Sari la conținut

Noul BMW G650 GS


Postări Recomandate

Salut .

 

Nu stiu daca si pt voi e o noutate dar nu am gasit nici un topic cu tema asta .

 

http://www.bmwblog.com/2010/10/30/the-new-...0-gs/p90065678/

 

 

http://www.motorcycle.com/gallery/gallery....ighRes.jpg.html

 

Cum spuneam as fi mult mai interesat de o varianta Dakar a acestui model .

Editat de Belbody
Corectat link-uri (man, tu postezi linkurile ciudat, cand postezi un link il copiezi efectiv, nu trebuie sa-i pui nici un tag..)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda, e inca la mare cautare monocilindrul lor. G650GS 2010 (asta de anu asta) e practic identic cu F650GSul fabricat intre 2000 si 2008. Auzisem anul trecut ca ar vrea sa intrerupa productia sa. Aparent... il imbunatatesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent, daca te iei dupa zvonuri, motorul nu mai e vechiul Rotax, ci motorul Kymco de pe actualele G650.

 

Mie mi-au spus cei de la Bavaria ca e motorul de pe G 650 X moto (care intr-adevar e facut undeva prin Asia) . de fapt G-ul e indicativul din gama asta, e alt motor decat F-ul. Seamana intr-adevar, dar nu rasare. Se vede si cu ochiul liber daca le compari. Oricum se pot compara in showroomul Bavaria de mult timp. Sincer, as prefera un F in stare buna decat un G nou, a fost asamblat la Berlin, nu in Brazilia sau Asia , cum se aude despre G 650 GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au spus cei de la Bavaria ca e motorul de pe G 650 X moto (care intr-adevar e facut undeva prin Asia) . de fapt G-ul e indicativul din gama asta, e alt motor decat F-ul. Seamana intr-adevar, dar nu rasare. Se vede si cu ochiul liber daca le compari. Oricum se pot compara in showroomul Bavaria de mult timp. Sincer, as prefera un F in stare buna decat un G nou, a fost asamblat la Berlin, nu in Brazilia sau Asia , cum se aude despre G 650 GS.

G650X(ceva) foloseste un motor nou fata de vechile F650 mono (care aveau motor austriac, Rotax). Motorul este fabricat pentru BMW de fabrica Kymco (aia cu scutere, da).

 

G650GSul nou (2011, in discutie) nu mai foloseste motorul de pe vechile F650 mono sau de la G650GSurile 2007-2010 produse in state (da, modelul F650mono a continuat sa existe ca monocilindru in SUA, fiind rebranduit G650GS). Era ceva comunicat sau conferinta de presa in acest sens. Noul motor este - cel mai probabil - motorul deja consacrat pe micile G650X(ceva). Nu ar avea sens sa proiecteze DOUA motoare monocilindrice de aceeasi capacitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

G650X(ceva) foloseste un motor nou fata de vechile F650 mono (care aveau motor austriac, Rotax). Motorul este fabricat pentru BMW de fabrica Kymco (aia cu scutere, da).

 

Loncin ii cheama pe chinezii care fac motoru'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loncin ii cheama pe chinezii care fac motoru'.

Din cate stiu eu, situatia e urmatoarea:

-> Motor 4T, 2 cyl paralel, 800cc pt F650twin si F800 -> proiectat de Rotax, fabricat de Loncin, China

-> Motor 4T, 1 cyl, 650cc pt G650Xchanllenge, Xcountry, Xmoto -> proiectat de BMW (?), fabricat de Kymco, Taiwan

-> Motor 4T, 1 cyl, 450cc pt G450X -> proiectat de BMW (?), fabricat de Kymco, Taiwan

...restul nu stiu de ele.

Mesaj completat

Uh-oh... se pare ca m-am inselat: atat cele de 650 single cat si twinurile de 800 sunt facute de Loncin; Kymco le face doar pe cele de 450.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-> Motor 4T, 1 cyl, 450cc pt G450X -> proiectat de BMW (?), fabricat de Kymco, Taiwan

Proiectat de BMW(?) dupa ce au cumparat Husqvarna. Deci... sa spunem doar manageriat de BMW.

 

Interesant cat ar fi costat toate aceste modele daca ar fi fabricate in Germania. Probabil si-au dat si ei seama ca nu le-ar mai fi cumparat nimeni si au ales varianta asiatica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar departamentul de design unde-o fi? Tot in Asia? Ca un far mai hidos ca ala mai rar mi-a fost dat sa vaz. :moto:

 

 

Iote-l, in toata splendoarea sa:

 

BMW-G-650-GS-7.jpg

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca n-aveti sange alb-albastru in voi :kiss: .......... :moto:

Mesaj completat

Interesant cat ar fi costat toate aceste modele daca ar fi fabricate in Germania. Probabil si-au dat si ei seama ca nu le-ar mai fi cumparat nimeni si au ales varianta asiatica.

 

Iar aici difera doar mana de lucru. Nu stiu de ce va temeti voi asa rau de mana de lucru chinezeasca. Ia uitati-va prin "sifonier" si vedeti cate lucruri branduite si de buna calitate sunt fabricate in China. Eu n-as avea absolut nicio problema sa cumpar un bmw fabricat in China.

In alta ordine de idei, motorul de pe G-ul asta 650 am banuiala ca este aceeasi conceptie rotax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca n-aveti sange alb-albastru in voi :lol: .......... :moto:

 

Cough, cough... stiu eu cine are toate modelele spitate in cel putin o schema de culoare cu alb si albastru... si nu e BMW! :kiss:

 

 

Eu n-as avea absolut nicio problema sa cumpar un bmw fabricat in China.

 

Nici pe asta? /index.php?...t&id=631794

 

In alta ordine de idei, motorul de pe G-ul asta 650 am banuiala ca este aceeasi conceptie rotax.

 

Probabil ca e acelasi ca pe gama de G650 xcountry/xchallange/xmoto... care vad ca nu mai exista deloc.

Mesaj completat

Dar tot nu prea inteleg care e nisa... adica de ce ai lua G650GS in loc de F650GS - banuiesc ca pretul prea diferit nu au cum sa-l faca... adica cat de ieftin poa' sa-l faca daca F850GS bicilindru e vreo 8k sa fie oameni care sa-l prefere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot nu prea inteleg care e nisa... adica de ce ai lua G650GS in loc de F650GS - banuiesc ca pretul prea diferit nu au cum sa-l faca... adica cat de ieftin poa' sa-l faca daca F850GS bicilindru e vreo 8k sa fie oameni care sa-l prefere?

 

g650 e mono

f650 e bicilindru si are 800 cm

daca le iei de noi, se vede diferenta la pret

si nu in ultimul rand, sunt unii care pur si simplu vor monocilindre (cum sunt eu)

gs800 cica e 10380 euro de nou

Mesaj completat

-------------------

 

Spuneam mai devreme ca astept varianta Dakar. De fapt, astept un xchallenge cu o sa mai confortabila, un rezervor mai mare si o codita mai rezistenta care sa suporte si pasager + bagaje.

 

post-5780-1289366462_thumb.jpg - post-5780-1289366614_thumb.jpg... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca mi-as mai lua vreodata ktm ;) , dar ca veni vorba, ktm-u' mai face vreun monocilindru adventure?

 

Pai nu mai face cum, de fapt, nici BMW nu face. Exista kituri adventure aftermarket.

De altfel, monocilindre carenate (sa le zicem adventure) mai fac doar Yamaha si Kawasaki. Bine, si Pegaso. Dar asta numai adventure nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu mai face cum, de fapt, nici BMW nu face.

De altfel, monocilindre carenate (sa le zicem adventure) mai fac doar Yamaha si Kawasaki. Bine, si Pegaso.

 

Hai bre ca esti o figura ;) Pai modelul pe al carui topic suntem ce drac' e? Nu e monocilindru carenat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna sa nu iti vezi ochelarii de pe nas. Hi, hi, hi... In concluzie: G650GS e in categoria Pegasso. Transformat in adventure, seamana cu LC4 Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adicatelea Dan Popescu a facut ditamai calatoria pe Pegaso si voi excludeti motocicleta asta din carti? ;)

 

La BMW-ul asta nu-mi plac rotile. Daca tot le-ai facut turnate, de ce incerci sa le faci sa semene cu unele cu spite?

Si aripa fata. Ce pana mea au facut-o asa lunga inspre fata si spre spate e doar o caterinca? Acolo sare tot molozu'n picioare si pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu mai face cum, de fapt, nici BMW nu face. Exista kituri adventure aftermarket.

De altfel, monocilindre carenate (sa le zicem adventure) mai fac doar Yamaha si Kawasaki. Bine, si Pegaso. Dar asta numai adventure nu e.

 

Ce face Kawa mai adv decat BMW? Versys? Cu promo cu Paris - Roubaix? Pai Paris - Roubaix fac aia cu biclele... si nici nu-i monocilindru. Si ce se intelege prin adventure bike? Eu inteleg una cu intervale de revizie decente, fiabila, rezervor mare, protectie decenta, cadru rezistent in zona coditei sa poti sa pui sarsanale pe ea, dimensiuni de roata sa gasesti anvelope cat de cat off si macar sa faca fatza rezonabil la un forestier. Bi sau mono nu stiu cat mai conteaza... doar la confort pe zonele asfaltate. Intre G650GS si F650GS la diferenta de bani de sub 1000-1500 as merge pe F clar... si mi-as pune problema de ce merg pe motor de 800 castrat si nu pe ala cu electronica adecvata si cu suspensii mai bune si roti spitate. Asa ca din aproape in aproape la BMW tot la F800GS ajungi ca adv bike... e drept ca G650XChallenge era o smecherie, dar nu mai e. si nici fiabilitatea raportata nu a fost impresionanta... asa ca la zona aia de motorete mai usoare tot KTM rulz si poate Husky TE630E... daca or fi intarit zona din spate ca la 610 ca sa pui chestii ar trebui sa te apuci sa ranforsezi zona... daca te uiti atent la ea te intrebi daca nu se rupe spatele daca pui pasager.

Mesaj completat

Dar, nah, KTM 690 / Husky 630 / ex-G650X* nu e zona atacata de G650GS ci tot zona de moto de 200kg... care era deja acoperita la BMW...

 

Adica nu s-ar compara decat cu tenere... care raportat la specs... la aceeasi greutate macar are cadru de otel si rezervor de 23L... si probabil va fi tot mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...