Alex_83 Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Intreabre intrebatoare! Ce-a patit carburatorul din imagine? Cine stie raspunsul primeste carburatorul cadou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 S-A SPART.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 S-A SPART.... Buahahahahaha...!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 S-A SPART.... ...in doua!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 je crede ca a explodat! ...in doua!! in mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 Nici pe departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 Nici pe departe... daca spui ca te-o enervat si l-ai taiat tu cu flexu' de nervi nu cred ...da acu' serios, ce-a patzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 Caldutz....da inca nu va spun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 l-ai taiat ori cu aparatul de sudura, ori cu autogenul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 (editat) ai dat cu barosu` in el Editat Septembrie 15, 2006 de Metallbyker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 Ne-am chinuit eu si Stress o juma de zi sa-i dam de cap carburatorului de pe voshod, dar fara nici un rezultat. Intr-un final am dat jos carbul de pe minsk si l-am pus pe voshod. A luat-o oleaca mai greu, inecata fiind, dar dupa ce a luat-o nici fum nu mai scotea. Am recuperat ce se mai putea de pe el si apoi ne-am razbunat pe el ca prea merita. Mai intai am incercat sa-l distrugem cu un device de tasat pamantul, dar rezista.Am pus mana pe barda si l-am taiat in doua. Asa ca pazea ca Mihai Viteaza cu barda lui era minciuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 ai dat cu barosu` in el omul nu a fost departe de adevar. e timpul sa-i trimiti carburatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 15, 2006 Autor Share Postat Septembrie 15, 2006 Adresa pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 pastreaza-l ca mai am 3 carburi nefunctionale si imprastiate peste tot punel undeva pe motor si arunca cu el in conservarii care merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Septembrie 15, 2006 Share Postat Septembrie 15, 2006 omul nu a fost departe de adevar. e timpul sa-i trimiti carburatorul... Eu zic ca ar fi corect sa il dea si pe celalalt in doua si sa-mi trimita mie jumate si lu' Metallbyker jumate ca si io am avut dreptate la partea cu descarcatu' nervii pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 16, 2006 Autor Share Postat Septembrie 16, 2006 Il mai tai in cateva bucati si dau doar cate o bucata ca sa ajunga la toata lumea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 Il mai tai in cateva bucati si dau doar cate o bucata ca sa ajunga la toata lumea ) retardat , daca luai de la rusnac un set de piese si corpul carburatorului era bun mergea folosit cu succes , un carb ca ala nou e in jur de 1 mil la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 16, 2006 Share Postat Septembrie 16, 2006 nu fii prost, corpul nu era bun, nici pe departe... si un kit costa 400.000, un carb nou cu totul 800.000! in plus nu poti sa repari un carb rusesc decat odata, se uzeaza corpul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 16, 2006 Autor Share Postat Septembrie 16, 2006 N-aveam de unde sa stiu daca orificiile pe care le are corpul nu erau decalibrate. La cati bani am bagat in voshod sa-l pun pe picioare nu ma mai zgarcesc la cateva sute.Ma zgariam mult mai tare daca luam un kit de reparatie si nu mergea bine nici cu ala. @csman- daca nu spuneam ce este nu-i asa ca ai fi crezut ca e carb pacco tunat? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 muahahahhahhhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 nu fii prost, corpul nu era bun, nici pe departe... si un kit costa 400.000, un carb nou cu totul 800.000! in plus nu poti sa repari un carb rusesc decat odata, se uzeaza corpul! Ha aha ahaha ahahah ha ha........... BRAVO. ASA MERITA!. Exact asta era sa fac eu astazi cu carbul meu de minsk!!!! Nu mai suport sa ma umplu de benzina pe maini si sa puta la 2m in jurul meu!!! - orice i-as face cuiului pontou, n garnituri, slefuit la micron, etc. el curge domne si gata, curge intr-una!!!! - mai nou, subarul de acceleratie "s-a umflat" si uneori ramane blocat sus!!! Va dati seama ce misto este in mers! -surubul de aer s-a pierdut undeva pe drumul spre Constanta! - multe alte nazbatii! Stressule, nu stiu daca te-ai uitat cu atentie la carburile de 800.000 pe care le aduc rusii, dar sunt o copie nereusita a celui original Pacco de care vorbesc eu. Are componente de plastic si este facut la futu-i ma-sa. Unul original costa cam 2.000.000 si nu aduce nimeni, fiind prea scump! Caut cu disperare componente de carburatoare de Minsk! Sau carburatoare incomplete. Astept e-mail sau PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 eu vorbeam de k, nu de pacco! pacco nu este carb. original de minsk, este de motopompa nush de care! minsk-ul are carburator k, ori cel normal care e si pe ij cu jiglere un pic mai mici ori unul ceva mai micutz cu camera de nivel din plastic! mie mi se pare mai rezistenta asta din plastic, e oarecum elastica si nu se intareste! p.s. un carb k la rusi e 1 mil dar eu il iau cu 800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 eu vorbeam de k, nu de pacco! pacco nu este carb. original de minsk, este de motopompa nush de care! minsk-ul are carburator k, ori cel normal care e si pe ij cu jiglere un pic mai mici ori unul ceva mai micutz cu camera de nivel din plastic! mie mi se pare mai rezistenta asta din plastic, e oarecum elastica si nu se intareste! p.s. un carb k la rusi e 1 mil dar eu il iau cu 800 Ba, pe carbul meu de la Minsk scrie PACCO mare cat casa. Este carbul cu care a venit motocicleta de la rusi in '92. Deci este carbul original. Din cate am mai citit, Minskul a avut 2 variante de carburator, cel rotund, Pacco si cel dreptunghiular (care seamana cu cel de IZh). Ala de care spui tu cu camera de nivel de plastic costa 800 fix la rusul din hala de la subsol care are cele mai multe piese si toate prostiile... Am vrut eu sa cumpar dar mi s-a parut nashpa. Daca ai cumva un cui pontou de PACCO da-mi de stire. BAfta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistu 76 Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Cred ca s-a topit whatever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 N-aveam de unde sa stiu daca orificiile pe care le are corpul nu erau decalibrate. La cati bani am bagat in voshod sa-l pun pe picioare nu ma mai zgarcesc la cateva sute.Ma zgariam mult mai tare daca luam un kit de reparatie si nu mergea bine nici cu ala.@csman- daca nu spuneam ce este nu-i asa ca ai fi crezut ca e carb pacco tunat? ) da-i ma drumu si da-i foc la tigaia aia eu vorbeam de k, nu de pacco! pacco nu este carb. original de minsk, este de motopompa nush de care! minsk-ul are carburator k, ori cel normal care e si pe ij cu jiglere un pic mai mici ori unul ceva mai micutz cu camera de nivel din plastic! mie mi se pare mai rezistenta asta din plastic, e oarecum elastica si nu se intareste! p.s. un carb k la rusi e 1 mil dar eu il iau cu 800 da de unde stii tu ma cu ce carb vine minsku din fabrica ?? lucrezi in belarus si noi nu stiam ? kktu ala de manual e tradus la futui masa , daca pui ulei cat zice acolo se duce dracu toata cutia uita-te la ala facut de aia cu clubu din vietnam ca minskurile vin si cu k-56 si cu pacco care e dupa parerea mea un carb excelent fata de k-65 cu conditia sa fie original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.