Sorixu' Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Salutare.........A mai patit cineva sa-i Inroseasca toba de esapament la aprilia pegaso de 650?Dupa ce o pornesc la cateva secunde roseste toba chiar la esirea din cilindru,oare e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 vezi sa nu fie infundata , site rupte care blocheaza ecacuarea etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Pai ori toba ori cotul de evacuare care iese din cilindru?...nu e chiar acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 amestecul sarac se verifica imediat in starea bujiei!! dar e o varianta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 am mai vazut ! schimba bujia primul pas si sa nu ai benzina in partea inferioara intre cot si esapament benzina ajunsa acolo in urma incercarilor de pornire esuate adica motor inecat sau carburatie care baga benzina prea mult si filtrul de aer este important sa fie curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 /index.php?showtopic=80133 vz aici. sa discutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 vezi sa nu fie infundata , site rupte care blocheaza ecacuarea etc. Mesaj completat amestec sarac Mesaj completat Salutare.........A mai patit cineva sa-i Inroseasca toba de esapament la aprilia pegaso de 650?Dupa ce o pornesc la cateva secunde roseste toba chiar la esirea din cilindru,oare e normal? nu te mai da cu ea pana nu reglezi verifici buja si/sau carburatia si flansele de admisie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 ups! ma refeream la evacuare , sa nu aibe site rupte sau ceva care blocheaza traseul de evacuare si atunci se poate inrosii evacuarea scuze eram infometat prima data cand am postat acum ma duc sa beau apa ca sunt insetat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 5, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2010 Pai ori toba ori cotul de evacuare care iese din cilindru?...nu e chiar acelasi lucru. cotul care iese din cilindru,cam 10-15 cm roseste tare de tot.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 La fel mi se inrosea si mie. Era amestecul foarte sarac. Jigloarele de amestec la carburatoare erau deschise la putin sub 2 ture. In mod normal se deschid cam la 3,5 ture. In primavara le-am pus la 3,75 si totul este perfect. Verifica totusi sa nu iti traga vre-un pic de aer fals pe la racordurile din cauciuc dintre carburatoare si cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 7, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2010 La fel mi se inrosea si mie. Era amestecul foarte sarac. Jigloarele de amestec la carburatoare erau deschise la putin sub 2 ture. In mod normal se deschid cam la 3,5 ture. In primavara le-am pus la 3,75 si totul este perfect. Verifica totusi sa nu iti traga vre-un pic de aer fals pe la racordurile din cauciuc dintre carburatoare si cilindru. Nu prea sta nici la relantii,c-am pe la 1800-2000 de turatii, daca Il dau mai mic,da cateva rateuri si se opreste.Oricum vreau sa o desfac sa vad care-i problema cu ea.Merci mult de tot........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Pai e clar... intai desfa cu grija carburatoarele si fa-le luna (daca nu te pricepi roaga un prieten care le are cu "sportul asta"). Nu folosi decarburol sau decarbusolv cat timp mai ai cauciuc pe ele (membrane, garnituri, oringuri). Mai bine le cureti cu benzina si pensula, o carpa... si multa grija la plutitoare, cuie poanto. Cu un furtunel subtire (de acvariu) suflii bine toate jigloarele (daca nu le scoti) si canalele. Daca e prima data, iti recomand ca inainte de a desface orice sa faci o poza ca sa nu uiti cum se monteaza fiecare surub, jigler... Inainte de a le monta, insurubezi surubuile de amestec pana la capat si apoi le desurubezi 3 ture si jumatate pe fiecare. 99% vei avea carburatoarele reglate perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 9, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2010 Pai e clar... intai desfa cu grija carburatoarele si fa-le luna (daca nu te pricepi roaga un prieten care le are cu "sportul asta").Nu folosi decarburol sau decarbusolv cat timp mai ai cauciuc pe ele (membrane, garnituri, oringuri). Mai bine le cureti cu benzina si pensula, o carpa... si multa grija la plutitoare, cuie poanto. Cu un furtunel subtire (de acvariu) suflii bine toate jigloarele (daca nu le scoti) si canalele. Daca e prima data, iti recomand ca inainte de a desface orice sa faci o poza ca sa nu uiti cum se monteaza fiecare surub, jigler... Inainte de a le monta, insurubezi surubuile de amestec pana la capat si apoi le desurubezi 3 ture si jumatate pe fiecare. 99% vei avea carburatoarele reglate perfect. Merci tare mult pentru sfaturi,sper sa-mi fie de folos...........oricum am toata iarna la dispozitie,pana Intr-un nou sezon..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 A, si inca ceva important ! La mine, la rezervorul de benzina era infundata scurgerea apei (e o gaurica in buza de umplere). pe acolo se scurge printr-un furtun pe langa motor apa care intra pe langa capacul rezervorului. Se infundase duza care e infiletata in rezervor. Am defundat-o si am verificat. Acum totul e ok. Am scos apa din rezervor cu un furtunas de acvariu. A fost mai mult de 1 litru de apa in rezervor. Noroc ca nu a trebuit sa trec niciodata pe rezerva. Iti recomand sa scoti tot asa cu un furtunas bagat pana la fundul rezervorului apa si mizeria stransa acolo intr-un bidon de 5 litri. Pe urma o sa vezi in bidon (din ala transparent de apa sau o sticla de 2,5 litri) cata mizerie ai in rezervor. Benzina e mai usoara si sta la supafata. O poti pune inapoi in rezervor, iar in sticla ramane doar mizeria si apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.