cnairda Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 salut, moto: kawasaki er-5 problema: rezervor golit =>toata benzina in ulei. nivelul e cam pe la jumatatea capacului la ambreiaj. motocicleta a fost reparata fix pentru aceasta problema, numai ca reparatia n-a reusit. probabil ca robinetul de benzina e defect si curge in voie...in 2-3 zile se goleste tot rezervorul. intrebarea mea e: cat si in ce fel poate sa-i dauneze motorului statul cu benzina aia in ulei? motocicleta nu e a mea, proprietarul (un bun prieten) s-a cam sictirit si ar vrea sa o lase asa pana la primavara. nu mi se pare o idee prea buna, ma gandesc eu ca toate garniturile nu-s prea bucuroase sa stea in benzina. mersi pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Pai da-o afara. Ori acum ori la primavara. Deci mai bine acum. Si rezolvi problema la robinet cu un kit de repair care de regula le gasesti pe romimoto-piese.ro si carburatia ca sa nu iti mai curga aiurea chiar daca trece de robinet. Kitu ala e pe la 78 RON, cel putin atata erau ultimele 2 care le-am luat eo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) salut, moto: kawasaki er-5 problema: rezervor golit =>toata benzina in ulei. nivelul e cam pe la jumatatea capacului la ambreiaj. motocicleta a fost reparata fix pentru aceasta problema, numai ca reparatia n-a reusit. probabil ca robinetul de benzina e defect si curge in voie...in 2-3 zile se goleste tot rezervorul. intrebarea mea e: cat si in ce fel poate sa-i dauneze motorului statul cu benzina aia in ulei? motocicleta nu e a mea, proprietarul (un bun prieten) s-a cam sictirit si ar vrea sa o lase asa pana la primavara. nu mi se pare o idee prea buna, ma gandesc eu ca toate garniturile nu-s prea bucuroase sa stea in benzina. mersi pentru ajutor! Am patit si eu sa nu-mi mai inchida cuiul pontou si mi-a curs in motor ceva benzina (maxim 2-300ml, cred eu). Problema era ca nu s-a intamplat acasa, a trebuit sa mai merg cu el vreo 15km. Am auzit mai multe variante, ca benzina (daca nu este foarte multa) s-ar evapora la o tura mai lunga, alta varianta ca nu-i ok pentru ca dilueaza uleiul si nu-si mai face treaba bine. Eu n-am vrut sa risc, am mers doar pana acasa cu el, a 2-a zi am scos uleiul si am pus unul nou, ca oricum trebuia sa-l schimb. Editat Ianuarie 4, 2011 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 stiu ca la kawa robinetul are ON, OFF si PRI, pe PRI curge benzina independent de vacuum,nu cumva prietenul tau sa tina robinetul pe PRI,daca nu, cumpara un kit de reparatie a robinetului, cum ti-a recomandat si DanCata.cred ca ar avea nevoie si de un curatat de carburatoare, deoarece chiar daca robinetul nu tine, cuiele pontou ale carburatoarelor ar trebui sa inchida astfel incat benzina sa nu ajunga in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) stiu ca la kawa robinetul are ON, OFF si PRI, pe PRI curge benzina independent de vacuum,nu cumva prietenul tau sa tina robinetul pe PRI,daca nu, cumpara un kit de reparatie a robinetului, cum ti-a recomandat si DanCata.cred ca ar avea nevoie si de un curatat de carburatoare, deoarece chiar daca robinetul nu tine, cuiele pontou ale carburatoarelor ar trebui sa inchida astfel incat benzina sa nu ajunga in baia de ulei. Daca e acelasi robinet ca la KLE, ceea ce e foarte posibil avand in vedere ca e acelasi motor, robinetul nu are Off. Are doar On, Rezerva si Pri. Daca vrea sa-l lase pana-n primavara, scoateti si voi tot meclezul rezultat in motor, vedeti sa fie rezervorul gol si gata. La primavara ii dati de cap. Editat Ianuarie 4, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Kit-ul de reparatie la modelul asta de moto e f greu de gasit, daca nu chiar imposibil, eu am gasit numai pe original tot robinetul la 300 si ceva de lei. Am mai gasit anul trecut la 150 lei, ceva nemtesc, pe comanda, dar n-am luat si acuma regret. Am incercat si la romimoto-piese, acelasi rezultat - numai pe original. Din poze , eu zic ce s-ar putea sa se potrivesca si un alt kit, dar producatorul kit-ului nu specifica si kawa er 5 printre celelalte moto. O solutie de compromis ar fi un robinet separat de benzina (robinet de benzina pe furtun, cu 2 shtutzuri ), am vazut si pe louis, si eliminarea robinetului original care nu are pozitie de inchis; eu l-am luat cu 33 lei. Singurul inconvenient e ca trebuie sa deschizi si sa inchizi manual acel robinet , dar macar dormi linistit ca nu te trezesti dimineata cu benzina in baia de ulei , eu am patit-o de 2 ori si m-am invatat minte. Numai bine! Mesaj completat Am pus si o poza, sper ca se vede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 problema sunt cuiele pontou, sunt uzate sau unu din ele are mizerie si nu inchide cuiele pontou trebuie sa inchida benzina cand camera de nivel este plina, chiar daca robinetul este pe ON, RES sau PRI scoate cuiele pontou si uita-te atent la varful lor daca au uzura trebuie inlocuite, daca nu curata bine sau regleaza nivelul in carb pot fi si blocate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thecretzuc Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 din cate stiu eu benzina in baie ajunge dak mergi cu socu tras... Mesaj completat Am patit si eu sa nu-mi mai inchida cuiul pontou si mi-a curs in motor ceva benzina (maxim 2-300ml, cred eu). Problema era ca nu s-a intamplat acasa, a trebuit sa mai merg cu el vreo 15km. Am auzit mai multe variante, ca benzina (daca nu este foarte multa) s-ar evapora la o tura mai lunga, alta varianta ca nu-i ok pentru ca dilueaza uleiul si nu-si mai face treaba bine. Eu n-am vrut sa risc, am mers doar pana acasa cu el, a 2-a zi am scos uleiul si am pus unul nou, ca oricum trebuia sa-l schimb. normal ca dilueaza uleiul si nu mai are ungere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.