceala de pe spate va disparea???!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 cum adica nu era bine centrata? cum sa fie distanta mai mica intre bascula si jeanta nu o sa fie egala niciodata! pt ca are distantieri..... si pe dreapta vine si etrieru!.... nu stiu..... ce sa zic dar.... na.....cand am intins lantu eu zic ca era centrata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 cel mai simplu este sa faci testul de balta... serios treci printr-o balta si tine directia dreapta apoi opreste si vezi cum sunt urmele... daca cele doua roti isi "calca" pe urme motocicleta e dreapta In caz contrar, fie motoreta este stramba fie ai o roata sau ambele necentrate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLD AS ICE Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 cred ca e mobra stramba..... ....zic si eu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat August 29, 2006 Autor Share Postat August 29, 2006 (editat) cum va ziceam ...vroiam sa-mi iau caucic s.h. , dar surpriza..... m-am dus agigea (sunt 2 vulcanizari care vand sh.-ri) si....aveau caucicuri noi bringestone (120/70/17) pe care scrie si made in japan ...la uimitorul pret de 2milioane fara factura!!!!!!!!!!!!! asa ca constanteni (si nu numai) miscati-va! ....Pana nu se prinde turcu cu cat se vinde un cauciuc moto la romania!!! Editat August 29, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 intre timp am mai invatat ceva..despre comportamentul mobrei mele. pasagerul de obicei sta un pic pe stanga -sa vada traficul- si astfel motocicleta trage un pic stanga, si in timp va aparea tociala. am facut teste- am lasat ghidonul liber atunci cand pasagerul tine capul pe stanga si trage stanga iar cand sta pe dreapta trage dreapta. invata pasageru' (mai ales la drum lung)sa stea si pe stanga si pe dreapta ....sau nu. ideea e ca m-am prins de unde mai apar tocieli. asta e si pentru altii care nu stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Fiecare motociclist are un stil aparte sa ia curbele,dar "toceli"pot aparea dac , cadrul e stramb,juguri deformate(sunt situatii cand nu se vad cu ochiul liber),suspensii nereglate ca lumea,un telescop are mai mult ulei decat celalalt,sau e reglat diferit fata de celalalt, rotile nu sunt aliniate ca lumea etriere murdare(adica daca e dublu disc pe fata,pe un disc prinde mai bine decat pe celalalt) etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Intre timp am mai observat ceva la mobra mea: -trage stanga; Verifica daca mana ta stanga are aceeasi lungime ca si dreapta.... ca daca e mai scurta, atunci o sa traga mobra in stanga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.