sivi Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) ... si la argumentul cu pret de revanzare mai mare nu-i prea vad logica, adica pot la fel de bine sa pun diferenta la banca si s-o scot cand vand motoreta... si, chiar la banca din romania, treaba e mai sigura decat "investitia" in motocicleta. Asta-i tare....daca stai sa te gandesti ca vorbim de un hobby...care oricat ar costa, atata timp cat ii ai, face cu siguranta toti banii. Prin urmare fiecare se raporteaza la cat poate cheltui cu acest hobby, eu unul intre tenere si sertao as alege sertao si atunci face toti banii...simplu. si acum ca a iesit si Terra, care probabil este ceva mai accesibil, inclin sa intreb si eu care competitie? apropos poate deschide altcineva topicul pentru Terra pana la venirea lu eru..... Editat August 17, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Proiectat de BMW(?) dupa ce au cumparat Husqvarna. Deci... sa spunem doar manageriat de BMW. Interesant cat ar fi costat toate aceste modele daca ar fi fabricate in Germania. Probabil si-au dat si ei seama ca nu le-ar mai fi cumparat nimeni si au ales varianta asiatica. Asiatica si din pacate mai proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Asiatica si din pacate mai proasta din cate inteleg Husqvarna vor fi fabricate in Italia....nu ca asta ar fi neaparat de bine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Asta-i tare....daca stai sa te gandesti ca vorbim de un hobby...care oricat ar costa, atata timp cat ii ai, face cu siguranta toti banii. Prin urmare fiecare se raporteaza la cat poate cheltui cu acest hobby, eu unul intre tenere si sertao as alege sertao si atunci face toti banii...simplu. Nu prea inteleg ce contrazici... eu zisesem ca ma doare in basca de pretul de revanzare. Referitor la Sertao ( sau Dakar sau F650 )... daca ai peste 1.90 - motoreta e prea mica anyway... din cate inteleg Husqvarna vor fi fabricate in Italia....nu ca asta ar fi neaparat de bine..... Husky se face in Italia dinainte de 1990... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) Nu prea inteleg ce contrazici... nu contrazic nimic....avand in vedere discutia cu privire la preturi si "acerba" competitie data de Tenere (unde apropos, pe topic toti vorbesc de segmentari si probleme la motor dupa 40-50 mii) consider ca mai bine dai ceva mai multi bani si ai ceva consacrat si de calitate, daca se intampla sa mai iei si ceva bani in plus la revanzare bine, daca nu, nu....vorbim de un hobby si placerea pe care ti-o aduce, prin urmare afirmatia cu pus banii la banca n-o vad nici macar ipotetica. Dakar si Tenere cred ca sunt cele mai inalte din acest segment....orice inaltime ai avea Editat August 22, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 nu contrazic nimic....avand in vedere discutia cu privire la preturi si "acerba" competitie data de Tenere (unde apropos, pe topic toti vorbesc de segmentari si probleme la motor dupa 40-50 mii) consider ca mai bine dai ceva mai multi bani si ai ceva consacrat si de calitate, daca se intampla sa mai iei si ceva bani in plus la revanzare bine, daca nu, nu....vorbim de un hobby si placerea pe care ti-o aduce, prin urmare afirmatia cu pus banii la banca n-o vad nici macar ipotetica. Eu sunt ala de vorbeste de asta acolo... si daca imi aduc aminte bine, cand te uitai la Tenere recent intrebai daca e bicilindru Dakar si Tenere cred ca sunt cele mai inalte din acest segment....orice inaltime ai avea de la 1.94 se vede altfel... clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) ... si daca imi aduc aminte bine, cand te uitai la Tenere recent intrebai daca e bicilindru nu sunt atat de ignorant....probabil ma confunzi daaa oricum ar fi, ma intereseaza doar bmw-ul.... Editat August 22, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 probabil ma confunzi daaa oricum ar fi, ma intereseaza doar bmw-ul... Inseamna ca prin primavara n-aveai un VStrom si te interesa doar 990? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 nu sunt atat de ignorant....probabil ma confunzi daaa oricum ar fi, ma intereseaza doar bmw-ul.... deci nu confunda "unul-sau doi" cu toti....orice motor il poti segmenta pana in 40.000 depinde cum ai grija de el ....eu acum sunt intre tenere si f 650 bicilindru...ca si look si piese aftermarket (ca si pret) tenere e peste bm.cu f650 bicilindru m-am plimbat si pare ok ...are 20 cp peste tenere ....ca si fiabilitate ...nu stiu nici una dintre ele nu mai e ce a fost ...tenere se face la minarelli iar f650 la loncin.....daca e sa ne uitam dupa care unde se fabrica ne luam junghiuri de 20 de ani ..nu multumesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) ....daca e sa ne uitam dupa care unde se fabrica ne luam junghiuri de 20 de ani ..nu multumesc... Traim intr-o societate de consum , unde totul se face spre a fi consumat , deci nu prea cred ca in zilele noastre mai conteaza ca e in Italia facut Spania sau la mama lor in Jponia sau Germania, sunt facute sa fie schimbate mai des decat cum erau in anii trecuti Editat August 27, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 aici iti dau dreptate ...catiga firma care ofera cat mai multe dotari optiuni la acelasi pret ...adica bmw Traim intr-o societate de consum , unde totul se face spre a fi consumat , deci nu prea cred ca in zilele noastre mai conteaza ca e in Italia facut Spania sau la mama lor in Jponia sau Germania, sunt facute sa fie schimbate mai des decat cum erau in anii trecuti vlady schimbi mai des piesele , nu motocicleta...acuma sa fim seriosi eu sincer prefer o motocicleta cat mai noua , cu cat mai multe dotari in detrimentul uneia din anii 90 doar pt ca e mai bine facuta si care nu are nici macar un amarat de bac pt benzina ....eu am ramas uimit cand am fost la testdrive la Bmw si am vazut cata tehnologie este pe motorete ....acuma ca mai schimbi un senzor doi, asta e si sa nu mai vorbim de consum...cand am vazut la f 650 (motorul de 800) consum de 3,5-3,7 am ramas prost...cat un motoras de 125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 te inseli amarnic. enduro-touringul nu se face numai prin pipera si alpii austrieci; ti se defecteaza senzorul la cuca macaii, ramai cu frumusetea ta de mobra noua in drum si cu buza umflata. tehnologia aia in plus e buna...pana la un punct. vad tot mai multi oameni care dupa ce au dat > 10.000 euro pe mobra, li se pare normal ca mai pica una-alta (nu neaparat electronica), basca orice cacatel de piesa costa sute de euro. cinste lor, asa o ia razna industria moto . sa nu ma luati cu strugurii sunt acri si alte baliverne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 te inseli amarnic. enduro-touringul nu se face numai prin pipera si alpii austrieci; ti se defecteaza senzorul la cuca macaii, ramai cu frumusetea ta de mobra noua in drum si cu buza umflata. tehnologia aia in plus e buna...pana la un punct. vad tot mai multi oameni care dupa ce au dat > 10.000 euro pe mobra, li se pare normal ca mai pica una-alta (nu neaparat electronica), basca orice cacatel de piesa costa sute de euro. cinste lor, asa o ia razna industria moto . sa nu ma luati cu strugurii sunt acri si alte baliverne. cat ai dat pe varadero? cati km faci pe an? pe unde mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 acuma ca mai schimbi un senzor doi, asta e si sa nu mai vorbim de consum...cand am vazut la f 650 (motorul de 800) consum de 3,5-3,7 am ramas prost...cat un motoras de 125... Interesant aspect - pp ca stii ca consumul depinde de stilul de mers, eu stiu om care s-a mutat de pe DR de 800 pe Dakar ( care-i cam tot Sertao ) si la acelasi still de mers a obtinut acealeasi consumuri... Inca o chestie de gandit... adunat la revizii la reprezenta BMW ( serios, unele depasesc pretul desfacerii complete al unui motor la altii ), cu tot consumul mic daca tragi linie dupa 2-3 ani de zile de mers poti sa constati ca n-ai ajuns la pretul unei motorete echipate destul de complet de la altii... si ti-ai acoperit si benzina intre timp... PS - postez doar ca anti si pastila de realitate in topicul asta... poate daca aveam sub 1.80 si voiam mono gandeam altfel... PPS - n-am afiliatie de marca, probabil in viitor ma paste un GS de 1200 pt strada... dar, pana mea, sa fim realisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 cat ai dat pe varadero? cati km faci pe an? pe unde mergi? ~ 3000 euro 15-20k km, depinde cum se leaga, mai mult weekendurile 90% asfalt, ocazional forestiere, nu prea mult ca inca nu ma tine si nici n-am cu ce. ce relevanta aveau intrebarile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) te inseli amarnic. enduro-touringul nu se face numai prin pipera si alpii austrieci; ti se defecteaza senzorul la cuca macaii, ramai cu frumusetea ta de mobra noua in drum si cu buza umflata. tehnologia aia in plus e buna...pana la un punct. Eu vad lucrurile asa: faptul ca o motocicleta (de exemplu BMW) are niste calitati din start peste alte modele de motociclete, indiferent ca este vorba de suspensii, frane, tehnologie, confort, dotari, imagine etc etc, de aceste calitati ma bucur cert la fiecare km parcurs cu motocicleta respectiva. In schimb, chestia ca se poate strica ceva la motocicleta, nu este nimic cert, este doar o posibilitate, un ghinion, nici macar o probabilitate, nu am auzit sa se strice mereu cate ceva la un BMW... Si pana la urma, se poate intampla orice, la orice marca/tip de motocicleta. Eu sunt la al 3-lea BMW (si primele doua nu au fost noi) si nu m-a lasat niciodata nimic in drum in cei cca 70.000km parcursi pe ele. Asadar, daca cumva ma lasa vreodata o piesa si nu-mi pot continua drumul, asta e, ghinion, mi-am stricat o zi de motociclism. Asa, mi se poate taia o anvelopa la orice motocicelta si efectul e acelasi. Si sunt lucruri mult mai grave care se pot intampla in viata decat o zi stricata. In plus, apropos de marketingul BMW pe care-l critica multi, apreciez mult faptul ca BMW este foarte deschis pt. teste; au n moduri de a-ti oferi motociclete la test, nu doar ce citesti prin reviste sau pe forum. Mi-a trecut o data prin cap sa ma uit la o Honda CBF1000 (la reprezentanta in Viena) si am intrebat cum as putea-o testa; ei bine, nu se putea. Sa fie sanatos si sa-si ia cine o vrea motor fara sa-l poata testa inainte, eu n-as face asta. Si ca sa inchei la subiect: cand cumperi un BMW intr-o tara europeana (sper ca si in Ro e valabil) primesti si un card de asistenta valabil 5 ani oriunde in EU, valabil inclusiv la pana de cauciuc. Asadar, dai un telefon si se rezolva. Editat August 29, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 (editat) te inseli amarnic. enduro-touringul nu se face numai prin pipera si alpii austrieci; ti se defecteaza senzorul la cuca macaii, ramai cu frumusetea ta de mobra noua in drum si cu buza umflata. tehnologia aia in plus e buna...pana la un punct. vad tot mai multi oameni care dupa ce au dat > 10.000 euro pe mobra, li se pare normal ca mai pica una-alta (nu neaparat electronica), basca orice cacatel de piesa costa sute de euro. cinste lor, asa o ia razna industria moto . sa nu ma luati cu strugurii sunt acri si alte baliverne. 1 chiar la f650-ul nou nu costa toate piesele sute de euro 2 la o coaja de 14-15 ani daca se duce un releu ceva nu ramai amanet? 3 peste 10 ani ce mobra iti iei ca toate vor fi cu senzori? sau te lasi de plimbari off road ca poate ramai amanet? 4 decat sa dau pe o afrika twin 4500 euro mai bine un f650 din 2009 cu 5000 euro 5 la bmw orice piesa vine de pe o zi pe alta daca ai nevoie sau cel mult in 3 zile ...e si asta un aspect important 6 cand iti iei o motocicleta de 5-6000 euri eu ma gandesc ca mai ai vreo 1500 euro deoparte pt eventuale stricaciuni nu?sau dai toti bani pe mobra si te rogi sa nu pice ceva? 7 enduro facem in fiecare seara 2-3 ore , iar in weekend de vineri pana duminica si nu vedem asfaltul doar de la inaltime , sau cand coboram in ceva satuc dupa beri si pana acuma nu a ramas nimeni amanet din cauza senzorilor....sa fim noi oare norocosi ? Editat August 29, 2012 de timberland0910 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.