Sari la conținut

Ulei de motocicleta speciall?


Postări Recomandate

Pacat ca dupa numai 3 posturi pe forum ai si scapat (cuvant jignitor) la vale...

 

Oricum, topicurile despre uleiuri nu sunt altceva decat timp si spatiu irosit. Nimeni, cel putin nimeni dintre posesorii de motoare de la noi nu detine suficiente date sau rezultate de analiza de laborator despre uleiurile de pe piata ca sa emita verdicte. Parerile sunt strict subiective, aproape fara nici o relevanta.

 

Concret, referitor la ambreajul umed de la motociclete, din motive pe care nu are rost sa le mai mentionez aici, dupa ce am schimbat kitul de ambreaj (discuri si arcuri EBC) am folosit doar ulei auto (semi Castrol Magnatec si GTX 15W40 si mai nou mineral simplu). Am facut cca 10mii km in aceste conditii si ambreajul nu da (inca) nici un semn de patinare. Ba dimpotriva, zici ca'i comutator "on-off", cupleaza prea brusc in asa fel incat uneori imi creeaza probleme la plecarea de pe loc.

 

Ride Safe!

 

Ca iti cupleaza brusc nu are legatura cu uleiul. Foarte probabil ai uzura la "oala" de la ambreiaj, mai exact cosuletul care tine placile de otel si frictiune. Daca desfaci, ai sa vezi niste "valuri" pe ghidajele prin care culiseaza discurile. Discurile 'agata" in aceste valuri si impiedica ambreiajul sa cupleze lin....practic il simti cum "scapa".

Ai 3 solutii :

1. Schimbi piesa

2. O "maciucaresti"....mai exact pilesti "umerii" oalei si o mai duci o vreme

3. O lasi asa pana ajungi la solutia 1....2-ul probabil va fi degeaba.

Ca ai folosit ulei auto...asta nu inseamna ca e bine....sau ca asa trebuie sa faca si altii. Am mai spus-o..fiecare isi intretine motocicleta dupa cat il duce capul sau, mai trist, buzunarul.

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 198
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricum, topicurile despre uleiuri nu sunt altceva decat timp si spatiu irosit. Nimeni, cel putin nimeni dintre posesorii de motoare de la noi nu detine suficiente date sau rezultate de analiza de laborator despre uleiurile de pe piata ca sa emita verdicte. Parerile sunt strict subiective, aproape fara nici o relevanta.

 

Concret, referitor la ambreajul umed de la motociclete, din motive pe care nu are rost sa le mai mentionez aici, dupa ce am schimbat kitul de ambreaj (discuri si arcuri EBC) am folosit doar ulei auto (semi Castrol Magnatec si GTX 15W40 si mai nou mineral simplu). Am facut cca 10mii km in aceste conditii si ambreajul nu da (inca) nici un semn de patinare. Ba dimpotriva, zici ca'i comutator "on-off", cupleaza prea brusc in asa fel incat uneori imi creeaza probleme la plecarea de pe loc.

 

Ride Safe!

 

Da, exact ca si la bujii, asa si la ulei fiecare dupa ce a patit si cu ce marca.....de ex eu cu uleiurile nu am avut baiuri, bine, ca si folosesc exclusiv doar 2 marci si la auto si la moto, iar la 2T sunt multumit de Castrol si Husqwarna, ambele heavy-duty.....deci pt cineva in functie de ce a patit si cu ce ulei poa sa zica tot felu: unii ca, Castrol si Elf sunt bune si Motul e naspa, si altii ca Mobil si Castrol sunt bune, iar Motul e asa-si-asa, sau unii din contra, ca Motul e bun iar restul asa si-asa si Texaco e de evitat. La fel si la bujii dupa cum ziceam, eu de ex am patit-o de 3 ori destul de rau, si o data am muncit 4 zile din cauza la un set de Champioane noi!!! :laugh: ....am ajuns deja sa schimb distributia...oricum clientul a platit, ca el a pus bujiile respective desi eu i-am zis Bosch sau Beru sau NGK.....si Champinioanele aveau scanteie cand le-am verificat in aer, dar in camera de ardere in amestecul comprimat se pare ca nu! La fel am mai patit-o si cu Denso o data la Aprilia.

 

Si eu pateam la FZR tot la fel dupa ce am pus Mobil 15W40....parca smucea ambreajul si incomplet eliberat!.....plus ca crancanea lantul la cuplarea treptei 1 de ma speriam....

 

Ce zice stressu despre faptul ca uleiul auto e "zdrobit" de pinioanele din cutia de viteza s-ar putea sa fie adevarat, mi se pare logic.....totodata mai cred ca-l zdrobeste si ambreajul la patinari si cuplaje partiale, mai ales in oras, dar probabil principala vinovata este tot cutia....

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Ca iti cupleaza brusc nu are legatura cu uleiul. Foarte probabil ai uzura la "oala" de la ambreiaj, mai exact cosuletul care tine placile de otel si frictiune. Daca desfaci, ai sa vezi niste "valuri" pe ghidajele prin care culiseaza discurile. Discurile 'agata" in aceste valuri si impiedica ambreiajul sa cupleze lin....practic il simti cum "scapa".

Ai 3 solutii :

1. Schimbi piesa

2. O "maciucaresti"....mai exact pilesti "umerii" oalei si o mai duci o vreme

3. O lasi asa pana ajungi la solutia 1....2-ul probabil va fi degeaba.

Ca ai folosit ulei auto...asta nu inseamna ca e bine....sau ca asa trebuie sa faca si altii. Am mai spus-o..fiecare isi intretine motocicleta dupa cat il duce capul sau, mai trist, buzunarul.

Bafta !

 

 

omul nu merge de ieri cu moto, nu se ocupa cu mecanica (in regim propriu cel putin) de ieri. si-ar fi dat seama daca era ceva de la oala. in plus, chiar daca era necunoscator, inainte sa schimbe kitul de ambreiaj mergea ok, inainte sa patineze. si de patinat patineaza deodata si gata! asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul nu merge de ieri cu moto, nu se ocupa cu mecanica (in regim propriu cel putin) de ieri. si-ar fi dat seama daca era ceva de la oala. in plus, chiar daca era necunoscator, inainte sa schimbe kitul de ambreiaj mergea ok, inainte sa patineze. si de patinat patineaza deodata si gata! asa ca...

 

N-am spus ca nu se pricepe omul...Doamne fereste ! Mi-am permis sa-mi exprim o parere, sa-i dau un sfat de care poate sau nu sa tina cont.

Am restaurat si eu un FZR 1000 dar nu m-a lasat inima sa-i bag ulei auto...am mers pe un Motul 5100 15W50.

 

Mesaj completat

se proiecteaza in functie de uleiul existent !

 

Asta chiar e tare ! E de pus in rama !

 

Mesaj completat

Ce zice stressu despre faptul ca uleiul auto e "zdrobit" de pinioanele din cutia de viteza s-ar putea sa fie adevarat, mi se pare logic.....totodata mai cred ca-l zdrobeste si ambreajul la patinari si cuplaje partiale, mai ales in oras, dar probabil principala vinovata este tot cutia....

 

Pe mine nu crabotii sau discurile umede m-ar ingrijora.

Mi-as face griji pentru turatii. Nu prea obisnuiesc sa fac poze...dar daca ati fi vazut un motor de TDM desfacut care a mers cu ulei auto...nu cred ca v-ar mai arde de experimente.

Japonezii astia sunt niste tampiti....de ce dracu' nu fac si ei motocicletele sa mearga cu un singur ulei....de tractor ca e mai ieftin...ce ulei de 2T....4T....ulei special de cutie pentru motoare in 2T, ulei de furca....mai tare...ulei pentru frane cu discuri in baie de ulei...auzi inventie !

Adevarul e ca noi romanii suntem si destepti !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca iti cupleaza brusc nu are legatura cu uleiul. Foarte probabil ai uzura la "oala" de la ambreiaj, mai exact cosuletul care tine placile de otel si frictiune. Daca desfaci, ai sa vezi niste "valuri" pe ghidajele prin care culiseaza discurile. Discurile 'agata" in aceste valuri si impiedica ambreiajul sa cupleze lin....practic il simti cum "scapa".

Ai 3 solutii :

1. Schimbi piesa

2. O "maciucaresti"....mai exact pilesti "umerii" oalei si o mai duci o vreme

3. O lasi asa pana ajungi la solutia 1....2-ul probabil va fi degeaba.

Ca ai folosit ulei auto...asta nu inseamna ca e bine....sau ca asa trebuie sa faca si altii. Am mai spus-o..fiecare isi intretine motocicleta dupa cat il duce capul sau, mai trist, buzunarul.

Bafta !

 

In principiu are sens ce spui, mai ales ca la FZR1000 ambreajul, mai precis oala sa a fost cu probleme, se pare ca a fost subdimensionat cuplului dezvoltat de motor. In cazul meu particular insa problema descrisa a aparut dupa schimbarea kitului (EBC) si, in urma unui topic deschis in acest sens, mi'au confirmat mai multi ca fenomenul apare datorita noilor arcuri, mult mai tari decat cele standard dar si compozitiei discurilor EBC, se pare mult mai agresive. O solutie pe care am gasit'o pe situl celor de "FactoryPro" ar fi suplimentarea orificiilor de ulei cat si polizarea (mai precis "frezarea") celor radiale pentru a creea un efect de elica.

 

Asa cum s'a punctat anterior, marea diferenta intre motoarele auto-moto este baia de ulei comuna a cutiei de viteze in cazul motocicletelor. Datorita conditiilor specifice cutia de viteze distruge aditivii de imbunatatire a vascozitatii (prezenti in ORICE ulei multigrad) facand ca un ulei sa'si iasa din parametri de vascozitate mult mai rapid decat in cazul motoarelor auto. Acesta este motivul (nu turatia diferita) pentru care intervalele de schimb ale uleiului sunt mult mai mici in cazul motocicletelor, chiar si cand se foloseste ulei dedicat moto. Tocmai de aceea uleiurile de transmisie (aka "cutie de viteze") sunt monograd sau cu o plaja extrem de mica de variatie a vascozitatii, cu alte cuvinte cu foarte putini aditivi de imbunatatire a vascozitatii.

 

Nu recomand, cel putin nu in mod special, folosirea uleiului auto la motociclete insa afirm ca uleiurile dedicate moto nu sunt intotdeauna cu mult diferite decat cele auto, respectand corespondenta standardului API. Daca o sa va uitati cu atentie o sa observati ca multe dintre uleiurile moto, chiar si de top, sunt etichetate API SG. Acest standard este considerat "inferior" standardelor mai recente API SL sau API SM insa acest lucru nu inseamna neaparat ca sunt si mai proaste. Datorita noilor legi impotriva poluarii producatorii de motoare, in special auto, au fost nevoiti sa implementeze convertizoare catalitice din ce in ce mai sofisticate, al caror metale nobile fiind foarte vulnerabile la aditivii de imbunatatire a frictiunii, in special la fosfor. Noile standarde API sunt "superioare" in mod special din acest punct de vedere, continutul de fosfor fiind drastic diminuat. Doar ca fapt divers, uleiurile speciale pentru rodaj nu au obtinut omologarea API, tocmai datorita continutului foarte ridicat de fosfor (cu mult peste necesitatile chiar normale).

 

In ceea ce ma priveste folosesc ulei auto deoarece motorul meu consuma ulei exagerat, in conditii extreme 1L/1000km, astfel practic la un schimb eu mai fac intre timp alte 2 schimburi. Chiar si asa as folosi ulei dedicat moto daca s'ar gasi prin statiile PECO si n'as fi nevoit ca la drumuri lungi sa'l car in bagaje. Repet, nu spun ca ceea ce fac eu e bine ci ca e o solutie de compromis, intr'un caz particular.

 

Subiectul "celui mai bun ulei" cat si vesnica polemica "auto vs moto" sunt departe de a fi lamurite si vor reveni constant. Acesta este un fapt!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un raspuns plin de respect, care merita respect !

Bafta !

Mesaj completat

PAI SI NU E NORMAL - sa opresti publicitatea atata timp cat motocicleta e rezervata?

Scoti anuntul pana miercuri, daca miercuri nu se vinde il pui la loc.

Nu e normal asa?

Zic si eu, nu ma deranjeaza, oricand imi place o poza cu o TA frumoasa.

 

(si am inceput discutia tocmai pt ca tu ai inceput-o cu ... bla bla din romania )

 

Motocicleta s-a vandut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pentru multi cred ca factorul cel mai important in alegerea unui ulei nu este marca , pretul , etc. ci disponibilitatea .

Acum 2 ani cand am luat mobra am urmat sfaturile prietenilor si am folosit Castrol Magnatec . La drum un lung nu l-am mai gasit si am bagat altceva . Si pe principiul bulgarelui de zapada ....acum am probabil 5-6 marci de ulei in motor ( de la Castrol la posirca de Lukoil ) , dar toate de aceeasi vascozitate . Numai o data pe an , cand ii fac shimbul am aceeasi marca de ulei in "burtica" . Nu va mai zic de conditiile extreme in care am folosit scula .

Momentan in Romania nu este un ulei moto care sa poata fi gasit oriunde . Mai tot timpul plec fara sa planuiesc si niciodata nu am un stoc de ulei facut .

Daca o sa survolati cat de cat forumurile din afara o sa vedeti ca altii mult mai civilizati , dotati financiar si poate mai intelepti pun in motoare cel mai ieftin ulei pe care il gasesc si care sa respecte cerintele producatorului mobrei . Sunt de asemenea si extremisti care folosesc de zeci de mii de km uleiuri diesel in Africane sau cine stie ce alte cucuri .

Weekendul viitor schimb placutele la ambreiaj si chiar o sa verific si gradul de uzura pe celelalte piese .Si chiar daca or sa fie uzate sau mai stiu eu cum din cauza uleiului auto - nu o sa am ce face . O sa bag tot ulei auto , tot amestecatura probabil pentru ca familia mea nu are o afecere in "uleiuri " , eu nu am service moto cu stocuri de ulei moto , nu imi convine sa comand pe internet 200 de kile o data ca sa "am in casa " si nici nu imi surade ideea de a cara la mine 5-6 kile de ulei daca vreau sa plec intr-o plimbrare mai lunga .

CEL MAI BUN ULEI E ALA PE CARE IL AI . Punct

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Sunt de asemenea si extremisti care folosesc de zeci de mii de km uleiuri diesel in Africane sau cine stie ce alte cucuri .

Noroc !

uleiuri care costa 20-30 euro/litru :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu te incarci cu ulei in bagaje la drum lung, cel mai bine e sa te stabilesti pe un ulei disponibil in PECO'uri. Chiar daca in principiu uleiurile sunt mixibile, nu strica sa completezi cu acelasi tip. Eu unul cel putin asa fac.

 

La Rompetrol gasesti aproape oriunde Castrol si mai nou Elf, la OMV Bixxol... etc. Eu am mers o perioada pe Castrol GTX (semi) insa forumistii din UK reclama faptul ca motorul meu consuma mai putin ulei daca e mineral asa ca am trecut pe Elf (gama minerala).

 

Cum am tot zis, discutiile despre uleiuri nu se termina niciodata. Doar ca fapt divers, spre exemplu am citit o declaratie a unui mare mahar inginer de la CASTROL conform careia uleiurile sintetice nu sunt recomandate in perioada de rodaj, in special dupa reparatiile capitale.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu numai inginerul de la castrol, multie alte firme de uleiuri nu recomanda sintetic in rodaj. protejeaza mai bine motorul-uzura mai mica-rodaj prost efectuat si intarziat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu numai inginerul de la castrol, multie alte firme de uleiuri nu recomanda sintetic in rodaj. protejeaza mai bine motorul-uzura mai mica-rodaj prost efectuat si intarziat.

 

Nu e vorba numai de uzura mecanica propriu-zisa, in perioada rodajului se intampla mai multe lucruri printre care si un proces de stabilizare moleculara a materialelor.

 

Declaratia ii apartine lui Peter Brett (Advisor, Automotive Technology at BPCastrol) si suna cam asa:

 

"Peter Brett says that they’ve discovered synthetic oils actually interfere with running in, for reasons which go beyond their low friction properties - there also seems to be a chemical process happening which hinders it. “Although you can treat an engine as fully run in after 500 miles, surface stabilisation continues for at least the first 5,000 miles of an engine’s life,” he says. “Synthetic oils actively prevent this from happening, and not simply by holding friction surfaces apart, although we still don’t know exactly why and how this happens. But there’s no doubt they inhibit the process itself. So the consequence of using a synthetic too early is your engine will never run in properly. I would even suggest waiting until 10,000 miles (16,000km) before using it in most engines subjected to normal use. Until then, you’re best to use an inexpensive but branded mineral oil.”

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rather than continue to rely on specifications dedicated to automobiles, the Japanese Automotive Standards Organization (or JASO) developed its own set of tests specifically for motorcycles. JASO now publishes these standards, and any oil company can label its products under this designation after passing the proper tests. JASO offers two levels of certification, MA (high friction applications) and MB (low friction applications). JASO requires that the entire product label be approved before it can carry its label. If a label does not have a box with a registration number above the MA or MB lettering, it could be nonapproved oil whose manufacturer claims its products meet JASO standards when it may not have actually passed the tests.

 

 

These standards also include a test specifically designed to measure the oil's effect on clutch lock-up, as well as heat stability and several other factors related to motorcycle engines. Our advice here is pretty simple: Read your manual, and if it calls for an API SG oil, use that. Don't substitute a higher API designation oil like SL, because it will contain less of some additives like phosphorus, and it may contain other additives that will yield higher fuel economy in a car but could cause slippage in your clutch. (More on that later.)

Studiati mai bine treaba si terminati cu teoria conspiratiei.

Mai studiatii standardele JASO(japoneze) si API(americane) si o sa va lamuriti.

Chiar aveti impresia ca producatorii pot vinde orice ca in CHINA?

Mai intrebati asa in stanga si in dreapta de cate teste si aprobari ai nevoie pentru a iesi pe piata cu ceva.

De obicei nu ma bag in asa ceva dar discutiile astea pe tema uleiului nu sunt ca cele cu OZN-uri,exista sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-- Trebuie sa va ganditi ca majoritatea motocicletelor folosesc ca proprietate constructiva :

 

* ambreaj umed - placile de ambreaj , in momentul in care ambreajul nu este debraiat , trebuie sa transmita cat mai multa putere dezvoltata de motor , catre cutiia de viteze , in concluzie coeficientul de frecare dintre placi trebuie sa fie cat mai mare . Uleiul conceput pt astefel de motorizari ( este si un caz auto la Alfa Romeo ) , trebuie sa aibe proprietati specifice , ca in momentul cand placile de ambreaj se ating intre ele , el sa permita o frecare cat mai buna intre placi .

Uleiul pt motoarele cu ambreaj uscat ( auto in general , anumite modele moto de la Ducati , Harley , Bmw Motorad , etc ) nu asigura o frecare cat mai buna , ci din potriva formeaza o pelicula de ungere intre placile de ambreaj ( in speta pe placile de metal ) si face ce este mai rau pt un ambreaj -- favorizeaza patinarea ambreajului umed . De aici rezulta ceea ce spuneti voi ,, sa dus ambreajul foarte rapid '' .

 

* motorul si cutia de viteze , folosesc acelasi ulei ......care la randul lui are de indeplinit 2 sarcini :

- sa asigure pelicula de ungere pt cilindru - piston - rulmenti - etc , unde este nevoie de anumite proprietati de ungere.

- sa asigure ungerea la cutia de viteze , unde in mod normal , ar trebuii un coeficent de ungere mai mare decat la motor .

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In decurs de 3 ani am schimbat 3 mobre.Toate au papat doar ulei pt auto.

O singura data iam pus pt moto[4.4 l Castrol 10w40 care a costat 50 lei litrul]Poi in bani astia imi fac 2 schimburi cu ulei auto.

De patinat nu patineaza nimic,la o honda cb 450 am bagat si aditiv +ulei auto si nu a patinat nimic.

Pt a cumpara ulei moto ar trebui sa merg la Timisoara [110 km]si arta iese din calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva despre ulei de vapor ? E ulei diesel M430 calitate superiora si e si de firma (mobil, castrol si altele...)

Daca aveam scuter incercam, dar la mine e cu ambreaj umed, cutie si e cam nasol....

 

Ce se poate intampla cu acel ulei ?:)

 

Scz de intrebare...:)

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva despre ulei de vapor ? E ulei diesel M430 calitate superiora si e si de firma (mobil, castrol si altele...)

Daca aveam scuter incercam, dar la mine e cu ambreaj umed, cutie si e cam nasol....

 

Ce se poate intampla cu acel ulei ?:)

 

Scz de intrebare...:)

merge. eu am incercat si cu WD40, ulei alimentar uzat, ulei de mecanisme fine, lichid de frina, motorina, miere naturala de tei si iaurt. n-au fost probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge. eu am incercat si cu WD40, ulei alimentar uzat, ulei de mecanisme fine, lichid de frina, motorina, miere naturala de tei si iaurt. n-au fost probleme.

Eu zic ca merge si cu Picatura :)))

P.S. fiecare pune ce vrea. oricum asta se si intampla

Mierea sa o puna cu tot cu fagure?

Off-topic: N-o sa-mi cumpar niciodata mobra din RO, poate doar de la vreun prieten apropiat. Se stie de ce :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot vrut sa scriu aici... Nu am citit ultimele 10 pagini ca sigur nu e ceva concret...

 

Cred cu tarie ca e necesar sa folosesti ulei moto pentru motociclete daca il cumperi din Romania. Poate radeti, dar eu nu glumesc. Am auzit destul de multe intamplari nefericite cu uleiuri auto in moto, dar doar in Ro. Ma gandesc ca e si normal, cand tot ce gasesti in Ro e facut la turci sau pe vapor la chinezi. Eu nu am folosit niciodata la motociclete ulei moto ci doar auto cumparat din Germania, indiferent de motocicleta. Eu, personal folosesc un singur ulei la toate, la motocicleta, la masina diesel si la cea pe benzina. Folosesc Divinol, la butoi mare...

 

Ca sa va faceti o idee... acum 5 ani,cand un amic inca lucra la reprezentanta Honda in Germania, foloseau pentru schimbul de ulei, la toate motocicletele chiar si la cele noi si in garantie, ulei auto din butoaie de 200 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un litru cat iti intra tie in scuter mai bine nu te zgarcesti...

 

Da asa e, dar lam ine imi cam consuma, pierde ulei si deasta ziceam, mereu trebe sa completez...

 

Oare ce ulei e mai bun cand ai garnituri semeringuri mai uzate si scapari de ulei ? Ma gandeam la mineral, dar nu am mai gasit mineral de moto, de auto nu mai pun, nu sa intamplat nimic, dar nu are rost sa stau cu ganduri :)

Acum am pus ulei silkolene moto si imi cam patineaza ambreajul, inainte am avut motul 5100 ester si mergea bine.

 

Nu ma prea lasa inima sa pun orice in motor :)

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa e, dar lam ine imi cam consuma, pierde ulei si deasta ziceam, mereu trebe sa completez...

 

Oare ce ulei e mai bun cand ai garnituri semeringuri mai uzate si scapari de ulei ? Ma gandeam la mineral, dar nu am mai gasit mineral de moto, de auto nu mai pun, nu sa intamplat nimic, dar nu are rost sa stau cu ganduri :)

Acum am pus ulei silkone moto si imi cam patineaza ambreajul, inainte am avut motul 5100 ester si mergea bine.

 

Nu ma prea lasa inima sa pun orice in motor :)

Incerca Mobil 1 e un ulei relativ bun si ieftin cred ca merge la cea ce vrei tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Da asa e, dar lam ine imi cam consuma, pierde ulei si deasta ziceam, mereu trebe sa completez...

 

Oare ce ulei e mai bun cand ai garnituri semeringuri mai uzate si scapari de ulei ? Ma gandeam la mineral, dar nu am mai gasit mineral de moto, de auto nu mai pun, nu sa intamplat nimic, dar nu are rost sa stau cu ganduri :)

Acum am pus ulei silkolene moto si imi cam patineaza ambreajul, inainte am avut motul 5100 ester si mergea bine.

 

Nu ma prea lasa inima sa pun orice in motor :)

 

 

nu-ti patineaza de la ulei, patineaza ca e uzat. eu folosesc silkolene in toate motoarele, ma impac foarte bine cu el. incearca un aditiv anti-scurgere de ulei mai rasarit, liqui-mily. dar sa nu te astepti la minuni, doar reduce un pic scurgerile. garniturile, semeringurile si rulmentii tot trebuiesc schimbati. daca nu schimbi si rulmentii o sa se duca repede semeringurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...