badarica Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Nu te contrazic,dar la KTM e problema si de valul acela care te ia sa ii dai pana ii ies ochii...treaba soldandu-se cu moarte prematura. transalp nu se merita daca nu faci drumetii lungi. lungiiiiiiiiiiiiiiiiiii ktm se merita daca ai sponsori sa bage in fiecare sezon 1000 iepuri in motor...hahahahahaha ce sa mai zic...yamaha nu e rea dar nici prea buna. celelalte le excludem, hai mai merge un suzuki cand esti beat, apoi cand te trezesti te intorci la honda, seriozitatea japoneza inainte de 2004. ca pana atunci ceilalti erau la savarine...tinand cont ca la un kaka tm chiar si surubelele noi sunt ca unele de honda din 86....iti dai seama ce diferenta de mentalitate avea ala de la tokyo fata de manelistul de la wiena...ia vezi daca un ktm de doi ani e mai fiabil decat un xr de 15 ani...multi au zis ca se baga sub tren daca era asa...dar au oprit astia de la cfr trenurile ca nu era rentabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu. Editat Decembrie 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu. gata cu astea. cine nu cunoaste cate ktm uri au fost recuperate pe traseu in recunoastere la romaniacs, sa se duca la tennis. pacat ca nu au fost 1240 de mecanici pt toate alea de safety moto. Mesaj completat KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu. de ce nu iei ktm si tii dominator? de ce ai luat bmw in loc de ktm? Mesaj completat KTMul a mers cot la cot cu dominatoarele in Apuseni anul asta. Si omu nu a bagat mii de euro dupa tura respectiva hai sa o tinem mai departe cu parerile obiective ca am facut destul misto pana acu. nimeni nu a bagat mii de euro pana dupa mii de km se poate produce, iar lantul la fel dupa 70 mii sa nu mai tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 de ce nu iei ktm si tii dominator? 1. Pentru ca nu vreau enduro grav. 2. Vreau sa vand domi-ul de ce ai luat bmw in loc de ktm? Pentru ca am vrut touring comod cu suspensii capabile sa iasa si oleaca pe aratura, nu caprita fasneata de padure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 1. Pentru ca nu vreau enduro grav. 2. Vreau sa vand domi-ul Pentru ca am vrut touring comod cu suspensii capabile sa iasa si oleaca pe aratura, nu caprita fasneata de padure. ok Mesaj completat e bun pt ce vrei tu sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 draga badarica, romaniacs este un concurs in care cele 2 motorete din titlu nu au aparut vreodata. "cursa inarmarilor" stimulata inclusiv de consumatori a impins producatorii catre modele mai putin fiabile dar muuuult mai performante. inclin sa cred ca vorbesti din auzite cand emiti pareri despre diverse marci. cate motociclete ai avut in care ai bagat 1000 euro/sezon? sau in astia 1000 intra si devalorizarea? end of OFF TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badarica Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 draga badarica,romaniacs este un concurs in care cele 2 motorete din titlu nu au aparut vreodata. "cursa inarmarilor" stimulata inclusiv de consumatori a impins producatorii catre modele mai putin fiabile dar muuuult mai performante. inclin sa cred ca vorbesti din auzite cand emiti pareri despre diverse marci. cate motociclete ai avut in care ai bagat 1000 euro/sezon? sau in astia 1000 intra si devalorizarea? end of OFF TOPIC draga Soso, iti cunosc ktm ul, te-am vazut cu el, eu nu bag 1000 euro pe sezon. nu cred ca se merita. ce e de valoare, nu se devalorizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Ianuarie 6, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2011 Topic inchis! Am aplicat principiul "cea mai intretinuta motoreta castiga". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Topic inchis!Am aplicat principiul "cea mai intretinuta motoreta castiga". Foarte bine. Ai luat ceva pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Ianuarie 7, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2011 Foarte bine. Ai luat ceva pana la urma? Inca nu, sunt in tratative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 (editat) Inca nu, sunt in tratative. Daca nu ai cumparat inca,,, Pt mers cu pasagera obligatoriu Transalp, iti va fi recunoscatoare, asta bineinteles daca o plimbi inainte o tura cu unul din motoarele enumerate de colegi mai sus Face fata la cele mai groaznice forestiere, chiar si albii de rauri (o spun din experienta proprie) Tine minte ca pana la forestiere ai de mers pe asfalt, iar la viteze peste 80km/h nu e chiar placut sa iti porneasca vibratorul in creier iar la viteze sub 80 e plictiseala mare Orice model de TA iti iei nu se strica ( in afara de melc ) Sa pui o poza cu noua achizitie cand o vei lua Succes Editat Februarie 7, 2011 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Daca nu ai cumparat inca,,,Pt mers cu pasagera obligatoriu Transalp, iti va fi recunoscatoare, asta bineinteles daca o plimbi inainte o tura cu unul din motoarele enumerate de colegi mai sus Face fata la cele mai groaznice forestiere, chiar si albii de rauri (o spun din experienta proprie) Tine minte ca pana la forestiere ai de mers pe asfalt, iar la viteze peste 80km/h nu e chiar placut sa iti porneasca vibratorul in creier iar la viteze sub 80 e plictiseala mare Orice model de TA iti iei nu se strica ( in afara de melc ) Sa pui o poza cu noua achizitie cand o vei lua Succes Da , ma tenta si TA dar bugetul e de midgeti. Voi atasa o poza cu mobra dupa cum iti este si dorinta Editat Februarie 9, 2011 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 (editat) Si eu inclinam spre acest model. Ms mult.Alte pareri? ambele is bune... sincer dina mbele am avut.. xt e mai tineresc mai extrem, ,poti sa il bagi si pe dealuri, pe cand domi e mai greu si plasticuriile pe el ma omoara... pe drumuriile noastre toate zuruieee.. in schimb honda e ff fiabila.. .nu stiu ce sa zic preturiile is la fel, raport putere fiabilitate, honda e mai buna ca xt, dar in schimb xt e mult mai usor si mai manevrabil.. ambele is ok, dar acum tu hotarasti. ambele merita.. eu le ador pe amandoua.. ferestete de ktm si kawe Editat Februarie 9, 2011 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 ambele is bune... sincer dina mbele am avut.. xt e mai tineresc mai extrem, ,poti sa il bagi si pe dealuri, pe cand domi e mai greu si plasticuriile pe el ma omoara... pe drumuriile noastre toate zuruieee.. in schimb honda e ff fiabila.. .nu stiu ce sa zic preturiile is la fel, raport putere fiabilitate, honda e mai buna ca xt, dar in schimb xt e mult mai usor si mai manevrabil.. ambele is ok, dar acum tu hotarasti. ambele merita.. eu le ador pe amandoua.. ferestete de ktm si kawe Ms de informatii :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) "ferestete de ktm si kawe " DA, DA, feritiva de KTM, merge prea tare ca sa-i stati in cale hihihihi , as zice mai intai sa il incercati si dupaia sa vb din carti. imi sustin ideea ca un lc4, adventure eventual, va da clasa inainte de a fi bagata cheia in contact celorlalte modele,basca ca daca are compresia mare merge si cu motorina cand vreti sa mergeti de proba da-ti un semn ca am ceva portocale in garaj Editat Februarie 22, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Ca greutate sunt foarte apropiate, ca motorizare tot pe acolo cu mentiunea ca Domintoru' tureaza putin mai sus fata de XT multumita si celor 50cc in plus. Diferentele ar fi la suspensii, in favoarea Dominatorului - are SHOWA si furca si amortizor (pe al meu cel putin), la XT stiu ca sunt altceva, nu am retinut producatorul. Daca te intereseaza XT am anunt pe bikeshop, e motocicleta unui prieten care plecat din tara, linkul e in semnatura. Ca idee daca ai drum in Bacau le poti vedea/incerca pe ambele sa iti faci o idee: Dominatorul meu (care nu e de vanzare) si XTul cu pricina. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Cui ii trebe portocale sa le mesteresti tot timpu, cand poti sa iei XT sau Domi la care schimbi uleiu o data - de doua ori pe sezon (si cam atat la intretinere) daca nu bagi multi km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Domi - enduro-touring XT - dual-sport Portocalele - categorie speciala destinata celor care s-au saturat sa se plimbe pe doua roti dar detin sau au improvizat un atelier mecanic si marcheaza manual kilometri rasucind suruburi. Nimeni nu-i intelege. Poate doar aia din Mattighofen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 greu cu voi, probabil incercati sa comparati motorete din clase diferite... exc nu face parte din categoria sus amintita, de ce credeti ca e asa dificil sa fi atent cu motoreta pe care o folosesti??? au toate aceeasi intretinere si daca este neglijata(ii schimbi doar uleiul o data sau de doua ori pe sezon) atunci veti suporta consecintele. care sunt problemele de care v-ati lovit la marca austriaca si nu le-ati intalnit la celelalte marci??? atentie, regimul de exploatare si clasa trebuie sa fie aproximativ acelas. daca iau un dominator nou si fac cu el ce fac cu exc-ul il prajesc in trei zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Pai intre un domi mers pe strada si un exc dat la romaniacs, cred si eu ca honda e fiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 24, 2011 Autor Share Postat Februarie 24, 2011 Ca greutate sunt foarte apropiate, ca motorizare tot pe acolo cu mentiunea ca Domintoru' tureaza putin mai sus fata de XT multumita si celor 50cc in plus.Diferentele ar fi la suspensii, in favoarea Dominatorului - are SHOWA si furca si amortizor (pe al meu cel putin), la XT stiu ca sunt altceva, nu am retinut producatorul. Daca te intereseaza XT am anunt pe bikeshop, e motocicleta unui prieten care plecat din tara, linkul e in semnatura. Ca idee daca ai drum in Bacau le poti vedea/incerca pe ambele sa iti faci o idee: Dominatorul meu (care nu e de vanzare) si XTul cu pricina. Bafta! Inteleg ce doresti sa spui , dar daca citeai cu atentie intelegeai ca nu am buget pentru xt-ul care il ai in semnatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Vad ca toti spun ca dominatorul nu merge pe hard enduro,al meu cand lam luat avea 60.000km si am mers cu el pe Godeanu, Muntele Mic,Tarcu pe unde urcau doar astia cu gama 450 motocros ,urcam mai bine decat ei.Deci domi este un motor super.Asa arata atunciaveam roata spate pe 18.Asa arata acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 11, 2011 Autor Share Postat Martie 11, 2011 Vad ca toti spun ca dominatorul nu merge pe hard enduro,al meu cand lam luat avea 60.000km si am mers cu el pe Godeanu, Muntele Mic,Tarcu pe unde urcau doar astia cu gama 450 motocros ,urcam mai bine decat ei.Deci domi este un motor super.Asa arata atunciaveam roata spate pe 18.Asa arata acum Interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Vad ca toti spun ca dominatorul nu merge pe hard enduro,al meu cand lam luat avea 60.000km si am mers cu el pe Godeanu, Muntele Mic,Tarcu pe unde urcau doar astia cu gama 450 motocros ,urcam mai bine decat ei.Deci domi este un motor super.Asa arata atunciaveam roata spate pe 18.Asa arata acum maestre, conteaza mult si cine e la pupitru eu am facut o treaba asemanatoare cu un suzuki gs(da, neked, nu te mira) deic dupa logica ta as putea afirma ca suzuki gs 500 este o motoreta de offroad ce se poate compara cu transalp/dominator/990 adventure/lc4 si alte d-astea de au participat la excursie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Martie 14, 2011 Autor Share Postat Martie 14, 2011 Alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.