Sari la conținut

2011 Kawasaki Z1000S


The Mentalist
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 137
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

f frumoasa Niko dar nu cred ca impresia artistica ar depasi pe cea a ZX900 B onwards , o motocicleta veche de 13 ani. Cred ca un upgrade care sa augmenteze toate plusurile lui ZX9R (mai putin handling) ar fi doar ZX14R.

@partizan, Kawasaki se bucura inca de simbolul "Ninja", iar cum bine zice si Niko ZX6R-ul a fost si este apreciata ca o motocicleta supersport cotidiana. MotoGP nu are treaba cu utilizarea cotidiana, sunt alte caiete de sarcini si produse diferite.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f frumoasa Niko dar nu cred ca impresia artistica ar depasi pe cea a ZX900 B onwards , o motocicleta veche de 13 ani. Cred ca un upgrade care sa augmenteze toate plusurile lui ZX9R (mai putin handling) ar fi doar ZX14R.

@partizan, Kawasaki se bucura inca de simbolul "Ninja", iar cum bine zice si Niko ZX6R-ul a fost si este apreciata ca o motocicleta supersport cotidiana. MotoGP nu are treaba cu utilizarea cotidiana, sunt alte caiete de sarcini si produse diferite.

 

Pai si mie imi place in primul rand ca design. Cred ca totusi le depaseste pe ale noastre pentru ca desi are cativa cai mai putin are cuplu mai mare si la turatii mai joase.

Probabil urmarea fireasca la mine ar fi ZX14, mai ales datorita gabaritului meu. Asta cred ca o sa fie mica, dar oricum, imi place ideea lui Z1000SX, o motocicleta practica,frumoasa estetic, fun, care sa nu te chinuie in pozitia de supersport.

 

Ce mi-e ciuda e ca sunt tot mai grele, ZX9 are 183 kg la gol si cred ca e mai mare fizic decat asta noua. Ce dracu, acum 10 ani stiau sa-l faca usoare si acum tot aduna kg?

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motocicleta si as declara-o direct un sport toring de exceptie mai ales la calsa de 1000 care se pare ca este de mult "omorata"(s`a trecut la 1200 acum),foarte bine arata cu setul de side case si top case,carenata complet,parbrizul pare reglabil,pozitia in sha si in scaritze aproape ca pe naked ,pozitia pasagerului pare un pic incomoda dar asta doar din poze realitate poate fi alta alta,putere zic eu ca este suficenta atat si cuplu si aici nu stiu catzi dintre voi folositzi toti acei cai incarcatzi full plus pasager chiar si fara ,asa ca sa fim seriosi,cat despre fiabilitate ramane de vazut este greu sa vorbesti despre un model care nici nu este scos pe piatza despre asa ceva si cat povestile despre honda ca honda ma facetzi sa rad multzi dintre noi stiu ca realitatea este alta dar nu stau sa poluez acest topic cu asa ceva ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://newproductlaunch.kawasaki.com/Produ...x?productid=499

 

Calitatea finisajului pare foarte buna!

Mesaj completat

http://www.kawasaki.eu/motorcycles

 

In Europa fac mai mult reclama la varianta City si Tourer. Nu m-am prins de ce sunt 2 pana cand nu am citit ca daca iti iei suportul ala de topcase nu poti atasa valizele laterale la acelasi suport. Si invers.

Aici chiar au dat-o in bara! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Europa fac mai mult reclama la varianta City si Tourer. Nu m-am prins de ce sunt 2 pana cand nu am citit ca daca iti iei suportul ala de topcase nu poti atasa valizele laterale la acelasi suport. Si invers.

Aici chiar au dat-o in bara! ;)

What? Adica nu pot pune 2 laterale si top case pe aceeasi moto ? Cel putin nu fara a apela la aftermarket-uri? Nu are nicio logica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoreta din topic nu are nicio treaba cu gama ZZR decat partea de front-end. Daca vreti, este o corcitura de ZZR1200-ZZR1400/ZX14 ca masivitate a partii frontale si cu un supersport spre spate. La capitolul comoditate in mers si pozitie insa nu are nici cea mai mica legatura cu un ZZR, avand in vedere ca pe ZX14 pozitia e mai aplecata putin decat pe Busa, ori pe motoreta aia de mai sus e clar ca stai fix ca pe un naked, drept spre f. putin aplecat, judecand dupa scarite, rezervor si ghidon. Personal imi place cum le-a iesit fatza, desi parbrizul e cam dubios. Mergea unul mai mic.

Editat de Carturaru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What? Adica nu pot pune 2 laterale si top case pe aceeasi moto ? Cel putin nu fara a apela la aftermarket-uri? Nu are nicio logica.

Intr-adevar nu are nici o logica... dar am senzatia ca fiind derivata din z1000 codita nu a fost gandita pentru o asemnea incarcare si de aia trebuie sa alegi ori una ori alta. Aceeasi solutie privind coburii au adoptat-o si pentru Versys

post-843-1286374432_thumb.jpg

Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca cei care cauta pure-naked nu vor avea o afinitate pentru modelul asta, dar va atrage clienti din zona sport-touring, mai deschisi spre zona naked...

Eu raman la parerea ca design-ul asta imbraca cel mai bine fratiorul "dezbracat" de plastice si inhibitii...Z 1000. Macar tobele sa le fi pastrat, astea negricioase parca pierd ideea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,nu stiu voi insa mie imi place mobra asta foarte mult. De cand Honda fewtat VFR-ul facandu-l o camila de 1200 de cc, asta e singura mobra care i-a luat intradevar locul. Foarte,foarte misto mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
design-ul e o treaba subiectiva, cu toate ca nici mie nu imi place. principala problema mi se pare totusi publicul tinta / nisa. nu e naked, nu e nici carenata. nu e nici supersport, nici streetfighter... avand in vedere ca nu e mai ergonomica decat ZX10R, chiar nu vad de ce ar alege cineva asta in loc de modelul supersport...

pt ca vrei motor de strada nu de curse

 

pozitia de piloitaj e mai relaxata si poti manca mai multi km/zi decat cu un SS. Mai mult, pt ca tu ca pilot nu esti calare pe furca fata, nu e la fel de sensibila la incarcare ca un SS. In oras este iarasi mai buna pt ca are o alta cutie de viteze. Eu am un Sprint/Trident de 900 din '93 si (desi multi ii zic vitezana decarenata) ajung deseori sa rulez relaxat in treapta a patra prin oras.

 

Nu este un SS mai slab ci un sport-touring. Chiar umple un gol din oferta actuala, un gol in care mai era numai Triumph Sprint ST si Honda VFR 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba sa nu fie mai ergonomica decat zx10.... ???? Dupa 1000 de km neintrerupti cu amandoua, dupa aia sa vezi care e mai ergonomica... Nu mai zic de bagaje pe zx10. Motorul asta o sa se vanda si o sa se vanda bine. Pe mine m-a convins si din ce citesc pe forumurile de afara se pare ca nu sant singurul. De prin 2003 toti producatorii fac motociclete orientate pentru uzul pe circuit... iar in realitate cred ca nici 10% din motoarele vandute nu vad pista. Nu cumperi un motor numai pentru cum arata ... poate vrei sa faci mai mult de 200-300 km.

Inca 3 filmulete la Intermot cu motorul in detaliu

,
si
Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca au uitat sa le puna... Am citit pe undeva ca ar fi o Âşa cu gel optionala. Si Akra-urile alea doua dau bine :D .. da cred ca te usuca

Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca au uitat sa le puna... Am citit pe undeva ca ar fi o Âşa cu gel optionala. Si Akra-urile alea doua dau bine :D .. da cred ca te usuca

Daaa ..dar totusi ii lipseste ceva....cricul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un Z1000 imbracat foarte frumos cu niste extra pentru touring. Asta este ninja 1000. Practic in State nu se vinde Z1000 pentru ca baietii aia nu le au cu nakedurile. Kawasaki nu pricepe care e chestia, fiind ca in Europa Z se plasa foarte bine in topul vanzarile inca de la originalul Z750. Au inceercat acum 2 ani sa vanda si peste oceane si au vazut ca piata este moarta. Ce erau sa faca acum cu platforma asta care clar este una reusita? Sa lase o piata intreaga fara acoperire? Sau sa o imbrace si sa o vanda publicului care nu vrea un GSX1250FA cu motor foarte bun dar foarte boring dar nici zx1000r pentru plimbarile lor de 600 mile in weekend pana la Seattle si inapoi in Orange County.

 

Nu are nici o treaba cu ZZR-urile clar. E doar un naked imbracat. Si a iesit foarte fain dupa parerea mea. Sitatia financiara nu imi permite sa iau asa ceva de nou dar l-as cumpara pe loc. E perfect pentru o plimbare pana in Malaga si inapoi. Nu am nevoie de susensie BMW si nici de parbrize variabile. motorul foarte lively de Z1000 e perfect cu toate ca nu e smooth ca un blackbird iar pozitia in sa mi se pare foarte confortabila (din poze). Motorul arata fenomenal cu bagajele laterale si oricum nu i-as pune top case ca strica toata imaginea. Mai mult ca sigur multi dintre noi nu ar simti limitele suspensiei nu foarte sofisticate dar nici la fel de vechi ca modelel de pe banditul acela carenat. Iar ABSul face motorul asta complet.

 

Probabil nu va avea succesul Z1000lui in Europa dar nu cred ca va fi o dezamagire pentru Kawasaki pentru ca e un pachet foarte bun. Despre fiabilitate nu am ce discuta. Ai o carte de intretinere unde is trecute perioadele de intretinere. Te tii de ele si toate japonezele tin la fel in medie, cum zicea Baiazid.

Z1000S e un motor mult mai bine plasat decat bestiile de 1300-1400 pentru cei care chiar nu au de gand sa ii dea in gura cu 180-280 pe autostrada si se multumesc si cu cruising confortabil la 150 si posibilitate de fun in curbe. Din cate am inteles Fzul de la Yamaha nu e prea satisfacatoare pentru pretul ei iar GSX Faul este mai mult pentru cei trecuti de 50ani... deci ... pentru mine cel putin asta e motorul perfect.

 

Pentru Kawasaki pretul de vanzare pe Europa va determina cat succes va avea. Daca e plasat aproape de Suzuki o sa se vanda ca painea calda. Si peste 5 ani cand mai scade pretul la second, schimb si eu prefixul la 3 este posibil sa fie alegerea perfecta.

 

Pana atunci raman cu un Superbike old school cu care ma descurc cat de cat la ture de 1000 km pe zi :D

 

 

LE: cricul central va fi probabil un extra din catalogul Kawasaki. Sau poate nu, pe Z1000 nu cred ca au facut loc pe cadru si pentru asta.

Editat de kwakazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu i-as pune cric central din fabrica. As lasa la latitudinea cumparatorului,asa cum este la K1200S. Foarte bine afu facut. Eu inca nu sunt convins sa-mi pun cric central la mobra,prea misto arata fara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu i-as pune cric central din fabrica. As lasa la latitudinea cumparatorului,asa cum este la K1200S. Foarte bine afu facut. Eu inca nu sunt convins sa-mi pun cric central la mobra,prea misto arata fara.

Pai tu ai cardan man :D) intretinerea este multtt multtt mai simpla :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...