cria_p Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Sa-ti porti sanatoasa noua mobra, chopperisto! * merci! Sorine. am vandut Intruderul, dar NU si costumul din piele plec la un drum lung joi, acolo sa vad ce stie neamtzu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 * merci! Sorine.am vandut Intruderul, dar NU si costumul din piele plec la un drum lung joi, acolo sa vad ce stie neamtzu'! Acum am vazut ca ai scris la avatar ca e bicilindru. Cum vine asta? Eu stiam ca GS650-ul e mono. Daca nu ploua, poate treci maine pe la Arc, sa-l vad si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 lichid de frana DOT4(filtre aer de pe louis(f bune la raportul calitate pret) antigel pt motoare cu bloc de aluminiu(e ...roz:)) ) ,bagi cat intra. bujii-eu le am de 3 ani si tot brici merg... ulei motor 10-40. ulei cardan...cam 200 grame:)) DACA scapa pe undeva desi nu cred ca e cazul schimbi cand faci nr de km..nu conteaza ca e vara sau iarna.eu am schimbat tot in primavara doar asa...sa fiu linistit. sanatate maxima!oare la ambreaj care mie hidraulic se completeaza sau se inlocuieste si cum se face pt se inlocui.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 sanatate maxima!oare la ambreaj care mie hidraulic se completeaza sau se inlocuieste si cum se face pt se inlocui.multumesc la toate intruderele si ambreiajul si frana de mana sunt hidraulice.la cel de 1400 si frana spate e hidraulica.cat despre schimbat lichidul la ambreiaj..putin mai complicat... furtunul intra in cutia de viteze(undeva inauntru) deci trebuie desfacut capacul lateral pt a face o aerisire completa...mai bine apelezi la un mecanic daca nu ai mai facut asta niciodata.de completat poti sa il completezi pur si simplu umpland paharul de pe ghidon si actionand levierul in mod repetat. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Acum am vazut ca ai scris la avatar ca e bicilindru. Cum vine asta? Eu stiam ca GS650-ul e mono. Daca nu ploua, poate treci maine pe la Arc, sa-l vad si eu. * incerc... zi si tu o ora, ca am programul full. maine plec in Crimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 * incerc... zi si tu o ora, ca am programul full. maine plec in Crimea. In jur de 7, dar nu te strofoca daca ti-e greu, ca n-au intrat zilele-n sac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandiciradu Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 la toate intruderele si ambreiajul si frana de mana sunt hidraulice.la cel de 1400 si frana spate e hidraulica.cat despre schimbat lichidul la ambreiaj..putin mai complicat... furtunul intra in cutia de viteze(undeva inauntru) deci trebuie desfacut capacul lateral pt a face o aerisire completa...mai bine apelezi la un mecanic daca nu ai mai facut asta niciodata.de completat poti sa il completezi pur si simplu umpland paharul de pe ghidon si actionand levierul in mod repetat. bafta maxima capacul lateral vine frumos jos si acolo ai un robinet de aerisire.robinetul se desface cu o cheie de 10,simplu,nu e nimic complicat!!!introduci lichidul in pahar si actionezi levierul dar tot in acest timp desfaci si robinetul de aerisire.exact ca la masina! bafta (eu ieri l-am schimbat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 In jur de 7, dar nu te strofoca daca ti-e greu, ca n-au intrat zilele-n sac. * azi n-ajung, bre. puteam doar pana in 6. la anu' o vezi e cu doi cilindrii pen'ca are motorul de 800 in ea. ...hai ca o dam in offtopic! eu astept sa vina aici noul proprietar al Zburatorului. o sa-i puna crash-uri si il face frumushel, asa a zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 capacul lateral vine frumos jos si acolo ai un robinet de aerisire.robinetul se desface cu o cheie de 10,simplu,nu e nimic complicat!!!introduci lichidul in pahar si actionezi levierul dar tot in acest timp desfaci si robinetul de aerisire.exact ca la masina! bafta (eu ieri l-am schimbat) multzumiri pt sfaturi Mesaj completat am nevoie de arcurile spate pentru intruder ul de 800...sau iau amortizoarele cu totul... daca mai ai nevoie de ele le am pe cele originale revin curand cu poze si detalii Mesaj completat astea sunt arcurile alaturi de finale sunt stock pretul e negociabil dar daca ar avea cineva niste coburi+suporti le dau la schimb ma gasiti la tel0721656301 sau pm Mesaj completat sunt deschis la orice negociere ma intereseaza si consumabile caci vreau sai fac un schimb total uleiuri filtre etc Mesaj completat poate una mai reusita cu finalele.... Mesaj completat nimeni nimik nu mai vb pe topikul asta?hai sa mai pun eu o intrebare:am scos antigelul vechi din radiator si mia intrat cam 1.200ml cel nou in carte scrie ca intra1.700 deci unde a mai ramans restul?sau mai bine zis cum era corect sal schimb pt ami intra tot 1.700ml.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Salut tuturor fanilor Intruder De ieri sunt fericitul proprietar al unui Intruder VS 1400, fabricatie 1996, in stare tehnica si estetica exceptionala. Dupa 2 ani de VN 800 am trecut si eu la un motor mai mare. Fata de ce apare in foto, doresc sa pun inapoi tobele stock(astea goale urla si la relanti de numa-numa), pun inapoi sissy-bar-ul si schimb oglinzile cu unele ceva mai mari. Ah si stopul si suportul de numar originale, ca ce e acum pe el nu imi plac de loc. Scuze pt. calitatea mai slaba a fotografiei, e facuta cu telefonul. Dupa ce fac schimbarile voi face unele mai ca lumea. Editat Octombrie 29, 2010 de ngtmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratyo Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Salut tuturor fanilor IntruderDe ieri sunt fericitul proprietar al unui Intruder VS 1400, fabricatie 1996, in stare tehnica si estetica exceptionala. Dupa 2 ani de VN 800 am trecut si eu la un motor mai mare. Fata de ce apare in foto, doresc sa pun inapoi tobele stock(astea goale urla si la relanti de numa-numa), pun inapoi sissy-bar-ul si schimb oglinzile cu unele ceva mai mari. Ah si stopul si suportul de numar originale, ca ce e acum pe el nu imi plac de loc. Scuze pt. calitatea mai slaba a fotografiei, e facuta cu telefonul. Dupa ce fac schimbarile voi face unele mai ca lumea. Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente Frumos Asfalt uscat Mesaj completat Sa-l stapanesti sanatos si fara incidenteFrumos Asfalt uscat Va salut Asta e intruderul meu de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Salut tuturor fanilor IntruderDe ieri sunt fericitul proprietar al unui Intruder VS 1400, fabricatie 1996, in stare tehnica si estetica exceptionala. Dupa 2 ani de VN 800 am trecut si eu la un motor mai mare. Fata de ce apare in foto, doresc sa pun inapoi tobele stock(astea goale urla si la relanti de numa-numa), pun inapoi sissy-bar-ul si schimb oglinzile cu unele ceva mai mari. Ah si stopul si suportul de numar originale, ca ce e acum pe el nu imi plac de loc. Scuze pt. calitatea mai slaba a fotografiei, e facuta cu telefonul. Dupa ce fac schimbarile voi face unele mai ca lumea. sa-l stapanesti/calaresti sanatos. intrebare:cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 sa-l stapanesti/calaresti sanatos. intrebare:cat ai dat pe el? Am dat 4.500 Euro. L-am luat din Ungaria, am primit toate accesoriile originale, plus un set de coburi. Motorul este intr-o stare exceptionala asa ca nu mi s-a parut mult, toate consumabilele schimbate recent, inclusiv uleiul din furca, cel de cardan, etc, piese cromate recent, 33.000 Km doar. Astea sunt motoare care te tin 2 vieti daca le respecti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 frumoasa fok daca iti schimbi tobele....nu mi le vinzi mie? fa-mi te rog o oferta in mesaj privat. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 frumoasa fok daca iti schimbi tobele....nu mi le vinzi mie? fa-mi te rog o oferta in mesaj privat. merci. Imi pare rau, deja le-am dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Salutare! Dau jos cateva treburi de pe un Intruder VL 1500 din '98 si ma gandeam ca poate are cineva nevoie. Nu am foto cu ele date jos inca dar am zis sa postez aici ca poate le vrea cineva asa vopsite inainte sa le sablez si polisez pentru iubitorii de bling bling. O sa atasez cateva poze cu motorul care e ciopartit. Se vinde Furca cu triple trees wide glide de la thunderbike 30 cm billet aluminium si risere. Fara scurgeri sau alte defecte. Roata fata 16" x 3.5" daca nu ma insel cu guma functionala de 150/70/16 Metzeler ME880. Mia incolo roata spate ca s-ar putea sa-mi mai trebuiasca ceva de pe ea. La un moment dat si roata spate dar nu chiar acum.Furca poate veni si cu farul din imagine ca un bonus. Rezervorul este si el de dat. e intact fara izbituri. Consola centrala nu e in conditie fantastica. Mai incolo se vor da si tobele. sunet de foarte buna calitate. carpe grafit 2000F. Filet pe capete si capace perforate pentru RAR. La fel, tot mai incolo foarte probabil si comenzile hidraulice farna fata si ambreiaj. Toate piesele sunt in stare foarte buna. Daca e cineva interesat de alta piesa trimte-ti mail ca poate am uitat eu sa o pun. In principiu se dau destul de multe jos de pe ea, cu exceptia cadru bascula motor si tot ce tine de el. Piesele pot fi sablate inainte. Nu uitati ca motorul care se desface e rat deci piesele sunt facute sa arate "jalnic" dar nu sunt . In speranta ca nu m-am intins prea mult la vorba va urez hibernare usoara! si cat mai scurta posibil. Ciprian. www.mychopper.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 * wow! chipvar, arata ca in visele mele Intruderul asta al tau! ...jos palaria! cred ca e cel mai "trabsformat" Intruder pe care l-am vazut la noi. mai pune niste poze, ...e loc destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 * wow! chipvar, arata ca in visele mele Intruderul asta al tau! ...jos palaria! cred ca e cel mai "trabsformat" Intruder pe care l-am vazut la noi. mai pune niste poze, ...e loc destul buna iti multumec din partea lui Trabsformer pentru complimente. eu sunt convins insa ca e loc de mai bine si mai mult. de aceea am si decis sa incep sa il dezmembrez si sa vand din el, chiar daca nu sunt 100% sigur ca o sa am suficienti bani iarna asta pentru ce vreau sa-i fac. am zis ca odata desfacut devine inevitabil ca o sa il pun si la loc cum imi doresc...altfel risca sa devina o amanare continua. si acum...la insistentele publicului o sa mai pun cateva poze (desi daca nu ma insel mai sunt puse pe undeva pe-aici pe forum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 (editat) * da, da, da! am mai vazut poze cu el, dar abia acuma imi amintesc. nu am recunoscut de prima data motorul bestiale tobele alea! sa ne descri transformarea, cand incepi, ca sa e frumos, un topic dedicat. ...si-asa vad ca au cam murit celelalte topicuri de p-aici cu "lucrul manual". a ramas doar Shobolanutza. Editat Noiembrie 7, 2010 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 * da, da, da! am mai vazut poze cu el, dar abia acuma imi amintesc. nu am recunoscut de prima data motorul bestiale tobele alea! sa ne descri transformarea, cand incepi, ca sa e frumos, un topic dedicat. ...si-asa vad ca au cam murit celelalte topicuri de p-aici cu "lucrul manual". a ramas doar Shobolanutza. ok. promit sa va tin la curent mi-e imi place cum suna tobele astea. pacat ca o sa trebuiasca sa renunt si la ele pentru noul format. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Stiti cumva unde se poate gasi o maneta pentru acceleratie de 1 inch, cu cablu dublu("Throttle Sleeve Twist Grip dual cable") ? Stiu ca intruderele au ghidon de 1 inch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Stiti cumva unde se poate gasi o maneta pentru acceleratie de 1 inch, cu cablu dublu("Throttle Sleeve Twist Grip dual cable") ? Stiu ca intruderele au ghidon de 1 inch. salut. te referi la sleevul care e sub mansonul de acceleratie, de care se "agata" cablurile de acceleratie si care intra in nuca nu? daca e asa, s-ar putea sa te pot ajuta eu...nu mai stiu insa sigur de cat e ghidonul ca l-am schimbat cu unul aftermarket, dar cel mai probabil e aceiasi dimensiune cu ala stock. O sa incerc sa ajung pe la garaj zilele astea. da-mi te rog un mail sa nu uit si o sa-ti raspund tot pe mail ce si cum. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ioda Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salutare!Dau jos cateva treburi de pe un Intruder VL 1500 din '98 si ma gandeam ca poate are cineva nevoie. Nu am foto cu ele date jos inca dar am zis sa postez aici ca poate le vrea cineva asa vopsite inainte sa le sablez si polisez pentru iubitorii de bling bling. O sa atasez cateva poze cu motorul care e ciopartit. Se vinde Furca cu triple trees wide glide de la thunderbike 30 cm billet aluminium si risere. Fara scurgeri sau alte defecte. Roata fata 16" x 3.5" daca nu ma insel cu guma functionala de 150/70/16 Metzeler ME880. Mia incolo roata spate ca s-ar putea sa-mi mai trebuiasca ceva de pe ea. La un moment dat si roata spate dar nu chiar acum.Furca poate veni si cu farul din imagine ca un bonus. Rezervorul este si el de dat. e intact fara izbituri. Consola centrala nu e in conditie fantastica. Mai incolo se vor da si tobele. sunet de foarte buna calitate. carpe grafit 2000F. Filet pe capete si capace perforate pentru RAR. La fel, tot mai incolo foarte probabil si comenzile hidraulice farna fata si ambreiaj. Toate piesele sunt in stare foarte buna. Daca e cineva interesat de alta piesa trimte-ti mail ca poate am uitat eu sa o pun. In principiu se dau destul de multe jos de pe ea, cu exceptia cadru bascula motor si tot ce tine de el. Piesele pot fi sablate inainte. Nu uitati ca motorul care se desface e rat deci piesele sunt facute sa arate "jalnic" dar nu sunt . In speranta ca nu m-am intins prea mult la vorba va urez hibernare usoara! si cat mai scurta posibil. Ciprian. www.mychopper.ro. MERCI FRUMOS .. Salutare !! CAt vrei pe roata din fata ?Eu am un intruder de 800 din 89 Si am intereseaza roata fata Mesaj completat Salutare !! CAt vrei pe roata din fata ?Eu am un intruder de 800 din 89 Si am intereseaza roata fata Si pe furca cat vrei ?Eu as avea nevoie ca a mea a sarit "Luciul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 salut.te referi la sleevul care e sub mansonul de acceleratie, de care se "agata" cablurile de acceleratie si care intra in nuca nu? daca e asa, s-ar putea sa te pot ajuta eu...nu mai stiu insa sigur de cat e ghidonul ca l-am schimbat cu unul aftermarket, dar cel mai probabil e aceiasi dimensiune cu ala stock. O sa incerc sa ajung pe la garaj zilele astea. da-mi te rog un mail sa nu uit si o sa-ti raspund tot pe mail ce si cum. bafta Da La ala ma refer. O sa iti scriu pe email. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipvar Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Da La ala ma refer. O sa iti scriu pe email. ok vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.