cristi_tmt Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 am vazut pe la concursurile ce dureaza mai multe zile, ca unii din voi veniti cu rulote sau autorulote. o autorulota nu imi permit, insa ma gandeam sa imi cumpar o rulota, pe care sa o trectez dupa masina. mentionez ca am o masina de 100 cp, as dori sa bag in rulota motocicleta pe durata drumului, si desigur noaptea sa dorm in rulota, pt a nu mai cheltui cu cazarea. doream sa va intreb cat este de practica si realista varianta asta. am ceva prieteni care merg cu rulota (dar nu sunt enduristi) si imi ziceau ca este greoi cu deplasarea pe drumurile rele, cu manevrele de parcare etc. voi cum va descurcati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macacu Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 depinde doar de tine cum te descurci cu covrigu.... nimic e greu daca esti un pic mai atent si ai un pi c de rabdare cu rulota este drept mergi mai incet decat ai merge cu masina goala, si aproape ca si cand ai avea remorca cu 2=3 mobre eu am toyota hilux + 2 motoare + rulota + coechipier este perfect scutes o gramada de bani, e caterinca mai mare ...... este adevarat k este un pic mai incomod decat la haotel, gen dusu si alte alea, dar sigur cunosti pe cineva care are camera si potzi face un dus la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 este perfect scutes o gramada de bani, e caterinca mai mare ...... este adevarat k este un pic mai incomod decat la haotel, gen dusu si alte alea, dar sigur cunosti pe cineva care are camera si potzi face un dus la el la lazaresti cazarea m-a costat 50 ron pe zi , camera ok, foarte mare, am murit de cald ca n-aveau termostate la calorifer dar am rezolvat cu un geam deschis. nu cred ca metita investitia adica masina mai puternica + rulota si sa dormi ( poate si nespalat ) in rulota linga motocicleta ( iubire mare ) si canistre de benzina. nu stiu unde poti merge fara sa gasesti o pensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Sunt rulote in care ai conditii mai bune ca acasa, dar si pretul e pe masura. Am vazut pe Discovery ca multi piloti din Nascar au propriul lor "motorhome". Au absolut toate conditiile si prefera sa doarma in masina nu pentru ca nu ar avea bani de hotel, ci doar se castiga timp. Cel mai incantati erau ca pot dormi inaintea cursei, trezindu-se cu putin timp inainte de start, fara stresul de a ajunge pe pista in timp util. Exista si forum de rulotisti (am uitat insa adresa web ) Daca as fi bogat, eu mi-as lua asa ceva cu care as pleca in lume http://globalxvehicles.com/gallery-gxv-81/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Rulota cred ca e bun daca ai pickup sau microbus(gen. vito,t5 ect).daca trebuie sa pui motorul in rulota ...cam nasol... Autorulota insa este ceva extraordinar.venea la campionat Katai Peter din ungaria cu una super misto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fix Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 motocicleta nu intra in rulota(usa ingusta)....cel putin..nu demontata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_tmt Postat Octombrie 20, 2010 Autor Share Postat Octombrie 20, 2010 Pe mine ma interesa rulota in primul rand ca mijloc de transport pt moto. o remorca e in jur de 500 euro, iar o rulota in jur de 8-900 (una modesta). ma gandeam ca ar merita diferenta pt ca si dormi in ea. eu am gasit una de 300 kg si este 1000 euro neg, inmatriculata, dar nu are incalzire si baie. eu am un astra diesel de 2,0l, 100 cp si 300kg rulota plus 2 motoare sa zic, nu cred ca e asa rau. am vazut ca rulotele au o cutie afara, in partea din fata, unde s-ar putea tine sculele si canistrele. motorul ar putea sta afara noaptea, eventual legat. asta urma sa probez, daca intra motorul pe usa. deci sa inteleg ca nu si trebuie dat jos ghidonul . usa are cam 55 cm latime, ghidonul cam 80. cat priveste confortul, exista rulote care au dus, wc, instalatie de incalzire, frigider, aragaz, pat masa dulap etc si cantaresc aprox 520 kg. pretul cam sare de 1000 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Si de ce nu ti-ai pune asa ceva in spatele rulotei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Si de ce nu ti-ai pune asa ceva in spatele rulotei? Am impresia, si sper sa nu gresesc, ca astfel de dispozitive nu sunt omologate la noi. Oricum pentru astfel de dispozitiv iti trebuie un carlig de remorcare mai special care se prinde pe parat in caroserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am impresia, si sper sa nu gresesc, ca astfel de dispozitive nu sunt omologate la noi.Oricum pentru astfel de dispozitiv iti trebuie un carlig de remorcare mai special care se prinde pe parat in caroserie. exista modelul asta de la firma thule(ma refer la concept)numai ca este ptr 2,3 biciclete,banuiesc ca ptr maxim 40-50 kg..am vorbit cu reprezentantul de vanzari de la ei si mi-a zis ca nu exista nimic care sa sustina greutatea asta de la ei..in schimb motorul se poate monta pe rulota pe suportul care se fixeaza de carligul de remorcare(mai ales la modelele care au cutia fata neincorporata in caroseria rulotei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Eu am modelul asta de carlig si chiar am pus motorul dupa duba cu el, vine cu sistem de prindere ce inlocuieste carligul cu sistemul lor patrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Suport de transport pe carlig pentru moto aduce Alfred - FM Racing. Dar nu-ti faci treaba cu el in spatele rulotei pentru ca trebuie cumva prins de sasiul rulotei - munca multa + dezechilibreaza rulota. O varianta verificata e sa faci suport pentru o motocicleta pe protzapul rulotei. Am mai vazut asa ceva - si aici ai un dezavantaj cu dezechilibrarea rulotei + apasare f mare pe carlig - un mic risc sa se rupa la un soc nasol si uzura mai accentuata in suspensia spate. Eu am rulota; am mai avut una; am vazut multe. La 800 - 900 euro iei un gunoi de rulota la care o sa descoperi o gramada de probeme. Eu te-as sfatui sa cauti pe site-urile de 4x4 si pe ebay un cort de montat pe plafon. Poti gasi la cateva sute de euro si e f ok - se ridica intr-un minut, nu schimba cu nimic dinamica masinii (doar o usoara crestere de consum). So, cortul pe masina, motoarele pe remorca si v-ati rezolvat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Ca muta un pic centrul de greutate, sunt de acord, dar ca se rupe ceva pe acolo e aberatie. Daca ar fi existat acest "pericol", nu s-ar fi facut cutiile alea in fata pe care le poti umple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Ca muta un pic centrul de greutate, sunt de acord, dar ca se rupe ceva pe acolo e aberatie. Daca ar fi existat acest "pericol", nu s-ar fi facut cutiile alea in fata pe care le poti umple. Ai rulota? Nu stiu eu cata experienta ai tu cu rulotele, eu insa pot sa-ti povestesc niste lucruri cu rulotele din proprie experienta. In 2006 aveam un Renault Scenic RX4, carlig Bosal omologat si montat in service dupa toate instructiunile; rulota avento de 750 kg; la coborarea de pe podul otopeni spre bucuresti se turnase asfalt nou peste asfaltul vechi pe o portiune. La 70-80km/h de la denivelarea aia (peste care treceau toate masinile fara probleme) s-a forfecat tabla de care era prins carligul pe verticala si in stanga si in dreapta. Carligul a ramas agatat in lonjeroane, a cazut pe asfalt si m-am oprit intr-o suta de metri cu multe scantei. Am avut noroc zic eu ca a ramas agatat si am "pastrat" rulota dupa mine. Si nu e nici o aberatie. E o intamplare reala. CataM poate sa confirme ca el m-a ajutat atunci. Pe soselele de la noi gasesti multe gropi si denivelari de genul asta. Daca mai pui si 100kg pe protap in fata cutiei de la rulota, esti pe riscul tau. nu intamplator, la toate masinile se specifica apasarea maxima pe carlig (care in general e in jur de 75 kg). Rulotele sunt echilibrate foarte bine din fabricatie. Daca incepi sa te joci, te cam joci cu focul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) Ca muta un pic centrul de greutate, sunt de acord, dar ca se rupe ceva pe acolo e aberatie. Daca ar fi existat acest "pericol", nu s-ar fi facut cutiile alea in fata pe care le poti umple. Te contrazi putin. Rulotele prevazute cu cutiile ale mari sunt gandite astfel incat umpland cutia la refuz greutatea de apasare pe carligul masinii sa nu fie mai mare de 75 KG. Ionut are dreptate. Daca se rupe ceva la suportul ala unde pui mobra faci genocit pe strada. Eu unul nu m-as risca. PS : AAaa ai fost mai rapid la scris, decat mine John. Editat Octombrie 21, 2010 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 PS : AAaa ai fost mai rapid la scris, decat mine John. Si inca ceva - pentru enduro e bine sa ai o masina 4x4 cu reductor + rulota. Pentru ca de cele mai multe ori drumul pana la campare se termina cu un forestier sau drum de tara. Daca te opresti intr-o panta banala cu o masina mica + rulota si ai sub tine pietris sau un pic de noroi risti sa nu mai pleci sau pleci dar te costa un ambreiaj. Sau daca vii la tura sambata pe soare si te pui pe iarba intr-o poienitza, ploua noaptea si a doua zi iar risti sa nu poti sa pleci. Si pentru vis-a-vis - tot din experienta povestesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am impresia, si sper sa nu gresesc, ca astfel de dispozitive nu sunt omologate la noi. Așa știu și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) am cautat si eu o solutie ptr carat mobra la munte si m am oprit la rulota . dispozitivele acelea ce se pun pe carlig nu sunt omologate la noi din cate stiu si in mod sigur exista limita de greutate de 70 sau 75 kg. motoreta intra in rulota pe usa insa depinde foarte mult ce model de rulota ai luat . prietenul meu baga huski direct pe usa folosind o rampa simpla de lemn ,poate face asta si singur iar eu nu pot decat ajutat (serios) de inca cineva ,dupa ce am dat jos ori roata fata ori pe cea spate (wr 426) deoarece nu am mobilierul rulotei astfel aranjat incat sa pot braca roata fata dupa ce am suit o , ptr a putea inchide usa . pe scurt ,mobra e prea lunga ptr latimea rulotei si tare am impresia ca toate sunt cam standard. rulota pretenului meu permite ca dupa ce urci mobra sa sucesti roata fata pe dupa mobilierul de la intrare (a si demontat ceva inauntru,nu mai stiu) astfel putand inchide usa de la intrare pe durata mersului ,la mine a trebuit sa o bag cu roata fata demontata in cabina de baie/dus ,sa o sprijin de usa si dulapurile bucatariei (le zgarii de le ia dracii)apoi sa apas si indoi aripa spate ptr a putea inchide usa nitel fortat . am pus placaje peste tot ptr a nu zgaria mobilierul si usile . complicat , daca nu ai cum sa speli mobra mai si faci cocina inauntru ... e discutabil foarte . greseala mea a fost ca am luat rulota datorita pretului si starii in care se afla , spunandu-mi ca vad eu cum bag mobra apoi . ma chinui ,nu mi place sa o fac , gagica ma uraste ptr asta! de tractat o trag cu o Ibiza 1,4 benzina si nu mi e teama cu ea ,rulota are cam 550 kg. Editat Octombrie 21, 2010 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 am cautat si eu o solutie ptr carat mobra la munte si m am oprit la rulota .dispozitivele acelea ce se pun pe carlig nu sunt omologate la noi din cate stiu si in mod sigur exista limita de greutate de 70 sau 75 kg. motoreta intra in rulota pe usa insa depinde foarte mult ce model de rulota ai luat . prietenul meu baga huski direct pe usa folosind o rampa simpla de lemn ,poate face asta si singur iar eu nu pot decat ajutat (serios) de inca cineva ,dupa ce am dat jos ori roata fata ori pe cea spate (wr 426) deoarece nu am mobilierul rulotei astfel aranjat incat sa pot braca roata fata dupa ce am suit o , ptr a putea inchide usa . pe scurt ,mobra e prea lunga ptr latimea rulotei si tare am impresia ca toate sunt cam standard. rulota pretenului meu permite ca dupa ce urci mobra sa sucesti roata fata pe dupa mobilierul de la intrare (a si demontat ceva inauntru,nu mai stiu) astfel putand inchide usa de la intrare pe durata mersului ,la mine a trebuit sa o bag cu roata fata demontata in cabina de baie/dus ,sa o sprijin de usa si dulapurile bucatariei (le zgarii de le ia dracii)apoi sa apas si indoi aripa spate ptr a putea inchide usa nitel fortat . am pus placaje peste tot ptr a nu zgaria mobilierul si usile . complicat , daca nu ai cum sa speli mobra mai si faci cocina inauntru ... e discutabil foarte . greseala mea a fost ca am luat rulota datorita pretului si starii in care se afla , spunandu-mi ca vad eu cum bag mobra apoi . ma chinui ,nu mi place sa o fac , gagica ma uraste ptr asta! de tractat o trag cu o Ibiza 1,4 benzina si nu mi e teama cu ea ,rulota are cam 550 kg. Pffff.... dupa ce am citit imi pare tare comoda varianta turism+remorca+cazare cu 50lei/loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Care e smecheria cu rulota? Nu e similar dar mult mai ieftin: masina mica din dotare + remorca + un cort clasic bun? Ce? La toate taberele de baza gasesti apa curenta si electricitate ca sa conectezi rulota si, astfel, sa simti diferenta fata de un cort? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) pune tu oasele la odihna pe jos,fie si cu izopren, saltea ,paie &shit si apoi pune-le pe patul unei rulote si ai sa vezi diferenta . ca sa nu mai vorbim ca vara nu te coci iar iarna nu ti e frig . faci focul si cand lemnele sunt ude , ai terasa daca te enervezi... etc . @Ai grija ! S'ar putea sa nu mai mananci ciorba calda ....... ever ! ...asta sa fie paguba mea ce mare ! Editat Octombrie 21, 2010 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 se mai poate si cu asa ceva: http://www.jumpingjacktrailers.com/ sau alt gen de cort/remorca, sau chiar rulota impachetabila: pui deasupra 3-4 legate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 pune tu oasele la odihna pe jos,fie si cu izopren, saltea ,paie &shit si apoi pune-le pe patul unei rulote si ai sa vezi diferenta .ca sa nu mai vorbim ca vara nu te coci iar iarna nu ti e frig . faci focul si cand lemnele sunt ude , ai terasa daca te enervezi... etc . + ..... ai un frigider, ai apa, ai dus + ca o pui in mijlocul actiunii. Eu am montat o baterie cu gel cu descarcare lenta (pentru site-uri GSM) si am autonomie off camping mai mult de o saptamana. 12 v de la baterie pentru becuri si pompele de apa si gaz pentru incalzire si frigider. Si mie imi place cu rulota. Chiar nu socotesc economia de bani. Pur si simplu imi place. Intind cortul de la rulota, scot masa, pun scaunele, scot berea sau *Salvatoru si incepe distractia Ca in orice evaluare, exista si o evaluare subiectiva, nu doar una obiectiva, rationala. PS:pentru prietenii din Harghita/Covasna - care aveti drum pe la bucuresti cumparati-mi si mie cateva sticle de Salvator (sunt prin benzinariile MOL din zona voastra). Fac cinste cu bere aici! Hai ca vine frigu si ma prinde nepregatit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 cumparati-mi si mie cateva sticle de Salvator (sunt prin benzinariile MOL din zona voastra). Fac cinste cu bere aici! Hai ca vine frigu si ma prinde nepregatit Se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 OK. Daca tot e vorba de investit bani, cel mai elegant mi se pare cu jeepan pickup truck pt moto si rulota cat mai usoara si cat mai bine dotata pt cazare confortabila. Iesi si din noroaie avand jeepan, pastrezi si rulota curata si nici nu compromiti siguranta atarnand motoreta de rulota. Eu folosesc duba dar nu are nici o legatura cu confortul meu. Doar cu al motoretei. Nu o ploua, nu o ninge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.