Sari la conținut

Super Naked - Big Mammas


Fester
 Share

Postări Recomandate

Eu as incadra V-Max-ul la Muscle Bikes/Super Bikes impreuna cu Kawsaki Z1,Honda CBX 1000,etc.Mi se pare ce mai buna descriere.

si de ce nu in aceeasi categorie cu Gixxerul de 750 ca tot au cam aceeai putere :cheers:

 

:) Vmax (n-o spun doar eu) e de fapt o "clasa in sine", un motor greu de incadrat intr-o anume categorie (multi nici n-au habar ca-i Yamaha, cred ca-i o marca :) - pe bune...). Poate ca acum ar fi un power-cruiser, in 1985 insa nu era de nici unele. Oricum, termenul "naked" defineste doar formal o clasa, cuvantul in sine n-are prea multa relevantza, "la nudul gol" :D fiind atitea si-atitea motoare...

:)

 

termenul naked este cat se poate de clar... defineste o categorie de motociclete cu tenta sportiva lipsite de carenaj si cu o pozitie de pilotaj adaptata rulajului mai degraba stradal decat "racing"

 

daca vrem sa polemizam... putem spune ca majoritatea motocicletelor sunt mai naked asa... ca la toate se vede toba... o baterie de caburatoare... cateva aripioare de racire... sau, de ce nu, funduletul...

 

Naked e Naked asa cum supersport e supersport... si cross e cross (ca tot veni vorba de motociclete dezbracate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si de ce nu in aceeasi categorie cu Gixxerul de 750 ca tot au cam aceeai putere :cheers:

termenul naked este cat se poate de clar... defineste o categorie de motociclete cu tenta sportiva lipsite de carenaj si cu o pozitie de pilotaj adaptata rulajului mai degraba stradal decat "racing"

 

daca vrem sa polemizam... putem spune ca majoritatea motocicletelor sunt mai naked asa... ca la toate se vede toba... o baterie de caburatoare... cateva aripioare de racire... sau, de ce nu, funduletul...

 

Naked e Naked asa cum supersport e supersport... si cross e cross (ca tot veni vorba de motociclete dezbracate)

 

Ma refeream in contextul anilor in care aceasta motocicleta a aparut.In `84 daca nu ma insel ...nu?Si cred ca sti foarte bine la ce ma refeream...sau nu...Am spus Muscle bike/Superbike nu naked.In acea perioada Muscle bike-urile erau in general naked si putine.Daca in ziua de azi o motocicleta supersport de 750cc a ajuns sa aiba aceiasi putere cu o motocicleta de peste 1000cc din anii 70-80 nu inseamna ca acele motociclete nu erau Muscle bikes in acea perioada.De altfel V-Max-ul a fost intotdeauna caracterizata si bagata in aceasta categorie de catre experti.Nu incerc sa incadrez motocicleta asta undeva,doar mi-am dat cu parerea.Dar eu nu prea vad rostul exemplului cu Gixxerul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream in contextul anilor in care aceasta motocicleta a aparut.In `84 daca nu ma insel ...nu?Si cred ca sti foarte bine la ce ma refeream...sau nu...Am spus Muscle bike/Superbike nu naked.In acea perioada Muscle bike-urile erau in general naked si putine.Daca in ziua de azi o motocicleta supersport de 750cc a ajuns sa aiba aceiasi putere cu o motocicleta de peste 1000cc din anii 70-80 nu inseamna ca acele motociclete nu erau Muscle bikes in acea perioada.De altfel V-Max-ul a fost intotdeauna caracterizata si bagata in aceasta categorie de catre experti.Nu incerc sa incadrez motocicleta asta undeva,doar mi-am dat cu parerea.Dar eu nu prea vad rostul exemplului cu Gixxerul. :cheers:

 

vrei sa ne pierdem in discutii...

 

nu vb de putere neaparat ci de pozitie de pilotaj, dimensiuni, geometrie, mase,

V-max e un model de nisa... inca de la inceput a fost, nu este un cruiser, dar in nici un caz nu este o motocicleta naked... acu' fiecare are propria parere... si io nu tin cu tot dinadinsul sa te ajut pe tine sa distingi corect intre un naked si un power-cruiser... (musclebike nu este tocmai o categorie)

daca tii neaparat poti sa consideri ca e un supersport... e treaba ta

 

revenind la discutia initiala... apare un nou naked de cilindree medie... Aprilia Naked 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrei sa ne pierdem in discutii...

 

nu vb de putere neaparat ci de pozitie de pilotaj, dimensiuni, geometrie, mase,

V-max e un model de nisa... inca de la inceput a fost, nu este un cruiser, dar in nici un caz nu este o motocicleta naked... acu' fiecare are propria parere... si io nu tin cu tot dinadinsul sa te ajut pe tine sa distingi corect intre un naked si un power-cruiser... (musclebike nu este tocmai o categorie)

daca tii neaparat poti sa consideri ca e un supersport... e treaba ta

 

revenind la discutia initiala... apare un nou naked de cilindree medie... Aprilia Naked 750

 

Nevermind... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici se vb despre supernakeduri

 

ai 100 CP?

ai in jur de 200 kg (180-220)?

 

ma indoiesc

 

sunt multe feluri de naked

da ..greseala mea, intra-adevar topicul este/era despre supernakeduri, dar in ultimile pagini era vorba de motoare de 750 cmc asa ca 800 de la VX zic eu ca se incadreaza, iar ca si kilograme...la mine in talon scrie 240, asa ca uneori s-ar putea sa ramai drept! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ1 2006 ... eu asta imi iau la anul (modelul N) ... e fabuloasa motocicleta. cat despre protectia la vant don't fockin' care ... sunt obisnuit ... 150cai, mere 250 fara sa gafaie (cea S are avantajaul unei minimale protectii la vant-muste-tantari-lacuste-s.a.) ... daca stii sa stai pe ea si mai ai si un pic de "vana" nu suferi ... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a impresionat si acest model. Pe langa un design reusit (in opinia mea), cu pedigree (motor de r1 domolit) ar trebuii luat si el in seama...ce ziceti?

150 cp la 11.000 rpm si un cuplu de 106 Nm la 8000 rpm

Restul se vede. Are cineva de prin Galati, dar am impresia ca nu posteaza pe aici. Daca nu ma insel il invit sa ne povesteasca cate ceva despre ea.

All the best...

post-2590-1163189399_thumb.jpg

post-2590-1163189440_thumb.jpg

post-2590-1163189454_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:drink:

 

Posesor de ZET, ma bag in discutie!

 

Dupa parerea mea sunt motoare super; Sunt dementiale pentru oras si NU ESTE o diferenta notabila intre cele de 1000 si cele de 600!

 

Sunt mult mai comode ca o sportiva (am si acum GSXR 750) si pozitia nu te incita la "dat in gura"!

 

Viteza de croaziera este undeva la 120-140, mai sus vantul devine deranjant! Ce e bine sa stii ca in caz de nevoie ai reprize bune si ai de unde sa ceri 200 km/h

 

Colegul meu de apartament are SV 1000 N (2004) si tot ce am scris mai sus este valabil si pt el!

 

PANA LA URMA E VB DE ACOMODARE; CUM LA SPORTIVE E VB DE POZITIE ASA E SI AICI: TE ACOMODEZI CU VANTUL ...

 

Eu am casca care izoleaza f bine si merg mereu cu dopuri de urechi in afara localitatii!!

 

+ NAKEDURILE AU PRESTANTA!! :cheers:

Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... :friends:

scuze ca ma bag si eu ca am un cb1000,da chiar asa unde merg astia atata cu 200,pana la urma pt ce v-ati luat motoare sa alergati s-au sa va plimbati.eu fac autostrada soarelui de multe ori pe vara si va spun ca merg cu 130-140,motorul toarce frumos la 5500-6000ture abea asteeptand sa-i dau gaz pt o depasire +ca i-am montat o mica carena care isi face treaba foarte bine.concluzia=naked is the best

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam ceva mai devreme:

 

Aprilia SL 750 Shiver

 

750 cmc, V2 la 90 de grade, 95 CP

 

Cadru mixt: cr-mo si aluminiu

 

furca inversata, etriere radiale

 

tot odata a fost prezentata si prima motocicleta cu transmisie automatica

post-999-1163593376_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Aprilica 750 SL uatevăr... topicu e despre Big Mammas nu despre juma' de portii.

 

95 CP nu ti se par prea multi nu? sunt tot cam atatia cat are Bimota DB6 iar in ceea ce priveste ciclistica, Aprilica asta este cu mult peste SV 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

95 CP nu ti se par prea multi nu? sunt tot cam atatia cat are Bimota DB6 iar in ceea ce priveste ciclistica, Aprilica asta este cu mult peste SV 1000

 

Nu ma intereseaza cei 95 de cai ca atatia are si Hornelu de 6 foi si asta nu l face un "Big Mamma". Si nu sunt deloc impresionanti. Mi s-ar parea si penibil ca o motoreta de 750 aparuta in 2006 si care sa se vrea "suparata" sa nu aiba atati cai. In alta ordina de idei, Bandit 1200 are 98 de cai (putini, unii ar zice) si ala ESTE un "Big Mamma". Si ce-i daca 750 e peste SV 1000 la ciclistica? E si normal sa fie asa avand in vedere data aparitiei motoretelor dar si categoria lor ce cc. Ma rog, germanii au o zicala faina: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". = Nimic nu inlocuieste centimetrii cubi.

 

750 e in ziua de azi clasa mijlocie sau hai sa zicem max "upper middle class" :lol: si nu despre asta e vorba in topicu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza cei 95 de cai ca atatia are si Hornelu de 6 foi si asta nu l face un "Big Mamma". Si nu sunt deloc impresionanti. Mi s-ar parea si penibil ca o motoreta de 750 aparuta in 2006 si care sa se vrea "suparata" sa nu aiba atati cai. In alta ordina de idei, Bandit 1200 are 98 de cai (putini, unii ar zice) si ala ESTE un "Big Mamma". Si ce-i daca 750 e peste SV 1000 la ciclistica? E si normal sa fie asa avand in vedere data aparitiei motoretelor dar si categoria lor ce cc. Ma rog, germanii au o zicala faina: "Hubraum ist durch nichts zu ersetzen". = Nimic nu inlocuieste centimetrii cubi.

 

750 e in ziua de azi clasa mijlocie sau hai sa zicem max "upper middle class" :lol: si nu despre asta e vorba in topicu asta.

 

ok... intradevar nu e big mamma iti dau dreptate

si recunosc ca am fost off topic daca vrei

 

dar e o motocicleta belea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok... intradevar nu e big mamma iti dau dreptate

si recunosc ca am fost off topic daca vrei

 

dar e o motocicleta belea

 

;) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Hornet de 900. Un model, cu care, daca era pe stoc cred ca ma combinam...da n-a fost sa fie.

Un motor uitat de parinti si lasat la voia intamplarii, fara nici o imbunatarire remarcabila de ceva ani, nici la motor si nici in design(mai ales). Ar fi fost o alegere buna, pt cei nemultumiti de ce poate un 600 si care ar fi vrut sa faca un pas in fata....Cred ca era un motor cu potential, dar s-a promovat vad : Honda CB 1300(cilindree mare dar unde naiba sunt caii putere) si CBF 1000(o struto camila coafata si rujata si trimisa la produs pe piata) , ambele in afara de culpu bunicel, aduc o greutate mai mare si cai putere cam aceiasi. Un hornet de 600 daca-si incordeaza muschii are aceiasi putere. Oare piata cere motoare cu cuplu mai bun si cai putere mai putini? In materie de naked eu cred ca Honda asa gandeste...

Toate cele bune :lol:

 

 

 

 

Zilele astea i-am taiat coada la a mea

post-2590-1163960075_thumb.jpg

post-2590-1163960285_thumb.jpg

Editat de Marinero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...