Abdul Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Am un kawasaki kx 125 2T din anu 1996 si am probleme cu carburatoru(keihin) . Cand imi curge pe supraplin cand nu-mi mai curge. Plec cu el ma dau o tara si dupaia curge , cand sa ma intorc catre casa nu mai curge si tot asa... da si nu curge cate o picatura curge ca la robinet...eu am inceput sa cred ca ii de la cui ponton dar nu cred ca daca era defect trebuia sa curga intruna...???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Asa e, benzina in carburatoare functioneaza ca si curentul alternativ. Ba vine ba nu vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Noiembrie 30, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2010 da dar de ce numa mie....ma dau cu prieteni si lor nu le curge nici o picatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Poate ai trantit-o, si de la soc s-a indoit ceva la plutitoare si agata. Si atunci cand agata iti curge, apoi cand mai primeste un bobarnac, o vibratie si se misca ok isi face treaba si nu curge. Faci rost de o garnitura de carb si il desfaci, vezi ce e acolo. Dai jos carbul, iei un furtun de benzina curat si-l atasezi la carb si sufli in el ca sa simulezi coloana de benzina, vezi sa inchida, apoi il intorci cu capul in jos si trebuie sa deschida. Dar asta e doar o metoda preliminara, tot la desfacut carb ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Noiembrie 30, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2010 pai poate agata plutitoru..nu ar fi mai bine sa-l schimb? altceva nu cred ca am ce sai fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 pai poate agata plutitoru..nu ar fi mai bine sa-l schimb? altceva nu cred ca am ce sai fac.. desfa carburatorul curata scaunul unde inchide cuiul ,e posibil sa trebuiasca inlocuit cuiul daca e uzat ,chiar asa se manifesta un cui uzat ,uneori curge uneori nu ,dar poate fi si mizerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Noiembrie 30, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2010 mda poate sa fie si de la impuritati pentru ca eu nu am filtru de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 lili fata ce problema delicata... asa cum ti s-a spus si mai sus e posibil sa ai uzuri la cuiul POINTEAU(poantou se pronunta si vine din franceza), pontonul e ala de care legi barcutza solutia: desfaci carburatorul, pot sa pariez ca nu ai facut treaba asta demult, cureti bine cu CARBCLEANER(il gasesti in benzinariile lukoil la vreo 25 lei sprayul) si aplici si metoda batraneasca de a freca intre degete cuiul pointeau cu scrum de tigara. acest procedeu este practic o slefuire fina ce va ajuta alunecarea cuiului in locasul sau. uita-te in manualul de reparatie cand faci operatiunea asta sa nu te trezesti cu piese ramase, a,era sa uit, vezi ca ala lung de si suptire e acul de dozaj nu cuiul pointeau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Desfa carburatorul, golestel, curatal si regleaza lamela dintre plutitoare in asa fel incat sa inchida putin mai repede. Sa reglezi atat incat cu ochiul sa nu se vada cat ai reglat( daca ridici prea mult risti sa nu mai vina benzina deloc sau in timpul mersului agresiv sa nu joiasca sa alimenteze si sa se caleze motorul din cauza amestecului sarac) . Se regleaza de la lamela care ridica cuiul pointeau. Nu schimba nimic si nu da bani pe sprayuri care nu se preteaza la astfel de carburatoare simple fara multe canale. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) O problema asemanatoare am avut si eu. Ia vezi: /index.php?showtopic=599872 Sa nu fie tot o tampenie din asta, un furtun in plus sau un furtun putin crapat. Mie mi-a dat o idee buna un user de aici, sa demontez carbu si sa-l intorc pe toate partile sa vad pe unde sau de la ce curge. Si asa am rezolvat. Bafta Editat Decembrie 1, 2010 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Decembrie 1, 2010 Autor Share Postat Decembrie 1, 2010 mersi mult baietii...incerc sa fac ce ati recomandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 pai poate agata plutitoru..nu ar fi mai bine sa-l schimb? altceva nu cred ca am ce sai fac.. trebuie sa-l ajustezi ca sa nu mai "agate" ... probabil ca din cauza vibratiilor plutitorul trece peste "agataturi" sau un fir de oarece gunoaie sta pe varful cuiului. Oricum cel mai rentabil este sa deschizi manualul de reparatie pentru modelul respectiv si sa-ti insusesti specificatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 cuiul ponto e uzat ,adica varful Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.