Jump to content

CIRCUIT IN RO


Vlad Codreanu
 Share

Recommended Posts

Aprilia, desi sunt un pesimist(adica un realist care vede in general prea "adanc" in relitate), in legatura cu circuitul asta de la Mures cred ca lucrurile se vor termin cat mai curand(da, anul ce vine) tinand cont de realitatea anului in curs. Nu stiu sa urmeze alegeri la anul pt Consiliul Mures, deci nu ar trebui sa existe surprize.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La adancata uni au sarit si gardul in capat la linia dreapta :).

In realitate e cam singura curba care ar putea pune probleme. La celelalte viraje unde gardul a aproape.....mai exista spatiu dupa gard.

 

Sunt convins ca solutii exista, cauciucuri, baloti, baloane de absortie, acuma sa vedem daca o sa se investeasca bani pentru securizare.

 

https://www.facebook.com/dannychis25/photos/a.293899074410013.1073741830.274436559689598/320920495041204/?type=3&theater. Unde te opresti in caz ca ratezi curba? La Adancata e de 3 ori mai lata zona de degajare decit ce e in poza asta, si tot s-au dus riderii direct in gard.

Link to comment
Share on other sites

....inca cateva planete trebuie sa se mai alinieze, si cumpar gixerul colegului CMD...,

e vandut gsxr`ul meu de ceva vreme ,spor la cautat

Link to comment
Share on other sites

nasol..... bravo tie, dar mie imi pare rau....

trebuia sa inchizi topicul ala...., iti imprumut un lacat?? :)

doara si la avatar il mai ai ;) de unde era sa stiu?

Cred ca la avatar e uonda.

Link to comment
Share on other sites

la poza da, dar la moto, unde ai si tu ''Suzi de 1000'' mai figureaza si gixerul de trisfert....

in fine, ma bucur pt CMD ca l-a vandut, imi pare rau ca nu am reusit eu sa-l cumpar...

asta e

mai ramane celalalt a lu' Ceapa..., sau cine stie ce ne va aduce viitorul ;)

Link to comment
Share on other sites

Se vor reconfigura zonele de degajare numai dupa ce unii se vor accidenta grav de tot, eventual chiar muri. E o certitudine ca se va muri cu moto daca se va alerga in actuala configuratie de pe Mures Ring.


» Post actualizat in 16 Nov 2017 16:34

Vad ca inca nu nu s-a postat filmul cu filmarea on bord pe circuit. https://www.facebook.com/motociclismromania/videos/2004980693072393/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

SPERAM sa ne putem plimba din iunie,acum este batalie pe cine administreaza (mulge) circuitul.primul candidat propus este baiatul primarului.

Link to comment
Share on other sites

colegule, eu mi-am luat gandul deocamdata de la treaba asta....

in 2008 a fost demarat proiectul! deci 2008!! am zis, amu-s noua ani de atunci!!! in 2011 trebuia finalizat, amu scriem 2017.....mama ma-sii de treba!

barajul de la BICAZ a fost construit mai repede!!

PS: cel de la Vidraru in 6 ani a fost construit....

 

Pai stai bre asa ca barajele au o singura curba, si aia larga... tu compari circuitele cu barajele? :alcy:

Link to comment
Share on other sites

Dpmdv n-are decat sa puna mana cine a vrea pe circuit, atata timp cat se vor organiza track-day-uri mai dese decat in alte parti. Preturile nu au cum sa depaseasca Adancata, ca doar Muresul nu e langa capitala. :))

Link to comment
Share on other sites

Cool.

Ca la noi in Romania, decat sa exista concurenta ca sa se imbunatateasca lucrurile, mai bine oprim orice altceva ca sa nu crestem nivelul.

 

Si stati conectati!! FRM deja s-a dus la Mures sa inceapa pregatirile pt acapararea exclusivitatii in cursele pe 2 roti. Cu legea in mina!

Link to comment
Share on other sites

Cool.

Ca la noi in Romania, decat sa exista concurenta ca sa se imbunatateasca lucrurile, mai bine oprim orice altceva ca sa nu crestem nivelul.

 

Da daaa, si bineintelea ca acest lucru(inlaturarea oricarei forme de concurenta) vine din partea unei FEDERATII. Sa faci ceva pe ea de federatie cu ai sai conducatori. De aia e atat de ridicat nivelul pe orice plan, in tara asta.

Link to comment
Share on other sites

Si stati conectati!! FRM deja s-a dus la Mures sa inceapa pregatirile pt acapararea exclusivitatii in cursele pe 2 roti. Cu legea in mina!

 

Adica te-ai cakat in ele de concursuri, pe ce pune mana FRM sau FRAK se alege praful iar ACR e apa de ploaie si asta, refugii pentru securisti la pensie.

Link to comment
Share on other sites

Nope, mirosul e doar o impresie. Ar fi nevoie de ceva reprezentanti ai FRM pe acest topic pt a ne putea delecta in voie.:D

» Post actualizat in 18 Nov 2017 20:01

Eu sper din suflet ca ungurii din TgM sa o dea pe nationalism, sa se pise pe FRM. Am avea de cistigat din asta.

Partea proasta e ca degeaba ar incerca sa se impuma prin nationalism and stuff, daca e cum spui și-și baga coada FRM, pe parte legislativa sansele sunt foarte mari sa aiba prioritate/monopol.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Partea proasta e ca degeaba ar incerca sa se impuma prin nationalism and stuff, daca e cum spui și-și baga coada FRM, pe parte legislativa sansele sunt foarte mari sa aiba prioritate/monopol.

 

Monopol pe nimic... au distrus orice idee de sport cu motor in tara asta.

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

Fratiolor,exagerati grav. Rahatul de FRM doar impune o taxa celor care organizeaza curse cu procedura normala de start din grila. Impartita la numarul de participanti se ajunge undeva pe la 5-10e de caciula .Nu au nici o legatura cu antrenamente,trackday sau alte rahaturi.Este un rahat de taxa fara justificare dar comparat cu sumele necesare pentru a participa in sporturi cu motor este chiar irelevanta .

Deci ungurii nu ar fi putut sa gaseasca nici un motiv mai bun de revolta decat taxa FRM.

Link to comment
Share on other sites

Goe, esti pe linga sumele cerute de FRM.Daca erau 10 euro, era cum spui tu. Cel putin 30 euro/participant, nu-ti mai spun de celebra "LICENTA", plus asigurarea care de fapt nu ti asigura nimic. Daca tii la pielea ta, iti faci asigurare pe bani mai multi,dar FRM nu ti-o recunoaste.Te duce la cel putin 50 euro in plus, asta pt absolut nimic in plus. Nu stiu la cite trackdays-uri organizate de straini ai fost , eu am participat la Valentinos, GH-Moto, Action Bike. O sa se spuna ca la cit costa o zi de participare, 30 euro in plus e nimic. E complet FALSA ideea, multi motociclisti care cistiga lejer 10 000ron/luna, se gindesc de 2 ori inainte de a arunca aceasta suma, cunosc exemple.

 

Ar fi 10 euro in plus daca nr de participanti depaseste 100/zi.

Edited by JAGI
Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi. Doar in weekend-uri in care se anunta ploaie au fost mai putin de 50 participanti.Licenta aia de rahat este doar 30-40e daca o faci in Martie pe tot anul si medicalul mai putin de atat . Sunt sume de rahat daca pui la socoteala ca o pereche de gume este 400e . Da ,e de huiduit si aratat degetul dar tot nu este chiar asa apocalipsa.

Pentru cei care participa in mod serios costurile aditionale sunt neglijabile.Pentru cei care se baga doar la 1-2 etape este enervant .Tot nu are nici o legatra cu antrenamente sau trackdays , unde este interesul cu adevarat larg.

Link to comment
Share on other sites

Fratiolor,exagerati grav. Rahatul de FRM doar impune o taxa celor care organizeaza curse cu procedura normala de start din grila.

 

Poti sa ne spui ce face FRM pentru cursele moto?

Edited by petre81
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...