Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa-ti porti sanatoasa noua mobra, chopperisto!

 

* merci! Sorine.

am vandut Intruderul, dar NU si costumul din piele :P

 

plec la un drum lung joi, acolo sa vad ce stie neamtzu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

* merci! Sorine.

am vandut Intruderul, dar NU si costumul din piele :P

 

plec la un drum lung joi, acolo sa vad ce stie neamtzu'!

Acum am vazut ca ai scris la avatar ca e bicilindru. Cum vine asta? Eu stiam ca GS650-ul e mono. Daca nu ploua, poate treci maine pe la Arc, sa-l vad si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichid de frana DOT4(

filtre aer de pe louis(f bune la raportul calitate pret)

antigel pt motoare cu bloc de aluminiu(e ...roz:)) ) ,bagi cat intra.

bujii-eu le am de 3 ani si tot brici merg...

ulei motor 10-40.

ulei cardan...cam 200 grame:)) DACA scapa pe undeva desi nu cred ca e cazul

 

 

schimbi cand faci nr de km..nu conteaza ca e vara sau iarna.eu am schimbat tot in primavara doar asa...sa fiu linistit.

sanatate maxima!oare la ambreaj care mie hidraulic se completeaza sau se inlocuieste si cum se face pt se inlocui.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sanatate maxima!oare la ambreaj care mie hidraulic se completeaza sau se inlocuieste si cum se face pt se inlocui.multumesc

 

 

la toate intruderele si ambreiajul si frana de mana sunt hidraulice.la cel de 1400 si frana spate e hidraulica.cat despre schimbat lichidul la ambreiaj..putin mai complicat... furtunul intra in cutia de viteze(undeva inauntru) deci trebuie desfacut capacul lateral pt a face o aerisire completa...mai bine apelezi la un mecanic daca nu ai mai facut asta niciodata.de completat poti sa il completezi pur si simplu umpland paharul de pe ghidon si actionand levierul in mod repetat.

 

 

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut ca ai scris la avatar ca e bicilindru. Cum vine asta? Eu stiam ca GS650-ul e mono. Daca nu ploua, poate treci maine pe la Arc, sa-l vad si eu.

 

* incerc...

zi si tu o ora, ca am programul full. maine plec in Crimea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la toate intruderele si ambreiajul si frana de mana sunt hidraulice.la cel de 1400 si frana spate e hidraulica.cat despre schimbat lichidul la ambreiaj..putin mai complicat... furtunul intra in cutia de viteze(undeva inauntru) deci trebuie desfacut capacul lateral pt a face o aerisire completa...mai bine apelezi la un mecanic daca nu ai mai facut asta niciodata.de completat poti sa il completezi pur si simplu umpland paharul de pe ghidon si actionand levierul in mod repetat.

 

 

 

bafta maxima

capacul lateral vine frumos jos si acolo ai un robinet de aerisire.robinetul se desface cu o cheie de 10,simplu,nu e nimic complicat!!!introduci lichidul in pahar si actionezi levierul dar tot in acest timp desfaci si robinetul de aerisire.exact ca la masina! bafta (eu ieri l-am schimbat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In jur de 7, dar nu te strofoca daca ti-e greu, ca n-au intrat zilele-n sac.

 

* azi n-ajung, bre. puteam doar pana in 6. la anu' o vezi :P

e cu doi cilindrii pen'ca are motorul de 800 in ea. ...hai ca o dam in offtopic!

 

eu astept sa vina aici noul proprietar al Zburatorului. o sa-i puna crash-uri si il face frumushel, asa a zis. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacul lateral vine frumos jos si acolo ai un robinet de aerisire.robinetul se desface cu o cheie de 10,simplu,nu e nimic complicat!!!introduci lichidul in pahar si actionezi levierul dar tot in acest timp desfaci si robinetul de aerisire.exact ca la masina! bafta (eu ieri l-am schimbat)

multzumiri pt sfaturi

Mesaj completat

am nevoie de arcurile spate pentru intruder ul de 800...sau iau amortizoarele cu totul...

daca mai ai nevoie de ele le am pe cele originale revin curand cu poze si detalii

 

Mesaj completat

astea sunt arcurile alaturi de finale sunt stock pretul e negociabil dar daca ar avea cineva niste coburi+suporti le dau la schimb ma gasiti la tel0721656301 sau pm

Mesaj completat

sunt deschis la orice negociere ma intereseaza si consumabile caci vreau sai fac un schimb total uleiuri filtre etc

Mesaj completat

poate una mai reusita cu finalele....

Mesaj completat

nimeni nimik nu mai vb pe topikul asta?hai sa mai pun eu o intrebare:am scos antigelul vechi din radiator si mia intrat cam 1.200ml cel nou in carte scrie ca intra1.700 deci unde a mai ramans restul?sau mai bine zis cum era corect sal schimb pt ami intra tot 1.700ml..

post-44737-1284376675_thumb.jpg

post-44737-1284377377_thumb.jpg

post-44737-1284449067_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor fanilor Intruder

De ieri sunt fericitul proprietar al unui Intruder VS 1400, fabricatie 1996, in stare tehnica si estetica exceptionala.

Dupa 2 ani de VN 800 am trecut si eu la un motor mai mare.

Fata de ce apare in foto, doresc sa pun inapoi tobele stock(astea goale urla si la relanti de numa-numa), pun inapoi sissy-bar-ul si schimb oglinzile cu unele ceva mai mari. Ah si stopul si suportul de numar originale, ca ce e acum pe el nu imi plac de loc.

Scuze pt. calitatea mai slaba a fotografiei, e facuta cu telefonul. Dupa ce fac schimbarile voi face unele mai ca lumea.

post-29928-1288363461_thumb.jpg

Editat de ngtmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor fanilor Intruder

De ieri sunt fericitul proprietar al unui Intruder VS 1400, fabricatie 1996, in stare tehnica si estetica exceptionala.

Dupa 2 ani de VN 800 am trecut si eu la un motor mai mare.

Fata de ce apare in foto, doresc sa pun inapoi tobele stock(astea goale urla si la relanti de numa-numa), pun inapoi sissy-bar-ul si schimb oglinzile cu unele ceva mai mari. Ah si stopul si suportul de numar originale, ca ce e acum pe el nu imi plac de loc.

Scuze pt. calitatea mai slaba a fotografiei, e facuta cu telefonul. Dupa ce fac schimbarile voi face unele mai ca lumea.

 

Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente

Frumos :laugh:

Asfalt uscat

Mesaj completat

Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente

Frumos :D

Asfalt uscat

Va salut

Asta e intruderul meu de 600post-54453-1288369112_thumb.jpgpost-54453-1288369174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor fanilor Intruder

De ieri sunt fericitul proprietar al unui Intruder VS 1400, fabricatie 1996, in stare tehnica si estetica exceptionala.

Dupa 2 ani de VN 800 am trecut si eu la un motor mai mare.

Fata de ce apare in foto, doresc sa pun inapoi tobele stock(astea goale urla si la relanti de numa-numa), pun inapoi sissy-bar-ul si schimb oglinzile cu unele ceva mai mari. Ah si stopul si suportul de numar originale, ca ce e acum pe el nu imi plac de loc.

Scuze pt. calitatea mai slaba a fotografiei, e facuta cu telefonul. Dupa ce fac schimbarile voi face unele mai ca lumea.

 

 

sa-l stapanesti/calaresti sanatos.

 

intrebare:cat ai dat pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-l stapanesti/calaresti sanatos.

 

intrebare:cat ai dat pe el?

 

 

Am dat 4.500 Euro. L-am luat din Ungaria, am primit toate accesoriile originale, plus un set de coburi. Motorul este intr-o stare exceptionala asa ca nu mi s-a parut mult, toate consumabilele schimbate recent, inclusiv uleiul din furca, cel de cardan, etc, piese cromate recent, 33.000 Km doar. Astea sunt motoare care te tin 2 vieti daca le respecti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Dau jos cateva treburi de pe un Intruder VL 1500 din '98 si ma gandeam ca poate are cineva nevoie. Nu am foto cu ele date jos inca dar am zis sa postez aici ca poate le vrea cineva asa vopsite inainte sa le sablez si polisez pentru iubitorii de bling bling.

 

O sa atasez cateva poze cu motorul care e ciopartit.

post-16157-1289056772_thumb.jpg

post-16157-1289056745_thumb.jpgpost-16157-1289056764_thumb.jpg

 

Se vinde Furca cu triple trees wide glide de la thunderbike 30 cm billet aluminium si risere. Fara scurgeri sau alte defecte.

post-16157-1289057677_thumb.jpg

Roata fata 16" x 3.5" daca nu ma insel cu guma functionala de 150/70/16 Metzeler ME880. Mia incolo roata spate ca s-ar putea sa-mi mai trebuiasca ceva de pe ea.

La un moment dat si roata spate dar nu chiar acum.Furca poate veni si cu farul din imagine ca un bonus.

Rezervorul este si el de dat. e intact fara izbituri. Consola centrala nu e in conditie fantastica.

Mai incolo se vor da si tobele. sunet de foarte buna calitate. carpe grafit 2000F. Filet pe capete si capace perforate pentru RAR.

La fel, tot mai incolo foarte probabil si comenzile hidraulice farna fata si ambreiaj. Toate piesele sunt in stare foarte buna.

Daca e cineva interesat de alta piesa trimte-ti mail ca poate am uitat eu sa o pun.

In principiu se dau destul de multe jos de pe ea, cu exceptia cadru bascula motor si tot ce tine de el.

Piesele pot fi sablate inainte. Nu uitati ca motorul care se desface e rat deci piesele sunt facute sa arate "jalnic" dar nu sunt :moto:.

In speranta ca nu m-am intins prea mult la vorba va urez hibernare usoara! si cat mai scurta posibil.

 

Ciprian.

www.mychopper.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* wow! chipvar, arata ca in visele mele Intruderul asta al tau! ...jos palaria!

cred ca e cel mai "trabsformat" Intruder pe care l-am vazut la noi. mai pune niste poze, ...e loc destul :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* wow! chipvar, arata ca in visele mele Intruderul asta al tau! ...jos palaria!

cred ca e cel mai "trabsformat" Intruder pe care l-am vazut la noi. mai pune niste poze, ...e loc destul :moto:

 

buna

iti multumec din partea lui Trabsformer pentru complimente.

eu sunt convins insa ca e loc de mai bine si mai mult.

de aceea am si decis sa incep sa il dezmembrez si sa vand din el, chiar daca nu sunt 100% sigur ca o sa am suficienti bani iarna asta pentru ce vreau sa-i fac.

am zis ca odata desfacut devine inevitabil ca o sa il pun si la loc cum imi doresc...altfel risca sa devina o amanare continua.

si acum...la insistentele publicului o sa mai pun cateva poze (desi daca nu ma insel mai sunt puse pe undeva pe-aici pe forum)

post-16157-1289130279_thumb.jpgpost-16157-1289130288_thumb.jpgpost-16157-1289130305_thumb.jpgpost-16157-1289130318_thumb.jpgpost-16157-1289130333_thumb.jpgpost-16157-1289130346_thumb.jpgpost-16157-1289130360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* da, da, da! am mai vazut poze cu el, dar abia acuma imi amintesc. nu am recunoscut de prima data motorul :moto:

 

bestiale tobele alea!

 

sa ne descri transformarea, cand incepi, ca sa e frumos, un topic dedicat. ...si-asa vad ca au cam murit celelalte topicuri de p-aici cu "lucrul manual". a ramas doar Shobolanutza.

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* da, da, da! am mai vazut poze cu el, dar abia acuma imi amintesc. nu am recunoscut de prima data motorul :moto:

 

bestiale tobele alea!

 

sa ne descri transformarea, cand incepi, ca sa e frumos, un topic dedicat. ...si-asa vad ca au cam murit celelalte topicuri de p-aici cu "lucrul manual". a ramas doar Shobolanutza.

 

ok.

promit sa va tin la curent

mi-e imi place cum suna tobele astea. pacat ca o sa trebuiasca sa renunt si la ele pentru noul format.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stiti cumva unde se poate gasi o maneta pentru acceleratie de 1 inch, cu cablu dublu("Throttle Sleeve Twist Grip dual cable") ? Stiu ca intruderele au ghidon de 1 inch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti cumva unde se poate gasi o maneta pentru acceleratie de 1 inch, cu cablu dublu("Throttle Sleeve Twist Grip dual cable") ? Stiu ca intruderele au ghidon de 1 inch.

 

salut.

te referi la sleevul care e sub mansonul de acceleratie, de care se "agata" cablurile de acceleratie si care intra in nuca nu?

daca e asa, s-ar putea sa te pot ajuta eu...nu mai stiu insa sigur de cat e ghidonul ca l-am schimbat cu unul aftermarket, dar cel mai probabil e aceiasi dimensiune cu ala stock. O sa incerc sa ajung pe la garaj zilele astea. da-mi te rog un mail sa nu uit si o sa-ti raspund tot pe mail ce si cum.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Dau jos cateva treburi de pe un Intruder VL 1500 din '98 si ma gandeam ca poate are cineva nevoie. Nu am foto cu ele date jos inca dar am zis sa postez aici ca poate le vrea cineva asa vopsite inainte sa le sablez si polisez pentru iubitorii de bling bling.

 

O sa atasez cateva poze cu motorul care e ciopartit.

post-16157-1289056772_thumb.jpg

post-16157-1289056745_thumb.jpgpost-16157-1289056764_thumb.jpg

 

Se vinde Furca cu triple trees wide glide de la thunderbike 30 cm billet aluminium si risere. Fara scurgeri sau alte defecte.

post-16157-1289057677_thumb.jpg

Roata fata 16" x 3.5" daca nu ma insel cu guma functionala de 150/70/16 Metzeler ME880. Mia incolo roata spate ca s-ar putea sa-mi mai trebuiasca ceva de pe ea.

La un moment dat si roata spate dar nu chiar acum.Furca poate veni si cu farul din imagine ca un bonus.

Rezervorul este si el de dat. e intact fara izbituri. Consola centrala nu e in conditie fantastica.

Mai incolo se vor da si tobele. sunet de foarte buna calitate. carpe grafit 2000F. Filet pe capete si capace perforate pentru RAR.

La fel, tot mai incolo foarte probabil si comenzile hidraulice farna fata si ambreiaj. Toate piesele sunt in stare foarte buna.

Daca e cineva interesat de alta piesa trimte-ti mail ca poate am uitat eu sa o pun.

In principiu se dau destul de multe jos de pe ea, cu exceptia cadru bascula motor si tot ce tine de el.

Piesele pot fi sablate inainte. Nu uitati ca motorul care se desface e rat deci piesele sunt facute sa arate "jalnic" dar nu sunt :goodposting:.

In speranta ca nu m-am intins prea mult la vorba va urez hibernare usoara! si cat mai scurta posibil.

 

Ciprian.

www.mychopper.ro.

 

MERCI FRUMOS ..

Salutare !! CAt vrei pe roata din fata ?Eu am un intruder de 800 din 89 Si am intereseaza roata fata

Mesaj completat

Salutare !! CAt vrei pe roata din fata ?Eu am un intruder de 800 din 89 Si am intereseaza roata fata

Si pe furca cat vrei ?Eu as avea nevoie ca a mea a sarit "Luciul :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

te referi la sleevul care e sub mansonul de acceleratie, de care se "agata" cablurile de acceleratie si care intra in nuca nu?

daca e asa, s-ar putea sa te pot ajuta eu...nu mai stiu insa sigur de cat e ghidonul ca l-am schimbat cu unul aftermarket, dar cel mai probabil e aceiasi dimensiune cu ala stock. O sa incerc sa ajung pe la garaj zilele astea. da-mi te rog un mail sa nu uit si o sa-ti raspund tot pe mail ce si cum.

bafta

Da

 

La ala ma refer.

 

O sa iti scriu pe email.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...