Flipper Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Superbe bestiile, sa va poarte fara probleme oriunde va doriti SV-ul nu are nici un fel de protectie la vant? asa mi se pare. Micul deflector de la Z isi face simtita prezenta? comparativ cu sv-ul care e chel.. Multumesc mult! SV-ul N nu are nici o protectie! Micul bord nu are nici un rol de protectie! Toar tu si vantul! La Z micul carenaj isi face simtita prezenta dar destul de anemic! In cazul SV 1000 S situatia se skimba radical! Pozitia mai inclinata data de semighidoane si carenajul il fac la fel de protejat de vant ca orice carenata! Alta categorie!!! Si totusi cu ce e mai bun motorul de 1litru fata de versiune mai mica ? De exemplu SV1000 fata de SV650 ? 220 cred ca prinde si al meu (n-am testat, dar pe hartie are potential). In orice caz de la 170 la 180 se infige si juniorul, testat pe autostrada. SVS-ul e semicarenat si are un mic parbriz care se poate schimba cu double bubble pt protectie mai buna. SVN-ului i se poate pune aftermarket un deflector. Cand am spus 220 ma refeream ca pana acolo te poti duce linistit ca motorul trage bine. Stii bine ca intre 220 si 250 nu mai poti spune ca ai reprize de avion! Z-ul se duce pana la 260 pe kilometraj fara probleme! Viteza maxima REALA a lui e de 240km/h! La SV poti ajunge si la 265km/h pe kilometraj in timp ce in realitate ai MAXIM 250 km/h! Versiunile mai mari sunt mai puternice... diferenta mare nu exista intre ele! Intre Z1000 si Z750 diferenta de putere e mica (136 vs 110) in timp ce intre SV-uri e mai mare .... O sa pun cat de curand rezultatele unui test similar Master Bike dar facut pe strada, strada de munte - Master Alpi. Concurenti foarte grei si totusi castigator Suzuki SV650. Surprinzator dar argumentat. Daca stii pentru ce iti trebuie motorul e mai usor sa te hotarasti. Speed Triple este in aceeasi liga cu Aprilia Tuono, Moto Morini Corsaro, Benelli TNT, BMW K1000 R, MV Agusta Brutale sau KTM Super Duke. Naked-urile sunt gandite pentru oras si nu pentru drumuri lungi. SV-ul de 650 e castigatorul CLAR al categoriei! Naked-urile nu poti sa spui ca nu sunt gandite pt drumuri lungi! Daca vrei drumuri lungi si confort nu te vor ajuta decat BMW K1200LT si Honda Goldwing... Pana la urma daca stam bine sa ne gandim au fost considerate si allrounde-re .... adica cat un pic din fiecare! Adevarata placere (fun factor) apare in oras unde motorul rupe si manevrabilitatea a mai buna ca a unei sportive.... ... si discutia continua!!! FIGHT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 am în garaj un Z750 si un CB 919(Hornet) unu a' lu' fi-miu si a a mea se poate merge cu o viteza de croaziera de ca. 130-140 cine merge cu peste 200 constant si UNDE? ptr Romania nu recomand naked-uri peste 600 ... n-aveti ce face cu ele dar cel mai bine-i un supermoto mai revin cu "informatii" neagra-i apropitatea mea si kestia aia albastra e a lu' junioru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Naked-urile sunt gandite pentru oras si nu pentru drumuri lungi. Fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 (editat) se poate merge cu o viteza de croaziera de ca. 130-140 cine merge cu peste 200 constant si UNDE? Cam toti am spus ca viteza de croaziera la naked-uri e de 120-140! Restu` pana la 200 sunt doar sprinturi! topicul este despre Naked-uri si nu despre ce ar fi recomandat in Romania! ... FIGHT IN CONTINUARE TOPICUL ESTE "BIG MAMMAS"!!!! am în garaj un Z750 si un CB 919(Hornet) unu a' lu' fi-miu si a a mea SUPER SEXY AMANDOUA!! SA TE DUCA UNDE VREI FARA PROBLEME!! Editat Septembrie 2, 2006 de Flipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Test din Moto Revue cu Suzi SV 1000 N, Kawa Z1000 si Honda CB 900 F Hornet. Pt ca nu-mi plac legendele: Viteze maxime: Suzi: real 236 (pe bord 251 la 9700 tr.) Kawa: real 242 (pe bord 255 la 11000 tr.) Honda: real 229 (pe bord 240 la 9500 tr.) Viteze reale la indicare 180 km/h pe bord: Suzi: -12 Kawa: -9 Honda: -15 Toate au ca putere declarata de fabircant 106 cai (asta in Franta). Testati la roata: Suzi: 91,9 cp Kawa: 98,5 cp Honda: 91,3 cp Greutate la gol/cu toate plinurile facute: Suzi: 186/216 kg Kawa: 186/224 kg Honda: 194/217 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 (editat) Cifrele sunt dicutabile! Cei din Motorrad spuneau ca Z750 ajunge la 242km/h in timp ce pe kilometraj ia cam 263km/h! o sa atasez o poza cu pagina! CA SA EVIT URMATOARELE DISCUTII: CE AM SCRIS MAI SUS SUSTIN CEI DE LA REVISTA MOTORRAD!!! Ca sa revin: dintre toate cele 4 motoare ... parerea mea: Z1000 e sexy; SV si Aprilia sunt masculine (2 in v) in timp ce Yamaha acopera cele mai multe cerinte!! La capitolul polivalenta YAMAHA! http://www.motomag.com/spip/Presentation-m...Z1000-1260.html ca sa vedeti noul Z1000 2007 (poate se redeschide topicul dupa ce apare) VREAU PARERI! Va rog.... Editat Septembrie 2, 2006 de Flipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 2, 2006 Autor Share Postat Septembrie 2, 2006 Z1000 e o sexoasa extrem de scumpa si zic asta comparativ si cu Z750 care e oarecum accesibila desi nu e cu mult mai slaba. Cu seria Z Kawasaki a dat o lovitura de imagine. Daca te uiti la preturile de second la mobrele kawasaki o sa constati ca au preturi mai scazute decat la celelalte japane, nu si la seria Z. Eo serie foarte bine cotata, atat ca design cat si ca tehnica. Meserias rau noul Z1000, te trec fiorii numai cand ii vezi "muia" Ro-shule sa-ti traiasca coanele, foarte aratoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 238km/h viteza REALA pt Z750! 261km/h viteza INDICATA PE BORD! Oare Z 1000 o putea mai mult!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 SV1000S dupa parerea mea nu prea se incadreaza la nakeduri.In primul rand are carene,e half-faired.Bun,exista si varianta n , fara carene care iar nu mie se pare un naked din cauza pozitiei care este de pe supersport.Stiu asta pt ca am mers cu unul , varianta carenata si are o pozitie incomoda chiar mai incomoda decat pe unele supersportive.Valabil si pt fratele mai mic SV650,am mers si cu modelul asta. E adevarat ca cu un naked nu poti merge cu mai mult de 130-140km/h viteza de croaziera,te falfaie vantul.Dar de fapt nici nu iti trebuie mai mult pe un naked.Nakedurile sunt gandite pt manevrabilitate si cuplul enorm de jos.Hornetul de 900 ajunge mai repede la 100 km/h decat 900rr din care a derivat. Parerea mea ca unui naked veritabil ai sta bine cu un v2 desi z1000 sau speed triple sunt extrem de reusite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 2, 2006 Autor Share Postat Septembrie 2, 2006 Paulynos da-mi un exemplu de supersportiva pe care se sta mai comod decat pe sv1000n. Cand zic "comod" nu ma refer la vant. SV1000n are ghidonul inaltat si scaritele coborate fata de fratele sv1000s, deci nu e pozitie de supersportiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Sunt ideale pt drumuri lungi pt ca stai comod! Tot ce trebuie sa faci e sa nu treci de 150km/h! Mergi lejer la 120-140 si in depasiri motorul impinge bine! Te poti lansa bine pana la 220 .... Nu te contrazic decat la cuvantul "ideale". Si eu am naked si merg la drum intins fara probleme, dar inainte am avut touring (GSX) si era in alta liga la acest capitol. Pe de alta parte, drumurile in oras sunt o placere cu S2R-ul. Ma descurcam si cu GSX-ul, dar mai greu. In alta ordine de idei: 2, 3 sau 4 cilindrii - nu exista nici o regula pentru un naked suparat pe viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Nu te contrazic decat la cuvantul "ideale". Si eu am naked si merg la drum intins fara probleme, dar inainte am avut touring (GSX) si era in alta liga la acest capitol. Pe de alta parte, drumurile in oras sunt o placere cu S2R-ul. Ma descurcam si cu GSX-ul, dar mai greu. In alta ordine de idei: 2, 3 sau 4 cilindrii - nu exista nici o regula pentru un naked suparat pe viata. SV1000S dupa parerea mea nu prea se incadreaza la nakeduri.In primul rand are carene,e half-faired.Bun,exista si varianta n , fara carene care iar nu mie se pare un naked din cauza pozitiei care este de pe supersport.Stiu asta pt ca am mers cu unul , varianta carenata si are o pozitie incomoda chiar mai incomoda decat pe unele supersportive.Valabil si pt fratele mai mic SV650,am mers si cu modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 (editat) Daca naked-urile sunt facute pentru drumuri lungi, sa-mi clarifice si mie cineva la ce servesc touring-urile si cruiser-ele. Iar pentru oras care ar fi categoria potrivita? Speed sau FX? Avantaje la un naked: - greutate mai redusa - racire mai eficienta - aspect mai hardcore - intretinere mai usoara/ieftina - reparatii mai ieftine in caz de accident (cele mai dese fiind cele usoare in oras) care la carenate costa o mica avere Dezavantaje: - lipsa protectie vant - aspect mai minimalist, nu atrage fetele ca speed-ul - or mai fi dar nu le vad acum E din nou de diferentiat intre un allrounder de 600/650 sau o bestie ca si K 1200 R sau celelalte enumerate cu alte costuri si de procurare cat si de intretinere. 650 SV a castigat concursul pe punctaje bune la economicitate in toate sectoarele si chestii similare care pentru un motociclist care vrea sa simta herghelii sub el (K1200 R a fost adus de nemti la 228 cai la roata, turbo fireste) nu sunt deloc relevante. In schimb pentru cineva care foloseste motocicleta ca (sau si ca) mijloc de locomotie si nu ca un obiect de hobby, toate aspectele sunt de luat in calcul. E de remarcat ca oricat ar fi motocicleta de puternica sau slaba, frumoasa sau urata, buna sau proasta tot isi gaseste pana la urma un cumparator. Test din Moto Revue cu Suzi SV 1000 N, Kawa Z1000 si Honda CB 900 F Hornet. Pt ca nu-mi plac legendele: Viteze maxime: Suzi: real 236 (pe bord 251 la 9700 tr.) Kawa: real 242 (pe bord 255 la 11000 tr.) Honda: real 229 (pe bord 240 la 9500 tr.) Viteze reale la indicare 180 km/h pe bord: Suzi: -12 Kawa: -9 Honda: -15 Toate au ca putere declarata de fabircant 106 cai (asta in Franta). Testati la roata: Suzi: 91,9 cp Kawa: 98,5 cp Honda: 91,3 cp Greutate la gol/cu toate plinurile facute: Suzi: 186/216 kg Kawa: 186/224 kg Honda: 194/217 kg Atentie ca Franta e in alta lume. Toate modelele tuturor producatorilor sunt limitate la 100 CP. Lege. Editat Septembrie 2, 2006 de aquilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 supun listei inca doua ..moto griso v1100 care aduce un pic cu un tip scapat e la socola ca look asa si e extrem de faina.si tatal naked urilor cu probleme de temperament..normal who the fuck else bmw K 1200 R cu 163 de cai si patru cilindriii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Si banii... de unde ? Sunt destul de sigur ca Fester vrea sa-si ia sh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 3, 2006 Autor Share Postat Septembrie 3, 2006 Si banii... de unde ? Sunt destul de sigur ca Fester vrea sa-si ia sh. True! ma bate gandul spre un Tuono pe care sa-l iau in toamna-iarna, ca-i ma eftin. In banii astia as putea sa-mi iau un SV650s si sa-mi mai ramana si ceva firfirei in portofel. Echipament am , dar nu strica sa-l reinoiesc. Ce pot sa fac cu Tuono sigur o sa pot sa fac si cu SV de 650, dar prestanta lui Tuono nu e de ici colo. Tre sa mai cuget. PS: Gasisem un Tuono in Bucuresti la un pret incredibil de 5000 de E, dar l-am scapat si de atunci nu mi-l scot din cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 True! ma bate gandul spre un Tuono pe care sa-l iau in toamna-iarna, ca-i ma eftin. In banii astia as putea sa-mi iau un SV650s si sa-mi mai ramana si ceva firfirei in portofel. Echipament am , dar nu strica sa-l reinoiesc. Ce pot sa fac cu Tuono sigur o sa pot sa fac si cu SV de 650, dar prestanta lui Tuono nu e de ici colo. Tre sa mai cuget. PS: Gasisem un Tuono in Bucuresti la un pret incredibil de 5000 de E, dar l-am scapat si de atunci nu mi-l scot din cap. Sal! E vb de-ala rosu? Si eu pusesem ochii pe el cand credeam ca nu imi mai vine Z-ul! La fel! Am sunat prea tarziu si imi venea sa ma tai la jugulara! ... noroc ca Z-ul mi-a aratat o alta dimensiune a motocicleteleor ! supun listei inca doua ..moto griso v1100 care aduce un pic cu un tip scapat e la socola ca look asa si e extrem de faina.si tatal naked urilor cu probleme de temperament..normal who the fuck else bmw K 1200 R cu 163 de cai si patru cilindriii FZ1 - rules! Rau de tot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Daca banii sunt "an issue" te sfatuiesc sa-ti iei SV-ul. Tuono mananca mult si o sa fii tentat sa-i dai in gura continuu. In afara de asta nu este chiar cea mai ieftina motocicleta in intretinere. Cat priveste prestanta, nu mai are de cand e noul Tuono pe piata. Inteleg ca nu o iei noua. Griso nu concureaza aici, cred ca s-a mai scris - e o corcitura de cruiser cu naked, intersanta si reusita in acelasi timp. Mult prea scumpa insa pentru ce ofera. Nu e sportiva asa cum sunt celelalte si nici nu are manevrabilitatea lor in trafic, fiind mai lunga. Am incercat, nu mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 3, 2006 Autor Share Postat Septembrie 3, 2006 Sal! E vb de-ala rosu? Si eu pusesem ochii pe el cand credeam ca nu imi mai vine Z-ul! Da Flipper, despre ala e vorba. Am vazut-o exact in ziua in care plecam in concediu, din intamplare. I-am luat nr. de tel tipului, dar pana m-am intors deja se daduse. Suna demential, avea toba schimbata si un nr. mic de Km. Cine a pus mana pe motorishca aia a facut o alegere buna. Yup Aquilla, banii este aspect important. Logic ar fi sa sa iau naked de 600. I'm thinking about it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Toate modelele de mai sus sunt un pic greoaie pt oras, insa eu as prefera sa aleg intre un SV si un Kawa Z series. SI intr-adevar se pare ca anume Kawa Z 750 si Z 1000 tin la pret la sh... Nu stiu de ce insa inima nu ma duce spre italience, desi sunetul unui 2 V e pur si simplu demential... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 ............... ... noroc ca Z-ul mi-a aratat o alta dimensiune a motocicleteleor ............... off topic: @Flipper, spune-mi, te rog, daca si a ta da în nas cînd e rece daca nu tragi shocul? Pot spune ca la a mea nici la 0° nu trag de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 (editat) Da' de "big papa" Suzuki GSX 1400 vad ca nu aduce nimeni vorba... e cam greu si consuma cam mult, ce-i drept, cu cutia in 5 trepte...da' trage, nu gluma! Ori de Suzy Inazuma 1200 (nu-l luati in gluma, in ciuda designului clasic e inca recordmanul acceleratiei de la 0-100 km/h in istoria din toate timpurile a testelor MOTORRAD: a scos 2,8 secunde). Personal, creca totusi aia mai solvabili merita s-astepte venirea noii "biggest mama" Yamaha Vmax - probabil 1.800 cmc, vreo 200 CP si bataie cit cuprinde la reprize-acceleratii administrata tuturor, la fel cum a facut stramoasa ei V4 de 1200 in '85 Toate bune Editat Septembrie 3, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 aia o sa apara prin 2008 pana la urma desi ziceau de 2007.si e un techno cruiser(gen v-rod de la harley).dar frate bine arata asta..numai daca ar face prizele alea de aer un pic mai mici ca strica tot show-ul..tipic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 (editat) De acord, fara prizele alea (false de fapt ) de aer ar fi totusi orice altceva decit Vmax... Asta din poza e doar un prototip de la Tokyo Motor Show, apropiat insa de viitoarea Vmax de serie. Dificil de categorisit insa, in orice caz... naked? cruiser? drag-bike ? E cite ceva din toate. Sa speram totusi ca Vmaxul nou o sa poata lua si curbele la fel de bine cum ia 1200-le startul la semafoare (si cam atit) Editat Septembrie 3, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 (editat) V-Max e motoreta din ciclul "hate it or love it". Acuma chiar ca o urasc nu pot spune, ca deh, nu mi-o facut nimic, dar ca nu mi place deloc pot spune linistit. Valabil si pt varianta veche cat si pt asta ce va veni. Tot rahatu ala. Ce bine ca avem de unde alege. Editat Septembrie 3, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.