cercelgeo Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Am o honda CBR125R veche de 3 ani. Vara nu are nici o problema. Cand temperatura coboara sub 15 grade o pornesc cu greu. In manual scrie ca trebuie sa trag socul, iar dupa ce a pornit motorul sa-l imping astfel incat turatia sa fie 2-3000 rot /min. Problema este ca socul meu nu influenteaza deloc turatia. Pentru a o porni trag socul si accelerez puternic imediat dupa ce a pornit motorul. Daca nu fac asta se opreste. Exista o tija care leaga socul de acceleratie asa cum e la carburatorul de Dacie veche? Editat Noiembrie 22, 2010 de cercelgeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 De obice soclul este pe cablu si se duce direct in carburator. Verifica sa nu fie cablul scapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Am o honda CBR125R veche de 3 ani. Vara nu are nici o problema. Cand temperatura coboara sub 15 grade o pornesc cu greu. In manual scrie ca trebuie sa trag socul, iar dupa ce a pornit motorul sa-l imping astfel incat turatia sa fie 2-3000 rot /min. Problema este ca socul meu nu influenteaza deloc turatia. Pentru a o porni trag socul si accelerez puternic imediat dupa ce a pornit motorul. Daca nu fac asta se opreste. Exista o tija care leaga socul de acceleratie asa cum e la carburatorul de Dacie veche? da, exista un cablu ,verifica sa actioneze cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 ca sa verifici ca-ti merge socul: cu motorul cald la ralanti trage socul total. Daca nu se opreste inseamna ca nu este antrenata clapeta din carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat Noiembrie 22, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2010 ca sa verifici ca-ti merge socul: cu motorul cald la ralanti trage socul total. Daca nu se opreste inseamna ca nu este antrenata clapeta din carburator. Am mers cu motorul pana l-am incalzit bine apoi la relanti am tras socul. Turatia a crescut de la 1500 la 5000 pret de 4-5 secunde, apoi a revenit la normal. De oprit nici vorba. Multumesc pentru sfat. Acum sa caut un manual de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Inseamna ca merge pentru o clipa dar nu sta. Vezi cablul ala de la ghidon pana la carburator ce face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 posibil ca in capatul cablului sa existe un arc cu rol de "protectie", adica daca mecanismul nu functioneaza corect, atunci cand tragi/impingi cablul sa nu se produca defectiuni la carburator si cursa cablului sa fie preluata numai de arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 nu am vazut pina acum arc pentru preluarea fortei pe cablul de soc. Socul este fie actionat direct de o pirghie daca accesul este pe carburator, fie actionat de cablu care trage de o pirghie daca accesul e pe ghidon. Arcurile de protectie se pun de obicei pentru protejarea contactelor (gen contact frina spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 exista. de exemplu la rf am asa ceva. daca se rupe cablul sa nu ramana socul tras. desi cablu de soc rupt n-am vazut pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 La Transalp exista arcuri exact la carburi, sub camasa cablului si in fata pistonasului care deschide canalul de benzina suplimentar. Cand tragi socul comprimi acel arc, cand il opresti arcul se decomprima si aduce pistonasul respectiv in pozitia initiala. Daca la ghidon nu ai surubul care tine manetuta de soc strans calumea, nici nu sta tras, tre sa-l tii cu mana.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 da, aveti dreptate, si eu am un arc la dr care-mi trage rahatul ala de tija inapoi, si trebuie sa tin socul cu mina si din cauza asta nu pot pleca de pe loc pina nu se incalze bine. Ce am vrut sa spun e ca in nici un caz cablul de soc nu va actiona clapeta/pistonas prin intermediul unui cuplaj elastic de genul contactului de la frina spate. Si oricum, omului de a deschis topicul nu-i functioneaza socul, mai departe sa descopere el de ce Cred totusi ca daca se retragea socul la normal singur isi dadea seama ca de fapt nu sta socul tras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat Decembrie 4, 2010 Autor Share Postat Decembrie 4, 2010 (editat) Am facut rost de manualul de service. Cablul de soc doar reduce aerul aspirat pentru un amestec carburant mai bogat si nu influenteaza parghia responsabila de acceleratie asa cum banuiam la inceput. In figura 9.18 se poate vedea mult disputatul arc care impinge la loc tija. Cred ca urmatorul pas ar fi curatarea carburatorului sau reglajul surubului responsabil de amestecul carburant. Editat Decembrie 4, 2010 de cercelgeo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) Gresit. urmatorul pas este reglarea corecta a socului Cel putin asta zic eu ca ar rezolva problema. Ajuta si curatarea carbului, mai ales daca nu s-a facut niciodata in 3 ani operatiunea asta. Editat Decembrie 5, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cercelgeo Postat August 7, 2011 Autor Share Postat August 7, 2011 Am rezolvat problema. Intrucat nu aveam nici timp, nici chef de dat jos si curatat carburatorul am gasit un mecanic de motociclete in Galati. Operatiunea a durat cam o ora si 20 de minute (dat jos si montat la loc rezervor, filtru de aer, carburator). Dupa curatarea carburatorului, socul isi face in sfarsit treaba. Cilindrul unde piesa de la extremitatea cablului de soc actiona ca un pistonas are 3 orificii. Unul dintre orificii era infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 inca un pic si se facea anul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.