Jump to content

Recommended Posts

o fi no fi sinteza , ma pricopsi cu un M61 motor,cutie si cadru.

am inceput cu motorul prin ai face cezariana si a scoate toti fetusi putezi gasiti in el!

partea proasta e ca un piston era blocat in cilindru, partea buna e ca pistoanele sunt de Wolskvagen-Audi de 79.4.....

clar mai bine cnstruite solide.....

incepe puricare pe fiecare piesa in parte...

Mesaj completat

si mai ! multa rugina

post-9005-1287782020_thumb.jpg

post-9005-1287782828_thumb.jpg

post-9005-1287782843_thumb.jpg

post-9005-1287782860_thumb.jpg

post-9005-1287782870_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spectaculos!

...preferata mea e qiuloasa! :D

Idee e ca, ca sa treci peste ceva greu , e bine sa-ti iei un avant...asa, cat mai de departe...sau cat mai de jos...

Tu ti-ai luat un avant serios ! :P

Poate fi o noua etapa placuta in viata...

Succese!

...am mosit doua...deci pot abera pe tema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

am auzit o chestie pe care inca nu am testat-o, cica rugina ar iesi cu solutzie de sare de lamaie si apa... nu stiu in cat timp se petrece reactia dar cred ca merita incercat, probabil ca totul debinde de concentratzia de sare de lamaie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ambielajul in primul rand si ce sa zic de pistoanele alea, probabil trebuie alezat deci adio pistoane..

Share this post


Link to post
Share on other sites
am auzit o chestie pe care inca nu am testat-o, cica rugina ar iesi cu solutzie de sare de lamaie si apa... nu stiu in cat timp se petrece reactia dar cred ca merita incercat, probabil ca totul debinde de concentratzia de sare de lamaie :D

 

http://www.policolor.ro/pdf/ro/feruginol.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

brava, brava, hai sa vedem ce iasa din uralul asta :D...........spor la munci si la cati mai putini nervi cand stai in apropierea barosului :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata intr-un mare fel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D urarile sunt pe masura asteptarilor!

ambielajul la prima vedere e bun, cel putin nu agata, nui crapat,fisurat ,bielele sunt drepte bucsele de bronz sunt OK, ramine de analizat puricat!

spuneti-mi va rog care e cota 0 la M61? cota cilindrii-pistoane ...cota1 ?cota 2?.....

in functie de asta se va decide soarta pistoanelor....

daca e si un manual de reparatie care sa mi-l poata da careva ar fi tare bine venit!

am nevoie de capac transmisie si capac aprindere, si grup....daca le are cineva rog sa-mi dea de stire. cel putin capacele in prima faza am nevoie de ele

ar mai fi dinamul la capitolul " am nevoie de:" insa vreu sa mearga pe 12 volti, o idee cum sa fac modificarea e bine venita, s-o citesc.

Mesaj completat

arata intr-un mare fel...

si va arata intr-un mare fel :P ,bani sa am sa investesc in piese, cel putin sa fac motorul sa se invirta, restul e fantezie :P

Edited by mas oyama

Share this post


Link to post
Share on other sites

de unde stii ca sunt de ww ???

ca eu nu am

vazut pistoane de ww cu camera de ardere in piston doar la diselele dupa 94 cele cu injectie directa

Share this post


Link to post
Share on other sites
vezi ambielajul in primul rand si ce sa zic de pistoanele alea, probabil trebuie alezat deci adio pistoane..

cilindrii nu cred ca au scapare, unul e mincat bine si nu cred ca scapa.....am sa-l duc la un meserias sa-si dea el cu parerea, poate scapa doar Hornuit, atit cit sa-l corecteze.Segmenti vor fi facuti tot la dinsi ,e vorba de cei de la Sigma, mesteresc multe si pentru multi.

 

Mesaj completat

de unde stii ca sunt de ww ???

ca eu nu am

vazut pistoane de ww cu camera de ardere in piston doar la diselele dupa 94 cele cu injectie directa

sa nu dau cu presupusul!

daca esti amabil poate imi spui si provenienta lor, iti dau datele exacte si poate afli in ce motor au umblat.

Mesaj completat

Spectaculos!

...preferata mea e qiuloasa! :D

Idee e ca, ca sa treci peste ceva greu , e bine sa-ti iei un avant...asa, cat mai de departe...sau cat mai de jos...

Tu ti-ai luat un avant serios ! :P

Poate fi o noua etapa placuta in viata...

Succese!

...am mosit doua...deci pot abera pe tema...

sunt ca pruncu care capata acadele si piscoturi agatate in ata, alea frumos colorate in tricolorul Romaniei! :P.....incep sa simt gustul dulce pufos al piscoturilor.....

sa aberam impreuna tovarase!

daca motorul era functional ,piscoturile nu ar fi fost asa dulci.........

post-9005-1287863843_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

exista pistoane de vw cu camera de ardere (cod motor 2E in poza)

post-45569-1287912769_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
exista pistoane de vw cu camera de ardere (cod motor 2E in poza)

da de astea stiam dar pe mine ma deruteaza modelul camerei pt ca nu am vazut asa ceva numai la diesel

si cinstit iti spun ca mi-au trecut o multime de motoare prin mana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesaj completat

diametru piston 79.4

Mesaj completat

corectarea tachetilor si corectarea scaunelor de supape ...de inceput

 

 

Mesaj completat

......

post-9005-1289412022_thumb.jpg

post-9005-1289412043_thumb.jpg

post-9005-1289412063_thumb.jpg

post-9005-1289412088_thumb.jpg

post-9005-1289412119_thumb.jpg

post-9005-1289412720_thumb.jpg

post-9005-1289412759_thumb.jpg

post-9005-1289417239_thumb.jpg

post-9005-1289417292_thumb.jpg

post-9005-1289417322_thumb.jpg

post-9005-1289417374_thumb.jpg

post-9005-1289417402_thumb.jpg

post-9005-1289417425_thumb.jpg

post-9005-1289417476_thumb.jpg

post-9005-1289417503_thumb.jpg

post-9005-1289417528_thumb.jpg

post-9005-1289417554_thumb.jpg

post-9005-1289417666_thumb.jpg

post-9005-1289417718_thumb.jpg

post-9005-1289417756_thumb.jpg

post-9005-1289417782_thumb.jpg

post-9005-1289417840_thumb.jpg

post-9005-1289417895_thumb.jpg

Edited by mas oyama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Este o motocicleta memorabila. Am restaurat si eu un Ural IMZ 8103. Ai nevoie de documentatie?

 

Poze ne mai arati?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut! Este o motocicleta memorabila. Am restaurat si eu un Ural IMZ 8103. Ai nevoie de documentatie?

 

Poze ne mai arati?

desigur! e nevoie de documentatie, daca se poate trimete-o pe mail mosu2007@yahoo.com

din pacate.. eu nu o voi putea aduce in stare originala, lipsesc multe si nu se gasesc si cind le gasesc, imi tai portia de proteina animala din alimentatie pe o jumate de an.

din fericire ma pot juca, asa incet......

carburatia va fi probabil de japoneza sau k68 sa vad daca nu e falsificatura ce am sa nu investesc degeaba in kitul de reparatie.aprindere elctronica si probabil un alternator pe 12 volti.

intrebare:

cit este distanta din capul pistonului pina la gaura boltului? , pe axa gaurei sau pina la umarul de sus ?

pistoanele din ea sunt de Vw si nu am avut inspiratia(din nestiinta) sa urmaresc cursa pistonului in cilindru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Ca documentatie pot sa iti dau o copie dupa urmatoarele lucrari:

 

George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1956

George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor, Motoretelor si Scuterelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1961

George Al. Mayer "Manualul Motociclistului", Ed Tehnica, Bucuresti, 1957

D. Vochin "MOTOCICLETA", Ed Tehnica, Bucuresti, 1964

Manual de reparatie URAL, editia din 1989, limba rusa

Manual de intetinere URAL in limba germana (PDF, deci ti-l voi trimite pe mail)

 

Din pacate nu le am si scanate, ar fi fost mai usor de trimis.

 

In ceea ce priveste pistonul, la PMS trebuie sa ajunga in acelasi plan cu suprafat de contact cu chiulasa a cilindrului, deci la nivel.

 

Pistoanele pe care le vad in pozele tale nu au forma corespunzatoare. Cele de Ural/ M63 au doua decupaje in care "intra" discul supapei cand pistonul e la PMS. Deci, exista riscul de compresie necorespunzatoare, putere mica si distrugere a suprafetei cilindrului, daca pistoanele de VW au un joc mai mare decat cel permis.

 

Ai incercat sa vezi cat costa un set motor la deler-ul URAL? In mod normal ar trebui sa fie compatibil cu cel de Ural 650 si parca nu era f scump.

 

Din pacate nu am un piston scos ca sa il pot masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil un set nou la dealer costa cat a dat el pe motocicleta. avantajul (mare) ar fi ca e original si nu o cioplitura bashita care merge 4 minute si caleaza apoi prosteste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se lauda cei de pe oldtimergarage cu seturi facute in Nemtsia, asa ca e o varianta intermediara

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitel! tucala-r tata ce frumos e creol pistonul asta!

http://www.oldtimergarage.eu/store/product...roducts_id=1172

care e setul de care zici matale coane Aleco?

alta intrebare:

la modelul asta de M,la cutia de viteze, treptele de viteza se pot schimba manual si cu levierul din dreapta?

 

Mesaj completat

Salut!

 

Ca documentatie pot sa iti dau o copie dupa urmatoarele lucrari:

 

George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1956

George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor, Motoretelor si Scuterelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1961

George Al. Mayer "Manualul Motociclistului", Ed Tehnica, Bucuresti, 1957

D. Vochin "MOTOCICLETA", Ed Tehnica, Bucuresti, 1964

Manual de reparatie URAL, editia din 1989, limba rusa

Manual de intetinere URAL in limba germana (PDF, deci ti-l voi trimite pe mail)

 

Din pacate nu le am si scanate, ar fi fost mai usor de trimis.

 

In ceea ce priveste pistonul, la PMS trebuie sa ajunga in acelasi plan cu suprafat de contact cu chiulasa a cilindrului, deci la nivel.

 

Pistoanele pe care le vad in pozele tale nu au forma corespunzatoare. Cele de Ural/ M63 au doua decupaje in care "intra" discul supapei cand pistonul e la PMS. Deci, exista riscul de compresie necorespunzatoare, putere mica si distrugere a suprafetei cilindrului, daca pistoanele de VW au un joc mai mare decat cel permis.

 

Ai incercat sa vezi cat costa un set motor la deler-ul URAL? In mod normal ar trebui sa fie compatibil cu cel de Ural 650 si parca nu era f scump.

 

Din pacate nu am un piston scos ca sa il pot masura.

 

George Al. Mayer "Intretinerea si repararea Motocicletelor, Motoretelor si Scuterelor", Ed Tehnica, Bucuresti, 1961

pe asta o am, ma ajutat mult...si ma ajuta

Manual de intetinere URAL in limba germana (PDF, deci ti-l voi trimite pe mail)

 

e bine venita chiar daca e in germana, dam pe google sa traduca, ma folosesc de imagini...am sa-mi caut si creioanele de colorat

multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal cutia are si schimbator la mana. Acesta este folosit mai mult pentru reglarea cutiei. Daca totusi vrei sa schimbi vitezele cu el trebuie cu miscari ferme si rapide deoarece exista riscul sa carai cutia destul de rau.

 

In ceea ce priveste pistoanele, daca sunt cele maro de pe link-ul comunicat mai devreme nu cred ca sunt bune, sunt pentru motoare cu supape laterale si nici dimensiunile nu cred ca sunt cele corespuzatoare.

 

O alta informatie utila: Pistonul de M61, M63, Ural are 4 segmenti...

 

Un alt site interesant de vizitat este: www.motorrat-stemler.de. Au multe piese, mai ailes cauciucaraie universala...

 

PS: Am trimis cartea PDF pe mail...

 

Toate cele bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell yeah!!

 

Extras din ultima factura de la Stemler, sosita la mine 'eri:

 

00 00 0 000 046 Auspuffgewinde-Reparatur fĂźr alle BMW-Modelle ab: 2x2 50,29 € 100,58 €

It is only to repair the thread. The cylinder head must be oil and grease free and without

valves. Or it cost more.

 

00 00 0 000 103 Zylinder bohren und honen 2x2 54,50 € 109,00 €

 

11 25 0 012 261 Kolben R 60/2 (125 mm Pleuel) (Ø 72,5) "deutsche Produktion" 2 2 116,81 € 233,62 €

The size of the pistons is for price sample. The right side depends of the cylinder Ø

after bore. The pistons are complete with rings and bolt.

 

 

Intr-adevar, calitatea e la ea acasa. Dai un ban, da' stai in fata. Succes(uri)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest corleone
exista pistoane de vw cu camera de ardere (cod motor 2E in poza)

 

E piston de motor de 2000 cm daca zici ca asta e codul motor.

Mesaj completat

da de astea stiam dar pe mine ma deruteaza modelul camerei pt ca nu am vazut asa ceva numai la diesel

si cinstit iti spun ca mi-au trecut o multime de motoare prin mana

 

Sunt destule motoare pe benzina care au pistoane cu calota iar la diesel de regula au numai motoarele cu injectie directa ca sa faca turbionare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Am vazut ca avem aproape cate un topic special dedicat fiecarei marci de motociclete "comuniste" din Romania, insa lipsesc URAL si M.

 

Haideti sa ne facem si noi, posesorii de URAL si M un topic dedicat.

 

Eu sunt posesorul unui URAL IMZ 8103-10. Cat de curand vor aparea si pozele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M72 are topic la clasice, deja M72, M61, 62, 63, sunt clasice. La fel si Ijul 49.

O sa pun topicul sus si succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu a fost nevoie de topic special pentru că nu au pus nici un fel de probleme :)

AÂşa că punem doar poze :

post-22583-1290107682_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...