Sari la conținut

probleme la esapament


Sorixu'
 Share

Postări Recomandate

Salutare.........A mai patit cineva sa-i Inroseasca toba de esapament la aprilia pegaso de 650?Dupa ce o pornesc la cateva secunde roseste toba chiar la esirea din cilindru,oare e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut ! schimba bujia primul pas si sa nu ai benzina in partea inferioara intre cot si esapament benzina ajunsa acolo in urma incercarilor de pornire esuate adica motor inecat sau carburatie care baga benzina prea mult si filtrul de aer este important sa fie curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa nu fie infundata , site rupte care blocheaza ecacuarea etc.

:)

Mesaj completat

amestec sarac :P

:)

Mesaj completat

Salutare.........A mai patit cineva sa-i Inroseasca toba de esapament la aprilia pegaso de 650?Dupa ce o pornesc la cateva secunde roseste toba chiar la esirea din cilindru,oare e normal?

nu te mai da cu ea pana nu reglezi verifici buja si/sau carburatia si flansele de admisie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ups!

ma refeream la evacuare , sa nu aibe site rupte sau ceva care blocheaza traseul de evacuare

si atunci se poate inrosii evacuarea

scuze eram infometat prima data cand am postat

acum ma duc sa beau apa ca sunt insetat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel mi se inrosea si mie.

Era amestecul foarte sarac.

Jigloarele de amestec la carburatoare erau deschise la putin sub 2 ture.

In mod normal se deschid cam la 3,5 ture.

In primavara le-am pus la 3,75 si totul este perfect.

 

Verifica totusi sa nu iti traga vre-un pic de aer fals pe la racordurile din cauciuc dintre carburatoare si cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel mi se inrosea si mie.

Era amestecul foarte sarac.

Jigloarele de amestec la carburatoare erau deschise la putin sub 2 ture.

In mod normal se deschid cam la 3,5 ture.

In primavara le-am pus la 3,75 si totul este perfect.

 

Verifica totusi sa nu iti traga vre-un pic de aer fals pe la racordurile din cauciuc dintre carburatoare si cilindru.

Nu prea sta nici la relantii,c-am pe la 1800-2000 de turatii, daca Il dau mai mic,da cateva rateuri si se opreste.Oricum vreau sa o desfac sa vad care-i problema cu ea.Merci mult de tot...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e clar... intai desfa cu grija carburatoarele si fa-le luna (daca nu te pricepi roaga un prieten care le are cu "sportul asta").

Nu folosi decarburol sau decarbusolv cat timp mai ai cauciuc pe ele (membrane, garnituri, oringuri).

Mai bine le cureti cu benzina si pensula, o carpa... si multa grija la plutitoare, cuie poanto.

Cu un furtunel subtire (de acvariu) suflii bine toate jigloarele (daca nu le scoti) si canalele.

Daca e prima data, iti recomand ca inainte de a desface orice sa faci o poza ca sa nu uiti cum se monteaza fiecare surub, jigler...

Inainte de a le monta, insurubezi surubuile de amestec pana la capat si apoi le desurubezi 3 ture si jumatate pe fiecare.

99% vei avea carburatoarele reglate perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e clar... intai desfa cu grija carburatoarele si fa-le luna (daca nu te pricepi roaga un prieten care le are cu "sportul asta").

Nu folosi decarburol sau decarbusolv cat timp mai ai cauciuc pe ele (membrane, garnituri, oringuri).

Mai bine le cureti cu benzina si pensula, o carpa... si multa grija la plutitoare, cuie poanto.

Cu un furtunel subtire (de acvariu) suflii bine toate jigloarele (daca nu le scoti) si canalele.

Daca e prima data, iti recomand ca inainte de a desface orice sa faci o poza ca sa nu uiti cum se monteaza fiecare surub, jigler...

Inainte de a le monta, insurubezi surubuile de amestec pana la capat si apoi le desurubezi 3 ture si jumatate pe fiecare.

99% vei avea carburatoarele reglate perfect.

Merci tare mult pentru sfaturi,sper sa-mi fie de folos...........oricum am toata iarna la dispozitie,pana Intr-un nou sezon.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, si inca ceva important !

La mine, la rezervorul de benzina era infundata scurgerea apei (e o gaurica in buza de umplere).

pe acolo se scurge printr-un furtun pe langa motor apa care intra pe langa capacul rezervorului.

Se infundase duza care e infiletata in rezervor. Am defundat-o si am verificat. Acum totul e ok.

Am scos apa din rezervor cu un furtunas de acvariu. A fost mai mult de 1 litru de apa in rezervor.

Noroc ca nu a trebuit sa trec niciodata pe rezerva.

Iti recomand sa scoti tot asa cu un furtunas bagat pana la fundul rezervorului apa si mizeria stransa acolo intr-un bidon de 5 litri.

Pe urma o sa vezi in bidon (din ala transparent de apa sau o sticla de 2,5 litri) cata mizerie ai in rezervor.

Benzina e mai usoara si sta la supafata. O poti pune inapoi in rezervor, iar in sticla ramane doar mizeria si apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...