Sari la conținut

Triumph Tiger 800


Postări Recomandate

Am batut si eu palma pentru un Tiger 800 XC negru, model 2012. Abia astept sa-mi vina :bounce:

foarte frumos, asta e ra optiunea mea nr 2 dupa khaki .

vad ca are si crash bar,super ! cati km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 250
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, are crash bar, dar mi-am comandat unul de la adventure spec sa-l inlocuiesc. Kilometrii aia sunt de fapt mile :) are vreo 16k.

Arata foarte bine. E din Romania?Daca nu-ti place crashbar-ul si vrei sa-l vinzi , sunt interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :) Momentan e in UK, ajunge acasa in cam o luna.

 

Crash bar-ul e OEM, am impresia. O sa vreau sa-l vand pentru ca il inlocuiesc cu altul mai mare :grinbandit: Iti dau un PM cand o sa-l dau jos, in caz ca o sa mai fii interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, XC-ul are doar cateva mici diferente fata de varianta normala, mici dar importante pentru mine (roata fata de 21, roti spitate, cursa amortizoarelor mai lunga). Tiger-ul mi s-a parut cam cel mai bun compromis dpdv greutate, putere, fiabilitate, confort etc. Vstrom-ul 1000 arata foarte bine, dar are cateva din minusurile enumerate mai sus.

 

Multumesc de raspunsuri :)

Incearca cu telefon la Motoboom. Aduc orice !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sa-ti comanzi si far de Europa, pt inmatriculare.

Pe Tiger sunt centrate farurile, se pare. Sper sa fi scapat de problema asta.

 

Incearca cu telefon la Motoboom. Aduc orice !

Multumesc, dar o sa mi-o aduca cineva cunoscut din UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am tot fost intrebat in privat, mai jos motivele pt care am ales 800 XC si nu 800 GS :

 

- motorul triple este bulet proof, am mai avut acest motor pe un Triumph Legend din 1999. Varianta asta este mult imbunatatita + cu exceptia Honda, Triumph ul este rege la fiabilitate.

- conduita de mers este senzationala, livreaza puterea incredibil de frumos, in a 5 a sau a 6 a te joci intre 2-8000 ture cum vrei, este incredibil. Schimba precis si foarte usor .

- poate ca 800 GS ul are capabilitati de off road usor mai bune insa pt touring XC ul este mult mai confortabil si oricum mai mult de forestiere si ici-colo ceva gropi nu intru cu el.

- pachetul a fost f bun pt un motor din 2014 si cu multiple accesorii.

- si ultimul si poate cel mai important criteriu : asta imi place; nefiind un fan BMW ci Triumph :-)

 

Ambele sunt tot acolo ca performante insa recomand sa mergi cu ambele si sa decizi in fct de ce ti se potriveste/ place mai mult. Consumul la stilul meu de condus este 6,5

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu capabilitatile de off road e adevarata, desi dupa parerea mea skill-ul conteaza mai mult decat mobra. Iote acilea cam ce se poate face cu un tigru pe single track:

 

 

Editat de captain_obvious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multe se pot face insa asa cum vezi si la minutul 3:54 , odata pusa jos e f greu sa ridici > 200kg si mori linga ea daca faci 2-3 ridicari din astea.

 

Am patit-o eu cu Africana, am asteptat mult sa vina cineva sa ma ajute sa reintru in traseu. A, am uitat sa precizez, eram sub ea, pe moale dar sub ea... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-aia nu se pleaca singur pe trasee dificile :)

Pai nu eram singur, eram ultimul ...

Daca eram singur imi cresteau ghiocei prin par, urmatoarea primavara ma mai gaseau

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta intrebam si eu, unde pot gasi piese in RO, nu neaparat sa fie mai ieftine ca afara (nu prea au cum sa fie), dar macar sa gasesc piese OEM. Aftermarket am mai gasit, dar prefer OEM pentru unele piese (de exemplu filtrul de ulei)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta intrebam si eu, unde pot gasi piese in RO, nu neaparat sa fie mai ieftine ca afara (nu prea au cum sa fie), dar macar sa gasesc piese OEM. Aftermarket am mai gasit, dar prefer OEM pentru unele piese (de exemplu filtrul de ulei)...

 

Consumabile gasesti la mai toate magazinele auto-moto, mai greu cu piesele OEM .Eu am pus filtru de ulei Mann, filtru de aer K&N, bujii NGK, toate din tara.

Din cate stiu Motoboom e importator : http://www.motoboom.ro/piese_results.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Tiger-ilor!

Triumph mi-a placut intotdeauna (habar n-am de ce) si asteptam cu mare nerabdare sa vad "in carne si oase" noul Tiger XCX, pe care l-am pipait la SAM peste tot. :)

E SUPERB!!! Imi place teribil de mult si voi incerca sa fac un drive-test unde se va putea (incerc la Motorboom la Sebes), sa vad exact despre ce este vorba.

 

Momentan am un Vstrom destul de nou (2012), insa o sa urmaresc acest topic in continuare, poate cine stie..... :)

 

Bafta!

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

5,5-5,8 pana in 140km/h.Dupa ce-i montez amortizorul de ghidon iti spun cat consuma peste 140km/h.

La mine nu scade sub 6,5 :-(

In oras...

» Post actualizat in 06 May 2015 06:24

La mine nu scade sub 6,5 :-(

In oras...

De fapt 6, am resetat consumul.

 

Ce mi se pare neplacut e caldura degajata de motor in partea dreapta, in special in oras si cand e motorul fierbinte. :-L

Si la voi e la fel ?

Editat de kyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers azi putin prin oras si intr-adevar da caldura, mai ales pe dreapta. Cum mai mult merg afara din oras, nu-mi fac probleme. Consumul a fost 6.0 azi, in oras + la mers intins in afara (pana in 150).

 

In alta ordine de idei, imi place mult cum rage peste 5-6000 de ture :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...