Sari la conținut

Dominator sau yamaha xt 600?


Postări Recomandate

KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva :)

 

hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu.

 

gata cu astea. cine nu cunoaste cate ktm uri au fost recuperate pe traseu in recunoastere la romaniacs, sa se duca la tennis. pacat ca nu au fost 1240 de mecanici pt toate alea de safety moto.

Mesaj completat

KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva :)

 

hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu.

de ce nu iei ktm si tii dominator?

 

de ce ai luat bmw in loc de ktm?

 

:D

Mesaj completat

KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva :D

 

hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu.

 

nimeni nu a bagat mii de euro

:D

 

pana dupa mii de km se poate produce, iar lantul la fel dupa 70 mii sa nu mai tina :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 80
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de ce nu iei ktm si tii dominator?

1. Pentru ca nu vreau enduro grav.

2. Vreau sa vand domi-ul

 

 

de ce ai luat bmw in loc de ktm?

Pentru ca am vrut touring comod cu suspensii capabile sa iasa si oleaca pe aratura, nu caprita fasneata de padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

draga badarica,

romaniacs este un concurs in care cele 2 motorete din titlu nu au aparut vreodata. "cursa inarmarilor" stimulata inclusiv de consumatori a impins producatorii catre modele mai putin fiabile dar muuuult mai performante. inclin sa cred ca vorbesti din auzite cand emiti pareri despre diverse marci. cate motociclete ai avut in care ai bagat 1000 euro/sezon? sau in astia 1000 intra si devalorizarea?

 

end of OFF TOPIC

 

draga Soso, iti cunosc ktm ul, te-am vazut cu el, eu nu bag 1000 euro pe sezon. nu cred ca se merita. ce e de valoare, nu se devalorizeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Inca nu, sunt in tratative. :)

Daca nu ai cumparat inca,,,

Pt mers cu pasagera obligatoriu Transalp, iti va fi recunoscatoare, asta bineinteles daca o plimbi inainte o tura cu unul din motoarele enumerate de colegi mai sus

Face fata la cele mai groaznice forestiere, chiar si albii de rauri (o spun din experienta proprie)

Tine minte ca pana la forestiere ai de mers pe asfalt, iar la viteze peste 80km/h nu e chiar placut sa iti porneasca vibratorul in creier :( iar la viteze sub 80 e plictiseala mare

Orice model de TA iti iei nu se strica ( in afara de melc :D )

Sa pui o poza cu noua achizitie cand o vei lua :)

Succes :P

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai cumparat inca,,,

Pt mers cu pasagera obligatoriu Transalp, iti va fi recunoscatoare, asta bineinteles daca o plimbi inainte o tura cu unul din motoarele enumerate de colegi mai sus

Face fata la cele mai groaznice forestiere, chiar si albii de rauri (o spun din experienta proprie)

Tine minte ca pana la forestiere ai de mers pe asfalt, iar la viteze peste 80km/h nu e chiar placut sa iti porneasca vibratorul in creier :( iar la viteze sub 80 e plictiseala mare

Orice model de TA iti iei nu se strica ( in afara de melc :D )

Sa pui o poza cu noua achizitie cand o vei lua :)

Succes :)

Da , ma tenta si TA dar bugetul e de midgeti.

Voi atasa o poza cu mobra dupa cum iti este si dorinta :P

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu inclinam spre acest model. :) Ms mult.

Alte pareri?

ambele is bune... sincer dina mbele am avut.. xt e mai tineresc mai extrem, ,poti sa il bagi si pe dealuri, pe cand domi e mai greu si plasticuriile pe el ma omoara... pe drumuriile noastre toate zuruieee.. in schimb honda e ff fiabila.. .nu stiu ce sa zic preturiile is la fel, raport putere fiabilitate, honda e mai buna ca xt, dar in schimb xt e mult mai usor si mai manevrabil.. ambele is ok, dar acum tu hotarasti. ambele merita.. eu le ador pe amandoua.. :P ferestete de ktm si kawe

Editat de axi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele is bune... sincer dina mbele am avut.. xt e mai tineresc mai extrem, ,poti sa il bagi si pe dealuri, pe cand domi e mai greu si plasticuriile pe el ma omoara... pe drumuriile noastre toate zuruieee.. in schimb honda e ff fiabila.. .nu stiu ce sa zic preturiile is la fel, raport putere fiabilitate, honda e mai buna ca xt, dar in schimb xt e mult mai usor si mai manevrabil.. ambele is ok, dar acum tu hotarasti. ambele merita.. eu le ador pe amandoua.. :P ferestete de ktm si kawe

Ms de informatii :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

"ferestete de ktm si kawe " DA, DA, feritiva de KTM, merge prea tare ca sa-i stati in cale hihihihi , as zice mai intai sa il incercati si dupaia sa vb din carti. imi sustin ideea ca un lc4, adventure eventual, va da clasa inainte de a fi bagata cheia in contact celorlalte modele,basca ca daca are compresia mare merge si cu motorina :)

 

cand vreti sa mergeti de proba da-ti un semn ca am ceva portocale in garaj :crack:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca greutate sunt foarte apropiate, ca motorizare tot pe acolo cu mentiunea ca Domintoru' tureaza putin mai sus fata de XT multumita si celor 50cc in plus.

Diferentele ar fi la suspensii, in favoarea Dominatorului - are SHOWA si furca si amortizor (pe al meu cel putin), la XT stiu ca sunt altceva, nu am retinut producatorul.

Daca te intereseaza XT am anunt pe bikeshop, e motocicleta unui prieten care plecat din tara, linkul e in semnatura.

Ca idee daca ai drum in Bacau le poti vedea/incerca pe ambele sa iti faci o idee: Dominatorul meu (care nu e de vanzare) si XTul cu pricina.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domi - enduro-touring

XT - dual-sport

 

Portocalele - categorie speciala destinata celor care s-au saturat sa se plimbe pe doua roti dar detin sau au improvizat un atelier mecanic si marcheaza manual kilometri rasucind suruburi. Nimeni nu-i intelege. Poate doar aia din Mattighofen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu cu voi, probabil incercati sa comparati motorete din clase diferite... exc nu face parte din categoria sus amintita, de ce credeti ca e asa dificil sa fi atent cu motoreta pe care o folosesti??? au toate aceeasi intretinere si daca este neglijata(ii schimbi doar uleiul o data sau de doua ori pe sezon) atunci veti suporta consecintele.

care sunt problemele de care v-ati lovit la marca austriaca si nu le-ati intalnit la celelalte marci??? atentie, regimul de exploatare si clasa trebuie sa fie aproximativ acelas. daca iau un dominator nou si fac cu el ce fac cu exc-ul il prajesc in trei zile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca greutate sunt foarte apropiate, ca motorizare tot pe acolo cu mentiunea ca Domintoru' tureaza putin mai sus fata de XT multumita si celor 50cc in plus.

Diferentele ar fi la suspensii, in favoarea Dominatorului - are SHOWA si furca si amortizor (pe al meu cel putin), la XT stiu ca sunt altceva, nu am retinut producatorul.

Daca te intereseaza XT am anunt pe bikeshop, e motocicleta unui prieten care plecat din tara, linkul e in semnatura.

Ca idee daca ai drum in Bacau le poti vedea/incerca pe ambele sa iti faci o idee: Dominatorul meu (care nu e de vanzare) si XTul cu pricina.

Bafta!

Inteleg ce doresti sa spui , dar daca citeai cu atentie intelegeai ca nu am buget pentru xt-ul care il ai in semnatura . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vad ca toti spun ca dominatorul nu merge pe hard enduro,al meu cand lam luat avea 60.000km si am mers cu el pe Godeanu, Muntele Mic,Tarcu pe unde urcau doar astia cu gama 450 motocros ,urcam mai bine decat ei.Deci domi este un motor super.Asa arata atuncipost-62545-1299766898_thumb.jpgaveam roata spate pe 18.Asa arata acumpost-62545-1299767016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca toti spun ca dominatorul nu merge pe hard enduro,al meu cand lam luat avea 60.000km si am mers cu el pe Godeanu, Muntele Mic,Tarcu pe unde urcau doar astia cu gama 450 motocros ,urcam mai bine decat ei.Deci domi este un motor super.Asa arata atuncipost-62545-1299766898_thumb.jpgaveam roata spate pe 18.Asa arata acumpost-62545-1299767016_thumb.jpg

:laugh: Interesant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca toti spun ca dominatorul nu merge pe hard enduro,al meu cand lam luat avea 60.000km si am mers cu el pe Godeanu, Muntele Mic,Tarcu pe unde urcau doar astia cu gama 450 motocros ,urcam mai bine decat ei.Deci domi este un motor super.Asa arata atuncipost-62545-1299766898_thumb.jpgaveam roata spate pe 18.Asa arata acumpost-62545-1299767016_thumb.jpg

maestre, conteaza mult si cine e la pupitru :laugh: eu am facut o treaba asemanatoare cu un suzuki gs(da, neked, nu te mira) deic dupa logica ta as putea afirma ca suzuki gs 500 este o motoreta de offroad ce se poate compara cu transalp/dominator/990 adventure/lc4 si alte d-astea de au participat la excursie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indraznesc sa vin si eu cu cateva precizari la problema ta. Sunt posesor de XT600E si am sa fac referiri la acest model, dar ca si in cazul tau, si eu am avut de ales intre Dominataor si XT. Am luat XT-ul pe principiul "cel mai bine intretinut la pretul rezonabil" si sa stii ca sunt foarte multumit de el. Sunt convins ca la fel de multumit as fi fost daca as fi luat un Domi.

Ok... sa incep..

La consumabile, nu cred ca sunt mari diferente de pret, intre aceste modele, dar din cate stiu piesele de schimb la Honda sunt mai scumpe decat la Yamaha. Stiu! Unii vor spune ca Honda nu se prea strica, dar nici Yamaha nu se prea strica, mai ales acest model. Cred ca la acest capitol, ambele modele sunt cam la fel. Bine ar fi sa faci un studiu de piata, pe cateva repere, ca sa vezi eventualele diferente de pret.

In ceea ce priveste greutatea, clar, XT este mai usoara, 156 kg la gol, fata de 167 (daca nu ma inseala memoria), in cazul Dominatorului, ceea ce il face mai dezirabil in off road. De altfel in off road se vede factorul fun al acestei motorete. Are o ciclistica super si este foarte manevrabila, astfel ca poate face foarte multe, cu conditia ca si cel de la ghidon sa se priceapa.

Poti face foarte bine si turing cu ea, mai ales pe drumuri neamenajate. Totusi are unele limite. In primul rand nu are protectie aerodinamica, astfel ca iei tot curentul de aer in piept. Vara cand fierbi in costum, orice adiere de vant e bine venita, dar toamna, la temperaturi mai scazute, cand vii din tura cu dintii inclestati, nu mai este la fel de ok... insa se rezolva cu echipament corespunzator. Plus ca la viteze de peste 100 km/h te face parapanta (mai ales daca ai dimensiuni mai generoase) si iti cam intinde mainile. O solutie ar fi sa ii montezi un parbriz, cand intentionezi sa faci astfel de ture.

O alta limita la turele mai lungi pe asfalt, o reprezinta saua, care iti chinuie fundul, mai ales daca esti putin mai greu. Eu dupa o tura de vreo 1500 km, am evitat vreo doua zile sa stau pe scaun... :laugh: . Bine, eu am vreo 110 kg.. asa ca...

Pasager poti sa iei, cu conditia ca amandoi sa fiti mai maruntei, altfel este mai dificil, din cauza spatiului redus, mai ales daca ai si ceva bagaj. De altfel sarcina utila maxim admisa e in jur de 180 kg. La capitolul turing, Dominatorul cred ca este mai potrivit.

Consumul este bun, in jur de 4 la suta, cu bagaj, dar mers cuminte, 95-110 km/h in afara localitatii.

La capitolul fiabilitate nu vei avea probleme, daca iei de la inceput o mobra in mintile ei. Daca ii dai ulei, benzina, schimbi consumabile, te va duce mult si bine, fara sa simti la buzunar alte cheltuieli cu reparatiile. Este un model care poate indura multe si te aduce acasa.

Racirea cu aer nu este o problema, contrar parerilor unora de pe aici. Nu trebuie uitat ca bunicuta modelului XT 600, XT 500, castiga primele editii ale Dakarului. Si avea racire pe aer... Motoarele astea sunt concepute sa functioneze mai "fierbinti", au anumite tolerante, etc, dar trebuie sa le dai un ulei adecvat, care sa nu se faca limonada la temperaturi mai mari. Eu de pilda folosesc un un ulei 10W50 si nu am avut probleme, chiar la temperaturi de 35 de grade.

Ca sa concluzionez, daca vei opta pt un XT 600 E, vei avea o motocicleta funny, fiabila, ieftina la intretinere, care te va satisface, in special in escapadele pe drumuri neamenajate si in cele soft enduro. Altfel spus, este o foarte buna motocicleta de "adventure", care se descurca acceptabil spre rezonabil si in turingul pe sosea. Cam toate review-urile din revistele romanesti si straine sau de pe net, ii sunt favorabile. Chiar intr-un numar mai vechi din Motociclismo (nu mai retin care, dar il pot cauta) a fost publicat un comparativ intre xt600 si modelelele mai recente din seria XT (XT660 R si XTZ 660) si s-a tinut f. bine..

Pt. informatii despre XT-uri (intretinere, reparatii, etc) vezi si aici: http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum

Indiferent ce vei achizitiona, dintre aceste doua modele, daca nu ai facut-o deja, nu o sa iti para rau. Iti doresc bafta si sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indraznesc sa vin si eu cu cateva precizari la problema ta. Sunt posesor de XT600E si am sa fac referiri la acest model, dar ca si in cazul tau, si eu am avut de ales intre Dominataor si XT. Am luat XT-ul pe principiul "cel mai bine intretinut la pretul rezonabil" si sa stii ca sunt foarte multumit de el. Sunt convins ca la fel de multumit as fi fost daca as fi luat un Domi.

Ok... sa incep..

La consumabile, nu cred ca sunt mari diferente de pret, intre aceste modele, dar din cate stiu piesele de schimb la Honda sunt mai scumpe decat la Yamaha. Stiu! Unii vor spune ca Honda nu se prea strica, dar nici Yamaha nu se prea strica, mai ales acest model. Cred ca la acest capitol, ambele modele sunt cam la fel. Bine ar fi sa faci un studiu de piata, pe cateva repere, ca sa vezi eventualele diferente de pret.

In ceea ce priveste greutatea, clar, XT este mai usoara, 156 kg la gol, fata de 167 (daca nu ma inseala memoria), in cazul Dominatorului, ceea ce il face mai dezirabil in off road. De altfel in off road se vede factorul fun al acestei motorete. Are o ciclistica super si este foarte manevrabila, astfel ca poate face foarte multe, cu conditia ca si cel de la ghidon sa se priceapa.

Poti face foarte bine si turing cu ea, mai ales pe drumuri neamenajate. Totusi are unele limite. In primul rand nu are protectie aerodinamica, astfel ca iei tot curentul de aer in piept. Vara cand fierbi in costum, orice adiere de vant e bine venita, dar toamna, la temperaturi mai scazute, cand vii din tura cu dintii inclestati, nu mai este la fel de ok... insa se rezolva cu echipament corespunzator. Plus ca la viteze de peste 100 km/h te face parapanta (mai ales daca ai dimensiuni mai generoase) si iti cam intinde mainile. O solutie ar fi sa ii montezi un parbriz, cand intentionezi sa faci astfel de ture.

O alta limita la turele mai lungi pe asfalt, o reprezinta saua, care iti chinuie fundul, mai ales daca esti putin mai greu. Eu dupa o tura de vreo 1500 km, am evitat vreo doua zile sa stau pe scaun... :laugh: . Bine, eu am vreo 110 kg.. asa ca...

Pasager poti sa iei, cu conditia ca amandoi sa fiti mai maruntei, altfel este mai dificil, din cauza spatiului redus, mai ales daca ai si ceva bagaj. De altfel sarcina utila maxim admisa e in jur de 180 kg. La capitolul turing, Dominatorul cred ca este mai potrivit.

Consumul este bun, in jur de 4 la suta, cu bagaj, dar mers cuminte, 95-110 km/h in afara localitatii.

La capitolul fiabilitate nu vei avea probleme, daca iei de la inceput o mobra in mintile ei. Daca ii dai ulei, benzina, schimbi consumabile, te va duce mult si bine, fara sa simti la buzunar alte cheltuieli cu reparatiile. Este un model care poate indura multe si te aduce acasa.

Racirea cu aer nu este o problema, contrar parerilor unora de pe aici. Nu trebuie uitat ca bunicuta modelului XT 600, XT 500, castiga primele editii ale Dakarului. Si avea racire pe aer... Motoarele astea sunt concepute sa functioneze mai "fierbinti", au anumite tolerante, etc, dar trebuie sa le dai un ulei adecvat, care sa nu se faca limonada la temperaturi mai mari. Eu de pilda folosesc un un ulei 10W50 si nu am avut probleme, chiar la temperaturi de 35 de grade.

Ca sa concluzionez, daca vei opta pt un XT 600 E, vei avea o motocicleta funny, fiabila, ieftina la intretinere, care te va satisface, in special in escapadele pe drumuri neamenajate si in cele soft enduro. Altfel spus, este o foarte buna motocicleta de "adventure", care se descurca acceptabil spre rezonabil si in turingul pe sosea. Cam toate review-urile din revistele romanesti si straine sau de pe net, ii sunt favorabile. Chiar intr-un numar mai vechi din Motociclismo (nu mai retin care, dar il pot cauta) a fost publicat un comparativ intre xt600 si modelelele mai recente din seria XT (XT660 R si XTZ 660) si s-a tinut f. bine..

Pt. informatii despre XT-uri (intretinere, reparatii, etc) vezi si aici: http://www.tenereclub.ro/index.php?p=forum

Indiferent ce vei achizitiona, dintre aceste doua modele, daca nu ai facut-o deja, nu o sa iti para rau. Iti doresc bafta si sa auzim de bine.

Asta da sfat formulat calumea :laugh: , inca nu am achizitionat nimic , pandesc piata toata ziua sa vad ce va cadea. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta da sfat formulat calumea :laugh: , inca nu am achizitionat nimic , pandesc piata toata ziua sa vad ce va cadea. :laugh:

 

In regula, asteptam vesti. Ca sugestie, chiar daca iti este putin peste mana, din cauza distantei (dupa nr. de inmatriculare, inteleg ca esti din Tulcea), orienteaza-te pe piata din Ardeal si Banat. Pe acolo intra cele mai multe dintre motorete in tara si sunt baieti care din asta traiesc. Ai sanse mai mari sa gasesti motoare nerulate sau putin rulate in tara, in conditii tehnice foarte bune. Poti gasi chiar neinmatriculate in Romania. Tzeapa poti sa iei oriunde, dar totusi, acolo oamenii par mai seriosi. Am adus doua motoare achizitionate de acolo si totul a fost super ok.

Pentru XT, poti sa obtii informatii de calitate de la doi baieti din zona ta: Bogdan Domusciuc (lebadake, pe acest site) si Mititelu Raileanu Cristian (Cristi Mic). Ii gasesti pe forumul al carui link ti l-am dat. Baietii stiu cam tot ce se poate despre mecanica si intretinerea modelelor din gama XT, XTZ... Vei gasi si aici si acolo postari foarte pertinente puse de ei. Ia legatura cu ei si vei primi multe lamuriri.

Daca mai doresti unele lamuriri, poti da un PM. In limita umilelor mele cunostinte, voi incerca sa ti le ofer. Sa auzim de bine. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...