Sari la conținut

2011 Kawasaki Z1000S


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

Pai tu ai cardan man :D) intretinerea este multtt multtt mai simpla :P

Pai un cric central e in jur de cca 120 EUR (fara montaj). Un paddock stand pentru bascula normala cum are 1000S e 35 EUR (in caz ca nu gasesti unul 2nd hand). La mine nu prea conteaza ce pun (dpdv al pretului) pentru ca valorile sunt sensibil egale 150 cricul + montaj vs 140 paddock stand. Desi,sincer sa fiu,am vazut cu 90 EUR la Wunderlich un paddock stand pentru astia cu gaura in bascula :P

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai un cric central e in jur de cca 120 EUR (fara montaj). Un paddock stand pentru bascula normala cum are 1000S e 35 EUR (in caz ca nu gasesti unul 2nd hand). La mine nu prea conteaza ce pun (dpdv al pretului) pentru ca valorile sunt sensibil egale 150 cricul + montaj vs 140 paddock stand. Desi,sincer sa fiu,am vazut cu 90 EUR la Wunderlich un paddock stand pentru astia cu gaura in bascula :P

 

Foarte buna judecata ta, chiar nu as mai judeca o motocicleta prin prisma faptului ca are sau nu are cric central! E adevarat ca atunci cand iti vine sa-i mai dai un spray pe lantz te cam chinui daca nu esti la garaj dar pe de alta parte eu in ultimii ani nu am simtit asta ca pe un inconvenient,

 

ba chiar am trecut mai des pe la garaj si l-am curatat ca lumea sau mi l-a dat cu spray mult mai bine decat dau eu pe marginea drumului!Plus ca mai stai si la o parola cu mecanicul/prietenul!:D

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat si am tot urmarit topicul asta inca de la inceput. La noi in tara, piata moto este foarte ciudata - putini sunt cei care isi cumpara motoarele doar pentru ca le sunt cu adevarat folositoare intr-o anumita directie, moaritatea le cumpara pentru cum arata :laugh:

 

Kawasaki asta e genial si are toate atuurile de partea lui: motor puternic si liniar (sa speram ca timpul ii va dovedi si fiabilitatea), protectie la vant, pozitie relaxanta, componente de calitate (furca USD si frane radiale) etc. Da, imi plac motocicletele naked, dar mai mult imi plac cele semicarente, ifi ofera acel ceva in plus, iar in iarna asta cochetez si eu cu ideea de a-mi pune carene aftermarket pe motor. Kawasaki iti ofera asta direct din fabrica. Un mare plus! La un regin normal de utilizare, cred ca e mai mult decat ideala. Singurele care erau in segmentul asta sunt Yamaha FZ1 Fazer GT (de fapt ala e FZ1 Fazer pe care incepi sa pui carene si parbriz mai inalt si ce mai vrei tu) si Banditul GSXF 1250. Avantaj pentru Bandit si Kawa pentru ca au gandit de la bun inceput motocicletele asa, Fazerul GT pare un hibrid.

 

Daca as avea bani pentru o motocicleta noua, cu siguranta ar fi in top 3 posibile achizitii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna judecata ta, chiar nu as mai judeca o motocicleta prin prisma faptului ca are sau nu are cric central! E adevarat ca atunci cand iti vine sa-i mai dai un spray pe lantz te cam chinui daca nu esti la garaj dar pe de alta parte eu in ultimii ani nu am simtit asta ca pe un inconvenient,

 

ba chiar am trecut mai des pe la garaj si l-am curatat ca lumea sau mi l-a dat cu spray mult mai bine decat dau eu pe marginea drumului!Plus ca mai stai si la o parola cu mecanicul/prietenul!:D

Eu nu sunt total de acord cu judecata lui (no offense:p)cardanul e cardan inca o data o repet si aici nu este vb numai de bani, este vb de aceea munca sa zic si intretinerea lantului propriu zisa ...dar ce te faci cand esti plecat la drum esti incarcat cu topcase,side case bagaje la greu si mers prin praf si apoi o bine meritata ploaie si trebuie curatat/uns lantul,poate chiar intins sau ajustat ....ce faci iei standurile alea iefitne dupa tine la 800 km de casa de exemplu pe moto?,dai bagajele jos de pe motoreta pt a o usura si a putea sa o ungi impinsa CU AJUTORUL LA ALT CINEVA ?mergi cu el pana incepe sa trosnaceaca si cat te tine.... te tine sau te`ar scapa de toate acestea un amarat de cric central !? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,se poate face ungere si daca nu ai cric central. Iar sincer sa fiu,nu m-as fi gandit niciodata ca nu as putea sa fac ungere cat as fi pe drumuri,in excursie. Frumos cu mobra stationar,o mai misc pana am uns lantul. E drept ca e posibil sa nu fi uns bine in felul asta insa daca o fac din 500 in 500 km nu cred ca e o problema. Sa nu fiu inteles gresit, cricul central este folositor mai ales cand vine vorba de ceva intretinere,parcare etc. Din pacate la mine trebuie decupata un pic carena si sincer nu am chef de asta. Poate ca la 1000S va fi mai usor de montat asa ceva. Si sa nu strice look-ul mobrei pentru ca asa cum arata ea acum e perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat motoreta actuala la 18.000km, are acum vreo 52.000km. Deci am facut cu lantul actual cel putin 34.000km, desi nu cred ca era nou cand am luat-o. Dau cu spray pe lant cam o data la 1000-1500km, cum imi aduc aminte. Nu iau spray de lantz la mine, nu am avut spray de lant anul asta! :laugh:

 

Cand imi aduc aminte ma duc pe la garaj si mi se face o curatare/ungere. Anul asta am cam exagerat odata si se auzeau niste scartaieli. Am facut maxim 700km pe zi, nu merg mai mult, nu dau cu spary cand am bagaje, nu intind lantul ca nu am nici o scula la mine, toate le fac intre plimbari,la garaj.

 

Deci pentru un fitzobiker ca mine, e nevoie de cric central? Neee.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minusuri:

Suspensie conventionala (cel putin comparativ cu Paralever/Duolever-ul BMW dar asta se poate spune despre orice moto in afara de constructorul german)

ABS doar optional (poate ca e un plus asta)

Parbrizul nu se ridica suficient de mult pentru touring comod, poate vor fi aftermarket-uri, dar ma tem ca ii vor strica aspectul

Saua pasagerului nu cred ca va fi foarte confortabila

Vibratii - ei scriu in brosura ca sunt lasate intentionat ca sa "simti" acceleratia, dar e mult mai greu sa le elimini complet decat sa declari ca asa ai vrut sa le lasi.

Semighidoane. Imi pare rau, dar un ghidon mai lat este pentru mine un avantaj la capitolul confort.

 

ABS-ul este doar optional

Pana in 130 km/h parbrizul reglat in pozitia 3(maxim) protejeaza destul de bine

Din cate am inteles vibratiile nu se simt pana in 7000 de RPM.Insa a trece de 7000 de RPM in cazul acestei motociclete(1043 cc si 138 CP),inseamna sa mergi destul de tare,iar viteza ta depaseste cu mult limitele legale cat si cele de siguranta pe un drum public

Mesaj completat

2011 Kawasaki Z1000SX specifications

 

Engine type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four

Displacement 1,043 cm3

Bore x stroke 77.0 x 56.0 mm

Compression ratio 11.8:1

Valve/Induction system DOHC, 16 valves

Fuel system Fuel injection:?38 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles

Ignition Digital

Starting Electric

Lubrication Forced lubrication, wet sump

 

DRIVETRAIN

 

Transmission 6-speed, return

Final Drive Sealed chain

Final reduction ratio 2.733 (41/15)

Clutch Wet multi-disc, manual

FRAME

Frame type Aluminium twin-tube

Wheel travel, front 120 mm

Wheel travel, rear 138 mm

Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W)

Tyre, rear 190/50ZR17M/C (73W)

Rake/Trail 24.5°/ 102 mm

Steering angle, left / right 31° / 31°

SUSPENSION

Suspension, front 41 mm inverted fork with stepless compression and rebound

damping and spring preload adjustability

Suspension, rear Horizontal Back-link, gas-charged, with stepless rebound

damping and cam-style spring preload adjustability

BRAKES

Brakes, front Dual semi-floating 300 mm petal discs

Dual radial-mount, opposed 4-piston

Brakes, rear Single 250 mm petal disc

Single-piston

DIMENSIONS

Dimensions (L x W x H) 2.105 x 790 x 1.170/1.230 mm

Wheelbase 1,445 mm

Ground Clearance 135 mm

Seat height 822 mm

Curb Mass 228 kg / 231 kg (ABS)

Fuel capacity 19 litres

 

PERFORMANCE

 

Maximum power 101.5kW {138 PS} / 9,600 rpm

Maximum torque 110 Nm {11.2 kgf•m} / 7,800 rpm

post-49208-1288213053_thumb.jpg

post-49208-1288213136_thumb.jpg

post-49208-1288213251_thumb.jpg

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai uitat si eu la filme si poze: recunosc: arata de milioane.

 

Dar daca ar fi sa aleg intre acest Z si K1300S, parca tot spre K as trage. Nu stiu de ce. Nu are legatura cu fiabilitatea. Cardan vs Lant, suspensiile ESA2 ...

 

Parbrizul reglabil e nemaipomenit sa il ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca putem compara BMW K1300S cu Kawasaki 1000SX :D Si ca tot veni vorba de preturi ;)

 

BMW K1300S ABS Sport(1293 cc,175 CP) are pretul de 17.250 euro

 

Ce avem ca optional aici:

 

-Antifurt:220 euro

-ASC-330 euro

-Electronic Throttle System: 370 euro

-Computer de bord:165 euro

-ESA(control electronic suspensii): 760 euro

-RDC(control presiune cauciucuri): 220 euro

-Safety Package(ASC,RDC):420 euro

-Topcase:120 euro

-Manere Incalzite:210 euro

 

Eu cred ca Kawasaki 1000SX va avea un pret in jur de 13000 de euro,pentru ca sunt sigur ca japonezii de la Akashi nu au avut intentia de a construi un touring pur sange,ci mai degraba un sport touring clasa medie :laugh:

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput review-urile!

 

http://www.cycleworld.com/motorcycle_roadt...00_-_first_ride

:laugh:

 

WOW! Ce misto arata in poza asta cu bagajele puse pe rosu!

http://www.motorcycle.com/gallery/gallery....2_itemId=262561

 

http://www.motorcycle.com/manufacturer/kaw...ride-90086.html

Mesaj completat

http://www.moto-station.com/article9770-ka...-zport-gt-.html

 

Ia si pentru francofoni! :D

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind o motocicleta noua pe piata,derivata dintr-un naked si atitdudine de sport touring,e scumpa in comparatie cu ce??Nu putem compara Ninja 636 cu Hornet,una e Super Sport,iar alta e Naked :laugh: Kawasaki ZX1000 e un hibrid intre naked/ss/touring lejer.Eu cred ca motocicleta asta chiar va avea succes pe piata :D

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reclama americana - http://www.youtube.com/watch?v=xPS0gNvXR9g.

 

N-am crezut ca imi voi mai dori un Kawasaki vreodata, dar daca rezolva cumva problema cu topcase/sidecase (poate un aftermarket) atunci ma voi gandi serios sa o cumpar.

 

La noi se stie cat va costa ? Se transforma 11 000 USD in 11 000 EUR ? :laugh:

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Z1000-le actual e la United la pretul de 11,300E cu tot cu TVA. 9100E +TVA. In America diferenta intre z1000 si noul Ninja 1000 e de doar 500 de dolari, deci daca mergem pe acelasi rationament ar trebui sa fie cam 11,800 cu tot cu TVA. :laugh:

 

 

Ceva vibratii se cam aud in plasticele alea pe acceleratie in filmuletul al treilea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...