mihai_prd Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Asa puteti sa incercati un Hatz Diesel. Trage ca dizălu, da la 14 ponei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 dupa o cercetare pe net,am gasit ce e piesa de care am intrebat.e filtru de ulei (centripeta ).deci si piesa aceea urata si mare , cred ca se poate inlocui cu un filtru normal de ulei. http://gimptutorials.com/video/hs1mzNLKXmo...oil-filter.html Inlocuirea cu un filtru de ulei normal ar fi o greseala, filtrul ala este mult mai eficient decat orice filtru de hartie. Dar de ce ai vrea sa-ti pui un diesel pe mobra? Pentru economie sau de "amorul artei"? Te intreb pentru ca eu cred ca vei fi dezamagit de rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 as pune ca " chestie " dar , cum am mai scris.... dupa un timp imi trece idea asta de diesel.deja simt ca imi trece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 as pune ca " chestie "dar , cum am mai scris.... dupa un timp imi trece idea asta de diesel.deja simt ca imi trece La preturile care le au motoarele diesel,incepe sa-mi treaca si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 okay.trece... dar yo am o slabiciune pt V2 dieselu asta.in orice caz...,daca pica un motor din asta la un pret rezonabil...sigur il iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 superb, pur si simplu suberb...motoarele Lombardini sunt extraordinar de scumper sunt italienesti...m-am intersat de ei pe net. Produc de prin 1900 parca... un motor de 30-40 de cai raci cu lichid diesel e in jur de 5000E.... am si eu un lombardini cumparat de nou pus pe un utilaj de dezapezit. motoarele de la ei sunt facute pt a lucra doar la o anumita turatie, in plus au putere mica, nu cred da randament la cat de mari sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 zambet pe 16mm aici razi de te spargi in figuri 10 minute eu sper ca un motor de M22 pus la punct,porneste mult mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 salut reactivez acest topic in speranta ca la vremea respectiva erau mai multi interesati de acest motor ,de curand am intrat in posesia lui cu transmisie cu tot ,in principiu eu nu am ce face cu agrgatu asa ca cine il doreste este de vanzare,momentan motorul nu este functionabil din cauza lipsei unr conducte de la injector la pompa dar o sa ma ocup de el va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 mi-a trecut boala.dar e interesant motoru zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Tot de la Multicar M22 potriveste crucea de la coloana de directie la cardanul de Simson. Mi-am si luat una nou-nouta. Cine stie cate bunatati mai ascunde utilajul asta! Editat Februarie 17, 2013 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 http://www.aarrgghh.co.uk/ratbikes/M22Manual/025-26dpm68.jpg.html niste sectiuni prin motoras, probabil este un manual de reparatie, nu am stat sa il rasfoiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Cam la ce bani ar fi,ca io mai am niste pitici pe crier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Cam la ce bani ar fi,ca io mai am niste pitici pe crier... salut pretul se invarte pe la 1000lei tot agregatu ,maine am sa montez volanta si electromotoru care l am probat astazi si este beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 salut reactivez acest topic in speranta ca la vremea respectiva erau mai multi interesati de acest motor ,de curand am intrat in posesia lui cu transmisie cu tot ,in principiu eu nu am ce face cu agrgatu asa ca cine il doreste este de vanzare,momentan motorul nu este functionabil din cauza lipsei unr conducte de la injector la pompa dar o sa ma ocup de el va tin la curent. cat ceri pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 salut am scris mai sus se da tot agregatu o parte din bani poti sa-i recuperezi ducand cutia la fier vechi, are cam 40kg cred ca 10 numai aluminiu si pretul este usor negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoh01 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 cius pm cu pretul si daca poti trimite niste poze recente la costin_lina@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoh01 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 ce se mai intampla cu agregatu asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 ce se mai intampla cu agregatu asta ? salut, ce sa se mai intample sta langa atelier si asteapta sa fie montat pe noul proiect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoh01 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 detalii proiect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 detalii proiect? da va fi atasat la punerea in fuctiune a unui compresor mare care ulterior avea un motor tri fazic electric de 5,5 kv ,ne avand 380 si aceasta putere nu am de cat sa adaptez acest motor la compresor,avand un consum mic si cam 18 cai eu cred ca este suficient pentru antrenarea copresorului,care compresor al folosesc pentru sablat volum foarte mare de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoh01 Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 da stiu cum este cu sablatul ! am un vecin care a pus motor de 1.6 diesel la compresor:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.