Jump to content

CIRCUIT IN RO


Vlad Codreanu
 Share

Recommended Posts

Colegu,despre bani nu pot sa spun decat ca ma preocupa doar ai mei .Pentru mine diferenta de pret este prea mica sa ma afecteze/deranjeze .Motivul pentru care nu o sa mai merg la nici un eveniment FRM pana se schimba ceva ,este programul.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu ma deranjeaza nici pe mine.

Dar na, defect din nastere, ca vreau sa inteleg si eu pentru ce platesc banii aia. Atat.

 

Ca daca ar comunica despre asta, nu as avea fix nici o problema.

Dar, intr-un campionat privat, pe un circuit privat, totusi trebuie platita o taxa.

De exemplu, ar putea sa vina si sa zic ca nu sunt OK spatiile de degajare si sa oblige proprietarul sa le aduca la standarde.

Si cate si mai cate nu?

 

Anyway, cu sau fara taxa e important ca o sa mai fie un circuit in Rom.

Link to comment
Share on other sites

Doar de amorul discutiei... Chiar asa de marinimosi ar fi absolut toti cei care critica FRM-ul, pentru celebra taxa,incat ar lasa totul la liber in momentul in care legea le-ar da lor dreptul sa inpuna taxe si regulamente? Eu sunt absolut sigur ca in randul nostru al celor care suntem ineresati doar in a ne mai misca pt distractie, se mai gasesc si suflete mari si sincere ,dar am o suspiciune ca in randul organizatorilor mai intervine si ciuda ca nu le ramane tot profitul.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Problema cu FRM nu sunt banii platiti, e normal sa se plateasca niste taxe, problema e faptul ca ei in general reprezinta o frana pentru sportul romanesc cu motor (deja suna prea pompos pt ca practic nu avem sporturi cu motor).

 

In Romania sporturile cu motor ca sa se dezvolte trebuie inceput de jos, sa existe curse open la care participantii sa fie obligati sa aiba doar echipament de protectie si o mobra sub bilute iar pe masura ce acestia participa sa aspire singuri catre clase mai mari unde sa fii obligat sa indeplinesti mai multe conditii (licenta de pilot, omologari, samd) pentru a participa dar acest lucru trebuie facut in mod natural si sa-i faci pe participanti sa aspire la acest "statut" iar FRM sa aiba o atitudine de coloborator serios si nu de zbir idiot care face abuz de faptul ca legiuitorul este de partea lor.

 

Luati exemplu Finlanda unde exista raliuri locale cu masini proprii (500-1000euro) la care participa copii de 12 ani pana la bosorogi de 60 de ani. Asa se dezvolta sporturile cu motor si pepinierile de piloti profesionisti caci nu fata nici o femeie piloti de-a gata.

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

Amorul discutiei vine de la schimb de opinii cu oameni care vorbesc despre realitate, nu povesti nemuritoare si informatii obtinute vizionand TopGear.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

In Romania sporturile cu motor ca sa se dezvolte trebuie inceput de jos, sa existe curse open la care participantii sa fie obligati sa aiba doar echipament de protectie si o mobra sub bilute iar pe masura ce acestia participa sa aspire singuri catre clase mai mari unde sa fii obligat sa indeplinesti mai multe conditii (licenta de pilot, omologari, samd) pentru a participa dar acest lucru trebuie facut in mod natural si sa-i faci pe participanti sa aspire la acest "statut" iar FRM sa aiba o atitudine de coloborator serios si nu de zbir idiot care face abuz de faptul ca legiuitorul este de partea lor.

 

10+

Foarte interesant punct de vedere. Ma tem insa ca in timpul vietii mele nu se va intampla asta, din pacate. Si cand te gandesti ca FRM ar avea numai de castigat...

Link to comment
Share on other sites

Amorul discutiei vine de la schimb de opinii cu oameni care vorbesc despre realitate, nu povesti nemuritoare si informatii obtinute vizionand TopGear.

 

TopGear?

 

 

 

Si pot sa mai caut dar nu are rost sa stau sa conving un comunist ca tine care are sustine (a se citi linge in cwr) FRM-ul actual.

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

Iti spun pentru ultima data ca nu ai habar despre ce vorbesti si mai induci si pe altii in eroare.

Nu cere nici dracu nici un fel de omologare si exista deja oportunitati de a participa la curse fara nici un fel de licenta la ROSBK si cu orice fel de motoreta la MotoEvolution si pe cont propriu impreuna cu prieteni si amici ,la AMK ,Tg Secuiesc si Bacau.

Singurul lucru de care ducem lipsa sunt oameni cu destui bani sa isi permita asa ceva in mod regulat .

 

Bafta la debitat baliverne.

Link to comment
Share on other sites

 

Singurul lucru de care ducem lipsa sunt oameni cu destui bani sa isi permita asa ceva in mod regulat .

.

Complet greșit! Oameni sunt suficienti să-și permita dar nu ii intereseaza. As completa o grila de start lejer doar cu cati am cunoscut sau cunosc, care și-ar permite fara sa se streseze de buget. Dar nu dau doi bani pe ROSBK, FRM si alte asemenea lucruri.

Link to comment
Share on other sites

Normal ca ma refeream la faptul ca in randul celor interesati nu sunt sificiente resurse .Nu vad nici un sens in a discuta despre cei care au alte preocupari .

Link to comment
Share on other sites

Mai citeste si printre randuri uneori. Eu spuneam ca sunt resurse la unii, doar ca ele se indreapta spre alte campionate/etape/tari tocmai din scarba "de romanesc".

Link to comment
Share on other sites

Fericiti cei cu resurse suficiente sa se distreze si pe alte meleaguri ...poate daca o sa mentinem discutia asta in viata o sa concluzionam ca majoritatea amatorilor isi permit si vaicarealea generala despre salariile mici si viata dificila sunt doar mofturi.

» Post actualizat in 01 Dec 2017 22:58

Link to comment
Share on other sites

 

Bafta la debitat baliverne.

 

Gogaie, eu o sa debitez in continuare baliverne iar tu poti sa ridici osanale FRM-ului dar situatia sporturilor cu motor nu se va schimba cat timp FRM are un cuvant de spus in aceasta privinta. Poate, zic poate, daca vor disparea securistii si sinecuristii de la FRM si FRAS poate se va schimba ceva. Daca nu vor disparea iti garantez ca in cursul vietii noastre nu vom avea sporturi cu motor.

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

Mai dureaza putin pina se va schimba din temelii conducerea FRM-ului. Se va da drumul la aceasta pista de la Tg Mures, acolo oamenii mai au oarece verticalitate, o sa vedeti. Se vor infiinta cluburi de viteza care vor vota anti Olariu and CO.

Link to comment
Share on other sites

Mai dureaza putin pina se va schimba din temelii conducerea FRM-ului. Se va da drumul la aceasta pista de la Tg Mures, acolo oamenii mai au oarece verticalitate, o sa vedeti. Se vor infiinta cluburi de viteza care vor vota anti Olariu and CO.

+1

Link to comment
Share on other sites

Mai dureaza putin pina se va schimba din temelii conducerea FRM-ului. Se va da drumul la aceasta pista de la Tg Mures, acolo oamenii mai au oarece verticalitate, o sa vedeti. Se vor infiinta cluburi de viteza care vor vota anti Olariu and CO.

Aiurea !

Pentru fiecare club infiintat care ar vota anti Olariu & Co, vor fi infiintate (de catre acoliti) minim doua care sa voteze pro. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mai citeste si printre randuri uneori. Eu spuneam ca sunt resurse la unii, doar ca ele se indreapta spre alte campionate/etape/tari tocmai din scarba "de romanesc".

Asta este o poveste care ar fi tinut acum cativa ani ,cand nu exista mylaps .Acum se poate verifica imediat care dintre romanasi participa in alte campionate si iti pot garanta ca numarul este foarte aproape de 0. La un trackday ocazional sau o etapa ratacita se mai merge ...dar campionat nu prea.

Daca tu spui sa mai citesc si printre randuri ,eu iti spun sa citesti pana la capat.Eu am facut precizarea ca ducem lipsa de oameni care sa isi permita distractia asta IN MOD REGULAT.

Si impresia mea a fost ca era vorba de viitorul motociclismului la noi .Asta nu prea implica atat de mult distractiile si mofturile catorva geriatrici precum nevoia ca sute de familii sa investeasca in pruncii lor care arata interes si aptitudini pt sportul asta .Asta nu are nici o treaba cu nici o organizatie sau politica de federatie .Nu se poate ajunge la asa ceva fara un anumit nivel de trai pentru o mare masa a populatiei.

 

O droaie de copilasi buruind sute de minimoto pe circuitele de carting reprezinta viitorul care nu o sa se intaple in timpul vietii noastre.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

In fine, ai dreptate, nu are nici un sens sa mai lungim discuția. Oricum o da lumea cand arunca cu noroi in federație,tu oarecum gasesti alte "probleme". U win!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ia uite Gogaie, sansa vietii tale: https://pro-bike.ro/forums/topic/148288-anunt/?tab=comments#comment-570910

 

Federatia Romana de Motociclism anunta concurs pentru postul de Secretar General Grad II – studii superioare, in urmatoarele conditii:

1. Data desfasurarii concursului:

  • 22.12.2017 ora 10:00 Proba Scrisa
  • 22.12.2017 ora 14:00 Interviu

2. Locul desfasurarii concursului: Sediul Federatiei din Bucuresti, Bulevardul Basarabia, nr. 68, ap. 10, sec. 2, 022177

3. Conditii de inscriere si participare la concurs:

  • cetatenie romana
  • studii superioare absolvite cu diploma de licenta (in domeniul sportului constituie avantaj)
  • cunoasterea temeinica a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express) la nivel avansat, operare Windows, navigare Internet
  • permis conducere auto (categoria B) constituie avantaj
  • cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat (scris, citit, vorbit, ascultat – cunoasterea limbii franceze – limba de circulatie a FIM-ului – constituie avantaj)
  • experienta de cel putin 6 luni activitate specifica de conducere, coordonare sau organizare in ramura motociclism
  • capacitate de organizare si planificare a activitatilor curente
  • disponibilitatea deplasarilor in tara pe perioada weekend-urilor
  • sa nu fi suferit condamnari pentru savarsirea unor infractiuni care conduc la incompatibilitate cu exercitarea functiei
  • stare de sanatate corespunzatoare
  • la numire sa nu fie in relatii economice cu niciun operator economic ce activeaza in domeniul motociclismului
  • la numire sa nu fie membru al unui club afiliat la Federatia Romana de Motociclism

4. Acte necesare pentru înscriere şi participare la concurs:

  • cerere de inscriere si participare
  • adeverinta vechime in functie de conducere
  • copie dupa actele de studii
  • copie dupa actul de identitate
  • copie dupa certificatul de nastere
  • cazier judiciar in original
  • curriculum vitae si scrisoare de intentie
  • copie dupa carnetul de munca, sau adeverinta cu vechimea in munca
  • adeverinta medicina muncii in original

Relatii suplimentare la sediul federatiei si la numarul de telefon: 0723 182 212.

ATENTIE !

Inscrierile se fac pana la data de 20.12.2017 orele 17.00 la sediul federatiei. Pentru a participa la proba de interviu trebuie obtinut punctajul minim de 50 de puncte la proba scrisa. Rezultatul dosarelor validate de catre comisie va fi afisat la sediul si pe site-ul federatiei dupa terminarea inscrierilor.

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

Ia uite Gogaie,

 

Am crezut ca esti numai prost , dar observand ca insisti sa tot imi pocesti numele , ma vad nevoit sa trag concluzia ca esti si nesimtit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...