Sari la conținut

Postări Recomandate

hello! Stiu ca nu e chiar sectiunea potrivita dar am devenit "pasionat" de intruderul de 1800 si sper ca poate am noroc aici : sunt interesat sa cumpar un intruder 1800 dupa 2006 in jur de 5-6mii de euro de preferabil pe alb sau alta culoare mai putin negru (chiar si negru daca moto e ok si pretul decent) (id maxxxstudio tel 0744699260)

Sper ca stii pe ce te vei urca ????

:laugh:

Ca si cuplu,putere,etc !!!

600-ele tau e pisica blanda fata de ghepardul ala !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sper ca stii pe ce te vei urca ????

:laugh:

Ca si cuplu,putere,etc !!!

600-ele tau e pisica blanda fata de ghepardul ala !!

 

am avut si vitezana de 1000 si am mers si pe vulcanu de 2000, acu sper sa fie cel putin ghepard :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un mecanic bun de tot... mai ales pt reglarea carburatoarelor.... noul meu motor e Suzuki VL1500LC ..... si ce ulei imi recomandati? .... pt vara foarte calduroasa (ca se incalzeste cam tare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un mecanic bun de tot... mai ales pt reglarea carburatoarelor.... noul meu motor e Suzuki VL1500LC ..... si ce ulei imi recomandati? .... pt vara foarte calduroasa (ca se incalzeste cam tare)

 

 

sa-l stapanesti sanatos....fara evenimente...pe viilor langa fabrica excelent(fosta?) e un service moto .vorbeste cu profesoru' eu am fost multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti sanatos....fara evenimente...pe viilor langa fabrica excelent(fosta?) e un service moto .vorbeste cu profesoru' eu am fost multumit.

 

 

multam mult... oco.... ai nr lu profu`? daca da, dami prin PM daca se poate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap;

 

azi prima zi de munca dupa o luna de numarat peretii acasa.

in pauza de masa am fost sa vad motoru` mai pe indelete.

concluziile:

 

- farul ei era deja lipit dinainte cu un zmac/mastic cimentat in locul de prindere de transversala dintre telescoape; e rupta lipitura - becurile sunt ok.

- vitezometrul are carcasa plesnita; nu ploua in el; daca dau jos capacul il pot lipi si gata.

- adevarata problema este la rezervorul de ambreiaj care e si suport de oglinda si de maneta ambreiaj; partea de jos de la articulatia manetei lipseste - o fi ramas pe strada - si deci e foarte riscant sa merg cu maneta balanganind - motorul nu a cazut pe ghidon ci pe maneta de ambreiaj; capul de ghidon e intact.

- scarita fata are probabil surubul de prindere rupt - balangane - si e foarte putin indoita in sus in capat ( max. 1 mm ).

 

deci singura mea problema adevarata e rezervorul de ambreiaj - are cineva un sh ?

 

.....si tot sapand io pe net aflu ca intruderu` se face de prin `85 si in anul de gratie 2009 se fabrica suzuki boulevard s 50 care este aproape identic cu vs 800 doar ca are un capac cromat pe o parte intre cei doi cilidri ai motorului....si culmea.....exista si filtre k&n pentru el......haha.

 

 

aici REZ. AMBREIAJ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit motoru` de la atelier - mi l-a adus bogdan ca deh...io`s fara permis....

incredibil ce diferenta....merge frumos de tot !!

 

- bujiile erau ruginite si una pierdea compresie

- pe filtrele de aer care erau gri spre negru scrie suzuki....deci aproape sigur au 15 ani....

- uleiul in cardan era o supa ( f. putina ) roz care nici macar nu era lipicioasa la deget

- i-a curatat si sincronizat carburatoarele, reglat tachetii, rezolvat cu pompa de ambreiaj, lipit farul, schimbat uleiul si filtrul de ulei,schimbat placute de frana pe fata,

un etrier avea garniturile puse invers si era plin de nisip.....blocat....si multe altele.( am placutele vechi; filtrele de aer si bujiile vechi; mi le-a adus omu` ca sa vad codurile; asa cum il rugasem ).

 

acuma toate astea sunt rezolvate; au mai ramas altele de care nu stiam: inaltatorul de ghidon de pe stinga f. putin stramb; roata fata stramba ( putin dar enervant )....furca cere niste lichid.

am dat niste ture prin parcare; la un moment dat din greseala am plecat cu a doua; nici nu mi-am dat seama decat cand vedeam ca se tot duuuuce.....merge incredibil de misto !!

abia acum incep sa dau in fiert ca n-am permis....

acasa am inceput sa folosesc niste gantere de 3 kg pentru mana rupta si se pare ca e cel mai adevarat medicament; cand doare; sus gantera !...deci chiar nu mai am probleme mari cu mana.

m-a sunat si avocatu` si mi-a zis ca maine baga o hartie in udriste....sa vedem ce-o iesi.....

 

inca mai caut pompa de ambreiaj ca vreau sa am si una originala - ce e acum pe motor merge dar e cam nashpa.....pompa de honda si prindere de suzuki; doua locuri pentru oglinzi....merge da` nu ma simt io bine pana nu i-o pun p` a ei.

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a venit motoru` de la atelier - mi l-a adus bogdan ca deh...io`s fara permis....

incredibil ce diferenta....merge frumos de tot !!

 

- bujiile erau ruginite si una pierdea compresie

- pe filtrele de aer care erau gri spre negru scrie suzuki....deci aproape sigur au 15 ani....

- uleiul in cardan era o supa ( f. putina ) roz care nici macar nu era lipicioasa la deget

- i-a curatat si sincronizat carburatoarele, reglat tachetii, rezolvat cu pompa de ambreiaj, lipit farul, schimbat uleiul si filtrul de ulei,schimbat placute de frana pe fata,

un etrier avea garniturile puse invers si era plin de nisip.....blocat....si multe altele.( am placutele vechi; filtrele de aer si bujiile vechi; mi le-a adus omu` ca sa vad codurile; asa cum il rugasem ).

Banu cat ???? :makeout:

Scoru ???

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Felicitari pentru noul motor, sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el.

 

 

mersi Lope :ph34r:

 

mergem intr-o zi la plimbare...

 

daca vii la Rasnov (io plec vineri dimineata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* varul meu are un Intruder de 1800, e de vanzare. Productie 2007 sau ...nu mai stiu sigur. suna-l, discuta cu el detaliile, eu nu stiu mare lucru. :ph34r:

varul Nick: 0723-783377 (e in Bucuresti)

 

* muaaaah! acu' am realizat, am gresit o cifra de la numarul lui Nick. d-asta nu sunt eu buna de agent de vanzari... :lol:

 

nr. corect: 0723-183377

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am si eu nevoie de un crashbar pentru un Intruder de 400, din 98. Aveti vreo sugestie, va rog?

 

WOW !!!

am si io in sfarsit cu cine sa fac schimb de experienta !!!

l-ai cumparat pe cel care era de vanzare la iasi; nu ?

nu-ti trebuie crashbar de intruder de 400 ci de aproape orice fel de intruder cu "VS" inaintea cifrei cc. - sunt aproape identice pe exterior VS 400/600/700/750/800/1400 - sau de suzuki boulevard S 50.

De VS 400 special nu gasesti sa tragi cu tunu`.....

 

daca ai nevoie de informatii da-mi pm; m-am lovit de multe cautand consumabile EXACT pentru VS 400.

daca reusesti sa faci rost de un manual de vs400 vreau si io si te cinstesc !

daca esti in bucuresti poate ne vedem; nu cred ca sunt 3 vs 400 in bucuresti.

 

asfalt uscat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

As putea gasi prin Bucuresti piesa cromata care tine scarita pasager si aripa spate, pentru partea dreapta, ca cea din fotografie incercuita, pentru un Intruder VS800? post-13236-1252585478_thumb.jpg

A mea este fisurata exact in locul unde se fixeaza amortizorul si ma tem sa nu imi cedeze de tot cat de curand. Bineinteles, contra-cost si mai fac cinste si cu berici .

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sunt nou pe forum, am un Marauder VZ 800 din '97.

Stiu ca nu e Indruder, dar e din familie....

Am de facut ceva reglaje, de schimbat ulei si filtre si de schimbat un semering la furca.

Poate cieva sa-mi recomande un "MECANIC" cum zicea cineva aici pe forum?

 

Multumesc!

 

PS: din Bucuresti!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

As putea gasi prin Bucuresti piesa cromata care tine scarita pasager si aripa spate, pentru partea dreapta, ca cea din fotografie incercuita, pentru un Intruder VS800? post-13236-1252585478_thumb.jpg

A mea este fisurata exact in locul unde se fixeaza amortizorul si ma tem sa nu imi cedeze de tot cat de curand. Bineinteles, contra-cost si mai fac cinste si cu berici .

Asfalt uscat !

 

intreaba-l pe thunderhead; el umbla masiv la unu de 1400; am luat si io cate ceva de la el.

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba-l pe thunderhead; el umbla masiv la unu de 1400; am luat si io cate ceva de la el.

spor!

 

nu asa "masiv" ... respectiva piesa apare f. des pe ebay.de, multi isi schimba aripile spate ... cred ca si momentan sunt si preturile sunt ok, daca ai rabdare gasesti la un pret de te costa mai mult transportul

cauta vs 800, vs800, vs 1400 si vs1400

 

bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thunderhead;

zi-mi si mie te rog ce inaltime au riser-ele ghidonului original ( ala de era cat p`aci sa ti-l cumpar ).

mi-am luat un ghidon de la highway hawk si as vrea sa aflu care e inaltimea minima a riser-ului in asa fel incat ghidonul sa nu frece de rezervor.

merci frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am luat si eu un Intruder de 400 din 98. Mergand azi prin oras (Bucuresti) sa-mi caut o geaca, am ajuns la un magazin care printre altele mai are si un service care se ocupa si de Suzuki. Am intrat in vorba cu baietii, care mi-au cautat seria de sasiu in computer si nu au gasit-o. Cica motoru e adus din Japonia si-i bai mare cu piesele, nu se gasesc, daca se gasesc sunt foarte scumpe, etc. Voi ce stiti? Care-i treaba cu piesele pentru 400? M-am pacalit? M-am CAM pacalit? Sau e ok? Noaptea asta nu cred ca dorm :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am luat si eu un Intruder de 400 din 98. Mergand azi prin oras (Bucuresti) sa-mi caut o geaca, am ajuns la un magazin care printre altele mai are si un service care se ocupa si de Suzuki. Am intrat in vorba cu baietii, care mi-au cautat seria de sasiu in computer si nu au gasit-o. Cica motoru e adus din Japonia si-i bai mare cu piesele, nu se gasesc, daca se gasesc sunt foarte scumpe, etc. Voi ce stiti? Care-i treaba cu piesele pentru 400? M-am pacalit? M-am CAM pacalit? Sau e ok? Noaptea asta nu cred ca dorm :cheers:

 

 

stai linistit... nu e grav. se gaseste.. dar depinde de piese, sper ca nu ai nevoie de pistoane, pinionu, chiuluasa ca asta difera fata de 600... restu e la fel cu 600. (asa stiam io cu DragStar)

 

cel mai bine e sa iei manualu de service de 600 si sa masori daca e la fel cu cel de 400... e ok.. :cheers:

 

iar in leg cu pistoane, chiuloasa etc (la motor) poti sa iei piese SH la Tomina, ca ei comanda din Japonia (aduc cam 2 saptamani)

 

daca ai nevoie de ajutor dami un PM

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mi-am luat si eu un Intruder de 400 din 98. Mergand azi prin oras (Bucuresti) sa-mi caut o geaca, am ajuns la un magazin care printre altele mai are si un service care se ocupa si de Suzuki. Am intrat in vorba cu baietii, care mi-au cautat seria de sasiu in computer si nu au gasit-o. Cica motoru e adus din Japonia si-i bai mare cu piesele, nu se gasesc, daca se gasesc sunt foarte scumpe, etc. Voi ce stiti? Care-i treaba cu piesele pentru 400? M-am pacalit? M-am CAM pacalit? Sau e ok? Noaptea asta nu cred ca dorm :cheers:

 

ti-am trimis pm; l-ai citit ?

ai acolo toate codurile care-ti trebuie.

piesele nu sunt toate mai scumpe; sunt cam la acelasi nivel cu cele ale celorlalte tipuri; treaba e ca se gasesc mai greu ( pentru ca foarte putini sunt aia care au si cataloage de piese ptr. mobrele facute numai pentru japan ) si vin mai greu ( daca sunt chiar din japan e ceva drum pana aici...).

despre serie; atata timp cat motorul e inmatriculat si a trecut de rar ( din ce stiu io cel putin de 2 ori pana acum ) io nu mi-as face probleme; insa exista posibilitatea de a verifica VIN online; da un search.

Si eu am trecut prin faza asta; acuma pot sa-ti zic ca eu consider ca nu m-am pacalit - depinde si ce vrei sa faci cu el; eu l-am luat NUMAI sa merg cu el la munca ; daca te mananca sa iesi si cu pasager la munte; o sa mearga putin mai greu decat altele mai nervoase.

Eu am cautat de mi-au sarit ochii codurile OEM ale consumabilelor; ti le-am pus pe pm; nu mai ramane decat sa te ocupi de ele.

In principiu cel mai mult seamana .....cu VS 750 !!

 

Calmeaza-te si calareste-o !

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...