Sari la conținut

Pana Spate!


2.02
 Share

Postări Recomandate

Aveam o pana..sacaitoare...o data la 2 zile pierdeam aprox 1 atm.Astazi am luat atitudine si m-am dus la aia de la Sama in Pipera! Super baieti, lume f prietenoasa...cafea atentii alea alea.Aveam un cui dar s-a rezolvat!Gata cu povestea acum vin intrebarile:

1. Ce inseamna cauciuc peticit la un motor care din cand in cand mai merge cu 220 km/h ?

2. Cat de intins trebuie sa fie un lant intins?.Stateam pe langa ei si mi s-a parut ca e cam bleg lantul!E vreun indicator dupa care sa ma uit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lucrarea e facuta cum trebuie si presiunea corecta, nu-s probleme la 220 cu un petic.

Exact cat de intins tebuie sa fie lantul scrie in manual, dar in general trebuie sa aiba o sageata de maxim 20-30 mm. Adica atata trebuie sa-l poti misca sus-jos la mijloc pe partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lucrarea e facuta cum trebuie si presiunea corecta, nu-s probleme la 220 cu un petic.

 

Imi cer scuze ca ma bag peste topicul omului, dar am si eu un cauciuc (spate) peticit.Peticul (sau petecul :crack: ), are cred vreo 10 cm patrati si cativa mm grosime.Chiar esti convins ca la viteza ( cauciucul se incalzeste, dilata samd) nu sunt probleme??Pentru ca mie imi cam tzatzaie poponeatza cand depasesc suta la ora.Stiu ca nu e cel mai sigur mod de a rula cu motocicleta dar vorba ceea...cand situatia financiara ti-e putin precara, isi mai risca omu pielea pentru cativa km pe mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ce inseamna cauciuc peticit la un motor care din cand in cand mai merge cu 220 km/h ?

 

Inseamna ca mai adaugi o necunoscuta la deja prea-multele din Romania: drumuri proaste/soferi timpiti/pietoni/animale pe sosea etc etc si pina la urma s-ar putea sa se rupa ciunga intr-unul din punctele astea nevralgice. Daca vrei o parere mai avizata uite aici:

 

"I can't stress this enough: Repairing tires is extremely dangerous. You may have trouble even finding shops willing to patch tires for you -- and they're professionals that repair bikes for a living! I STRONGLY RECOMMEND THAT YOU NOT ATTEMPT TO REPAIR DAMAGED MOTORYCLE TIRES. TAKE DAMAGED TIRES TO A PROFESSIONAL MOTORCYCLE SHOP FOR INSPECTION AND REPLACEMENT/REPAIR. The chances of a tire blowout are too great to risk your life on a tire repair. Tire repair failures that are merely inconvenient on a car tire ("oh, look, it's flat again") can cause severe & fatal accidents on motorcycles ("oh, look, he's dead.")"

(de pe http://www.clarity.net/~adam/tire-changing-doc.html)

 

Dupa mine, un cauciuc peticit reprezinta o solutie de urgenta sa ajungi acasa, acum fiecare face cum crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa aiba o sageata de maxim 20-30 mm. Adica atata trebuie sa-l poti misca sus-jos la mijloc pe partea de jos.

 

 

man...atunci e cazul sa imi intind lantul.. :crack: poate cineva sa imi spuna cum se face...sau e cazul sa caut ajutor specializat..

 

Imi cer scuze ca ma bag peste topicul omului, dar am si eu un cauciuc (spate) peticit.Peticul (sau petecul :crack: ), are cred vreo 10 cm patrati si cativa mm grosime.Chiar esti convins ca la viteza ( cauciucul se incalzeste, dilata samd) nu sunt probleme??Pentru ca mie imi cam tzatzaie poponeatza cand depasesc suta la ora.Stiu ca nu e cel mai sigur mod de a rula cu motocicleta dar vorba ceea...cand situatia financiara ti-e putin precara, isi mai risca omu pielea pentru cativa km pe mobra

 

 

stai linistit...ideea e ca la tine e mare suprafata si la viteze mari...intr-adevar...e o pb! la mine e vb de un por... si totusi...nu mai are aceeasi integritate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca axul rotii spate are o piulita mare (22 la mine). O scoti si eventual impingi putin axul - 1-2 lovituri de ciocan, evident nu direct in capul surubului :crack:.

Acum vezi ca axul sta fixat in 2 elemente care iti permiti sa-l muti mai in fata sau mai in spate - chestiile alea mobile de la exteriorul basculei. Folosind suruburile lor le muti mai in spate, pana e lantul suficient de intins. NU il intinde pana se face coarda de pian. Ar fi bine sa strangi in ambel parti la fel :crack:. Strangi piulita mare la loc si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. intins lantul:

1.slabesti axul spate,

2.reglezi intinderea lantului egal pe ambele parti (ai semne pe bascula) astfel incat sa ai sageata de 2-2.5cm (intervalul la moto sport e 2,5-4 cm)

3.strangi axul din nou

 

Despre cauciuc...eu am mers cu dop (mai grav decat cu petec) vreo 2000km si am mers si 200km/h dar imi tzatzaia poponeata. Initial am pus dop cat sa ajung de la Budapesta la Vienna, dar dupa ce am ajuns cu bine la Vienna am amanat schimbarea cauciucului pana am ajuns acasa. Probabil ca daca incingi guma tare, peticul are coeficient de dilatare diferit de cel al anvelopei si e posibil sa se desprinda. Mai grav e ca in locul ala unde ai gaura, structura de rezistenta a anvelopei e slabita si daca cuiul a atins sarmele...PERICOL. Privind retrospectiv...am riscat si nici cel mai mic accident (chiar si fara ranirea ta sau a pasagerului) nu te scoate mai ieftin decat pretul unei gume noi (~200EUR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...