Taz1 Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Nu ma pricep la ural de 750 nu am pus mana pe unul niciodata dar am un prieten in state care repara/restaureaza bmw si ural.La ural 750 mi-a zis sunt 2 perioade pana in 2007/2008 si dupa. Pana in 2007 au fost cu ceva probleme de fiabilitate dupa 2007 aceste probleme au foat remediate si acum ural este o moto foarte buna, fiabila. An de an i se fac imbunatatiri atat la nivel tehnic cat si estetic. A vazut ural 750 cu care s-a mers fara nici o problema 100000 km. In schimb la bmw dupa 2005 se vede o scadere a calitatii piese care la bmw tineau 100000 km acum dupa 20000 km sunt praf si necesita inlocuire, care costa o grama de bani. Nu sfatuieste pe nimeni sa-si cumpere bmw nou, bani aruncati. La harley procesul a fost invers in ultimii ani moto foarte bune. Dany nu cred ca are nevoie de moto ural pt off-road are mt-12 care cam bate la c.u.r uralul .Prietenul din state are un client al lui care a pus pe un ural facut dupa 2000 motor de chang-jiang cu supape laterale pt mers pe aratura . a zis ca e f . multumit de el , rezista la orice abuz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Astia ii fac concurenta lui Urse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Ural Tourist 750 Kerkyra (Corfu Town)-Grecia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Eu m-am referit la distributia cu pinioane rusesti a Uralului 750, nu altele. care-i diferita de distributia cu pinioane rusesti a Uralului 650 ; ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Astia ii fac concurenta lui Urse. e smecher, duce, Gear-Up-ul din 2002 mergea f frumos in off-road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 care-i diferita de distributia cu pinioane rusesti a Uralului 650 ; ) ) Eu zic de uralu de 750, ne intelgem ca chiorii. Eu spun ca distributia cu pinioane rusesti reprezinta un minus fata de distributia Hertzog, atata tot, cu referire numai la 750. Hai care te bagi la Uralu ala ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 e smecher, duce, Gear-Up-ul din 2002 mergea f frumos in off-road. Iti dai seama cum duce asta din 2013 cu ambreiaj cum trebuie. Poate ni-l da Mihaela Radulescu pe al ei la o tura. PS. E bine rau in concediu. Forumul nu mai concateneaza posturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) deci ma deranjeaza folclorul asta tehnic al tau: ambreiaj cum trebuie ,pinioane cum trebuie, ai facut tu 50 000 km cu un set apoi 50 000 cu altul? Vorbim de piese imperechate: pinionul de la arborele cotit din aliaj de otel, pinionul de la distributie din fonta, pinionul de la alternator din otel. A facut cineva studiul cuplei de materiale sa vada daca Herzog se uzeaza mai rpd decat IMZ made...La fel ambreiaj, daca-i Cobb e mai bun... a studiat cineva actiunea materialului de frictiune pe placile din otel sa vada daca e cel mai bun compromis intre nepatinare si uzura? Parca vad ca ambriajul Cobb roade mai repede placile de otel... IMZ a calculat totul ca un ansamblu, toata motocicleta...=> unde nu ai date nu te aventura, om trai si om vedea, pana una alta e ambriaj Herzog care poate fi mult mai bun, la fel sau mai prost.Da alternatorul Denso rupe-n 2 424 sau ala de 35, suspensiile sunt mai bune s.a. acolo da, ai cum sa vezi. Editat Iunie 5, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Noile ambreiaje sunt ZF, Cobb a testat numai ceva similar timp de cativa ani, atat. De altfel Cobb a facut niste taieturi in niste discuri de ambreiaj ordinare (asta avea si MT9 al meu) si a aplicat un material de mai buna calitate. Pff, greu! Avantajul lor principal e ca discurile sunt perfect plane, nu farfurii ca majoritatea celor vechi, nu "agata" cand schimbi vitezele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Dar, nu-i asa, sunt foarte scumpe si ca urmare nu se justifica. Noua ne place sa bagam degetul in (cuvant urat) cu unghia neagra de jeg.... Editat Iunie 5, 2013 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) @dany_oldmoto curge si asta dupa o vreme. Mie-mi marca teritoriul la 10 000 km. Nu zic ca puteam sa-l fac sa nu curga. Valicaddy cand vrei sa faci ce face Cobb poate sa-ti patineze un pic ambreiajul, mai bine decat sa bubuie motorul.Materialul placilor originale URSS este f ok, se uzeaza greu si rezista la 99% din solicitari, daca pui un material de "mai buna calitate" atunci ala mananca mai repede din placile de otel.Greu?pffNu am intalnit placi neplane-vizibil. Placile agata de la uzura nerectificata a bolturilor de ghidare din volant si a gaurilor de culisare din placi, asta se petrece in timp indelungat. Cand e prea mult schimbi bolturile si placile - nu ca la oalele de ambreiaj de ex unde schimbi toata oala.Pana la urma vorbim de motociclete comuniste, un ZF aici, un Denso colo, un Herzog, Paioli etc si ce mai ramane din pasiunea pt comuniste.Faceti-va M-urile si lasati mofturile Editat Iunie 5, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Imi pare rau, dar cand vorbim de modelele noi Ural, eu nu ma regasesc in stereotipul de motocicleta comunista. Ma regasesc in sintagma de motocicleta simpla, fiabila si care are atas. Pana la urma vorbim de motociclete comuniste, un ZF aici, un Denso colo, un Herzog, Paioli etc si ce mai ramane din pasiunea pt comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Da=o dreq de pasiune, am sesizat ca e smecherie mai mare sa spui "hai ba la o cafa in vama" - si in 3 ore sa fi acolo curat pe maini si cu zambetul pe buze - decat "hai ba sa ma ajuti sa schimb ambreiajul a enspea oara, ca a iesit fum din el, iar... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Urse răspunde provocărilor lansate de pretendenţii la titlu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 ... a studiat cineva actiunea materialului de frictiune pe placile din otel sa vada daca e cel mai bun compromis intre nepatinare si uzura? Cei care se aventureaza atat de departe , in Romania , ii numeri pe degetele de la o singura mana. E costisitor sa pui spectrometrul si sa afli cati Rockwell-i are o piesa de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 @mihai_prd Minusurile pe care le vezi la piesele rusesti Ural sau Nipru 60 precum distributia si ambreiajul sunt vorbe neacoperite. @cios cea ,mai de precizie piesa este carterul motor, a se face in Irbit inca parca. Piesele rusesti de la modelele vechi si-au facut treaba la vremea lor, la modelele noi si in conditiile de utilizare de azi nu sunt la fel de bune ca cele produse de producatori consacrati. Aleko, fabrica a externalizat o groaza de repere, si a investit anul trecut 5 mil dolari in CNC-uri care sa inlocuiasca o parte din masinile din linia de cartere (tot pentru ca au considerat ca se poate mai bine) si in vopsitorie. Seturile motor si ambreiajele si etc. sunt testate pentu anduranta de catre fabrica inainte de montarea de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Cei care se aventureaza atat de departe , in Romania , ii numeri pe degetele de la o singura mana. E costisitor sa pui spectrometrul si sa afli cati Rockwell-i are o piesa de motocicleta. Crezi ca e cineva destul de tampit sa isi dezmembreze motocicleta doar ca sa masoare un disc de ambreiaj? Dar ca sa postam cu o oarecare tenta de hilaritate nu e greu. Nu mi-am masurat ambreiajul nici la Kawasaki, nici la HD, nici la ...nimic. Si nici nu am de gand, e pierdere de vreme. Vreau doar sa-mi plimb motocicleta de colo-colo, vorba lui Aleko. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Urse răspunde provocărilor lansate de pretendenţii la titlu: imi place ca la voi acolo lumea umbla cu gardu in mana de colo colo, ce--or f zis: decat sa mil darame nebunu cu atasu mai bine il mut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Ai perfecta dreptate ce ai scris mai sus,legat de fitru de ulei cai cu hrtie subtire sau groasa e tot aia..difera doar suma de bani pe care o dai ca uleiul tot asa il scoti din motor indiferent de filtru. Niciodata! Nu aveti notiuni elementare dar dati sfaturi si faceti afaceri cu motociclete. Si tepe. Normal, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Crezi ca e cineva destul de tampit sa isi dezmembreze motocicleta doar ca sa masoare un disc de ambreiaj? Dar ca sa postam cu o oarecare tenta de hilaritate nu e greu. Nu mi-am masurat ambreiajul nici la Kawasaki, nici la HD, nici la ...nimic. Si nici nu am de gand, e pierdere de vreme. Vreau doar sa-mi plimb motocicleta de colo-colo, vorba lui Aleko. Eu sunt tampitul care a reconstruit cateva repere de la IJ 56 si IJ 49 (compromisuri ce a trebuit sa le fac tocmai din cauza ca nu mai gasesti piese de calitate - indiferent de producator) printre care bolturile manetoane de la ambielaje. Aici vorbim de motociclete comuniste sau de Kawasaki ? Tente de hilaritate au discutiile dintre oamenii care cumpara piese noi si le folosesc foarte putini kilometrii, inainte de a se distruge iremediabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Eu am mai spus, eu la Ural nu vb de motociclete comuniste, pe mine ma deranjeaza asocierea asta. Si referinta este clara, nu cred ca exista un tampit care sa-si dezmembreze o motocicleta noua, functionala, doar sa masoare ambreiajul. Daca nu as avea alternative, probabil asta as face si eu la M72. Dar atata timp cat sunt oameni care deja au studiat problema si au lansat pe piata un produs care s-a dovedit a fi bun, eu mi-as pierde timpul sa lucrez alternativ, numai daca nu as fi convins ca produsul meu este superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Btw, cand e intrunirea de la Siriu, sa ne-o trecem in program? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarj Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) .....m-am tot uitat pe aici la ceva sectiune de mecanica pentru ural si n-am gasit. Iete belea. Pe la 7 seara am plecat din Floresti - Prahova cu Uralul la Ploiesti. Lasat in parcare, mancat, baie, luat sacu cu maimuțe (pistol de lipit, aparat măsură, ceva genți cu piesăraie) pentru la muncă. Total pauză vreo oră. Pierdut cheia de contact, căutat ca nebunu prin toată casa, nimic. Clar, premoniție, urmează ceva nasol. Scot blocul de contact, făcut ceva ștrapuri cu fire pe papuci (bypass), pornesc lighioaia. Ies din Ploiești, mama lor cu centura ploieștiului că au închis un sens întreg de circulație, intru înapoi prin oraș, ies normal ca toată lumea pe la McDonald încolo spre Car(și)fur, mă fluieră o grămadă de gagici și-mi fac cu mâna, "profele de noapte" de la rondu de vizavi de Cablu Românesc ies tot cârdul și chiuie, în sfârșit ies pe DN. 80 la oră, încă am frică de ataș și oricum nu cunosc bine jivina să îmi permit să fac cascadorii cu suta la oră printre tiruri. Pe la calea ferată la Lido Gârbea începe să gâfâie, abia de prind 70 km/h. Mama lor de frâne, le-am strâns prea tare? slăbesc nițel în față și în spate, pornesc... trec de Paralelă, mă înscriu pe stânga spre Florești, ies din DN și... dezastru. Nu mai trage motorul. Rezervoru plin. Împins vreo oră jumate pe jos până ajung la muncă. Pe drum îmi zice unu cum că e plesnită garnitura de chiulasă. Sună ca la dacie, am pățit-o cu ea dar avea forță și fumălău la greu. Uralul nimic, trage nițel doar în viteza 1 dar dacă mă pun pe el, pauză. Ajuns la muncă. La ceva lumină de stâlp văd că la ieșirea din blocul motor pe partea stângă unde începe galeria de evacuare, aia de are toba de eșapament în coadă, ei bine de unde iese galeria văd ditai pata de ulei. Dau pedală, săracu motor pornește dar la fel, nu răspunde la accelerație, stă la relanteu. Scânteie am pe ambele bujii, trage doar cilindrul din stânga. Ăla din dreapta nu aprinde. Scot furtunele de admisie aer - se văd cilindrii ăia din carburatoare că se ridică când sucesc mânerul de accelerație. Ăla din stânga scuipă benzină afară,nu suge înăuntru. Celălalt nu scuipă, se vede că bagă benzină dar nu se ridică turația. Dau jos capacu de la culbutori, iese ulei ars o droaie. În partea stângă doar pufăie și din când în când scoate fum și mai bagă câte un rateu. În partea dreaptă țăcăne ceva, probabil supapele și tacheții. Băgat jivina în magazie, din păcate trec iar în grupul conservarilor care transpiră ca porcii în dacie 1310 în care plouă. Deocamdată dacă tot am ajuns la ceva terminal de net, hai să-mi plâng nițel mârțoaga și online. Cu alte cuvinte - alaltăieri am făcut bucăți carburatoarele, cu.rățat tot, montat la loc, o lua la prima pedală și stătea la relanteu la limita cât să nu se oprească. Avea forță de dădea să fugă de sub mine. Acuma pornește, merge doar într-o bujie și nu răspunde la accelerație, țăcăne prin motor. Știu, sună a explicație dată de femei dar sunt total prost la capitolu ăsta. Servisul de la Cornu s-a închis din luna aprilie, vorbit cu unu din băieții de o lucrat acolo. V-aș ruga pentru ceva sfaturi/idei/sugestii. La mecanică sunt varză, numai electrica e asul meu de pe mânecă. Motoru nu-l mai pot urni de pe loc la viteză decentă. Remorcă unde să-l pun... n-am. Aș pierde o juma de zi să dau motoru jos, să-l arunc în portbagaj și să-l duc la cineva să mă învețe ca pe proști ce să-i fac, unde să mă uit, să-l facem bucăți, să-mi spună cum se cheamă fiecare piesă în parte, dau leul dacă trebuie pe constatare, reparație și lecție de mecanică. Editat Iunie 6, 2013 de skaarj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nu-ti mai inchid supapele. Da jos chiuloasele si da-le la facut la un atelier de strungarie auto. Sau ai un arc rupt, dar banuiesc ca vedeai asta. Fa-le pe amandoua daca tot umbli. Dupa aia ai grija cum reglezi jocul, daca sunt prea stranse cand se incalzeste nu mai inchid bine supapele si se ard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Ordinea de diagnosticare si reparatie a oricarui motor termic e compresie-scanteie-carburatie.Compresia o verifici la drum cu degetul mare pus in locul bujiei, daca ti-l scuipa e suficient pentru un Ural sa functioneze, verifici cu cilindrul bun. Daca sunt probleme ce apar din senin pot fi de la pistoane - vreo gaura- sau de la supape: supapa indoita de piston caci a impiedicat-o ghidul umflat sa revina. Daca fostul proprietar a facut ghiduri la un atelier de strungarie auto foarte posibil maistrul ala a lasat joc prea mic pt un motor racit cu aer.De asemenea a mentine 80-100km/h la o motocicleta cu atas Ural 650 e un pic mult daca nu e bine reglata si si asa scade din viata potentiala a agregatului.Referitor la scanteie si incarcarea bateriei te pricepi sa diagnostichezi.Lasa service-urile auto. Editat Iunie 7, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.