allias Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 daca e sa aratam cel mai bun naked nu e decat o singura alegere: mv agusta brutale.brutale s costa cam 12 fara tva.da merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 parerea mea e ca la 600 cel mai bun naked era Hornetul dar asta nu inseamna ca e o lege. fiecare are dreptul la o parere Acum spre exemplu, se pare ca GSR-ul celor de la suzuki le-a cam tras-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 vorbeam de astea big mamma's Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Septembrie 14, 2006 Share Postat Septembrie 14, 2006 Parerea mea este ca primul Fazer de 600 din 98 e de a dreptul hidos. Iar celelalte both 600 si 1000 si chiar si cele noi sunt mult prea SF ca si design (mie de ex nu mi plac deloc) ca sa faca inima unor adevarati fani de naked sa bata mai tare. Pt mine Fazerele sunt mai mult spre touring decat spre naked si aduc prea mult a plasticate. Un Fazer Naked fie de 600 fie de 1000 nu are mai mult plastic decat altele din categoria sa dar " gustibus not discutandum" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 14, 2006 Autor Share Postat Septembrie 14, 2006 Intradevar in titlu am omis multe alte nume mari in categoria naked 1000, 1000+, asta nu inseamna ca nu se poate discuta si despre alte modele. Revin obsesiv la parerea ca Tuono bate la popou aproape orice plasticata de 600. Are ciclistica beton, are motor omnipotent, frane tzapene, tot ce vrei. Nu vreu sa-i mai fac multa reclama ca poate imi iau si nu vreau sa mai fie multi ca mine Chiar marca Aprilia se bucura de o consideratie in crestere - vezi cine a castigat master testul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 din cele 4 modele modele enumerate as alege fara doar si poate Z 1000 sau SV 1000 pentru pret sau Aprilia pt echipare (furca inversata si etriere radiale, ciclistica de supersportiva) dar pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Faza cu cuplul e de legenda E si un pic de legenda, in special cu privire la dispunerea in V. Exista si L2 si V4, dar diferenta majora mi se pare numarul de cilindrii. Mai putini cilindrii inseamna (la aceeasi cilindree) cilindrii de capacitate mai mare. Cum cuplu si cilindreea nu sunt direct proportionale, doi cilindrii mari vor trage intotdeauna altfel ca 4 mici. Da pana la urma ai dreptate, nu suntem la motogp, important e sa te simti bine pe motoru respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Cum vi se pare SV1000S ca motocicleta pentru un incepator? Este primul meu sezon. Mergi din Mai si am facut 6000km pe un Suzuki GS500 dar m-am plictisit destul de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Cum vi se pare SV1000S ca motocicleta pentru un incepator? Este primul meu sezon. Mergi din Mai si am facut 6000km pe un Suzuki GS500 dar m-am plictisit destul de repede. SV 1000S mi se pare cam tare dupa un GS 500. Iti recomand sa dai pe la clasa 600, eventual 750 inainte. Si eu vin de pe GS 500 si acum am Bandit 600 (care e departe de SV 1000 ca si cuplu nesimtit alea alea) si mi se pare ca trage serios fata de GS si chiar era sa mi-o fur de cateva ori pt ca ma credeam mare pilot si i am dat cox insa pana la urma am reusit sa salvez situatiile si inca nu l am trantit. Daca te ai plictisit asa de repede de GS ca si prim motor (si la mine a fost la fel) inseamna ca esti din categoria celor care ii dau in gura asa ca nu te vad prea bine pe un SV 1000S atat de curand. Ia o usor. Baftau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Cum vi se pare SV1000S ca motocicleta pentru un incepator? Este primul meu sezon. Mergi din Mai si am facut 6000km pe un Suzuki GS500 dar m-am plictisit destul de repede. L-ai ridicat pe-o roata ? Ai pus genunchiu jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 SV 1000S mi se pare cam tare dupa un GS 500. Iti recomand sa dai pe la clasa 600, eventual 750 inainte. Si eu vin de pe GS 500 si acum am Bandit 600 (care e departe de SV 1000 ca si cuplu nesimtit alea alea) si mi se pare ca trage serios fata de GS si chiar era sa mi-o fur de cateva ori pt ca ma credeam mare pilot si i am dat cox insa pana la urma am reusit sa salvez situatiile si inca nu l am trantit. Daca te ai plictisit asa de repede de GS ca si prim motor (si la mine a fost la fel) inseamna ca esti din categoria celor care ii dau in gura asa ca nu te vad prea bine pe un SV 1000S atat de curand. Ia o usor. Baftau! Multumesc pentru sfaturi Emppu. Si eu m-am gandit ca e mare cel de 1000 dar in acelasi timp imi este frica sa-l iau pe cel de 650 pentru ca ar fi prea mic si diferenta nu ar fi asa de mare fata de un GS. Am tot cautat oameni su SV sa vad unul live dar nu sunt prea multi In alta ordine de idei, acum este o oferta la Suzuki si pretul pentru SV1000(S) este de 6000 CIP. Ma mai gandesc... Pe o roata nu o ridic pentru ca nu ma pasioneaza si cu scaritele am atins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Cum vi se pare SV1000S ca motocicleta pentru un incepator? Este primul meu sezon. Mergi din Mai si am facut 6000km pe un Suzuki GS500 dar m-am plictisit destul de repede. Diferenta intre cele doua motociclete este destul de mare! Acelasi lucru l-a facut un prieten de-al meu care a mers cam 2 ani pe GS si apoi a trecut pe SV1000! De multe ori aud din gura lui: "Mie mi-e frica sa-i dau, am impresia ca vrea sa se ridice si o las!" de la 50 de cai la 120 (si un cuplu nesimtit) e ceva diferenta.... think about it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 (editat) Multumesc pentru sfaturi Emppu. Si eu m-am gandit ca e mare cel de 1000 dar in acelasi timp imi este frica sa-l iau pe cel de 650 pentru ca ar fi prea mic si diferenta nu ar fi asa de mare fata de un GS. Am tot cautat oameni su SV sa vad unul live dar nu sunt prea multi In alta ordine de idei, acum este o oferta la Suzuki si pretul pentru SV1000(S) este de 6000 CIP. Ma mai gandesc... Pe o roata nu o ridic pentru ca nu ma pasioneaza si cu scaritele am atins Stai linistit ca e mare diferenta intre GS si SV650. Banditu meu de 600 se ridica putin pe o roata si asta doar din gaz (blana). Dupa 6000 mii iti rupe bratele fata de GS iar SVul de sase jumate trage chiar umpicutz mai tare ca Banditu de 600 pt ca e muult mai usor. Stiu ca te manca Miarul ca si eu ma gandeam la Banditu de 1200 da am luat 6le si nu mi pare rau deloc pt ca, cu 12le cred ca mi rupeam gatu la unele faze unde am mai reusit sa l vrajesc pe asta micu. Grija mare ca-i polei. Decat sa te dai tot ud, inhibat si maro la coor cu un 1000 mai bine cu gura pana la urechi pe un 650. E timp. Take it easy. Ontopic: Nu Fazer. Editat Septembrie 21, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 (editat) A mers vreunul pe fazeru asta nou de 1000?Pare interesant si foarte frumos in opinia mea! Daca aveti bagati si voi o parere avizata! Editat Septembrie 21, 2006 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Multumesc din nou Emppu. Cred ca raman la varianta nr. 2 care este o Honda Hornet de 600. Cu asta ce-l putin m-am dat si mi-a placut la nebunie. Este o motoreta extrem de manvrabila si de asta am nevoie pentru ca o folosesc ca commuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Am vorbit aseara cu Diabolic pe ym .. iar azi-dimineata mergand prin ploaie , de plictiseala aveam timp sa ma gandesc la problemele altora : - din punctul meu de vedere solutia este SV1000 , pe care o restrictionezi in prima faza daca ti-e frica de puterea prea mare, iar peste ceva timp o pui la loc si ai o motoreta bestiala. In felul asta te alegi cu un motor pe care-l poti tine si 10 ani fara probleme daca ai grija de el si intre timp nu te razgandesti si vrei sa schimbi categoria spre chopper, sport sau enduro/sm. Si pe de alta parte, am impresia ca daca vrei sa-l schimbi peste ceva ani o sa iei mai multi bani pe un motor de V2 de 1000cmc decat pe un IL4 de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Am vorbit aseara cu Diabolic pe ym .. iar azi-dimineata mergand prin ploaie , de plictiseala aveam timp sa ma gandesc la problemele altora : - din punctul meu de vedere solutia este SV1000 , pe care o restrictionezi in prima faza daca ti-e frica de puterea prea mare, iar peste ceva timp o pui la loc si ai o motoreta bestiala. In felul asta te alegi cu un motor pe care-l poti tine si 10 ani fara probleme daca ai grija de el si intre timp nu te razgandesti si vrei sa schimbi categoria spre chopper, sport sau enduro/sm. Si pe de alta parte, am impresia ca daca vrei sa-l schimbi peste ceva ani o sa iei mai multi bani pe un motor de V2 de 1000cmc decat pe un IL4 de 600. Multumesc pentru sfaturi Mihai. O sa iau un SV1000S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Multumesc pentru sfaturi Emppu. Si eu m-am gandit ca e mare cel de 1000 dar in acelasi timp imi este frica sa-l iau pe cel de 650 pentru ca ar fi prea mic si diferenta nu ar fi asa de mare fata de un GS. Am tot cautat oameni su SV sa vad unul live dar nu sunt prea multi In alta ordine de idei, acum este o oferta la Suzuki si pretul pentru SV1000(S) este de 6000 CIP. Ma mai gandesc... Pe o roata nu o ridic pentru ca nu ma pasioneaza si cu scaritele am atins Chiar 6000 CIP, la ce dealer l-ai vazut la oferta?Il au pe undeva in showroom sa te sui un pic pe el macar ca pozitie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 (editat) La B&S Motors. Pretul este de 6045 la N si 6194 la varianta S (preturile sunt CIP). Au in showroom-ul din Stefan cel Mare 2 de 650. Editat Septembrie 22, 2006 de Diabolic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Mersi, daca iti iei de 1000 vreau si eu sa-l vad!Neaparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 sa mai starnim putin spiritele? Noul Tuono Factory 181 kg 139 CP Suspensii Ohlins racing jante OZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 Daca pui si pretul o sa se linisteasca spiritele repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 Daca pui si pretul o sa se linisteasca spiritele repede. avem dreptul sa visam, nu? Tuono este oricum cea mai scumpa dintre cele enumerate iar varianta Factory... sigur nu va fi la superoferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 wow...pacat ca au cam dat o in bara la vopsea.arata mai bine intr un finisaj clasic alb/rosu decat cu stickerele astea chestiile alea aurii sunt magneziu sau doar fantezii d-ale mele? later edit ce afis publicitar au astia de la aprilia.superb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 din magneziu este facut capacul ambreiajului, cadrul este vopsit auriu ca si la RSV Mille Factory. Singurul lucru ramas traditional pentru Tuono Factory ca si culoare este culoarea gentilor - albastra. Eu nu sunt fanul design-ului Aprilia, Tuono pana in 2005 era de-a dreptul urata, insa 2006 reprezinta o imbunatatire semnificativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.