ventomoto Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Am restaurat nulte motoare pana acum , insa acesta este primul "chopper" pe care-l fac . Astept pareri si critici . Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 felicitari, a iesit bine, garda la sol insa mi se pare cam mare. good job!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 e in zona power-cruiser/streetfighter gen v-max,dar mai mic... poate cafe-racer, sau? .....orice altceva,dar nu chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Linia parca o strica ghidonul. Imi plac in mod special jantele si modul in care se continua rezervorul cu saua. E facuta cu bun gust zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 De acord cu @TheFatBob nu prea e chopper! Dar in rest arata bine si cred-ca tinde catre un custom/caffe racer ! Numa bine si sanatate si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 De acord cu @TheFatBob nu prea e chopper!Dar in rest arata bine si cred-ca tinde catre un custom/caffe racer ! Numa bine si sanatate si spor la treaba! Parerea mea ca necunoscator ci doar ce "simte ochiul": Per total arata foarte bine, aripile se integreaza foarte frumos in linia generala, dar o singura chestie chestie parca nu e la locul ei: ori bordul nu se "pupa" cu farul ori farul nu se pupa cu bordul. Felicitari pentru proiect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 te vei simti cu adevarat pe un motor 4 in linie! vor fi tare placute denivelarile grotesti de pe drumurile patriei stopul spate, dupa mine, e cel mai urat obiect de pe toata motoreta..... in rest e frumos, demn de apreciat munca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 Cadrul mult prea inalt , ghidonul mult prea lat... Uite unul facut de mine cu un prieten cu putini bani, gen mad max custom.....studiaza partea spate a cadrului... tevile de esapament, farul mic ghidon si comenzile in fata mai este un pic de lucrat la el bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 22, 2010 Share Postat Decembrie 22, 2010 (editat) Chopper nu cred ca este in schimb zic ca se incadreaza mai bine la categoria bobber . Cineva a scris mai sus de far si ceasurile de bord ... are dreptate omul . Puse alte ceasuri , mai mici si mai cromate oriunde altundeva decat acolo unde sunt acum si un far mai mic , eventual doua faruri stil HD CVO Fat bob . Parerea mea . PS. Scoate logoul Kawasaki de pe rezervor ca nu da bine cu restul Editat Decembrie 22, 2010 de jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Foarte frumoasa lucrare. NU face nimic din ce te sfatuiesc cei de aici , daca nu-ti place tie. Asa cum e , e foarte curatel si daca tie iti place e cel mai misto motor din lume. Singura chestie e ca nu prea esti vizib din spate , asta e de siguranta , nu mai e de fite. Cum te descurci la ITP , ca ai cam taiat din cadru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Ti-a iesit fain insa cromul nu se prea potriveste cu negru mat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 Multumesc tuturor. Stiu ca mai am de lucru la BOBBER cel putin asa am vrut sa iasa , insa tiinand cont de faptul ca l-am cumparat pe data de 5 decembrie si astazi , pe 23 am fost la R.A.R. si i-am facut cartea eu cred ca este destul de bine (munca efectiva 10 zile) . Pana la primavara cand voi iesi cu el sau cand il voi vine , tinand cont si de "recomandarile" voastre am timp sa-l finisez. Luni ma duc la inmatriculari si-l inscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Da zi si tu , daca nu e secret , cum rezolvi cu actele , la un motor cu cadrul taiat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 23, 2010 Autor Share Postat Decembrie 23, 2010 Pur si simplu azi am fost la R.A.R. si i-am zis sa o treaca totusi cu cu 2 locuri , s-au uitat la serii ; lumini ; frane ; decibeli . La capitolul lungime totala nu am umblat (ampatamentul ramanand acelasi), la inaltime si latime este vorba numai de ghidon care poate fii mai inalt/jos sau mai lat/ingust . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Deci bobber .. categoric nu chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Poate sint eu mai greu de cap , dar te-ai dus cu modoficarile alea la RAR si nu au zis nimica ??? Eu stiu ca toate motoarele se pozeaza si se verifica daca arata ca in poza originala. Zic , poate oi fiu eu timpit , dar cum ai reusit ? E taiata , nu ? E tot spatele modificat vizibil , nu ? Lasa ghidonu' , seaua sau alte chestii , eu zic de cadru ? Succes in continuare. Apropo , cromul ala face toti banii , in contrast cu negrul mat , daca era neagra toata , era alt motor negru si atit. Ai rupt monotonia , ca sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Am restaurat nulte motoare pana acum , insa acesta este primul "chopper" pe care-l fac . Astept pareri si critici . Va multumesc. FOARTE IMPORTANT SI FOARTE BINE ESTE CA FACI . SI MAI IMPORTANT SI MAI BINE ESTE SA FACI IN CONTINUARE ORICE S-AR INTAMPLA, SI SA PROGRESEZI DE LA UNA LA ALTA. ITI DORESC SUCCES. P.S. DIN CE ORAS ESTI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 super frumoasa si sunt de acord cu mas oyama , tre sa faci ceva la stopul ala uite o idee de stop care s-ar potrivi, acum e scos de la licitatie dar daca te intereseaza vb cu omul si poate va intelegeti sau poti gasi ceva asemanator pe la louis /index.php?...09517&st=80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 25, 2010 Share Postat Decembrie 25, 2010 Engine-guard-ul nu-si are locul pe chopper. Poti renunta la aripa fata, la bord - ingrozitor, stil IJ, la semnalizatoare, neaparat la scaritele de pasager care oricum nu-si mai au sensul si de cautat un alt far - foarte faine cele de tractor, de pilda si accesibile, am vazut pus pe un Intruder de 1400. Cu garda la sol e mai complicat, dar dupa ce mai simplifici, vei putea sa vezi "the whole picture" mult mai clar. Stop poti pune pe placuta de inmatricular, so... Keep it simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Decembrie 25, 2010 Autor Share Postat Decembrie 25, 2010 (editat) Engine-guard-ul nu-si are locul pe chopper. Poti renunta la aripa fata, la bord - ingrozitor, stil IJ, la semnalizatoare, neaparat la scaritele de pasager care oricum nu-si mai au sensul si de cautat un alt far - foarte faine cele de tractor, de pilda si accesibile, am vazut pus pe un Intruder de 1400. Cu garda la sol e mai complicat, dar dupa ce mai simplifici, vei putea sa vezi "the whole picture" mult mai clar. Stop poti pune pe placuta de inmatricular, so... Keep it simple. Multumesc tuturor. Stiu ca mai am de lucru la BOBBER cel putin asa am vrut sa iasa , insa tiinand cont de faptul ca l-am cumparat pe data de 5 decembrie si astazi , pe 23 am fost la R.A.R. si i-am facut cartea eu cred ca este destul de bine (munca efectiva 10 zile) . Pana la primavara cand voi iesi cu el sau cand il voi vine , tinand cont si de "recomandarile" voastre am timp sa-l finisez. Am fost presat de timp si a trebuit sa-l fac cat mai repede , luna aceasta vreau sa-l inmatriculez deoarece nu mai vreau sa mai iau inca un certificat de inmatriculare si in ianuarie , deci ca si scuza este faptul ca trebuia sa fac R.A.R.-ul si era necesar sa am toate acele semnale , lumini , catadioptru , far , bord etc . Multumesc oricum astept sugestii in continuare . Editat Decembrie 25, 2010 de ventomoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ventomoto Postat Aprilie 3, 2015 Autor Share Postat Aprilie 3, 2015 Am restaurat nulte motoare pana acum , insa acesta este primul "chopper" pe care-l fac . Astept pareri si critici . Va multumesc. Eu din nou , inca unul cu care m-am jucat , se termina joaca in cateva zile https://www.facebook.com/ventomoto.vento » Post actualizat in 21 Apr 2015 10:42 Inca cateva poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.